Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Kaz Bałagane i DMN prezentują singiel „Szampan”

Raper pracuje nad pierwszą legalną płytą.

Opublikowany

 

„Szampan” to utwór od DMN’a, w którym gościnnie pojawił się Kaz Bałagane. Za produkcje odpowiadają wspólnie Olek i DMN. Singiel ten to kolejny efekt współpracy twórców utworów „Monogram” i „Kulig”, które znalazły się na płytach Kaza.

Nowy numer zobrazowany został teledyskiem, zrealizowanym przez ekipę Marathon Films. Video zobaczyć można na kanale youtube Miejska Muzyka.

Jak mówi DMN: „Szampan” to motywujący utwór opowiadający o zmianach na lepsze i utrzymywaniu cały czas swojego lotu, mimo pojawiających się trudności”.

Jest to także drugi, po „BlaBlaCar” z gościnnym udziałem Malika Montany, singiel zapowiadający legalny debiut DMN’a. Płyta, nad którą raper obecnie pracuje, ukaże się nakładem Warner Music Poland.

 
39 komentarzy
39 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
MAJOR SUCHODOLSKI
10 miesięcy temu

ZOBACZ ELDOKA NA WOLNO DMN UWALNIA SWA MYSL UWOLNIONA
GOTOWY Z SZAMPANEM DO WALKI JAK LOBO I TAK JAK COPROBO DMN ZESRAL SIE NA KWADRATOWO
RED: ŁOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

odb
10 miesięcy temu

Kaz Bałagane i DMN prezentują singiel „Szampon”
Raper kąpie się w pierwszej legalnej wannie

shfkhksgh
10 miesięcy temu
Reply to  odb

Jak ja lubie to sprowadzanie przez odb każdego newsa do kąpieli w wannie xd

odb
10 miesięcy temu
Reply to  shfkhksgh

Dzieki misiu,każde dobre słowo posuwa mnie do przodu

bdo
10 miesięcy temu
Reply to  odb

Dzieki misiu,każde dobre słowo posuwa mnie w dupke

Profesoor Trapu
10 miesięcy temu
Reply to  odb

DWA SLOWA – CO ZA GOWNO

Odb
10 miesięcy temu

Gaz Gałgane i DBL prezentują singiel „Wanna”

odb
10 miesięcy temu
Reply to  Odb

Wypad podszywie,oprócz pogardy nic tu nie ugrasz

bemben
10 miesięcy temu

Kaz najlepszy raper w Polsce a sie rozdrabnia na nagrywki jakimiś klopsiarzami nie czaje tego

Pogromca kurew
10 miesięcy temu

Dlaczego wypuścili tego dilera? Rozprul się i sprzedał kolegów. Rozjebunda, szpagaciarz. Podobno to on sprzedał Bonusa.

Kermit
10 miesięcy temu
Reply to  Pogromca kurew

Podobno zamknij pizdę

Pogromca kurew
10 miesięcy temu
Reply to  Kermit

W pizde to Ci ojciec pogrzebac wkłada bo najebany z piecem ciągle myli

Innertia
10 miesięcy temu

Kochani glamrapowicze, w tych ciężkich czasach nie zapominajcie o belmondo – naczelnym promotorze higieny osobistej i walki z koronawirusem !

MORDO
10 miesięcy temu

Czemu Balagane robi taka smieszna morde na kazdej focie?

Lollololololol
10 miesięcy temu
Reply to  MORDO

Bo sie zesral

BeImondo Informator
10 miesięcy temu
Reply to  MORDO

Od lat robi kupę tylko na miękko a czemu na miękko to się sam domysl. Bo to jest przyczyną jego wygladu.

Zbuku88
10 miesięcy temu
Reply to  MORDO

Bo ma zeza i zawsze tak kamera jest ustawiona zeby nie bylo widać. Dlatego balagan bo ma w oczach balagan, ale raperem jest mocnym.

PJOTER
10 miesięcy temu

Najbardziej podoba mi się refren:
„Szampan wylewa się, toast mogę wznieść, a ten gość mówi coś – o co mu choooodzi!”
Propsy!

Gnysi00wskyy
10 miesięcy temu
Reply to  PJOTER

Pojebło ci się coś chyba.

Goldstein
10 miesięcy temu

Kwadratowe

Sokół
10 miesięcy temu
Reply to  Goldstein

Jak twoja pochwa

KOLEGA
10 miesięcy temu
Reply to  Goldstein

Bez kitu. Nawet Kaz średnio tu wypadl

Goldstein
10 miesięcy temu
Reply to  KOLEGA

Widać pętla mu się coraz bardziej zaciska po wyjściu z aresztu i jest zmuszony do obniżenia jakości na koszt ilości.

KOLEGA
10 miesięcy temu
Reply to  Goldstein

Możliwe, ale trzeba sobie jakoś radzić. Kazowi kibicuje, szanuję że nie gwiazdorzy, robi swoje i tyle. Polska gotówkowa całkiem spoko album, kilka dobrych utworów tam jest. Myślę że ten kawałek to jakoś po znajomości, bo ten DMN to brzmi jak jakiś nieudolny wannabe Malika

ASDASDASDAS
10 miesięcy temu
Reply to  KOLEGA

AHHAHA DOBRA PLYTA? GUWNA WAZYWNIAKI I JAKIES CHUJOSTWA TAKI BALGANE TO PEDALINA JAKAS LEPSZE STARE KAZY WTEDY JESZCE KUPOWALEM PLYTY I BLUZY

Goldstein
10 miesięcy temu
Reply to  KOLEGA

To racja, Kaz jako jeden z nielicznych trzyma fason.
Można lubić jego twórczość bądź nie, ale zasługuje na street credit. Porównajcie sobie jego zachowanie związane z aresztem i Bonusa, który biegał wszędzie i wycierał sobie mordę twórczością artystyczną i nagrywał do samego końca prawilniackie kawałki o niepoddawaniu się jakby miało to spowodować jego uniewinnienie. A na koniec jeszcze ta petycja do Andrzeja Dudy… Boże…

Mieczysław
10 miesięcy temu

Ten z fryzurą jak chłopiec z zespołem Downa to mógłby z Bajer Full nagrywać.

Czysta brudna prawda
10 miesięcy temu

Jak bąki jebały tak jebią.

DAMIAN
10 miesięcy temu

DMN TO SKRÓT OD DYMANY PO TYM JAK DAMIAN ZALICZYŁ EPIZOD U RAFALALI W WANNIE

Pastedocze
10 miesięcy temu

Bonsoir, bonjour – może w końcu zjemy ten żur?

Doniuu
10 miesięcy temu

Straszna kupa. Ta pieczara potrzebuje libera na ficie

pimpjuice
10 miesięcy temu

dalej nie macie farta z tego co widze.

KOLEGA
10 miesięcy temu

Wolę Sikam Szampan

Grubas
10 miesięcy temu

https://youtu.be/-DJtgzjUwso

Warto zapoznać się z tym typem

Sfrustrowany słuchacz
10 miesięcy temu

A chuj mnie to boli. W tym kraju już nie ma rapu.

PromoNOWAERA
10 miesięcy temu

https://www.youtube.com/watch?v=QnrJUCgmeAQ 🙂

Zostaw Łapkę w Góre i fajny komentarz motywujący dla młodego rapera 🙂

elo 🙂 pokój

https://www.youtube.com/watch?v=QnrJUCgmeAQ

Duda
10 miesięcy temu

Co ci kolesie robią to jest szok… nie ma takich drugich pojebow.. sprawdź koniecznie https://youtu.be/t-13z6h-HDE

Mc szczepiu
9 miesięcy temu

Wolny Kurdystan, wolna cipa. Dawaj.
Ja nie wiem, pierwszy raz w życiu pizdę widzieliście? JA PIERDOLE! Bo mi pare osób mówi, że to zgłosi gdzieś – pojebało was?! A skąd się kurwa wydostaliście? Frajery… Słuchajcie, chcąc nie chcąc wyszliście właśnie z pizdy, ogólnie i żyjey[yyy]żyjecie na tym świecie. Także wypierdalać kurwa mać!
Słuchajta, śmiechy śmiechami, ale każdy powstał z grzechu… Każdego starego dziwkę zruchał kurwa na boku na dyskotece i nagle żeśta ŻE ŻEŚTA POWSTALI KURWA jego jebana wasza mać. Słuchajcie, każdy z was jest dzieciem grzechu ogólnie i to jest paradoks w ogóle egzystencji nie? Że niby tutaj jakieś cnotliwe kurwa jazdy popierdolone, które ja też wdrażam ogólnie w życie staram się, no ale ogólnie powstaliśmy wszyscy kurwa na raz, naprawdę kurwa zepsucia dziwnego wystawienia dupy i zruchania kurwa no przykro mi ale tak… Słuchajcie nie wiem jak jest możliwym to, że ktokolwiek chciałby w ogóle cenzurować najpiękniejszą rzecz we wszechświecie, czyli mokrą cipę. Jak to jest możliwe ja je jak to się może dziać? Mokra cipka nadała mi sens, nadała mi szlachetność w działaniach, nadała mi kierunek, nadała mi człowieczeństwo, nie wiem kto to jest w stanie banować, jakim trzeba być kurwa nieczłowiekiem.

Ministranci
10 miesięcy temu

NAJLEPSZY KATOLICKI RAP SKURWYSYNY https://youtu.be/P4jAb_b9kEs

Popularne