Sprawdź nas też tutaj

News

Kartky zaczepił Mobbyn. GSP mu odpowiada

„Jesteś mocny tylko do kobiet”.

Opublikowany

 

W poniedziałek Kartky swoim statusem na FB zaczepił skład Mobbyn. – Czekam jeszcze, aż mnie wyrzucą z Mobbyn, albo Przyłu wyrzuci mnie z zespołu Kartky za złamanie kodeksu i wrzucam nowy singiel. Mniej kokainy, więcej marihuany, wariaty. One love. – napisał raper. Na reakcję reprezentantów składu nie musieliśmy długo czekać.

Kartky jak zwykle pokazał klasę. Nawet nas nie znasz, gamoniu. Przyjedź, a nie zaczepiasz nas przez internet. A nie, zapomniałem – ty jesteś mocny tylko do kobiet. – napisał GSP na Instagramie.

 
19 komentarzy
19 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Young Igi
1 rok temu

Byłem z Belmondo w tej samej wannie i wiem co potrafi. Dlatego spierdalaj kartki zjebie

Profesoor Trapu
1 rok temu
Reply to  Young Igi

Kartky ma starego w policji, wiec mu nikt nie podskoczy

PejaTVN
1 rok temu

A Twoj przyjaciel jest mocny do kobiet z penisami. Sam nie wiem co gorsze.

Mkebe
1 rok temu

2020 dopiero się zaczyna, a już wiadomo, że żenadą roku zostanie podsumowanie przez glamrap roku 2019.

Wasz Ziom
1 rok temu
Reply to  Mkebe

Poczekajmy. Rafał z cyckami jeszce nie wypuścił wody z wanny po Cwelmondo

Odb
1 rok temu

Kartky w wannie z Mobbyn. GSP mu obciąga.

Wasz Ziom
1 rok temu

GSP gówno spod penisa

GLAMRAPofficial
1 rok temu
Reply to  Wasz Ziom

Kurwa… Czoko-mastka.
Oni to chyba lubią..

Hermiona
1 rok temu

kartki weź nic nie mów bo na GSP wychował się mój ojciec i wujek i przekazują mi zasady kodeksu Voldemorta aka Mobbyn a ty co?

Słony Karmel
1 rok temu

Nie wiem, co za spierdox pisze te artykuły, ale chyba nie czyta ich przed zamieszczeniem. Żenada..

obeszczaniec
1 rok temu

to mu powiedział. teraz to kartki chyba bedzie pisał teksty na telefonie

Toyo
1 rok temu

WTF A kim oni są ?!

JarasOne
1 rok temu

KIEDYŚ SPOTKAŁEM KLARENZA NA POGRZEBIE JAKIEJŚ SŁAWNEJ OSOBY. PODOCHODZĘ DO NIEGO I MÓWIĘ „CZEŚĆ KLARI TY SKURWYSYNU”. A ON TYLKO „ELO” I ODWRACA GŁOWĘ. SPRZEDAŁEM MU BLACHĘ W POTYLICĘ I MÓWIĘ „BOLI ALE POMAGA CO?”. MARCIN COŚ TUPNĄŁ, COŚ MRUKNĄŁ ALE MÓWI „DOBRA SŁUCHAM CIEBIE CIERPLIWIE, CO MASZ MI DO POWIEDZENIA”. „CZEMU OKŁAMAŁEŚ TEGO MŁODEGO CHŁOPAKA ZE KOŃCZYSZ KARIERĘ?” NA TO KLARENZ POWIEDZIAŁ DO MNIE – „TY KURWA GNOJU” I PRZYKLEIŁ MI VLEPE GHETTOPOP DO CZOŁA. POTEM UCIEKŁ DO LASU.

Słony Karmel
1 rok temu

Naprawdę zaczepka.. Napisał tylko, że czeka, aż go wyrzucą z Mobbyn. Wielka kurwa zaczepka.

Rafalala
1 rok temu

Przestańcie mnie wkurwiać bo od czytania mnie jajni… Tzn. kurwa jaja ściska.

Belmondo
1 rok temu
Reply to  Rafalala

Lej wodę za chwilę jestem

Mike
1 rok temu

Nie znam zadnych kawalkow kartkiego ale slyszalem sporo o mobbyn i musze przyznac ze z nich i ich kodeksu to niezla beka na cala polske.
Samo haslo „kodeks mobbyn” jest komiczne

TomatoCompanyFP
1 rok temu

Belmondo rucha transy od 2013 roku, potwierdzone info
Bambi z jego tekstów to też tranzol

WlosSpodPachyKartkyego
1 rok temu

Jak to zaczepki w stronę glamrapu i innych pudelków xDD

Popularne