Sprawdź nas też tutaj

News

Kali, PlanBe i Sir Michu reklamują Pepsi

„Pepsi Taste The Beat to ponadczasowy projekt muzyczny”.

Opublikowany

 

Dzisiaj światło dzienne ujrzał utwór „Tam Gdzie Wy” – wyjątkowa współpraca artystów łączących różne style muzyczne. Singiel ten zapowiada unikatowy na polskim rynku muzycznym projekt Pepsi Taste The Beat. Piosenka jest zderzeniem zupełnie różnych muzycznych światów. Pojawiają się w niej Kali, Klaudia Szafrańska i PlanBe, a za produkcję odpowiedzialny jest Sir Mich. Wydawcą utworu jest Warner Music Poland, a za realizację klipu odpowiada Papaya Films.

– Pepsi Taste The Beat to ponadczasowy projekt muzyczny dla tych, którzy kochają muzykę, mają swój smak, cenią swój gust i nakręcają się energią, jaka drzemie w bicie. To tu zrywamy z rutyną, odkrywamy nieodkryte, doceniamy swoje zajawki, kultywujemy spontan i podążamy za pasjami!

– Poznaj nieoczywiste kolaboracje artystów i zaskakujący mix brzmień ponad gatunkami. Poznaj nowe zjawisko na polskiej scenie muzycznej. Daj się ponieść miejskiemu brzmieniu. Spróbuj tego niekonwencjonalnego podejścia do tematu. Tak brzmi lifestyle.





61 komentarzy
61 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
na kurwe
2 lat temu

Pepsi to woda z cukrem, a wasz hip hop to muzyka z gownem
disco polo>hip hop

Odb
2 lat temu
Reply to  na kurwe

Kały, PunktGie i Ser Michu reklamują wanny

Waszka G21 na wolno
2 lat temu
Reply to  Odb

Ja to pierdolę, zdejmuję kominiarę,
zakładam ją wtedy gdy idę na robotę,
kopyto biorę wjeżdżam na ostro,
bez żadnego ziewania Waszka G21
w tej zwrotce teraz ja nawijam.
Cały czas spokojnie podbijam do tematu,
w którym są wspomnienia.
Z przyjaciółmi przeżyte wspólnie razem chwile,
gdy się powaliłem z dwutysięcznego drugiego wspomnieniami żyłem.
Od rzeczywistości odbiłem się gdy tylko zobaczyłem kto kim kurwа jest,
na kogo można liczyć w czas, mimo niewielu z nas
już nieliczni zostali ze mną cały czas,
ten mój przekaz zrozum,
jeśli potrafisz ogarnąć moje słowa i to co mam do powiedzenia,
jestem przygotowany na każdą ewentualność w życiu bo liczą się wspomnienia,
z którymi przetrwałem 6 lat pozbawienia
na niejeden temat załanczały się wspomnienia,
z których dziś się śmieję, bo było zajеbiście.
Przede mną jeszcze całe życie,
wróciłem do rzeczywistości,
nie rozumiem przyszłości.
Z uwagi na fakt, że może być gorzej, bo nie wiadomo,
co nas w życiu spotka, komu się powinie noga,
w mej pamięci kasuję
wszystkie złe wspomnienia
bo nie ma dla nich miejsca.
Przede mną jeszcze czas, którego nie da się zatrzymać,
lecz każda przeżyta chwila wypełnia moją ciszę w mym sercu,
które bywa drżące niespokojne jak wzburzona rzeka.
Chociaż jestem na wolności, nie jest jak ma być, jak było w przeszłości.

Capybara
2 lat temu

Sam eminem by sie pokusil o takie rymy

EJ TY KOLO!
2 lat temu
Reply to  Odb

KURWA!!!!!! JESZCZE NIGDY NIE NAJADŁEM SIĘ TYLE WSTYDU!!!!! WYOBRAŹCIE SOBIE, ŻE WCZORAJ, PIERWSZY RAZ SPRÓBOWAŁEM SEKSU Z MOICH PSEM FAFIKIEM. TAK NA MARGINESIE, FAFIK JEST DUŻYM LABRADOREM O JASNYM UMASZCZENIU. NO I TERAZ NAJLEPSZE – PRZY PRÓBIE POKRYCIA FAFIK ZAKLESZCZYŁ SIĘ SWOJĄ KUŚKĄ W MOIM ODBYCIE. STARY MUSIAŁ WEZWAĆ POGOTOWIE I TAK ZŁĄCZONYCH PRZETRANSPORTOWALI NAS DO SZPITALA. KURWA! JESZCZE DO TERAZ CZUJĘ NA SOBIE DRWIĄCE SPOJRZENIA LEKARZY.

Jurij Ovsienko
2 lat temu
Reply to  na kurwe

Target reklamowy: otyłe grubasy słuchające prymitywnej muzyki

SZCZERA PRAWDA
2 lat temu
Reply to  Jurij Ovsienko

„Otyłe grubasy” HAHAHAHHAHAH
a widziałeś kiedyś chudego grubasa przygłupie??

EJ TY KOLO!
2 lat temu
Reply to  na kurwe

KURWA!!!!!! JESZCZE NIGDY NIE NAJADŁEM SIĘ TYLE WSTYDU!!!!! WYOBRAŹCIE SOBIE, ŻE WCZORAJ, PIERWSZY RAZ SPRÓBOWAŁEM SEKSU Z MOICH PSEM FAFIKIEM. TAK NA MARGINESIE, FAFIK JEST DUŻYM LABRADOREM O JASNYM UMASZCZENIU. NO I TERAZ NAJLEPSZE – PRZY PRÓBIE POKRYCIA FAFIK ZAKLESZCZYŁ SIĘ SWOJĄ KUŚKĄ W MOIM ODBYCIE. STARY MUSIAŁ WEZWAĆ POGOTOWIE I TAK ZŁĄCZONYCH PRZETRANSPORTOWALI NAS DO SZPITALA. KURWA! JESZCZE DO TERAZ CZUJĘ NA SOBIE DRWIĄCE SPOJRZENIA LEKARZY.

EJ TY KOLO!
2 lat temu
Reply to  na kurwe

PAMIĘTAM GO Z ,EXPLOSION’. MIELI Z KALWIM JEDEN PRYSZNIC NA WSPÓŁĘ, KURTKI Z FUTERKIEM, WIATRAK Z BIEDRONKI I DWIE PASKUDNE KURWY W TELEDYSKU. NA VIVIE LECIELI CO PÓŁ GODZINY, NA ZMIANĘ Z TOKIO HOTEL. A JA TYLKO CZEKAŁEM N PUSSYCAT DOLLS, ŻEBY SOBIE ZJEBAĆ KINDYBAŁA.

Komedia
2 lat temu

Kali dissował W Całuj Fingiel Multiego oraz Otsochodzi 🙂

a teraz farmazon kali robi popowe Gówno i jest na jednym kawałku z PlanBe idolem gimbusów 🙂

Ten kawałek to jest kurwa POP a nie rap 🙂

JA PIERDOLE TA SCENA TO JEST JEBANA KOMEDIA 🙂

DajMiDupy
2 lat temu
Reply to  Komedia

Zwyczajnie nie wyobrażam sobie lizać babie cipe. To obleśne i w ogóle nie podniecające

DajMiDupy
2 lat temu
Reply to  DajMiDupy

Natomiast uwielbiam ssać siusiaki. To jest dopiero zabawa!

Kac Burdelmame
2 lat temu
Reply to  Komedia

Cweli, PanBi i Ser Mnicha reklamują Cwelsi
„Cwelsi Taste The Cock to ponadczasowy projekt analny”.

Redakcja gr.pl
2 lat temu

Kałi i peter gej gang przemyskiej proktologii

GSP
2 lat temu
Reply to  Redakcja gr.pl

Gang przemyskiej patologii – największe gówno jakie spotkało polski rap,razem z cwelwagonem

GSP
2 lat temu
Reply to  GSP

*gang przemyskich pedofili

PopoweGówno
2 lat temu

Co to za Popowe Gówno jest ja pierdole 🙂

PopoweGówno2020
2 lat temu

Debile będą pisali o zamkniętej głowie jak ci nie spodoba ten kawałek 🙂

Przecież to jest kurwa Pop 🙂

Radiowe Gówno za chwile będzie leciało w każdym radiu 🙂

jebać Idiotów 🙂

EJ TY KOLO!
2 lat temu

A KIEDY BEDZIECIE REKLAMOWAĆ TAMPONY?

EJ TY KOLO!
2 lat temu
Reply to  EJ TY KOLO!

-CZYM RÓŻNI SIĘ EJ TY KOLO! OD GÓWNA?
-GÓWNO MNIEJ ŚMIERDZI.
-HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

EJ TY KOLO!
2 lat temu
Reply to  EJ TY KOLO!

TWOJA RODZINA ZAPSZAŃCU JEBANY TO JEDNO WIELKIE GÓWNO

Szaka Laka Ciągnij Ptaka
2 lat temu
Reply to  EJ TY KOLO!

EJ TT KONDOM zatkaj tą kurwę jebany czerśniaku

EJ TY KOLO!
2 lat temu
Reply to  EJ TY KOLO!

KURWA!!!!!! JESZCZE NIGDY NIE NAJADŁEM SIĘ TYLE WSTYDU!!!!! WYOBRAŹCIE SOBIE, ŻE WCZORAJ, PIERWSZY RAZ SPRÓBOWAŁEM SEKSU Z MOICH PSEM FAFIKIEM. TAK NA MARGINESIE, FAFIK JEST DUŻYM LABRADOREM O JASNYM UMASZCZENIU. NO I TERAZ NAJLEPSZE – PRZY PRÓBIE POKRYCIA FAFIK ZAKLESZCZYŁ SIĘ SWOJĄ KUŚKĄ W MOIM ODBYCIE. STARY MUSIAŁ WEZWAĆ POGOTOWIE I TAK ZŁĄCZONYCH PRZETRANSPORTOWALI NAS DO SZPITALA. KURWA! JESZCZE DO TERAZ CZUJĘ NA SOBIE DRWIĄCE SPOJRZENIA LEKARZY.

Siostra Tedego
2 lat temu

Komercyjne dziwki.
Za odpowiednią stawkę wyjedzą wam rodzyny z rowa.
Co na to Sokół?

haha2020
2 lat temu
Reply to  Siostra Tedego

Sokól czeka na kolejne propozycje reklam 🙂

Sokół
2 lat temu
Reply to  Siostra Tedego

Że jebać ich a co pedale

Marcin Gutkowski wyrok ulicy
2 lat temu
Reply to  Siostra Tedego

Komercyjne Gwiazdy wyginają sie na klipach a na mikrofonie płynie padaka i lipa
Wykozaczona łajza Rutkowska pije wodę z cukrem i sika
Mnie człowieka nie zaskoczy ta podrabiana sprzedajna pipa

Marcin Gutkowski śmieć wody i cukru
2 lat temu

Jebać Android miało być Gutkowska

JakDziwki
2 lat temu

Sprzedają się jaki Dziwki jeden po Drugim wystarczy tylko dobrze zapłacić 🙂

niedługo Paluch Farmazon tez zagra w reklamie zobaczycie kurwa 🙂

Marian Janusz Paździoch
2 lat temu
Reply to  JakDziwki

Paluch zagra w ruskim pornolu ze swoim komuszym kolegą z Francji.

PopoweGówno
2 lat temu

Przecież to kurwa brzmi jak Pop 🙂 ja pierdole

Bonus RPK oficial Cela
2 lat temu
Reply to  PopoweGówno

Ludzie to boli ała ała kurwa ała zabierzcie te kutasy z mojej leniwej pupy KURWA
Miała być rakieta z wanną i prezerwatywami XXL
Glamrap kiedy rakieta ?

Imperator
2 lat temu

BOR potwierdza: to jest rap. Oto wyjaśnienie dlaczego pepsi to gowno. Newschool ma całować fingiel ale jak trzeba zarobić to Kali tez go ucałuje z miłością. Najs. Kolejny kolezka do wanny

hahaKali
2 lat temu

Kali Farmazonie kiedy wspólny kawałek z Bedoes Bedopies hahaha 🙂

antynigger
2 lat temu

Zawsze wolałem Koka-Kolę. Teraz już wiem dlaczego.

Wstyd
2 lat temu

Kiedyś za nagrywanie Popu Hip Hopolo Mezo i reszta byli jebani dzisiaj to otwarta Głowa 🙂

Tak to jest zrobili Kurwę z Logiki 🙂

PopoweGównoJebac
2 lat temu

kali idzie w komercje i jest na jednym tracku z idolem gimbusów 🙂

Brawo Brawo a kawałek brzmi kurwa jak 100 % Pop Radiowy kawałek jebać !!!!!!!!!

Lolek
2 lat temu

Niedługo w pl jak teraz w USA mainstreamowe raperzy będą maskotkami korpo co zapewni im fuchy

Cosieodkurwia
2 lat temu

Hip hop już nie istnieje

KOmediahaha
2 lat temu

Co na to Paluch Patriota Farmazon ??? 🙂

Gdzie jest biuro ochrony rapu Kali Srali Teraz będzie codziennie pił pepsi a taki kurwa świadomy 🙂

Marian
2 lat temu
Reply to  KOmediahaha

Nagrywa z komunistycznymi raperami…

INSTYTUT JEBANlA RAPU Z PRZEKAZEM
2 lat temu

Ciekawe co na to uliczni dukacze?

haha
2 lat temu

nic nie powiedzą tzw Dupa cicho 🙂

stefan
2 lat temu

A co na to Paluch? Znowu coś w stylu „Kali dokonał wyboru i to jego sprawa” XD

KaliPrzbudzonyPepsi
2 lat temu

Kali farmazonie na końcu KALI #Hot16Challenge2 (prod. Sergiusz) na koniec pokazujesz koszulkę na plecach i napis THE END 🙂 ??? i pierdolisz coś o resecie i przebudzeniu haha 🙂

No to kurwa nieżle przebudzenie dla reklamownia puszki napoju 🙂

Ty i te twoje pierdolenie farmazonów 🙂

i co kurwa nagle koniec świata odwołany i trzeba reklamować pepsi tak ??? 🙂

ty farmazonie 🙂

Rap pudelek
2 lat temu

Oj Michu co by było jak reklamodawcy dowiedzielu się o Jamie Zła.
A tak naprawdę to kiedy druga część?

Mariano Italiano
2 lat temu

Może kurwa jeszcze się zajmą hodowlą jedwabników. Jebać.

Luuuzuj
2 lat temu

Kali taki pro-zdrowotny, orędownik czystego stylu życia, a reklamuje wodę z cukrem?

Patrick Ewing
2 lat temu

Kali jak na ulicznika przystało dobrze,że zagrał w reklamie pepsi

Maryla Rodowicz
2 lat temu

Pachnie wymoczoną gombką…

Magiczny Magik
2 lat temu

#CoNaToPaluch?

Kac Burdelmame
2 lat temu

Cweli, PanBi i Ser Mnicha reklamują Cwelsi
„Cwelsi Taste The Cock to ponadczasowy projekt analny”.

żENADA
2 lat temu

jak dziwki sie sprzedali tylko większa wypłata ha tfu

HipHopKryzja
2 lat temu

Radio edit

Twój stary
2 lat temu

Jakie kvrwy Cola>Pepsi i nawet z tym nie diluj

Vizo
2 lat temu
Maja
2 lat temu

Niestety ale idee i zasady odchodzą już do lamusa. Obecnie wystarczy wsadzić gwiazdę wśród pseudotalenty i disco hit na wakacje nad Bałtykiem murowany. Dziwie się postawy Kaliego. No ale wygląda, że takie mamy czasy i coraz więcej prawdziwych artystów podąża za komercja. W każdym razie słaby poziom kawałka moim zdaniem. Jak dla mnie, oddanej całym sercem muzyce rap od kiedy pamiętam, kawałek nie do przyjęcia, absolutnie, nie, nie i jeszcze raz nie. Mam nadzieję, że inne autorytety że sceny HH mnie nie zawiodą. Pozdrawiam czytających. Peace

Gringo
2 lat temu
WKS
2 lat temu

Cola ostatnio się spierdoliła. Jest mało gazu i szybko traci gaz. Pewnie na polski rynek jest produkowana chujowizna.

Popularne