Sprawdź nas też tutaj

Opublikowany

 

Utwór „Salsa” z gościnnym udziałem Malika Montany i Kaza Bałagane promuje nowy album KaeN’a – „2020” . Tytułowa „Salsa” to metafora szybkiego życia jakie toczy się gdy zaczynamy „tańczyć” przy akompaniamencie pieniędzy, alkoholu i narkotyków.

Album trafi do sklepów 1 marca 2019.

 
25 komentarzy
25 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Wasz ziom
2 lat temu

3 największe kondony. Jeszcze kiza na koniu brakuje

Schkürr Schkürr
2 lat temu
Reply to  Wasz ziom

kukiza

KURWAAAAAAAAA
2 lat temu

ja mam takie dwa pytania

kto pozwala na publikację tego? kto jest tego odbiorcą?

a i może jeszcze jedno

dlaczego tych ludzi jeszcze nikt nie leczy?

chujkurwa
2 lat temu

Kurwa kazek z całkiem nieźle zapowiadającego się rapera stał się kasztanem i celebrytą pokroju jakiegoś Majewskiego czy innego pajaca z instagrama. Lot022 i Źródło to były w chuj solidne albumy, to gówno co teraz wypuszcza nawet nie ma porównania. No ale trzeba swojej utrzymance kupić torebkę LV i gnoja utrzymać, to robi gówno pod wyświetlenia.

kiki
2 lat temu
Reply to  chujkurwa

On chyba sam zapomniał że paradoksalnie legal w stepie i to wszystko przed było najlepszym co wydał.

witam
2 lat temu

i ten fryzjer co kazdemu wchodzi w dupe

żelipapą
2 lat temu
Reply to  witam

jak wszyscy raperzy golili sie na łyso to przypominam, że noszenie innych fryzur było uznawane za pedalskie

oddajcie mi mój hibhob skurwysyny

Odb
2 lat temu
Reply to  witam

Kaz ft. Kaen Montana & Malik Bałagane – „Lassa”

goryl
2 lat temu

TO JUŻ JEST KURWA TRAGEDIA.

Mosiek Kaczyński
2 lat temu

Stężenie łaków maksymalne. Ja kompletnie nie rozumiem fenomenu tej ciapatej. Czy w mieście Teddy Boysów taka kreatura naprawdę może się tak wozić???

kkiijjj
2 lat temu

Malik ma rację bytu w WWA bo on im pierze pieniądze, mam znajomego, te suki z jego klipów to zwykłe modelki godzące się wystąpić u niego za jakieś ciuchy, albo eskorty, które biorą po 1500 zł na spędzenie z nimi wieczoru, oczywiście on im nie płaci, wszystko jest załatwiane barterowo, te wszystkie samochody, ciuchy są wypożyczane i musi później wszystko oddać, podsumowując Malik to łak i fejk, ale prawilniaki typu Paluch mają obsrane pizdy żeby mu pocisnąć bo Malik jest pralnią pieniędzy dla gangusów, dlatego jebie polski rap od tylu lat to to wszystko zakłamane kurwy bez honoru

Twoj Stary Jest Pijany
2 lat temu
Reply to  kkiijjj

@kkiijjj kij ty lamusie obesrany – na czym to pranie brudnych pieniedzy polega. Bo opisales przewozke kozojebcy, a nic nie napisales o tym praniu hajsu dla rzekomych gansterow z warszawy xD

Moim zdaniem to ty jestes farmazoniarzem jebanym, ktory nie ma na nic dowodow tylko sobie tak pierdoli bo cos uslyszal od innego farmazoniarza jak pili zubrowke.

ania
2 lat temu

strasznie żenujące

kredensik
2 lat temu

Co Wy myslicie szczochy warszaskie! Ze wystarczy afrotrapowy bit, dukanie pod werbel i bedzie hit? Tfuu Wam na zycie, jebac takie gówno. Polska to ewenement na skale europy jesli chodzi o kreatywnosc. Wszystko kupiuja jebane cebulaki.

Dlatego wole sluchac porzadne Techno!

kredensik
2 lat temu
Reply to  kredensik

smieszny jestes, coraz bardziej cie lubie. poczekaj moment, zaraz znajde jakiegos transa z neta dla ciebie.

Lil Baba
2 lat temu
Reply to  kredensik

Zeby ten werbel byl jeszcze jakos fajnie zrobiony 😉 Layer’owanych z zywym werblem chociaz. To by moze to jakos siedzialo. A tak to ten werbel tak wypierdala z tego bit’u sucharem ze az przykro. Dziekuje, dobranoc.

piesciejebal
2 lat temu
Reply to  Lil Baba

Gościu czemu ty sam sobie odpowiadasz XDDD

Adam
2 lat temu

Co to ma być? Żart?

NOSTRADAMUS
2 lat temu

MORDECZKI Z GALMARPU POWIADAM WAM, TEN KAWALEK JEST ZAPOWIEDZIA KONCA MODY NA RAP W POLSCE. TO JEST TAK PRZYPALOWE ZE WSTYD TEGO SLUCHAC.

ProfesorNauk
2 lat temu

Moje alter ego nanawia mnie dziś do złego – rapuj dalej

Ene Due
2 lat temu

ULTRA WACK SQUAD

juzef
2 lat temu

juzef tu był

massivewp
2 lat temu

premiera polskich napisów do BODIED – filmu produkcji Eminema o battle rapie

https://youtu.be/kum4PlvQqtw

00:12 i 17
2 lat temu

Opublikowany 8 godzin temu Przez Redakcja
Utwór „Salsa” z goś

17:37 7

Kams
2 lat temu

Kaen do huja czy Ty naprawdę nie masz z kim nagrywać tylko z malikiem no bez jaj korwa. Co się dzieje z tym hip hop em bardziej blisko do disco

Popularne