Sprawdź nas też tutaj

News

Kazior rezygnuje ze wsparcia Majora SPZ

Raper idzie na swoje.

Opublikowany

 

Najważniejsze w życiu każdego artysty jest to, by ciągle się rozwijać i przeć do przodu. Stagnacja często źle wpływa na muzykę, dlatego z przyjemnością możemy przekazać, że Kazior idzie na swoje i rozpoczyna kolejną przygodę! Startuje nowy kanał oraz zapowiedź kawałka! – czytamy w oficjalnej informacji prasowej.

Nowy kanał na YouTube Kaziora to początek nowego rozdziału w jego muzyce. Reprezentant lokal vandal mówi, że mimo wszystko pozostaje w dobrych stosunkach ze swoim kolegą Majorem SPZ, ale woli stać się w pełni niezależny. To na pewno pozwoli mu jeszcze bardziej rozwinąć skrzydła i pracować przede wszystkim na własny sukces.

Pierwszym filmikiem, który znajdzie się na nowym kanale, będzie zapowiedź zbliżającej się premiery kawałka „Damage” i teledysku do niego. Całość została nagrana wspólnie z Kukonem, a fani już nie mogą się doczekać, by usłyszeć chociaż fragment nowego utworu.

Wielki sukces odniosły wcześniej takie hity jak: „Nie mam”, „Maharadża” czy „GTA” nagrane wspólnie z Malikiem Montaną. Jak tym razem zaskoczy wszystkich raper? Koniecznie przekonajcie się na własnej skórze.

 
53 komentarze

53
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
odbtochuj

Kazior marna przylepa, gdyby nie Major nikt by o tym farmazonie nie słyszał

Aro

Kto to jest Major????
Wielki ulicznik, co przestał grypsować dla krótszego wyroku.

Zack O'Lack

Na huj sie prujesz?? Nie znasz to sie nie pruj jakby byl lewy to by z nim cały Szczecin cisnal i pol polski, nie znasz jego histori nie wiesz jak tam bylo z bandą huja i nie Tobie oceniać czy dobrze zrobił. @Aro bo to do Ciebie pisze wiadomo za że Ty byś do dzwona pod majką sam nie przegibał bo aferowicz jesteś tu doklepujesz jakieś krzywizny komuś w internecie dla korzyści żeby mieć lajki to tak samo dla korzyści byś innych skrzywdził i się na innych osadzonych wyjebał. Poza tym kto by do dzwona siedział jak na wolności można w tym czasie już widzieć swoją rodzinę, robić szmal, bawić się i panny obracać. I nie wiem kto Ci bzudry opowiada że na warunkowym jak wyjdziesz to git nie jesteś.

TwojaStaraMachaChujem

Przecież majtkor był w pudle cwaniara to o czym zack pierdolisz..nasluchales się opowieści głodnych tresci i grypsujesz fajansiarzu na wolnosci!ciągnij kiche

jebac glamrap

sie nie zesraj jeden z drugim uliczniki zajebane co ty kurwa myslisz ze jak ktos grypsuje to jest lepszy od cwaniaka czy jak ich tam zwiecie ? chuja, wiec przestancie pierdolic ze major to i tamto odjebal swoje wyszedl robi siano a wy macie bol cewki o to ze kurwa przestal grypsowac, chuj was to obchodzi pierdolone trolle internetowe

Ristor

Ty byś nie zaczął nawet

Klemens

Kazior wiadomo że nikt cię słuchać nie będzie, gdyby nie featy to by wyświetleń nie miał , hujowy rap o hujowych ciuchach się już nie sprzeda

Major

czekam z utęsknieniem na nową wytwórnię od tego pana z młodymi nowymi talentami w ekipie w liczbie 2, oraz jakaś firma odzieżowa w którą bardzo chętnie ubrałbym całą rodzinę. Dobre jakościowo rzeczy made in Taiwan po 200 zł za bawełnianą koszulkę z prasowaną za 3 zł.

Max

Ok, to zrób lub zdobądź takie i sprzedaj nam po 3 zł 🙂

Fufacz

Kwasior rezygnuje z żarcia Spasiora Spółka Zoo
Pozer idzie po zwoje.

Fan ProfesoraNauk

Jestem fanem ProfeaoraNauk wchodzę tu tylko żeby poczytać jego komentarze

CERSANIT

To tak jakbys pochwalil sie publicznie, ze kolekcjonujesz fekalia z miejskich szalet zjebie.

ProofesorNauk

CERSANIT kurwino! Jakiś problem masz? Chcesz skończyć jak wkurwiony huj, cydży, luczjano i reszta skurwysynów? No to zamknij morde!

ProofesorNauk

Po za tym chciałaś błysnąć głupia cipo a nie specjalnie Ci wyszło. Czym się różni gówno wysrane w miejskim szalecie od tego w lesie na trasie? Gówno to gówno i przyjełabyś je na klate gdyby oddawał je wystarczająco bogaty arab. Zresztą zjadłabyś je nawet z dupy wkurwionego huja. Całe w skrzepach, zaropiałe i śmierdzące. Hh tfu!

Fan ProfesoraNauk

Dzieki wiedziałem ze jesteś najlepszy

DJ FLAKK

‚jestem tu największą kurwą od czasów Obozowego’

-ProofesorNauk

ProofesorNauk

Jestem tu jak Batman a glamrap to moje Gotham. Nikt jie będzie bruździł moim fanom! wkurwiony huj jest jak.. Heh. Już miałem pisać że jak Joker ale to zbyt barwna i przebiegła postać. Gdybym miał porównać wkurwionego do jakiejkolwiek postaci z jakiegokolwiek uniwersum to conajwyżej do Smeagola. Pewnie nawet podobny.

śmierdzący gównem Marcin

Hej, co nowego?

cydży

Znowu piszesz sam ze sobą obleśna kurwo ?

CERSANIT

Widac po wpisach jaki zcisnieniowany jestes. W sumie masz teraz jedyna szanse w zyciu zeby prowadzic jakikolwiek dialog z kobieta fredzlu. Twoich fekalnych fantazji nie bede komentowala bo w
Przeciwienstwie do ciebie nie probowalam cZym sie rozni to z lasu od tego z toalety. Ale w pelni wierze ci na slowo.

Latynoski Ogier

Odwal się od niej chamie i nie pisz tak do damy.

Zakładam maske

Zakładam maske przed niechcianym wzrokiem twarz chronie swą

TataMata

Zakładam maske KaeN ty tutaj

Bedoesik

Kazior rezygnuje ze związku z Majorem SPZ
Raper idzie do Rafalali.

Big l

I dobrze.Na chuj ma być u tego dukacza, który nie potrafi rapować.Szkoda mi Szczecina,że ma.taką pierdołe. Ale jest Łona czy już nawet taki Sobota średniej klast MC ale pare poziomów wyżej od tego dwulicowego majora

Odb

Kazior rezygnuje z gąbki Majora SPZ

Kryminał

Kazior rezygnuje z wanny Majora SPZ

DJ FLAKK

‚jestem tu największą kurwą od czasów Obozowego’

‚Zanim pierwszy raz zamoczyłem strasznie się bałem o to bo walenie nie trwało dłużej niż minute’

-ProofesorNauk

TataMata

Smutny kurew z tego proofesora ale moczenie w kozie się nie liczy

Kapiszon

Niezwykle błyskotliwy i mega utalentowany młodzieniec.

ChanelSantini

Po raz setny powtarzasz że chuj jest szpetny
Taki waginosceptyk na bok sentymenty
Mnie od punktu g dzielą centymetry
Finish! A Ty mi wciąż konia walisz
Masz prawo do własnej opinii ok
Ja mam prawo nochal umoczyć w żopie
Ten poślizg, optymizm jest ważny bez niego chuj byłby zdarty
To wszystko zaczyna się w naszych żopach
Chuja przyjąć tak po prostu prosto w rowa
Albo powtarzać hasła by być jak żabson
A odbezbek znów coś powie z wanną

ProofesorNauk aka cydży

Chanel Santini, Khloe Kay, Aubrey Kate, Natalie Mars na prosię w chuuuuuuj.

ProofesorNauk aka cydży

*propsie

DJ FLAKK

‚jestem tu największą kurwą od czasów Obozowego’

-ProofesorNauk

Fufacz

Tylko nie młodzieniec spójrz na jego starcze obrzydliwe splesniale czoło

OBRONCA PRAWDZIWEGO HIPHOPU

KAZIOR KRS,BASIOR PKS,TASIOR TAS,WASIOL WIL DRTLK PPTKKWR ZTP SPZ

JEBAC

Papay2137

Kobiety nazywają mnie grubasem, dopóki nie zorientują się ile mam pieniędzy. Wtedy nazywają mnie szpetnym flakiem gołodupcem – Tede

Rafalala z BOR crew!

Do wanny z nim!

Prawda

23:53 17

Opublikowany 9 godzin temu 3 marca 2020 Przez Redakcja

PIEKNE WLOSY MARECZKU

a co to za nowi trojliterowcy??

ProofesorNauk

Odb to bezbek, suki nie chcę znać
Hhhh tfu jebać
Może z kurwą ruszę kiedy zajdzie potrzeba a na razie to go zlewam, cwela.

Do dzieciaka

‚jestem tu największą kurwą od czasów Obozowego’

-ProofesorNauk

Jebac

Z kim kurwa nagrywa? Jebany pozer ulicznik zwykła chorągiewka jak zawieje tak się ustawi

WnukPalucha

Kazior zrywa z Majorem SPZ
Raper szuka nowego.

Te-de-ef Ziom

‚jestem tu największą kurwą od czasów Obozowego’

-ProofesorNauk

Potężny Gej Kizo

Ziąąą

Jan Ł bo RODO

Jebac pajaca, a poza tym chciałbym serdecznie nie pozdrowić pana Bartosza bojówkarza ideologii LGBT z Bialegostoku. Białko na Ciebie wychodzi juz jutro cwelu, jak wyjdzie będziesz pakował bakłażany razem z Małolatem K2 w fabryce pod Newcastle.

Matka Ensona

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAGAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHGA

Kiki do You love me

Mysle ze chujowo raczej

ProofesorNauk aka Psi Dzyndzel

Weź ty kurwo z życia zrezygnuj i temu samozwańczemu majorowi też to radzę.

Zakładam maske

Zakładam maske przed niechcianym wzrokiem twarz chronie swą

TAJGER BONZO

Kwik kwik

SZTOSINGER

Popularne