Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Kali gościem Nizioła w singlu „BHP”

Jutro premiera albumu „Owoc żywota”.

Opublikowany

 

kali w czarnych okularach

W przeddzień premiery albumu Nizioła „Owoc Żywota” raper prezentuje singiel „BHP, w którym gościnnie udzielił się Kali. To piąty przedpremierowy teledysk rapera, następnych produkcji możemy spodziewać się w kolejnych tygodniach. Za produkcję utworu odpowiada Szwed SWD. Scratche: DJ Gondek. Teledysk do utworu zrealizowała ekipa 9LITER FILMY.

Premiera albumu „Owoc Żywota” już jutro. „Owoc Żywota” jest dostępny na Preorder.pl.

21 komentarzy
21 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Xrao232
2 lat temu

Czegoś tu nie rozumiem już któryś raz słysze od Rapera że gra bardzo dużo koncertów i przy tym uciekają najlepsze chwile z bliskimi że nie ma go w domu przez wyjazdy na koncerty przez cały weekend ….

Kto wam kurwa każe grać po wszystkich miastach i wsiach w Polsce no kto kurwa

Bierzcie przykład z Pezeta Wydał płytę i Robi 1 koncert Porządny

Masakra Paluch tez narzekał w kawałkach że kurwa gra po 100 sztuk rocznie albo więcej ale pytanie kto ci kurwa każe ????

LEEROY
2 lat temu
Reply to  Xrao232

Paluch to jebany hipokryta

MOSIEK KACZYŃSKI
2 lat temu
Reply to  Xrao232

KAŁI NIE MA CZASU, BO CHODZI PO ŚLUNSKICH LASACH I ZBIERA CZAKRY

Kozlebro
2 lat temu

Hahahaaha z tym KAŁI to mnie rozjebales, nie mogę się przestać śmiać. DZIĘKI wielkie. Pozdro. PS do kaliego nic nie mam ale po haśle KAŁI odpadlem

Alissia17
2 lat temu
Reply to  Xrao232

M­o­j­a m­o­k­r­a c­i­p­k­a c­h­c­e b­y­ć o­s­t­ro ­w­y­r­u­ch­an­a ­- http://k­i­s­k­i­.­b­e­s­t ❤️❤️❤️

Wyżeł
2 lat temu
Reply to  Alissia17

Taka sucha jak niecheblowana deska.
Sprawdzałem

Analik Montanal
2 lat temu
Reply to  Xrao232

Kali vs Kacper Hta solówka https://www.youtube.com/watch?v=5fWtvLrOJAg

Odb
2 lat temu
Reply to  Xrao232

Kali gościć Nizioł w singiel „BHP”

kutang
2 lat temu
Reply to  Odb

Kali gościem Rafalali w wannie „lgbt”

Andżej
2 lat temu

Ten cały Nizioł to musi mieć w chuj hajsu, że tyle newsów na GR i featów z lepszymi i bardziej znanymi (co nadal nie znaczy, że dobrymi) raperami nagrywa.

Wyżeł
2 lat temu
Reply to  Andżej

No raczej Andrieju Nizioł sra pieniędzmi.
Sam widziałem bo kiedyś był się u mnie złamać.

EJ TY KOLO
2 lat temu

POCZYTAĆ WAS KURWA DEBILE OD PORAD NA GLAM RAP TO KURWA BEZZCENNE JEDEN DEBIL KURWA SKOŃCZY TO DRUGI ZACZYNA ZRÓB TO ZRÓB TAMTO AHAHHAHAHAHA

HendrykZet
2 lat temu
Reply to  EJ TY KOLO

Ej ty kolo huj mnie obchodzi twoja opinia.Lepiej opowiedz jak twoja stara woźna z liceum goniła nam szlugi w szatni na sztuki po 70gr malborki a potem starego ci zawineli bo go dopadli w lesie jak kręcił szlugi na tirze i stara musiała nam doić kiełbase byscie mieli co żreć w domu

Rafalala
2 lat temu

Wkońcu coś o higienie

Rada20301
2 lat temu

Kali jaki ci sława uwiera i nie masz czasu na życie to przestań koncertować po wszystkich miastach i rób parę koncertów w większych miastach na większych Scenach i po problemie …

🙂 i już problem rozwiązany nie ma za co 🙂

Kac Burdelmame
2 lat temu

Cweli gościem Pedoła w szwinglu „LGBT”
Jutro premiera albumu „Owocna ciota”.

Alissia17
2 lat temu

M­o­j­a m­o­k­r­a c­i­p­k­a c­h­c­e b­y­ć o­s­t­ro ­w­y­r­u­ch­an­a ­– http://k­i­s­k­i­.­b­e­s­t ❤️❤️❤️

ProofesorNauk
2 lat temu

Kali gościem pedała w singlu BDSM.

Jebać LGBT
2 lat temu
Reply to  ProofesorNauk

Kali ruchać w dupala niedojebanych cweli typu profesor MęskoTransoDamska dziwka.

ProofesorNauk
2 lat temu

Kali gościem Rafalala w singlu „BHP”.

Bo bezpieczeństwo i higiena w styczności ze śliską wanną jest najważniejsze.

Bies
2 lat temu
Reply to  ProofesorNauk

Z ta rafalaala i wanna kest juz nudne i zenujace serio dla cb to zabawne ze tak napiszesz i myslisz ze to kogos zaskoczy ktos siw zasmieje ?

Popularne