Sprawdź nas też tutaj

News

Kaczy Proceder krytycznie o filmie o śp. Chadzie

„Kilka scen było tragicznych”.

Opublikowany

 

Nie tylko Pih, ale także inny bliski znajomy Tomka Chady Kaczy, który ze śp. raperem współtworzył zespół Proceder w krytycznych słowach wypowiedział się na temat filmu braci Węgrzyn. Uważa on m.in., że film „Proceder” więcej ma wspólnego z fikcją niż z rzeczywistością.

Film jak film, więcej fikcja literacka jak film o nim, tak naprawdę. Tak mi się wydaje. Na pewno kilka scen było tragicznych. Jakieś tam wąchanie koksu z kibla w więzieniu. Nie wiem, co to za doradca doradzał. Jakiś kut*s narysowany na plecach, to jest jakiś dramat. – mówi reprezentant Diil Gangu w rozmowie z kmwtv.





41 komentarzy
41 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Łukasz
2 lat temu

A ja napiszę tak… Tomasz Chada jeden z najlepszych raperów, jego słowa i przekaz wiele razy pomogły mi wyjść z psychicznego dołka dając motywację do życia.
Ten człowiek choć miewał konflikty z prawem był prawdziwym artystą.
Ubolewam nad jego stratą i jest mi przykro, że nie ma go wśród Nas.
Był sobą, nie udawał nikogo,walczył ze swoimi słabościami, miał motywację do rozwoju tężyzny fizycznej a więc systematyczności, której wielu z Nas nie posiada.
Zamiast uczcić jego pamięć to wolicie wypisywać farmazony o Arce, Legii, itp. Dodam jeszcze, że żaden reżyser i najlepszy aktor nigdy nie będzie w stanie idealnie odzwierciedlić osobę Tomka Chady. Pozdrawiam prawdziwych fanów tego artysty, a Tobie Tomaszu niech Ci ziemia lekką będzie… spoczywaj w pokoju 🙁

LIWIN AP WIDAĆ KOKO, TO RZECZYWISTY EJO
2 lat temu
Reply to  Łukasz

BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA UAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA ALE MAM BEKE Z WAS WY PSEUDOHIPHOPOWCY, MAM BEKE DO ROZPUKU

Rip
2 lat temu

Nie posraj się czasami

eh ech
2 lat temu
Reply to  Łukasz

Jakby to powiedział Marcin N. – Co Ty pierdolisz?!

Typ spierdolił z paki, do której trafił za jakieś krzywe ruchy i uciekł gdzie miał naprawde krotki czas do konca kary (8 miesiecy?), po czym dal sie zlapac najebany prowadząc auto , ktorym uderzyl w kapliczke…no po prostu brawo…

Wpisz sobie w google – chada uderzył w kapliczkę – takich artykułów jest od ch..

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/slask/warszawski-raper-wjechal-w-kapliczke/s8k56k3

Mogl byc znanym artystą, ale wolal zycie ulicznika, a nawet jakby poszedl pracy na (przynajmniej) wozek widlowy to moze zalozylby rodzine i zyl normalnie… nawet jakby poszedl na kurs kodowania i został programistą to miałby hajsu jak lodu i spokojnie sobie zyl na jakims kontrakcie za granicą

i to jest przyklad czego? bo cwiczyl? a co w wiezenieu mozna robic innego mamusi kroliczku? czytac i pakowac, aby nie dostac tam pierdolca do konca

antyprzyklad i przestroga…

Luk
2 lat temu
Reply to  eh ech

Jak by poszedł na wozek widłowy… Czy wtedy ktoś by go pamiętał… Był sobą i dzięki temu ma fanów.. Miał pieniądze… Które go nie zniszczyły… Zadaj sobie pytanie kim Ty jesteś i co po sobie zostawisz…

Gorytarz
2 lat temu
Reply to  Łukasz

Tutaj Belmondo cały film Eleonora 2.0
https://youtu.be/DGODJoV78sE

Pe i pe
2 lat temu
Reply to  Łukasz

Zajebi#ty komentarz sensowna wypowiedź!!

Uyt
2 lat temu
Reply to  Łukasz

Chuj nas Twój przekaż obchodzi

Anushroom
2 lat temu
Reply to  Uyt

Od kiedy Kączy Proceder należy do Reprezentacji Silk Gangu co przygarnęli go kurwa ?
Pamiętam tą akcję ja z S.P Tomkiem robili płytę Proceder i kurwa padł Windows 98 prawdopodobnie mieli cały materiał na kompie to wzięli wyjebali do kosza pudło bo jak padł Windows to już chuj nie da się odzyskać i tak o to cały materiał na Proceder poszedł się jebać.

REST fest DICK SON 69
2 lat temu

SIEMA Z TEJ STRONY REST DISK SON 69. ALEPUJE DO REDAKCJI PORTALU GLAMRAP O BLOKOWANIE HEJTEROW OCZERNIAJACYCH MNIE W KOMENTARZACH. POD WASZYMI ARTYKULAMI O MNIE POJAWILO SIE DUZO HEJTERSKICH KOMENTARZY, PROSZE O USUNIECIE ICH, W INNYM PRZYPADKU ZGLOSZE SPRAWE NA POLICJE I RAZEM Z MOIM PRAWNIKIEM ZALOZYMY WAM SPRAWE. OD WIELU LAT PRACUJE NA TO, ZEBY MOJ ULICZNY, SZTYWNY WIZERUNEK FUNKCJONOWAL W OCZACH ODBIORCOW, A WASZE ARTYKULY POWODUJA, ZE LUDZIE ZACZYNAJA WATPIC W MOJA AUTENTYCZNOSC. DAJE WAM TYDZIEN CZASU, PO TYGODNIU IDE NA ULICE JANOWSKIEGO 7 NA URSYNOWIE. CO JEST NA TEJ ULICY MOZECIE SPRAWDZIC W GOOGLE 🙂 NIE POZDRAWIAM, REST FEST DICK SON 69

kurwa mac wyplulem salatke
2 lat temu

hahahahah kurwa wyplulem wsigilijna salatke

Żenada
2 lat temu

Jaki plebs je sałatkę na wigilię?

Borowik
2 lat temu

Tak trzymać Rest.
Ja też się sądzę z tymi glamrapowymi kurwami, a frajerów konfidentów jebać. Zawsze się znajdzie jakiś frajer konfitura, któremu to nie będzie pasować.

Skory syn
2 lat temu

Scenariusz pisal kuzyn Chady wiec chyba wiedzial ocb? Matka Chady tez byla zaangazowana w film.
Kaczy Proceder to jest gdy karmisz nielegalną bułką kaczki w Łazienkach.

Odb
2 lat temu

Chada Proceder krytycznie o kaczym i jego filmie

Yeosb
2 lat temu

No i dobrze mówi

Wallace
2 lat temu

A co kaczy siedziałeś z nim razem w puszcze.człowiek uzależniony wciagnie z kibla koks .Kolega kolegą ale robicie z niego świętego

Żenada
2 lat temu
Reply to  Wallace

Uzależnienie od koksu… Pewnie dostał skręta…

Steve Wonder Byłem! Nie widziałem ale uszy spuchl
2 lat temu

Nie byłem jeszcze w kinie ale znajac realia to pewnie dopierdolili takie sceny ze rece opadają, jakby kurwa nie mozna było nakrecic bez przesadzania to te chuje dla pidbicia ogladalnosci prolog Star Wars by majchetniej wpierdolili byle przyciagnac widza i gdzie jest ten wasz szacunek do Chady jak tylko pieniazki w oczach widzicie za zmarłego „kolege”..
KACZY jest jednym z nielicznych normalnych w calym tym pseudo towarzystwie elastyczno gimnastycznym gotowym za pieniazki sprzedac dusze, ideały, i co gorsza kolegów! Aaaaahaha

Skory syn
2 lat temu

Lata przed śmiercią Chada nie utrzymywał miał kontaktu z Kaczym. Wiec kto tu jest farmazonem?
Kaczy który dograł się na kompilacje Step Records by zarobić hajs właśnie. Po latach ukryty przyjaciel, tfu

Steve Wonder
2 lat temu
Reply to  Skory syn

Napewno zarobi taki hajs ze przez 10 lat nie bedzie musiał nic robić. Znał sie z Chada i przezyli razem troche zycia wiec czemu nie miał sie dograc i nie wziac za to pieniedzy ?!

Za darmo umarło

Asior w Woli
2 lat temu

Kurwa cioty jebane na tym portalu nie potrafią szanować nikogo, ciekawy jestem czy byś Chadzie powiedział to w oczy jeden z drugim gejozy zjebane w ryj, ten cały gejoski glamrap to chujnia

Zdy
2 lat temu
Reply to  Asior w Woli

Na pewno nie bo unikam takich patusów.

ghhhh
2 lat temu

legia, co ty qurwo XD

Code
2 lat temu
Reply to  ghhhh

Pierdziszewo koło srajek (miejsce urodzenia ghhhh), co ty kurewo

Rado rdw
2 lat temu
Reply to  ghhhh

Tylko Arka Gdynia hool’s!

Trystydycymyt
2 lat temu
Reply to  Rado rdw

Arka arka do stóp tarka :p

WnukTedego
2 lat temu
Reply to  Rado rdw

Arka Gdynia kurwa świnia

A.G.K.Ś
2 lat temu
Reply to  Rado rdw

Bez apostrofu, kurwa!

ważne
2 lat temu
Reply to  ghhhh

Tylko Arka Gdańsk ! …

Bardzo wazne
2 lat temu
Reply to  ważne

Arka gdansk wyruchana przez stado świn

you_mad?
2 lat temu

NAJPIERW BYŁO HEJTOWANIE A TERAZ JAKI CHADA TO BYŁ WSPANIAŁY CZŁOWIEK I POMÓGŁ MI NIE RAZ WYJŚĆ Z DOŁKA HAHAHAHA

Juman
2 lat temu

Kaczy Procedur krytycznie o filmie proceder

Ktos
2 lat temu
Reply to  Juman

Kaczy niech ściśnie te rozjechane dupsko

MASTERRRR
2 lat temu

jaki kurwa stary dziad hahaaha

KkK
2 lat temu

Dramat i tragedia to twój sposób wysławiania i zasób słownictwa panie ,,raper”. Żeby zabrać Ci przekleństwa to zostałoby yyyyyy eeeeee uuuueee aaaauuuu

Tata G.
2 lat temu

Kilka scen było tragicznych? Przeca wszystkie były chujowe 🙂

SCHAP
2 lat temu

KACZYŃSKI GIT TERAZ BRONI CHADĘ FRAJERA, A JAK TEN ŻYŁ TO SZYKOWALI NA NIEGO DISS Z BILONEM. CIEKAWE CZY OPUBLIKUJĄ GO NA PŁYCIE.

Prawda
2 lat temu

Opublikowany 5 godzin temu 24 grudnia 2019 Przez Maxymilian Hozer

01:21 17

Damian Paw
2 lat temu

Może opanowały byście się chociaż w święta wy pizdolizy chałwy. To był patus alkus i ćpun w jednym a wy kurewki masturbujecie się jeszcze nad jego chujowa muzą. Przecież tego kogoś to nawet piosenkarz Doniu zjadł na bicie. Oj nie dobra ta Chałwina.

Popularne