Sprawdź nas też tutaj

News

Kazik: „Dostałem od PRO8L3M-u propozycję. Nie wiedziałem co to za kapela”

Czy możemy spodziewać się wspólnego utworu?

Opublikowany

 

Kazik

O Kaziku od zawsze było głośno. To wokalista znany z punktowania w muzyce wszelkich nieścisłości w działaniach aparatu władzy. Taka jest również jego najnowsza płyta „Zaraza”, na której znalazł się między innymi utwór „Twój ból jest lepszy niż mój”. W rozmowie z Bartoszem Boruciakiem na temat albumu Kazik zdradził, że otrzymał zaproszenie na płytę Oskara i Steeza. Temat ten wypłynął, gdy artysta opowiadał na temat problemów z obserwowaniem na bieżąco, co dzieje się w przemyśle muzycznym.

– Nie jestem w stanie ogarnąć wszystkiego, co się dzieje. Ktoś mówi: zobacz, ten koleś od wczoraj ma 140 milionów wyświetleń, a ja patrzę na gościa i nie mam pojęcia kto to jest. Dostałem taką propozycję w zeszłe wakacje od grupy PRO8L3M, żeby cośtam z nimi wykonać. Nie wiedziałem co to za kapela, nie miałem pojęcia. Wlazłem do internetu, okazało się, że to goście, którzy sprzedają hale wielkości Torwaru. Teraz już wiem. Słuchałem ich muzyki, to bardzo trance’owe, mocno psychodeliczne granie – miodzio.

Coś jednak poszło nie tak i mimo propozycji do realizacji wspólnego numeru nie doszło. Bartosz Boruciak poruszył tę kwestię także w rozmowie ze Steezem, który nakreślił, co stanęło na przeszkodzie.

– Trochę nam się skurczył czas. Oczywiście byliśmy gotowi podjąć rękawicę, skoro była to nasza propozycja, ale nie było wystarczająco dużo czasu. Kazik w pewnym momencie był bardzo zajęty jakimiś sprawami, a my rzeczywiście daliśmy bardzo wąskie okno, żeby zrobić coś wspólnie.

PRO8L3M oddał hołd artyście w numerze BMK, który znalazł się na Art Brut 2. Oskar zaprezentował w nim historię przedstawioną w utworze Kazika Tata dilera/Hardzone z punktu widzenia dilera, nie rodzica. To prawdziwy smaczek dla fanów PRO8L3Mu i założyciela Kultu. Steez spytany, czy jest szansa na kolaborację z Kazikiem w przyszłości odpowiedział:

– Czemu nie. Niczego nie zapowiadamy, ale kto wie.

Cały wywiad z Kazikiem i ze Steezem do obejrzenia poniżej.

53 komentarze
53 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
MEXHANIK
1 rok temu

Ehh tak jak Kazikiem jarałem się kiedyś jak pojebany, a było to 15 lat temu, tak teraz widzę że odstawienie marihuany było najlepszą decyzją w moim życiu.

RapZło
1 rok temu
Reply to  MEXHANIK

Podszywka, MEXHANIK jakoś tak kurwa że składnią pisał KURWO

DŻIANNI INFANTINO
1 rok temu
Reply to  MEXHANIK

KAZIK POWIEDZ IM ŻEBY WYPIERDALALI, BO ONI BIORĄ HAJSY Z PiSOWSKIEGO PAKIETU DLA ARTYSTÓW.

Damian
1 rok temu
Reply to  MEXHANIK

Napisz do mnie próbuje też rzucić

MEXHANIK
1 rok temu
Reply to  Damian

Hej ratunku jednak nie przestałem ćpać

Facio od krabów
1 rok temu

Nie martw się Kazik, ja dalej nie wiem co to za dukacze

PejaTVN
1 rok temu

Ja panu powiem co to za kapela, po pierwsze to nie kapela tylko banda cwela. Słuchacze maja po 14 lat Max 16 i chodzą w Vansach old skool czy jakoś tak, każdy z nich ma plecak tez Vansa oczywiście taki sam jak jego koledzy bo przecież nie można się wyróżniać trzeba być taki sam jak małpy na teledyskach w USA, do tego nic w głowie oprócz Vape i seriali na netflix. Teksty tego banana Oskara są żałosne do tego duka je jak typowy Ducati czyli Dukacz.

Odb
1 rok temu
Reply to  PejaTVN

Gazik: „Dostałem od PRO8L3M-u propozycję wystąpienia w sextejpie. Nie wiedziałem co to za wanna”

Magister Rapu
1 rok temu
Reply to  PejaTVN

Utkaj kurwę

Odb
1 rok temu
Reply to  Magister Rapu

Magister rapu utyka swoją matkę – kurwę.

Victorino Oladipo
1 rok temu
Reply to  PejaTVN

Fani pro8l3mu to chyba największe ścierwo rapowej widowni. Niedawono na urodzinach koleżanki gadałem z jakimś typem (fanem pro8l3mu) o tym, że oskar jest średni. Na co on mi: eej to tak ma być, to taka konwencja!!. Szczerze, to jak coś brzmi jak gówno, to mnie nie obchodzi czy to zamierzony efekt czy nie. Steez też wg mnie mocno przereklamowany. Niektóre bity ma świetne, mroczne, klimatyczne. Ale niestety dużo to takie elektroniczne brzdękanie bez żadnej energii. Ogólnie pro8l3m nie jest jakiś zły, ale ich fani bardzo bardzo bardzo przeceniają ich muzykę.

MARIAN CHLEWOWSKI
1 rok temu

ALE ICH SŁUCHACZE TO NAPRAWDĘ HIPSTERY W VANSACH. JA POWIEDZIAŁEM, ŻE OSKAR MA JAKIEŚ ALTER EGO I UDAJE ULICZNIKA ORAZ, ŻE JEST DUKACZEM, A ROBOTĘ ROBIĄ INSTRUMENTALE STEEZA. TO JAKIE BYŁO OBURZENIE

Codzienny stan zdrowia ćpuna MEXHANIKA
1 rok temu

Żyje

Niestety
1 rok temu

niestety

Córka Cersanit
1 rok temu

Hej ratunku moja mama chcę się do mnie dobrać

Córka Cersanit
1 rok temu

mega słaby podszyw przegrywie

Cersanit
1 rok temu

Wiem, ze to lubisz, nie udawaj

Córka Cersanit
1 rok temu
Reply to  Cersanit

jw.

CERSANIT
1 rok temu

Ochlon juz, nie nakrecaj sie. Nie mam corki cos ci sie pomylilo po tych dopalaczach.

MEXHANIK
1 rok temu
Reply to  CERSANIT

Ja już nie bd ćpać, obiecuję

ProfesorNaukk
1 rok temu
Reply to  MEXHANIK

Który raz obiecujesz że rzucasz prochy

Sebastian Skajnowski
1 rok temu

Jako Redakcja tolerujemy wiele, jednak propagowanie pedofili będzie karane
zgodnie z art.200b Kodeksu Karnego
Kto publicznie propaguje lub pochwala zachowania o charakterze pedofilskim,

podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

Keke pizdeke
1 rok temu

A sranie do ryja tolerujecie, udusic sie mozna przeciez

bączi
1 rok temu
Reply to  Keke pizdeke

CZE KEKE SZALEŃCU PRZECIEŻ TRZEBA MIEĆ NIEŹLE WE ŁBIE ŻEBY WŁASNE GÓWNO WPIERDALAĆ

Redakcja
1 rok temu
Reply to  Keke pizdeke

Szczerze… to jeszcze się nad tym nie zastanawialiśmy

Habzengeweizen
1 rok temu

To ruchaj jak jest okazja

Kazelot
1 rok temu

„kolaborwcje” kurwa co to za nowomowa pojebana, kolaborowali to zdrajcy z najeźdźcami

Alfons
1 rok temu

Kazik jednak w pewnym sensie zapoczątkował rap w polsce na przełomie 80/90. Pierwszy używał samplera i pierwszy pod sample nawijał. Posłuchajcie np płyty Oddalenie

Anonim
1 rok temu

Po poziomie komentarzy widać jacy ludzie słuchają tego hipopolo

Warga Sromowska
1 rok temu

kapela 🙂

Pissing Cock
1 rok temu

Tance’owa i psychodeliczna. Granie miodzio…

Magister Rapu
1 rok temu

Odpierdolcie się od Oskara bo będzieci mieli problem tzn odpierdolcie się od PRO8L3M-u bo będziecie mieli na na chacie małego Oskara i spizganego Steeza w przypływie fazy na niebiańskiej skurowali gdzieś tam w galaktyce Xyz chuj wie gdzie i tak nie wierzę ,że to przeczytałeś btsnsb aż a.

Małolat
1 rok temu

KA$$$ok pasuje do tych łaków.

Córka Cersanit
1 rok temu

Pierwsza przegrywy

PejaTVN
1 rok temu

Ja byłem pierwszy debilko

Córka Cersanit
1 rok temu
Reply to  PejaTVN

w twoim świecie prawiczku

PejaTVN
1 rok temu

Niecierpie Cię :/

Córka Cersanit
1 rok temu
Reply to  PejaTVN

To naucz się mnie lubić

EJ TY SUKO!
1 rok temu

Zakazik : Dostałem od PLNu Kutasa do cipki. Nie wiedziałem co to za porno

Yoo
1 rok temu

Kazik kiedyś tak,teraz to zwykły mebel juz się nie da tego słuchać, Kaczyńskiego się czepił po jeb

LirycznyRozpierdol
1 rok temu

Pedalska ksywa i pedalski glos. Srazik wypierdalaj.

Szatan 666
1 rok temu

***** kazika!

Benghazzzi
1 rok temu

No tak, oczywiście. Zgredy oburzone że dzieciaki nie wiedzą kto to Kazik, ale oni sami nie wiedza co to Problem. Jebani hipokryci i ignoranci. Chuj w dupe temu kazikowi. Nie słucham bo jest asłuchalny. Ale jak kurwiny udają że znają sie na muzyce to „oczywiście, słucham Kult”.

Pissing Cock
1 rok temu
Reply to  Benghazzzi

Staszewski i probl83m to takie same łaczyska!

Victorino Oladipo
1 rok temu
Reply to  Benghazzzi

Widzisz ironię Twojego komentarza? To samo można powiedzieć o słuchaczach PRO8L3Mu: „Ale jak kurwiny udają że znają sie na rapie to „oczywiście, słucham PRO8L3M”.
Akurat problem jest także, w większości przypadków, asłuchalny.

Anonim
1 rok temu
Reply to  Benghazzzi

Co Ty porównujesz? Dziecinnie Elektro hipopolo do Kazika. Żenada Twój komentarz jak i zjebany pseudo rap

Pissing Cock
1 rok temu
Reply to  Anonim

Bo Kazik to muzyczne wyżyny… A i tak większośc zna tylko kilka singli, a nigdy całego albumu nie przesłuchali!

Nigga
1 rok temu
Reply to  Pissing Cock

Zawsze wolałem Kult od KAZIK i KNŻ.

Pissing Cock
1 rok temu

Twój ból dupy jest lepszy niż mój, chociaż mnie nic nie boli. Kazik to popelinowy dziad, któremu już alko dawno wyjarało styki i słabo kontaktuje, następny Urban…

Keke pizdeke
1 rok temu
Reply to  Pissing Cock

Oooo widac jakas kacza kurwa sie ujawnila

Pissing Cock
1 rok temu
Reply to  Keke pizdeke

Ja nie lubię starych ludzi. Kacze kurwy lubią starych ludzi. A starzy ludzie lubią ruchać ciebie…

Popularne