Sprawdź nas też tutaj

tekst

Kawały o raperach #2

Opublikowany

 

 

 
52 komentarze

52
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
ja jebie

[img]https://niezgrani.pl/wordpress/wp-content/uploads/2011/02/facepalm.jpg[/img]

Wojtuś

Peia zdal prawo jazdy.

JAMAN SZAMAN

DOBRY KAWAŁ !

realista

Wchodzi jędker do klubu disco i tam został.

tedunio wieszzzzzzzz

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pdMfqiRugxQ&feature=related[/youtube]

aha

Prawfdepowiedziafszy chujowe

PCP

Bekowo schodzi na dno, to już się nawet jako bezbek nie zalicza, ludzie no kurwa…

asd

wypierdolcie tych z działu bekowo bo zenada

PeDeeF

Dobry suchar.

COCKie MONSTAH

TO JUŻ LEPSZY JEST TEN:

PRZYJEŻDŻA WILKU WALCEM DO BURDELU I PYTA BURDEL MAMY:
-MASZ JAKĄŚ KURWĘ KTÓRĄ KTOŚ JEBAŁ W MORDĘ?
-NO MAM, ALE DLACZEGO AKURAT TAKĄ?
-„W MORDĘ JEBANE KURWY, ROZJEŻDŻAŁBYM WALCEM”
_________________________________________________________

WCHODZI EMINEM DO STUDIA A TAM DOKTOR.

RYSIO PEJA

WILKU – WPRAWNY OPERATOR WALCA

MCchadamiszcz

TWÓJ STARY – OJCIEC DEBILA

karol z familiady

ŚWIETNY KAWAŁ SYNU, MOJA KREW !

DISS NA OMENA

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=R-WeDRQZ8c4[/youtube]

HYC

poruchawszy dziwki ………………//

szwecho

zajebisty dowcip, dajcie więcej takich to pranie wysusze

awantura

Polecimy czarnym humorem ni chuja nie związanym z tematem:

Co robi mały żyd przy kominie?
czeka na ojca.

awantura

#2
Czemu murzyni maja białe dłonie?
Bo się trzymali drążka przy wędzeniu

paWSRH

a co jest szybsze od murzyna z telewizorem???
jego brat z dvd

ten stary ale beka jest…
co robi peja w porsche???
reprezentuje biede

BLAHBLAHBLAH

PRZYCHODZI PEJA DO LEKARZA A TAM….

DR.SLAFF!!

PEJA SPOTYKA GURALA W TURBANIE GDZIEŚ W POZNANIU I SIE RAFI PYTA

-GURAL CO TY ODPIERDALASZ

A GURAL NA TO

-CZY TY JESTEŚ GRACZEM, CZY TEŻ MOŻE NIE
KAŻDY Z MOICH LUDZI BARDZO DOBRZE WIE
ŻE JA JESTEM SZEJKIEM W MOIM MIEŚCIE
WZNIEŚ TE RĘCE W POWIETRZE

KOBRA PRZYCHODZI DO KIOSKU I SIE PYTA:
-CZY JEST PINNACLE?

BLAHBLAHBLAH

*KURWA MAĆ PEJA,PORYŁO MI SIE

ŻADEN RAFI

Butcherinho

Czym się różni diox od wieprza? Niczym, ale nawet wieprz potrafi rapować

paWSRH

Wchodzi ziom do piwnicy patrzy a tam Pezet drze mordę. Mówi do niego:
– Ty Pezet na chuj tak mordę drzesz?
– Cicho! To ukryty w mieście krzyk

Spotyka Pezet, Gari Kasparowa:
– Zagramy?- pyta szachista
– Żaden z mych ziomów nie ustawia się na szachy, czaisz?
– To może się napijemy?- nie rezygnuje Kasparow
– Wiesz, mógłbym palić i pić, mógłbym tak ja wszyscy tutaj
– Postawisz mi?- z dwuznacznym uśmieszkiem pyta Kasparow
– Im większy interes tym większa butelka

W Boże Narodzenie odbywa się wspólna wigilia warszawskich raperów. Nagle z miejsca zrywa się Tede, pokazuje palcem na Pawła z Ursynowa i krzyczy: ‚ty jesteś cipko Pezet? Mam dla ciebie dziwko prezent!’

Matka nakryła Pezeta na masturbacji:
-Co ty wyprawiasz! -krzyczy
-Jakiś czas temu światło zgasło, znów nie mogę zasnąć

Stoi Eldo na bazarze:
-KUPUJCIE POLSKIE RAP PŁYTY!!!!!

Wywiad z Eldo.
-Eldo ile bierzecie za koncert??
-Ten wie, tamten wie, tylko ja nie wiem

Co wykrzykuje Pezet przed zabiciem pająka??
LEPIEJ SPRAWDŹ JAK CIĘ NISZCZE!!

Co powiedział Pezet do swojej reputacji kiedy nagrywał „Otwieram Wino”?
– Lepiej sprawdź jak cię niszczę.

Idą Pezet, Noon i Fokus ulicą i spotykają dziwkę. Nagle jak nie zaczną ją butować i okładać
pięściami. Przyjeżdża policja i pyta:
– Co wy tu robicie??!!
– Z Fokusem i Noon’em niszczymy pizdy – odpowiada Pezet

elo siema elo

Na allegro można kupić pamiątkowe koszulki „Jestem Bogiem”!

JAMAN SZAMAN

WYPIERDALAJ Z TYMI KOSZULKAMI JEBANY CWELU.

wariat

lepsze dżołki w komentach są niż w tym njusie 😀

TwojaMamaJestNiezła

DUPY BYM SOBIE NIE PODTARŁ TĄ TWOJĄ CHUJOWĄ KOSZULKĄ

JAMAN SZAMAN

JA BYM CHETNIE BUTY NIA WYCZYSCIL BO DO TEGO TYLKO SIE NADAJE.

pfk to gowno

jebac te wasze pfk rahim sie skonczyl w 2002 a fokus sie nie konczy bo dalej zalicza regres

elo siema elo

Na allegro można kupić pamiątkowe koszulki „Jestem Bogiem” – w sam raz dla takich naiwniaków, frajerów jak wy – pryszczate, cygańskie bękarty!! 😀

Pozdrawiam. 🙂

JAMAN SZAMAN

WYPIERDALAJ Z TYMI KOSZULKAMI NA BAZAR SKURWYSYNU. POPIERDOLONY JESTES.

TOMASZBUKOWSKI

Chujowe w chuj

Tsubasa

Przychodzi Małolat do klubu a bramkarz do niego
– małolatów nie wpuszczamy

heh

Poznańskie pyry ? haha chyba poznańskie zoo słoń kobra kaczor kurwa mać xd

heh

Wchodzi sheller do zoo i mówi czy mogę ze słoniem jebać trupy ?

ddk tańcz kurwo !

Dzień dobry macie bilety mzk ?
Nie ale mamy bonusy rpk hahaha

WDZ

Swój chłopak Wilku !bez zębów kilku ;D

WDZ

Magik zapomniał czarów jak skakał z okna

WDZ

[img]https://tuba.pl/tubapl/1,105271,7955814,Eldo___Pozycz_mi_pluca.html[/img]

tedunio wieszzzzzzzz

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=uoX7ao9An3s[/youtube]

Butcherinho

Przyszedł Wilku do burdelu, chciał zaimponować kutasem bo zębów już nie ma więc wyjebał jajca burdelmamie na ladę na recepcji.
Burdelmama tak popatrzyła zdziwiona i przemawia: Wilku, przecież to jest takie małe,że tego nie można pałą nazwać!! A Wilku na to: „Jesteś w błędzie jeśli myślisz inaczej – pała to pała raczej”

Paluch

Był sobie żul (peia) i Kozanostra (KNT), pewnego razu Kozanostra przechodzi przez Jeżyce i widzi jakiegoś żula (peie),który leży nieprzytomny w bramie.Więc Kozanostra myśli sobie ruchać mi się chcę więc go wydymam.No i wydymał go ostro, ale szkoda mu się chłopaka zrobiło więc pomyślał sobie a zostawie mu 5zł za to, że go wyruchałem po czym zostawił pieniądze i poszedł w swoją stronę.Rano żul wstaje i widzi 5 zł więc biegnie do sklepu i mówi „poproszę to wino za 5zł” po czym oddala się na melinę i tam spożywa trunk doprowadzając się do upojenia alkoholowego.Leży nieprzytomny i jakby na złość Kozanostra przechodzi koło niego, myśli sobie nie no taka okazja może się nie powtórzyć więc szybko ściągnął gacie żulowi i go wydymał ostro, gdy skończył pomyślał sobie no szkoda chłopaka znowu sobie ulżyłem więc trzeba mu przynajmniej 5 zostawić, no więc zostawił tą 5 i uciekł.Następnego dnia żul wstaje rozgląda się i widzi 5 złotych więc szybko biegnie do żabki i kupuje winiacza za 5 zł, po czym wraca pod bramę gdzie obala szybkim duszkiem siarkofruta.Za kilkadziesiąt minut stracił przytomność ze względu na upojenie i leży nieruchomo, widząc nieprzytomnego żula (peie) Kozanostra zbliża się do niego i od razu pomyślał sobie o tym ,że znowu może sobie poruchać.Więc bez chwili zastanowienia zaciąga go do piwnicy i rucha ostro.Gdy skończył szkoda mu się znowu zrobiło żulika i pomyślał sobie trzeba mu znowu coś dać bo tak dobrze mi zrobił, więc tym razem zostawił mu 10zł.

obeznany

nie czytac szkoda czasu

Paluch

Rano żulik wstaje patrzy 10 złotowy banknot więc szybko biegnie do Żabki i mówi do ekspedientki : Szefowo, daj to wino za 10 złotych bo po tym za 5 strasznie mnie odbyt piecze.

mordo mordo mordo

mega!!! beka z penera zawsze na zawsze

KaeM

Kawal :
Redaktor GLAMRAP.PL ma poczucie humoru

rap

Do diabła przychodzi Słoń, Hitler i Biber:
Diabeł pyta się Hitlera:
-Co ty złego zrobiłeś w swoim życiu
-Zabiłem tysiące ludzi
-Oo..ty to zły człowiek jesteś stań po mojej prawej stronie.
Diabeł pyta się Bibera:
-A ty Biberze co złego robiłeś przez całe swoje życie?
-Wkurwiałem ludzi swoją muzyką.
-Oo..ty to skurwysyn jesteś stań po mojej lewej stronie.
Diabeł pyta się Słonia:
-A ty Słoniu co zrobiłeś złego przez całe swoje życie?
A Słoń na to:
-Wyperdalaj dziwko z mojego tronu!

No to jakoś tak było.

julylua

Wszyskie so glupie

julylua

O magiku nie piszta bo on patrzy se tam z gory i sie zemsci

julylua

Nie pytajta jak bo jak tam pojzieta to sama newem jak

layla

Nie byc poland ja byc ja byc russian

layla

A wam nie pisac o pikatofonace cz jakin tam jes o nazywaniu niewiem bo jakih faniczki czy jak im tam napiszo to ja niewem

Popularne