Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Kafar Dix37 ft. Hinol „Na Własne Życzenie” – teledysk i klimat dawnego hip-hopu

Opublikowany

 



 

Kafar Dixon37 i DistrictAREA opublikowali dzisiaj drugi teledysk promujący nowy solowy album reprezentanta Dixon37 – "Panaceum 2".

W sieci pojawił się teledysk do utworu "Na Własne Życzenie" z udziałem Hinola PW, do którego muzykę wyprodukował Fame Beats. Realizacją teledysku zajęła się ekipa ML FILMZ.

Płyta w zestawie limitowanym dostępna jest na stronie www.kafardix37.pl – głównej stronie promocyjnej płyty. Z informacji zawartych na stronie możemy dowiedzieć się, że nowy album Kafara zawiera 15 utworów, a w edycji limitowanej dostępnej tylko w sklepie www.districtarea.pl znajdziemy także plakat, wlepki, autograf rapera oraz płytę-niespodziankę. Wytwórnia zapowiada, że to nie wszystko – w trakcie preorderu mamy otrzymać dodatkowe informacje na temat płyty i specjalnej zawartości książeczki.

Poprzednia solówka Kafara – "Panaceum" – zdobyła status Złotej Płyty w marcu 2017 roku. Warszawski label wydał w listopadzie 2016 roku wspólny album Dixon37 – "Krew Za Krew", który również w marcu 2017 roku otrzymał status Złotej Płyty.

DistrictAREA i Kafar prowadzą obecnie akcję powolnego ujawniania gości "Panaceum 2". Poza dzisiejszym klipem z Hinolem PW, zapowiedziano także gościnne zwrotki Bonusa RPK, Arcziego Szajki i Profusa PPZ w utworze "JTSNJ".

"Panaceum 2: Trzeba żyć" to kontynuacja albumu, który otrzymał w 2017 roku status Złotej Płyty. Nowy krążek to charakterystyczne dla Kafara bezkompromisowe opisy otaczającego nas świata, pełne osobistych przeżyć rapera oraz jego własnych spostrzeżeń. Na płycie usłyszymy muzykę takich producentów jak PSR, Larkin, Fame Beats, Tune Seeker, Klimson, RX, Urban, MillionBeats oraz Małach. Całości brzmienia dopełniają scratche, które wykonał DJ Gondek.

Podtytuł "Trzeba żyć" nie jest przypadkowy. "Panaceum 2" ma być dla słuchacza lekiem, który zaaplikuje sobie poprzez telefon lub odtwarzacz w momencie, w którym potrzebować będzie odtrutki na złą passę w jego życiu. Nowa płyta Kafara bez wątpienia spodoba się odbiorcom, którzy szukają prawdziwego, szczerego rapu i motywacji do dalszych działań. W końcu jak źle by nie było, "Trzeba żyć".

0 0 votes
Article Rating
 
30 komentarzy
30 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
frdyrt5uy
3 lat temu

Klimat dawnego hib chobu XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Przecież ten marniak od 20 lat duka do majka o tym samym XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Zdelegalizować tych populistów w pizdu.

Rubyprops
3 lat temu
Reply to  frdyrt5uy

To jest kurwa hiphop cwele jebane w rurkach co kopiuja ameryczke niech sie ucza cwele male

fgjtyjuy7
3 lat temu
Reply to  Rubyprops

a patusy nie kserują ameryki? szaliki na mordach, bity a’la compton, strzelanie z palców na klipach, groźne miny…zero kserówki 🙂 sama prawda, co nie? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Rubyprops
3 lat temu
Reply to  fgjtyjuy7

Odezwal sie pierdolony gimbus urażony i dotknięty, zdychajcie niuskulowe śmiecie, tylko prawdziwy hiphop nie cwele w rurkach i różowych czapkach, won

ciekawy wiedzy?
3 lat temu
Reply to  Rubyprops

a co to jest prawdziwy chibchob?

Rubyprops
3 lat temu

Chibchob to nie wiem, nie znam takiego słowa

....
3 lat temu
Reply to  Rubyprops

Liroy

oiughf
3 lat temu
Reply to  Rubyprops

SKANDAL cala ta plyta wielka inspiracja plyty „Infamous” Mobb Deep nawet zdjecie w srodku plyty w metrze jak w plycie Mobb Deep, jak to sie mowi „wychowalem” sie na latach 90, ale te dzisiejsze patusy to mi bardziej, klimaty z Disco Relaxu przypominaja, a nie te z QBC

fgjtyjuy7
3 lat temu

masz ospę, że zakrywasz ryj? Patuz zgrywa ostatniego prawdziwego hibchobowca na scenie…:):):):):):):)

paker
3 lat temu
Reply to  fgjtyjuy7

hibchobowca? naucz się pisać poprawnie po angielski , piszę się – hiphopowca

....
3 lat temu
Reply to  fgjtyjuy7

Wiem jak wygląda Bez

Szymek53532O
3 lat temu

OBOZOWY KAPO TO JEBANA KURWA PIERDOLONA BEZ

KAWAŁEK SPRAWDZE ZA CHWILE BO AKTUALNIE JEM BUŁKĘ I SŁUCHAM RPS 🙂

Bogus L.
3 lat temu
Szymek53532O
3 lat temu

[img]https://cdn19.se.smcloud.net/t/photos/t/575253/m-jak-milosc-odcinek-1260-natalka-marcjanna-lele_28226786.png[/img]

System666
3 lat temu

Rozpierdala mnie dzisiejszy hejt na każdego.Nutka spoko, czuć stary rap!

dsrgdrgdr
3 lat temu

JAW)DJAWIODJAWIODJAWOIDJAWOIDJAWDOIJAW IOnfdjkvnr[o sf1q23=2-13021=-3021-

hhee
3 lat temu

Kurwa znowu ten patus z zakrytą mordą mam nadzieje że mu ją ktoś obije najlepiej policja i trafi do celi razem z Chadą i wiecznie napalonym murzynem

....
3 lat temu
Reply to  hhee

Ja wiem jak Wygląda bez

Rubyprops
3 lat temu
Reply to  hhee

Ale nikogo nie obchodzą twoje doznania jak siedziałes w wiezieniu, nie moja wina , że cie murzyn smyrał jądrami po brodzie

hhee
3 lat temu
Reply to  Rubyprops

Morda w kubeł psie jebany taki jesteś w temacie obeznany co pewnie tobie murzyn kutasem rozszerzył jame ustną a później ćwiczył z tobą w pokoju kąty rozwarte a z twoją starą kamasutre a twój stary miał takie wielkie rogi że nie mógł przecisnąć się przez próg domu i musiał do leśniczego jechać żeby mu rogi spiłował

Rubyprops
3 lat temu
Reply to  hhee

Pierdolone gimbusy wyjeżdżają na rodzinę, do szkoly szczonie jebany wypierdalaj a nie sie tu prujesz cwelu

hhee
3 lat temu
Reply to  Rubyprops

to ty się śmieciu jebany prujesz jak stare psześcieradło także sklej pizde kurwo głupia

łdz hull
3 lat temu
Reply to  hhee

ty ciężki frajerze

Flimson
3 lat temu

Co ża żenada kurwa!!! W dupach się poprzewracało przez te przeliczanie wyświetleń na sprzedaż płyt. Kiedyś jak jakiś raper sprzedał 15 tysi kopii albumu to mu się należało złoto , a teraz byle jaki grajek „uliczny” zrobi pięć klipów to i tak jakaś patologia umysłowa obejrzy i po czasie w kurwe lans bo złota płyta. Przy w wcześniejszych wyliczeniach to chyba by kurwa musiał nabrać ze 30 płyt żeby po czasie (10 lat od sprzzedaży mieć złoto). Jakieś piski na autotiunie i tak wąskie spodnie że je zakłada z 20 minut na te swoje „patyki”, żygać mi się chce, jak słyszę autotjunowe piski pajaców którzy nie mają pojęcia o muzyce (jakiejkolwiek) nie słucham wcale.

Flimson
3 lat temu

Nie miałem tu na myśli Kafara i dixonów bo wariaty dobre , ale ile kurwa można nawijać o tym samym , tytuł płyty Panaceum 2 mówi sporo (ja pierwszą jego solówkę słuchałem), z Dixonów jak dla mnie najlepszy jest Rest (fajnie cisnął z szybkim szmalem) ŁADUUUJ! (pozdro dla kumatych), a Polskiej Wersji po prostu nie lubię.

hhee
3 lat temu
Reply to  Flimson

Benzyna – odpal polecam sprawdzić

....
3 lat temu
Reply to  hhee

Benzyna Upadła

Łakikaki
3 lat temu

Nie ma już przeliczeń z yt i to się nie liczy do złotych płyt!!!!zlote to masz berło które chowasz do dupy

Dgg
3 lat temu

Hinol ewidentnie podrabia Fu…Hinol to taki Fu..słychać to jak huj..

....
3 lat temu
Reply to  Dgg

Fu Też podrabia innych

Popularne