Sprawdź nas też tutaj

News

Kaczor BRS wraca po kilku miesiącach jako wróg publiczny

Kaczor miał niedawno konflikt z lokalnymi raperami.

Opublikowany

 

Kaczor BRS nie udzielał się w social mediach od września ubiegłego roku. Ostatnio raper miał spory konflikt z Gangiem Przemyskiej Patologii, składem ze swojego miasta. Pojawiły się informacje, że został on pobity. Po kilkumiesięcznej ciszy przemyski raper wraca z nową muzyką.

Na Instagramie Kaczora pojawiła się zapowiedź jego nowego kawałka „Wróg publiczny”, który zapowiada kolejną solową płytę. – Wiemy, że na to czekaliście! Niezwykle charyzmatyczny Kaczor BRS wraca z klipem i preorderem swojego nadchodzącego albumu już w najbliższy poniedziałek. – poinformowała wytwórnia Step Records.

Wyświetl ten post na Instagramie.

Bang bang 🔥Już wkrótce💀

Post udostępniony przez KACZOR_BRS_POPALONE_STYKI (@kaczor_brs_popalone_styki)

 
24 komentarze

24
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Besiktas

Długo do siebie dochodził. Strasznie prawilnie go rozliczyli tamci. Dostal regularnie wpierdol morda zaorana i siemasz

op op

Kaczki wrogami publicznymi

Odb

KaczorPKS wraca po kilku miesiącach z domu publicznego

ProfesorAnalny

Raczej dupa zaorana na filmiku wyraźnie słychać że go wyruchaja

Oliwia Szmidt To Coorva 69

Polski 6ix9ine xD

WnukTedego

MOJA MATKA TO FANATYCZKA TEDEGO.

CAŁY POKÓJ ZAJEBANY PLAKATAMI, PŁYTAMI I PLNY’AMI OD TEDEGO. ŚREDNIO RAZ W MIESIĄCU JAK JĄ PROSZE O PLNY (TYLKO TRUSKULE MÓWIĄ HAJS) TO MÓWI, ŻE MA PORTFEL PEŁEN MARTWYCH ZIOMKÓW. W SWOIM ŻYCIU JUŻ Z 10 RAZY PRZYPROWADZAŁEM DO DOMU KARYNY, ZAWSZE MATKA MÓWI MI ŻE SZKODA JEJ GUMEK NA HOT 16, ALE MA GEST. OSTATNIO GDY MONTOWALIŚMY PRZEWODY, MATKA
WYDARŁA SIĘ ŻE JEST PRZEKAZ. ZA KAŻDYM RAZEM GDY WCHODZE DO POKOJU BY ZAŚWIECIĆ ŚWIATŁO KRZYCZY MI „DON’T PUSH THAT BUTTON”
OCZYWIŚCIE WSZĘDZIE KAŻE MI CHODZIĆ W PLNY’ACH, NAWET NA KOMUNI STAŁEM W T-SHIRTCIE Z GUCZI SRUCZI. PORZYGAĆ SIĘ JUŻ MOŻNA, JAK RANO JEDZIEMY SAMOCHODEM ZAWSZE TRZYMA PRZY SOBIE ODŚWIEŻACZE Z WUNDER-BAUM
KAZAŁA MI PRZEJŚC NA DIETE. GDY Z 60 KILU SCHUDŁEM DO 59,9 KG ZACZYNA KRZYCZEĆ „EJJ, SCHUDŁ”. POZWALA MI SŁUCHAĆ TYLKO TEDEGO(JAK ZOBACZYŁA W HISTORII ŻE MIAŁEM PEJE TO GONGA WYŁAPAŁEM) NO MASAKRA,
NA ŚLIZGU W TEMACIE O TEDE NAJEBAŁA JUŻ 100000 POSTÓW I UZYSKAŁA DZIĘKI TEMU RANGĘ ”SAJKO TEDEGO”.
CO ROKU NA WAKACJE JEŹDZIMY DO MIELNA. WYCHODZI Z DOMU JUŻ O 5 RANO I PRZY OKAZJI BUDZI MNIE Z BONGO W RĘKU „NAJARAJ SIĘ MARIĄĄ”
OSTATNIO GRAJĄĆ W SKYRIM ROBIŁĘM MIECZ, MAMA NATYCHMIASTOWO WYRWAŁA MI MYSZKĘ, PRZEWRÓCIŁA Z KRZESEŁKA. ZACZEŁA KUĆ MIECZ
WYKRZYKUJĄĆ PRZY TYM „ODKUŁ SIĘ BO UMIEEE”

WnukTedego

Ale ty profesor masz nudne życie

Johny

Chuj do szczania
Psi wytrysk

odb

ryj tam smieciu i na scisku siedz rozjebundo ruro bardaszana

Przeznaczenie

Odb; rozjebunda rozjebundą lachę na to kładę, ale ruro jebana zamilcz bo ci gardło poderżne parowo

odb

na starego se nasraj
chlopaki na miescie mowia ze zlodziej jestes, bo kradniesz kutasy i do dupy chowasz

WnukTedego

Ty nie jesteś odb

Nooo

Jako zjeb publiczny, że takimi psim końcuwom nie wstyd sie pokazywać publicznie

Jaś Analny

Kacper Będę Ruchał Szympansy wraca po kilku miesiącach do dzungli

Darek

Lamus

kardashian

jeebać

bomba

W sumie lepszy juz on niz gang przemyskich pedziow

Pan Stasio

Po chuj on wraca no chyba żeby w pizde wyłapac wtedy w pełni popieram pana kaczora

kardashian

hukj

Volvo

Kaczor jest the best. Nie to co ta pitka z wzrostem 140cm peterek. Peterek kaczor wrócił także łap za szmate i do roboty!

Jakub Burski

Zapraszamy do szpitala w Leśnej Górze jak już Pana złapie prawilna ekipa której nazwy nie jestem w stanie sobie teraz przypomnieć. Jak bezie trzeba to zszyjemy, połatamy, posklejamy do kupy także będziesz Pan wyglądać jak nowy.
https://www.youtube.com/watch?v=2lWpMMEztp8

rumack
Belmondo aka mlody G

To jest kurwa kocur!

Rxao3o2o3213

https://www.youtube.com/watch?v=9VrBmp1s6Ds

ZOSTAW ŁAPKĘ W GÓRE POD PIOSENKĄ 🙂 ESSA

SIOSTRO BRACIE ŁAPKĄ W GÓRE 🙂

Popularne