Sprawdź nas też tutaj

News

Kaz Bałagane o LGBT: „Nie jestem i nie byłem homofobem”

Raper odpowiada na pytania słuchaczy.

Opublikowany

 

kaz bałagane w czarnej bluzie w aucie
fot. instagram/be_do_gie_official

Kaz Bałagane zorganizował na Instagramie Q&A, odpowiadając na liczne pytania słuchaczy. Dowiedzieliśmy się m.in., że jego najnowsza płyta „Polska Gotówkowa” powinna zdobyć złote wyróżnienie i do końca roku będzie to jego najlepiej sprzedający się album. Ponadto raper wypowiedział się o LGBT, Step Records czy najlepszym kawałku z Belmondo.

Alko czy narko – co gorsze według ciebie?

Głupota jest najgorsza.

Coś sądzisz o elektrycznych samochodach czy może masz to w głębokiej?

Mężczyzna nie może powiedzieć, że „ma coś w głębokiej”.

P.G płytą roku, obyś dostał diament za to cudo.

– Diamentu to może nie dostaniemy jeszcze, ale złoto być powinno. Na pewno jest to najlepiej przyjęta płyta ze wszystkich moich (nigdy specjalnie mnie to też nie interesowało) i myślę, że do końca tego roku będzie najlepiej sprzedającą z mojej dyskografii.

Najlepszy kawałek (twoim zdaniem), który nagrałeś z Belmondziakiem?

Muzyk freestyle.

Safri Duo czy Tiesto?

ATB, ale tylko z klipami, żeby widzieć marzycielską minę jak patrzy w dal.

„Narkopop” słusznie dla ciebie w TOP dekady na Newonce, czy dałbyś tam inną swoją płytę?

Nie jest to moja propozycja pierwsza, ale do tego wszystko się zmieniło i obrało odpowiedni tor. Więc może i tak.

Będą dalej starsze utwory na koncertach grane czy tylko nowa płyta?

Przekrój całej twórczości.

Jak reagujesz, gdy idziesz przez miasto i widzisz kogoś w koszulce swojej marki?

Mówię, że fajna koszulka.

Czy będzie więcej bluz Polska Gotówkowa?

Na pewno nie w tym roku.

Żałujesz, że „Źródło” wyszło w Step Records?

Ale czemu?

W jakim wieku zacząłeś dillować Jacku?

To jest właśnie problem naszych czasów. Przypałowe, nietaktowne pytania zadawane przez pazi posiłkujących się wiedzą innych pazi. Brak świadomości o tym, jak się zachować. Brak elementarnej wiedzy dosłownie o czymkolwiek.

Jaki masz stosunek do ludzi podchodzących po zdjęcie?

Nieantagonistyczny.

Będzie jakaś kolęda?

Dzisiaj w Bentleyem.

Nie traktujesz słuchacza czasem jak przygłupa? Jestem twoim fanem i odnoszę czasem takie wrażenie.

Przygłupa traktuje jak przygłupa mordo. To pi*rdolenie jakiś imbecyli o brak szacunku jest naprawdę zabawne. Absurdalne pytania i zachowania powinny się stykać z konkretną reakcją. Każdy by pomyślał to samo dokładnie, a tylko jak ja powie, to jestem gburem. Ja na co dzień jestem opór kulturalny – tutaj się po prostu z ciężkimi przypadkami spotykam. No offence.

Masz coś przeciwko wrzucaniu twoich wersów na mury?

Dlaczego miałbym mieć? To zajebista sprawa.

Kiedy ocieplanie wizerunku?

Będzie w tym roku jeszcze.

Widziałeś przeróbkę Last Christmas w tobą w klipie? Jak zareagowałeś?

Konkret jest. Ogólnie kilka dobrych przeróbek znam z tego kanału.

Co sądzisz o ludziach ze środowiska LGBTQ?

Nie jestem i nie byłem homofobem.

Jestem lamusem z twoich tekstów i wiem o tym. Co mogę zrobić żeby się zmienić?

Szczerze wariat, to rozjebałeś mnie – pieje na głos i nie mogę się ogarnąć. Ale myślę, że życie będzie podsyłać próby charakteru o myślę w odpowiedzi na twoje pytanie – nie zadawać się z gamoniami, bo kto z kim przystaje, takim się staje.

Gdy zaczynałeś, to myślałeś, że to wszystko dojdzie do takiego formatu?

Wiedziałem, że coś z tego będzie ale jest dużo grubiej niż myślałem.

 
29 komentarzy

29
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
dzontrawolta

PRZYPOMINAM, ŻE SB MAFFIJA WYRZUCIŁA DEYSA ZA SUKIENKE A BEDOES JAWNIE POPIERA LGBT I NIC MU NIE ROBIĄ, JEBAĆ.

WYBORY 2019

Niestety z SB w rankingu HipHopKrytów na 2019 jest tylko Białas, aczkolwiek zapraszamy do głosowania:

https://www.strawpoll.me/19088617/

WnukTedego

Chuj w nich wszystkich jakieś łaki 30 lat a niestabilni emocjonalnie jak 15 latka podczas okresu . Ten Kaz to też ładny grajek ” nie jestem homofobem” czyli czekamy na feat z Bedoesem chociaż chuj wie czy już go nie ma nie wiem bo nie słucham tych nowych raperów tylko stara szkoła Pihszou 3W Pezet Pono a z młodszych to Eripe i Oxon czasem Penx zjadają tych wszystkich pedałów wersem .

PropTesto

Eripe akurat gorszy śmietnik od ciebie

WnukTedego

Morda pedale bo cię na pysk uwale co profesor dwubiegunówka się włączyła?

PropTesto

Ty durniu bez szkoły, przeczytaj sobie co to jest dwubiegunowość a potem używaj tego słowa.

Jebaka

Bo Deys za mało pitosu przynosił

w tym kraju nie ma rapu

ja pierdole nie wiem co wy widzicie w tym głąbie z błędem w dziarze którą wyjebał sobie na całe plecy – trzeba mieć niedojebanie mózgowe żeby nie widzieć jaki ten kasztan ma sprany beret, do tego robi chujowy rap

KAZBAŁAGANNN

jaki kurwo niby błąd?

w tym kraju nie ma rapu

„god has reward” – powinno byc „god has A reward” – szmato jebana

KAZBAŁAGANNN

chuj ci w dupe

w tym kraju nie ma rapu

kiedyś mi podziękujesz dzieciaczku

Gardzioł

Hahahaha, niby nie jesteś homofobem, ale belmondziaka cisnąłeś od pedałów. No ładnie, ładnie. Kolejny lewus, który jedno myśli, drugie mówi, a trzecie robi.

magik był wackiem

Kaz dobry rap, props

erdo

ostatni dobry rap kaza to byl radio gruz, hugo bucc 2 jeszcze w miare i od tego momentu same chujnie tworzy

hujson huj

może nie same chujozy jest pare mocnych tracków ale zgadzam sie radio gruz i hugo bucc 2 ostatnie dobre wydawnictwa od tego pana

Odb

Homofoby o LGBT:Nigdy nie byliśmy w wannie z Kazem Bagałane

fatal

Kaz Bałagane o Rafalali: Nie mam nic przeciwko wannie, nie byłem i nie jestem tranzystorofobem.

Rap pudelek

Ej Monklerku, co innego nawijasz w kawałkach. Kolejny hipokryta.

MODNE ALE GŁUPIE

DLA MNIE TO NIGDY NIE BĘDZIE RAP TYLKO „POPOWE RYMY’ A CZEMU? NO KURWA TEMU ŻE NAPRAWDĘ WIĘKSZOŚĆ ALE TO ZDECYDOWANA WIĘKSZOŚĆ JEGO SŁUCHACZY TO DZIEWCZYNY CO CHUJA SIĘ ZNAJĄ LUB CIOTY CO ZABIERALI IM KANAPKI W SZKOLE ALE NIE MIELI PSYCHY NA PRAWDZIWY RAP I ŻEBY BYĆ „FAJNYM” I ŻE SŁUCHAJĄ NIBY RAPU JAK KTOŚ ICH ZAPYTA CZEGO SLUCHAJĄ TO POWIEDZĄ BALAGANA BEEE DO GIEEEEE. A TO JEST SŁABY ARTYSTA NAPRAWDE W KÓŁKO O TYM SAMYM I O NARKOTYKACH I O HISTORIACH PO NARKOTYKACH W KÓLKO MACIEEJU.

SicenS

Nawet nie zliczę Kaziu ile razy w linijkach cisnąłeś pedałom, dodam, że słucham Twojej twórczości nie za wiele ale zakładam, że w tych trackach co nie znam jest podobnie. Jebać politykę (ów) w rapie

CODZIENNY RAPORT STOLCA

KONSTYSTENCJA: GRUDKI W ŚLUZIE PRZYPOMINAJĄCE SEREK WIEJSKI

ZAPACH: GORZKA NUTKA AROMATYCZNA CHWILĘ PO OPUSZCZENIU ODBYTU

STAN KLOZETU PO DEFEKACJI: BRAK ŚLADÓW PO STOLCU. SPUSZCZANIE BEZ ZAKŁÓCEŃ

Pierd

A teraz otworz buzie szeroko, prrrrrd prrd pruk mocny byl

Stolec

Więcej.

­­­nie wal z dyni, bo będzie buba

w sumie to props

żENADA

raz w dupe to nie pedał

Mata

powiedzial twoj stary

jebac marnych grajkow

Wyluzuj kazek i wyjmij kija z dupy, zycie jest za krotkie zeby spinac sie na glupote 15latkow w internecie. Pozdro

Obiektywny hejter

Kazek to chyba jedyny kurwa gość myślący racjonalnie w tym pierdolniku zwanym ,,Polska scena HIP-HOPOWA

Popularne