Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Kacpra HTA promuje galę inspirowaną walkami gladiatorów

„Fatality na żywo, chociaż to nie Mortal Kombat”.

Opublikowany

 

fot. @po.buchu

Kacper HTA podjął współpracę z federacją Wotore, w której zawodnicy rywalizują na gołe pięści bez podziału na kategorie wagowe. Raper promuje piątą odsłonę gali „Krwawy spektakl”.

Na kanale Ghetto Music ukazał się numer „Krwawy spektakl”, który jest zapowiedzią gali Wotore 5. Odbędzie się ona 29 kwietnia w gdańskim Teatrze Szekspirowskim. Za produkcję kawałka odpowiada Druid, a wideo zajęła się ekipa Young Fresh Cinema.

Co to gala Wotore?

Wotore to unikatowe pojedynki, bez podziału na kategorie wagowe, inspirowane walkami gladiatorów i kultowymi filmami, takimi jak np. Fight Club. Zawodnicy rywalizują na gołe pięści, na odpowiednio przygotowanej i zmodyfikowanej arenie. Wszystkie walki są dynamiczne i nieprzewidywalne. Losowanie par odbywa się bezpośrednio przed rundą, co dodatkowo podsyca emocje widzów i gwarantuje im niezapomniane wrażenia.

23 komentarze
23 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Makłowicz
2 miesięcy temu

Kacpra? To on po tranzycji jest?

Mistrz Yoda
2 miesięcy temu
Reply to  Makłowicz

Freudowska pomyłka postępowej redakcji.

Młody peja
2 miesięcy temu
Reply to  Makłowicz

„Peja peja kawał geja. Hip hop to dissy i nic wiecej”

Alan
2 miesięcy temu
Reply to  Makłowicz

Tyle czasu, a redakcja dalej nie poprawiła.XDD

Naczelnik Barszczyk
2 miesięcy temu

Kacpeł PCK czyli czołowy cwel na scenie. Oto jego największe dokonania.

Do płyty z okładką a’la GTA w preorderze dodawał stringi
Zawsze zgrywał ulicznika i prawilną mordeczkę, ale jak jego kumpel Dawidzior się rozjebał za mniejszy wyrok to wszystko spoko, bo ziomek może się rozjebać.
Swego czasu gardził wszelkim celebryctwem, ale jak skumał, że w tym jest kasa to nagle stał się wielkim orędownikiem takiego szajsu.

Wiarygodność na sto płozent. ULYCA SEZAMKOWA WELCOME.

TAKIEMU PAJACOWI TO TYLKO KUBOTEM PO RYJU PRZEJECHAĆ.

Maksimum Hajsu
2 miesięcy temu

Wkurwiający trochę wokal, ale wersy mi się o dziwo podobały w tym numerze, w chuj nie lubię takiego podśpiewywania, do tego wotore też to w chuj nie pasuje, ale Kacperek musiał zaśpiewać refrenik na jakimś podjebanym patencie z innej jakieś piosenki, straty patent kacperka

Michał Głuś
2 miesięcy temu

To ten co miał wszystkich zdissowac, ale później stwierdził że nie ma czasu na swoje pomysły. Debil jebany

Sentino
2 miesięcy temu

Aż mi petarda stanęła jak zobaczyłem tych przystojniaków

pusia
2 miesięcy temu
Reply to  Sentino

mnie tez i poszlam se strzepac ale nie moglam sie spuscic bo Pies sie przygladal

Odb
2 miesięcy temu

Kapsla GTA promuje orgie inspirowaną analami tranzystorów

dadwdwda
2 miesięcy temu

MIEJSCE TAKIEJ PATOLOGII JEST POZA ZDROWYM SYSTEMEM. W GŁÓWNEJ MIERZE TO ZŁODZIEJE SCHOWKÓW, PIWNIC, NARKOMANI I ROZBÓJNICY . O DZIWO WIĘKSZOŚĆ NAZYWA SIĘ PATRIOTAMI I DOBRYMI CHŁOPAKAMI .. PAMIĘTAJCIE BLUZA PROSTO- ĆPUN , CIEMNA STREFA SSG – ZŁODZIEJE SCHOWKÓW , ARMANI Z ALEGRO I TOREBKA – PRAWILNIAK. HATFU NA WASZE ŚCIERWO

Bartus to cio.... A
2 miesięcy temu

„Kacper ssie mi jaja” promuje walke rafalali z bartusiem „ciota” cieplota. Kacper jako glowny sedzia, bedzie ssal im jaja razem z dawidziorem. To wielka chwila dla dawidziora. Jak zrobi laske calej publicznosci bedzie mogl prosic o szybsze zwolnienie. Tak wiec dawidzior, dawaj czadu.

JEBAC WAS KURWY
DAWIDZIOR=CWELTINO

Prawda i gówno prawda
2 miesięcy temu

Jednak dissu i klipu nie będzie na młodą scenę. A szkoda.

Gagliator
2 miesięcy temu

Niech niewolnicy zdychają dla mojej rozrywki.

Michał Głuś
2 miesięcy temu

Gladiatorów.
Skurwysyny nie mają do nikogo szacunku.
Oooo kurrrrwa!

kwasniewski_KUCZMA_W_BAGOLU
2 miesięcy temu

zajebiste

Hipochujnia
2 miesięcy temu

Kacper HTA niech zamknie pizde, bo i tak już na szczycie nie będzie

Glamsrap
2 miesięcy temu

Trapowa kupa

Popularne