Sprawdź nas też tutaj

News

Kamerzysta: „Nie dziwię się ZBUKU, że cała scena ma z ciebie bekę”

Youtuber komentuje wizytę rapera pod swoim domem.

Opublikowany

 

Kamerzysta

Konflikt między Zbukiem a Kamerzystą coraz bardziej się zaostrza. Przy okazji koncertu w Szczecinie raper przyjechał w nocy pod dom Kamerzysty. – Podjechałem pod jego dom, żeby porozmawiać z nim jak facet z facetem i wyjaśnić sobie sprawę, tym bardziej, że w rozmowie telefonicznej usłyszałem od niego sporo ostrych gróźb w swoim kierunku – wyjaśnił Zbuku w social mediach. Kamerzysta nie wyszedł do niego i zadzwonił na policję. Teraz wyjaśnia swoje zachowanie.

Kamerzysta: „Każda dorosła osoba, która ma za grosz rozsądku, zadzwoniłaby po psy”

Kamerzysta twierdzi, że Zbuku przyjechał do niego w środku nocy razem z trzema kolegami. – Zbuku, szczerze nie dziwię się, że cała scena ma z ciebie bekę. Przyjeżdżasz do typa z obstawą, przyjeżdżacie w czwórkę do jednego typa o trzeciej w nocy z obstawą. Nie przyjechałeś sam. Było was czterech, sprawdziłem na kamerach zanim podszedłem do drzwi. Udajesz pajaca, że przyjechałeś sam czy tak k*rwa zachowuje się ulica? To o czym rapujesz, czy to są ku*wa zasady ulicy, że przyjeżdżacie w czwórkę do jednego typa i napi*rdalacie mu w drzwi, gdzie ja jestem sam z rodziną, gdzie są same kobiety i k*rwa mówicie, że wypi*rdolicie drzwi? Co ja miałem zrobić? Oczywiście, że k*rwa zadzwoniłem po psy i każda dorosła osoba, która ma za grosz rozsądku, by zadzwoniła po psy, bo by się przejmowała swoją rodziną, rozumiesz cwelu? O trzeciej k*rwa w nocy, taki kozak jesteś, to czemu w dzień nie przyjechałeś? Dla mnie jesteś zwykłym zerem, spi*rdalaj – przekazał Youtuber.

Beef: ZBUKU – Kamerzysta

  1. ZBUKU szuka beefu z Kamerzystą?
  2. ZBUKU zadzwonił do Kamerzysty. „Ewidentnie szuka beefu”
  3. ZBUKU pod domem Kamerzysty. Ten zadzwonił na policję

 
61 komentarzy
61 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
King Tomp Krul polski
2 lat temu

Zbuku miał latać po nie swoim mieście sam? XD Skąd miał wiedzieć że nie ma z tobą jakichś przydupadów. Sam zachowałeś się jak kondom grożąc mu a potem siedzialeś cichutko w domku. Naoglada sie jeden z drugim klipów z usa a potem zgrywają kozaków. Jebać. Podobnie było z bedoesem, od miejskiego gangusa do poety i kawałkow z golcami xD

SPJ
2 lat temu

Mogli poczekać w samochodzie zresztą kto o 3 w nocy siedzi z kolegami w domu? Przecież to bardziej niż oczywiste że gość będzie sam w domu.
Zresztą to polski rap czego innego się spodziewać jak nie żenady i taniej komedi.

EJ TY KOLO
2 lat temu
Reply to  SPJ

ŻENADA I KOMEDIA TO SĄ TWOJE WPISY W TEJ SPRAWIE GOŚCIU SIE ZESRAL W PORTKI A WY WYMYŚLACIE TEORIE SPISKOWE CO MIAŁ ZROBIĆ AHAHHAHAHAHHAHAHAH

PLACEK - P.I.Z.D.A.
2 lat temu
Reply to  EJ TY KOLO

BRAWO ZBUKU ZA POKAZANIE KAMERZYŚCIE W KTÓREJ GRA LIDZE

PROPS TEŻ DLA PEJI ZA ZNISZCZENIE TEDEGO, WIEPRZ TERAZ SPRZEDAJE 2 TYSIĄCE PŁYT XDDD

Insta Pumpernikiel Memówka w 13 Beka
2 lat temu

…a ty na bezrobociu, albo gimbaza!

JEBAĆ ŁAKÓW!!!

PS.
On w weekend z koncertów, zarobi więcej niż ty przez cały rok (pod warunkiem że pracujesz), albo twoi Starzy…!

Egzegeza Konfliktu Tede Peja
2 lat temu

Peja na swoim koncercie, kazał zlinczować tłumowi 15-letniego fana, za pokazanie mu środkowego palca! – no kurwa, debil…!!!

Tede, zapytany na prywatnym facebooku, co sądzi o tej sytuacji? – wstawiając się za 15-latkiem, skrytykował Peję (przypomnę na priv. fecbk.)!

Peja, zawiedziony że zamiast po jego stronie, stanął w obronie chłopaka – nagrał diss…!

RIKI tY DEBILU – Podzieliłeś Scene – W.Y.P.I.E.R.D.A.L.A.J.!!!

PRZEGRANIECKI PLACUŚ
2 lat temu

PEJA NARGAŁ DISS BO TA KURWA PRZEGRANIECKA CIĄGNĘŁA TEMAT, NAZWAŁ SWOJĄ TRASE KONCERTOWĄ „WSZYSTKO NA MÓJ KOSZT”

Tedzik wysterował kolegów ze Wzgórza Yapa3

IMPOTENCIE tY DEBILU – Podzieliłeś Scene – W.Y.P.I.E.R.D.A.L.A.J.!!!

PLOTUCH FARMAZONIARZ
2 lat temu

Pierdolisz trzy po trzy, jak Farmazoniarz!

WujTwój
2 lat temu
Reply to  EJ TY KOLO

Ty byś oczywiście wyszedl

erdo
2 lat temu

Masz racje ja tez jak ty bym na 4 typow wykoczyl bez problemu. Odrazu bym ich zalatwil jak ty 😉 to jest jedyna rozsadna decyzja poparta przywidywanym zywciestwem nad 4 typami 😉

IMPOTENT - F.L.A.K.
2 lat temu
Reply to  erdo

CO NA TO TEDE?

ZBUKA ZDISSUJE, BO TEN PRZYSZEDŁ NA SOLO Z KUMPLAMI?
XD

PS. JEBAĆ WIEPRZA:D

Insta Pumpernikiel Memówka w 13 Beka
2 lat temu

Gówno na twój Ryj, miękka Fajo!

Ta Dziwka, nie wyszła – tylko po psy zadzwoniła, kurwa idol gimbazy!

JEBAĆ ŁAKÓW!!!

TEDE aka MIĘKKA FAJA
2 lat temu

HAHAHA, PRZYPOMNIAŁA MI SIĘ HISTORIA, JAK TO TEDE ZAMKNĄŁ SIĘ W KUCHNI, GDY BILI MU KOLEGE NUMER RAZA XD
TA KURWA TEDE TEŻ DZWONIŁA NA POLICJE
XDDD

KRZYSZTOF KOZAK
2 lat temu

Rozsiewasz plotki, podobno twoja Stara robiła mu gałe…

Dla ciebie kurwo PAN Krzysztof Kozak
2 lat temu

JAKIE KURWA PLOTKI? BYŁEM TAM
WSTYD MI BYŁO ZA TEDEGO W CHUJ
A TE TEKSY O STAREJ, OPOWIEDZ TWOJEJ MAMIE, NAPEWNO BEDZIE DUMNA Z CIEBIE, GIMBIE.

Krzysiek Kozak
2 lat temu

…w Moim Chuju byłeś i gówno u analnego widziałeś pedale!

Sam wymyślasz te plotki niedojebie!!!

Dla mnie Krzysiek, tY Szmato Kurewska na trzy baty…!

to ja Krzysiek Kozak
2 lat temu
Reply to  Krzysiek Kozak

Piszesz z Krzysztofem K.
Dla ciebie jestem Krzysiek? Przedstaw sie, no chyba że jesteś pizdą jak Tede

Uliczny Zaiks
2 lat temu

…ale nie pozdrawiam, boś Podszyw!

Wypierdalaj w podskokach i to już!!!

to ja Krzysiek Kozak
2 lat temu
Reply to  Uliczny Zaiks

Przedstaw się imieniem i nazwiskiem
Jesteś pizdą?

Numer Raz
2 lat temu

…a teraz Spierdalaj!

Belmondo Informator
2 lat temu

Co za jebana kurwa hipokrytka. Zesrał się w gacie przed gimbusem Zbukiem, zadzwonił na Policję ale w necie dalej prawilny ulicznik co to wyzywa Zbuka, zamiast Policja pisze „psy”. Co za ameba z niedojebaniem umysłowym. Skąd się biorą takie cwele?

Pojebusek4343
2 lat temu

PEJA KRÓL RAPU I ŻYWA LEGENDA POLSKIEGO RAPU !!!!!!!!! KSIĄŻE JEŻYC

MIŁEGO DNIA PEDAŁKI Z GLAMRAPU 🙂

Insta Pumpernikiel Memówka w 13 Beka
2 lat temu
Reply to  Pojebusek4343

O.S.T.R.
TEDE
SOKÓL
ELDO
DONGURALESKO
PEZET
Inni…

…Riki, Pumpernikiel Pokruszony Farmazoniarz Wychechłaniec, coś tam tylko bełkocze, trzy po trzy, a nie rapuje!

taka prawda
2 lat temu

Bełkocze to tede, Peja rapuje

Malakser z Lombardu
2 lat temu
Reply to  taka prawda

Jasne, a jego flow – to Rydzyk by mógł podpierdolić…!!!

taka prawda
2 lat temu

Jasne, Peja rapuje i ma flow, tede skrzeczy, a flow nigdy nie miał.

POZNAŃ
2 lat temu
Reply to  taka prawda

Riki Memówka się skończył, już dawno a jak go pogonił DJ Decks i Uszol, to już w ogóle!!!

Został Insta… i wina pod Biedronką!

Riki Memówka Insta
2 lat temu
Reply to  POZNAŃ

Żabką*

WWA
2 lat temu

Tede kurwa się skończył, już dawno a jak go pogonił DJ Tuniziano i Numer Raz, to już w ogóle!!!

Został Zgrywus… i marszczenie zdechlaka!

Sprzedaż tedego: 2 tysiące
Sprzedaż Peji: 15 tysięcy, złota płyta

Malakser z Lombardu
2 lat temu
Reply to  WWA

…ale nie w tydzień, oszukańcu!

Jest jeszcze Streaming, mnóstwo Koncertów, Sklepy/Ubrania, Wytwórnia…

BEKA Z PRZEGRYWA TEDEGO
2 lat temu

NOJI? TEDEMU PRZEZ ROK POSZŁO 6 TYSIĘCY
BEKA Z GAMONIA

MIERNOTY
2 lat temu

Liczby od analnego z dupy…

Hitlera i Putina też większość popierała/popiera!

Słabi ludzie tak mają, chcą się poczuć Mocni…!!!

imie
2 lat temu
Reply to  MIERNOTY

Hitlera i Putina W TO NIE MIESZAJ TEDZIKU KURWO, OBESRAŃCU CO BAŁ SIE BEEFU Z QUEBO

ahahah
2 lat temu

Wyjaśniony w moment XD beka z gamonia, już na zawsze z łatką konfidenta i cipy

Pietrzycky
2 lat temu

Ciesz się kurwo z workiem po kapciach na głowie że przyjechał do Ciebie taki kulturalny chłopak jak Zbuku…bo gdyby podjechały charakterne chłopaki to weszliby po Ciebie pizdo razem z drzwiami… Kozak w necie pizda w świecie…”A za „nadawanie na psy to od razu huj w dupe…”

rychupejasurówka
2 lat temu

hahahhaha co za pizda z kondomem na głowie

EJ TY KOLO
2 lat temu

ZABURZONY POJEBIE TAKICH JAK TY TO LECZY SIĘ W RYBNIKU NARA

Człeniu
2 lat temu

Czekam na komunikat „Kamerzysta w szpitalu. Wydał oświadczenie że kończy z rapem(???)”
Hahahhahahaha. Kurwa jutub niech zostanie w internecie wy kurwa łaki, atencjusze, gold diggerzy co za hajs by dały matki wywieźć do Somalii na sprzedaż. Rzygam tą polską mentalną spierdoliną. A jeszcze bardziej ludźmi którzy to oglądają, słuchają i jeszcze kurwa oddają na to ścierwo hajs. Dożywotnia beka z nieudaczników hahahahahahah

Poznaniak
2 lat temu

Jebać kurwe z workiem na głowie. Pizda, a nie facet. Nawet ryja się boi pokazać. Po psy dzwoni w swoim mieście i wpierdala się w rapsy jak gówno o nich wie. Nie pozdrawiam.

twoja_stara
2 lat temu

Rap, policja, pedały. Polski HH ssie chuja.

Odb
2 lat temu

Dziwne że kamerzysta kupił całą bekę zbuków. Trzyma ją pod sceną.

Pokliik
2 lat temu

Ale ty jesteś spierdolony kamerzysta, konfituro jebana xd

cezary
2 lat temu

przypomnijcie sobie akcję sprzed paru lat u Flera. Pojechał do niego Farid z Kollegaj i Majoe. Czyli dość mocna ekipa i też dojechali w nocy. Normalna akcja.

SSSSSSSS
2 lat temu

Dobrze powiedział w tym domu są same kobiety

babyface
2 lat temu

kazdy dorosly facet wyszedlby wyjasnic to na solo przed dom z tym wackiem a nie dzwonil na pay pierdolony imbecylu i pozerze. zwariowal swiat ktory mnie wychowal.
JEBAĆ

you mad?
2 lat temu

Kto to ten kamerzysta pierwsze słyszę o kimś takim

nexusdetox@gmail.com
2 lat temu

Jebać kurwe kamerzystę gra kozaka a dzwoni na psy każdy normalny chłopak by wyleciał i się nakurwial a nie dzwonił na psy nikt nie tyka rodziny

walecię
2 lat temu

Kamerzysta: Nie dziwię się,że cała scena ma z ciebie bekę. Przepraszam cię ku*wa bardzo ale nie mów za innych bo inni mogą mieć inne zdanie np ja mam inne zdanie, ja z niego nie mam beki.
A w ogóle co wystraszyłeś się ? Taki kozak byłeś przeczytaj sobie co ZBUKU napisał . Kiedyś myślałam że jesteś fajny ale jesteś głupi . Ja nie mam beki z ZBUKU tylko z ciebie . Taki cwaniak byłeś a tu co?! A i jeszcze jedno zasłużyłeś na tego dissa!

Jurekj
2 lat temu

17:33 7

Opublikowany 4 godziny temu Przez Mariusz Jop

Damian
2 lat temu

Heh następny jaki twardy w necie.. Nie ma to jak straszyć kogoś z workiem na głowie A boi się wyjść z domu…..no tak na filmiku z zakryta morda jest łatwiej… kamerzysta czy jak Ci tam nie kupuj sam swoich płyt bo nie zarobisz na Tym ….

Abradab
2 lat temu

Mówi to gość z workiem po ziemniakach z metka guci

Norbi
2 lat temu

Co to za pajac ten kamerzysta?

Kamerzysta
2 lat temu

cmoknijcie mnie w fleta

Aaak
2 lat temu

Ustaw sie z nim i tyle bo jak zbuku ma swój honor to za cwela i tak cie dojedzie

MC Sztepiu
2 lat temu

https://m.youtube.com/watch?fbclid=IwAR3lxRD15kmxkfjTq9_nFScO6O7MnPaZYAh0m1YvbNydbq1vLhx9Uo-gokY&v=1SQlZ9mhJKM to prawda byłem tam i jeszcze był jota jota i narkobaron sebastian k bo zbuku to mój ziomek

Yebać Kurwy i Wieśniaków
2 lat temu

Za malo kurwa, kurwa!!! Yebać!!!

Analny
2 lat temu

Kamerzysta: „Nie dziwię się ZBUKU, że cała scena ma z ciebie Analną bekę”

eheh
2 lat temu

i uwazasz ze wyjscie i walka z 4 osobami to obrona a nie glupota ktora moze sie skonczyc dla ciebie tragicznie. Dorosly czlwoiek przedewszystkim mysli a nie podnieca sie jak male dziecko dajac nabierac na takie farmazony jak wypisujesz.

dzban
2 lat temu
Reply to  eheh

No kurwa kozaczył że mu najebie to gdyby był faktycznie taki kozi to by wyszedł już chuj wiadome że by dostał przeszczep a nie kurwa sra po krzakach, JEEEEBAĆ ŁAKA

Damian
2 lat temu
Reply to  dzban

Wystarczyło wziąć nóż szefa kuchni i machnąć zbukowi parę razy przed mordą i po akcji a nie żałosne tłumaczenia

JEBAĆ JACKA Z JTO!!!
2 lat temu
Reply to  dzban

BRAWA DLA SEBY, JEBAĆ JACKA Z JTO? !!! https://www.youtube.com/watch?v=AWDuRo6TOGo

Popularne