Sprawdź nas też tutaj

News

Kaczor BRS ft. Fazi „Stamina” – odsłuch nowego numeru

Album „Sygnatura Akt. BRS 2019” jest już dostępny w sklepach.

Opublikowany

 

Step Records prezentuje kolejny singiel Kaczora BRS „Stamina”, do którego gościnnie dograł się dobrze wszystkim znany Fazi. Produkcją bitu do utworu zajął się Dechu. Nagranie pochodzi z albumu „Sygnatura Akt. BRS 2019”.

Singiel, jak cała twórczość reprezentanta opolskiej wytwórni charakteryzuje się mocnym akcentem ulicznego rapu.

 
21 komentarzy
21 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
ProfesoorNauk
1 rok temu

Był kiedyś chłop na olx co sprzedawał 10 razy tą samą konsole. Tak się też stało że tą konsole kuoił kolega kolegi i jak nasz ziomek wrócił w rodzinne strony to się zajeliśmy sprawą. To jak wyjechaliśmy na chate to matka tego oszusta małego szczurka, zwyczajnie go przy nas opierdoliła, przeprosiła i oddała hajs. Fart w chuj bo mieliśmy plan go postarszyć a jakby dalej coś ściemniał to już nie mieliśmy pomysłu. No ale ogólnie to mama kaczora też powinna wydać go kolegom a nie jeszcze mówić że im da.

ProfesoorNauk
1 rok temu
Reply to  ProfesoorNauk

Źle się wyraziłem. Rzecz jasna konsoli dawno już nie było a on zgarniał przelewy od nowych kupców a potem walił w chuja. O to mi chodzi.

ProfesoorNauk
1 rok temu
Reply to  ProfesoorNauk

Jeszcze tylko wspomnę. Mieliśmy taki plan że jakby coś kręcił to chcieliśmy go wywieźć do lasu, dać łyżeczkę od herbaty i kazać kopać dół. No ale tak jak mówię jakby zaczął kopać to nie wiem co by było dalej także dobrze się stało że jego mama była fair.

sdasd
1 rok temu
Reply to  ProfesoorNauk

haha ty wbijasz na chate na dzielnice to ty wychodzisz do sklepu tylko frajerze jebany

tomy
1 rok temu
Reply to  sdasd

co ty alfabet pierdolisz ? ten co wyjebał „na konsolę” to git a kolega kolegi to frajer

ProfesoorNauk
1 rok temu
Reply to  tomy

Skurwysynie jestem synem starego gita prawilniaka. Do tej pory jak idę w nowe miejsce pracować to się zawsze ktoś pyta o starego i na mieście też mam szacunek u zgredów bo mnie za gnoja gangusy na rękach nosiły. Chuja tam wiesz. Tylko stary w chuj odsiedział i zawsze jak mnie gdzieś w stronę złego ciągnęło to mnie zjebał żebym jak on nie musiał gibać. Cwelu.

czajnik
1 rok temu
Reply to  ProfesoorNauk

chyba starego cwela

Wasz ziom Ten
1 rok temu
Reply to  ProfesoorNauk

Start git czyli zwykły menel co sie dał złapac i zajebać za kratki ? Czy jak

PRZYGANIAŁ PEJA GARNKOWI
1 rok temu

░░░░█─────────────█──▀──

░░░░▓█───────▄▄▀▀█──────

░░░░▒░█────▄█▒░░▄░█─────

░░░░░░░▀▄─▄▀▒▀▀▀▄▄▀──KA─

░░░░░░░░░█▒░░░░▄▀───CZOR─

▒▒▒░░░░▄▀▒░░░░▄▀───BRS-─

▓▓▓▓▒░█▒░░░░░█▄───FT FAZI

█████▀▒░░░░░█░▀▄───STA──

█████▒▒░░░▒█░░░▀▄─MINA──

███▓▓▒▒▒▀▀▀█▄░░░░█──────

▓██▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒█░░░░█─────

▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒█░░░░░█────

░▒▒▀▀▄▄▄▄█▄▄▀░░░░░░░█─

Odb
1 rok temu

Kaczka BRS ft. Alimenciarz „Sramina” – odruch wymiotny przy nowym numerze

Socjopata
1 rok temu

Niech ten Kaczor weźmie się za uczciwą robotę.

Socjopata
1 rok temu
Reply to  Socjopata

A tak w ogóle to powinien go ktoś odjebać.

ala
1 rok temu
Reply to  Socjopata

a może ciebie?

Wasz ziom Ten
1 rok temu

2 troglodytów na bicie.
Kaczor podrabianiec co siedzial 2 miechy na Załężu sapie do gita, który odjebał 4lata.
Całe podkarpacie wie jaki to jest kmnit. Pizda nie wychodzi nawet z domu i duka do maika…
Zapytacie kogokolwiek kumatego z podkarpacia jaka to jest rura…

ala
1 rok temu
Reply to  Wasz ziom Ten

a Polska wie że jest super

Z tej strony Tiger
1 rok temu

ładna fryzurka jak na gangstera

Woojt
1 rok temu

KACZOR ŁAKU WYSTAWIAJ STARĄ DO FAME MMA JAK TAKI KOZAK JEST

RADIOOPERATOR Z WROCŁAWIA
1 rok temu

BAJO JAJO KONFIDENCI JEBANI TERAZ STASZEK Z WROCŁAWIA NAJLEPSZYM MC W DOLNOŚLĄSKIM ZJADA WASZ RAP NA 100%

Jędker Onanista
1 rok temu

Na pewno mu wzrosła stamina od uciekania przed gangiem PP

MateuszBorek
1 rok temu

PatoGnój feat PatoEmeryt

Taz
1 rok temu

https://www.youtube.com/watch?v=DOPhiYcNGS8

Wini z Fokusem i Rahimem gadają o imprezach po koncertach, no hit 😀

Popularne