Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Kartky z singlem „List do K.”

„Chcę ci powiedzieć jak bardzo,
jak bardzo cię kocham nocami”.

Opublikowany

 

kartky

Kartky jest w trakcie promocji nowej płyty „Kraina lodu”, którą zapowiada singlem „List do K.”. Premiera albumu ma się odbyć 30 lipca.

– Kraina Lodu, nowy świat pseudo-nałogów, wyspa kresek i smogu, zdrajców i wrogów, wybrańców i bogów, pełna fałszywych wyroków. To w Krainie Lodu, jak w krainie mroku, gdzie wszelkiej nocy zaległy cienie… czekam na ciebie. czekam na ciebie. czekam na… nie wiem. – tak o swojej nowej płycie mówi raper.

A kiedy kręcę tym kołem
Życie przypomina kolejną grę
I nie wiem ile jeszcze, już nie mogę
A kolejne cyfry kręcą się w tle
Mam przed oczami scenkę
Jak po szkole ją spotkałem tak niewinną jak biel
I wpada krótkie zero
I wychodzę, nowy dzień być tylko cieniem i tłem
– nawija raper.

 
24 komentarze
24 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Profesoooooor Ttttraaaaaaaaapuuuuuuuuuuuuu
6 miesięcy temu

WIKTORA CWYNAR – TAK NAZYWALA SIĘ JEGO OFIARA

ON TWIERDZI ZE TO ONA GO NAKURWIALA

ZOBACZCIE SOBIE JA

ONA WAZY MAX 40 KG I TYP MOWI ZE ONA GO NAKURWIA!

https://www.maxmodels.pl/modelka-victoriacwynar.html

KTO W TO UWIERZY?

KARTKI – DAMSKI BOKSER I ZNANY DŁUŻNIK

Profesor Miodek
6 miesięcy temu

160cm wzrostu XD przecież to „mała mi” i wcale się nie dziwie że napierdalała tego simpa.

Profesor Jebania profesora trapu tfu
6 miesięcy temu

Kretynie, wiesz, ze postura ma tu chuja do roboty? XDD Ja pierdole, community glamrapu to najwiekszy rak pl neta, to juz julki z twittera lepsze

POLSKI RAP TO RAK
6 miesięcy temu

To ten damski bokser? Kiedyś miałem jego płyty, ale wyjebałem z hukiem do śmieci 🙂 Mimo zaistniałej sytuacji wiele borderek i tak go broni 🙂 Ciekawe, co by te szmaty powiedziały jakby spuścił im manto!

Profesoor Trapu
6 miesięcy temu

Zamknij morde simpie

ŚWIERZAK
6 miesięcy temu

A ty pod pedała się podszywasz?

Ziominho
6 miesięcy temu

Polce nalezalo sie

Profesor Miodek
6 miesięcy temu
Reply to  Ziominho

p0lce, piszemy zawsze z małej litery i z zerem zamiast „o”. Piszemy z małej litery żeby okazać szlaufowi brak szacunku i dodatkowo zrównać go z zerem.

odbrip
6 miesięcy temu

Przecież on przypomina jakiegoś kurwa zboczeńca patrzącego na lalkę, myślącego że kobieta rozwiąże jego choroby psychiczne. Pisze listo do K.(urwy), ona w ten weekend zabawia się z trzema dopiero co poznanymi typami – psychol. Kolejny zakochany kundel na tej zniewieściałej scenie.

FRAJER NA ZAWSZE
6 miesięcy temu

BĘDZIE FRAJEREM ! ! !

STARY DUPY JUŻ NIE URATUJE SPIERDOLINKO OSIEDLOWA AAA !!!

Jaroslaw Kaczynski i kot
6 miesięcy temu

pozdro od kota

sram robiąc salto w tył
6 miesięcy temu

dajcie mu spokój, dawno nie wpierdolił żadnej lasce, zagubił się trochę, ale spokojnie minie trochę czasu i znowu jebnie jakiejś i będzie wesoło 🙂

Profesoor Trapu
6 miesięcy temu

Jebnie twoją starą za to że wysrała takiego lamusa jak ty

ciężkie czasy nadchodzą
6 miesięcy temu

Przecież w 3 minucie klipu dusi laskę w potoku, czyli wszystko jest na swoim miejscu

Essa lamusie
6 miesięcy temu

No, twojej starej przy kurwi lamusie

TATUŁARZYK
6 miesięcy temu

KOŁEM
MOGEM
GRĘ TŁEM BIEL TLE
KLE
KLE
KLE
NA NIKOGO NIE CZEKA
LECI BOCIAN Z DALEKA
PRZYLECIAŁ DO WARSZAWY
WYSRAŁ SIĘ NA UKŁADY
KOŁEM MOGEM GRĘ TŁEM BIEL TLE
HE HE HE
KLE KLE KLE

Obciąkartky
6 miesięcy temu

Kraina robienia Loda, nowy świat pseudo-obciągania, wyspa kondomów i spermy, cuckoldów i ladyboyów, gejów i blow jobów, pełna fałszywych penisów . To w Krainie robienia Lodów, jak w krainie ruchania w kakao, gdzie wszelkiej nocu zaległy od gówna … czekam na Twój wytrysk. czekam na Twój wytrysk. czekam na… nie wiem.

Ziominho
6 miesięcy temu

Ten gosciu to jakis kurwa psychopata

H.u.j.
6 miesięcy temu

List do R. chyba

WLKP TO STAN UMYSLU
6 miesięcy temu

JEBAC DEBILI

Makumba
6 miesięcy temu

myślałem, że reddit i polski twitter to są spierdolone społeczności, ale nic nie przebije debili z glamrapu xDDDDDDDDDDDDDDD

Wnuk Tedego
6 miesięcy temu
Reply to  Makumba

Witamy w klubie popierdolećow

Hajfiskoki
6 miesięcy temu

Jebany łeb.
Dawaj na trasę, będziesz bity kondomie.
🙂

Essa lamusie
6 miesięcy temu
Reply to  Hajfiskoki

Nie ma to jak płacić osobie która się jebie XDDDD. CHYBA W WIEDZĘ DAWAŁEŚ SPOERDOLINO. Btw bity to jesteś od dziecka chyba skoro to jedyne co do Ciebie przemawia

Popularne