Sprawdź nas też tutaj

News

KęKę komentuje przedawkowanie narkotyków przez DMX-a

50-letni raper miał zawał po przedawkowaniu narkotyków.

Opublikowany

 

kękę w białej czapce i czarnej bluzie
fot. @photowolo

Z piątku na sobotę DMX trafił do nowojorskiego szpitala z powodu przedawkowania narkotyków, które wywołały zawał mięśnia sercowego. Amerykańskie media podawały, że jest on w stanie krytycznym, a wręcz wegetatywnym. Adwokat rapera poinformował wczoraj w oficjalnym komunikacie, że stan jego klienta się polepszył i został on odłączony od aparatury wspomagającej oddychanie, ale później przyznał, że otrzymał od medyków niepełne informacje i DMX wciąż nie oddycha samodzielnie.

O ciężkim stanie weterana sceny wypowiedział się KęKę:

Uzależnienie to przej*bana sprawa. Łatwo wejść, trudno wyjść. Obu wszystko się dobrze skończyło. – napisał raper na Instastories.





36 komentarzy
36 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Codeina
1 rok temu

Wcale mi go nie szkoda. Po pierwsze gardzę wszystkimi narkusami, zwłaszcza starymi; a po drugie DMX już kupę lat temu został skazany za znęcanie się nad zwierzętami. Wszystkie jego pitbulle były wygłodzone, sama skóra i kości, oraz mocno zaniedbane. DMX propsował i wspierał dzikie walki psów, co oznacza, że sam jest dzikusem, troglodytą i szkoda, że sam nie walczył z jakimś wściekłym pitbullem – na pewno by go taki pitbull szybko wyjaśnił.

Poza tym współczuć można ludziom którzy tracą zdrowie ze względu na chorobę która dopada ich nagle i nie zawinili jej zaistnieniu w swoim życiu, a nie takim co ładują w siebie tony dragów i niszczą się na własne życzenie. Przećpał się, bo był narkomanem i lubił takie ryzyko.

Świat jest strasznie niesprawiedliwy. Jedni nie mają pieniędzy na leki ratujące życie, a inni wyrzucają biliony na to żeby się zaćpać na śmierć.

Raka maka fą
1 rok temu
Reply to  Codeina

Skoro propsował walki psów to chuj mu w dupę. Niech zdycha. Nie przepadam za pit bullami, ale przy odpowiednim wychowaniu są supcio ekstralskie

Sebix
1 rok temu
Reply to  Raka maka fą

Skoro ważniejsze jest dla Ciebie życie psa niż człowieka to chuj Ci w dupę. Zdechnij

WKS
1 rok temu
Reply to  Codeina

Iluminaci go zniszczyli. Widziałem o tym filmik z żółtymi napisami na YouTube.

Bart
1 rok temu
Reply to  Codeina

Pierdolnij się w łeb póki ktoś inny tego nie zrobi. X od wielu, wielu lat był dojeżdżany przez szeroko pojętych illuminatów za to, że nie gryzł się w język. Od zawsze słynął z wielkiej miłości do psów. Polecałbym ci dziecko drogie czasami poczytać coś innego niż pudelek. Z nałogami nie ma żartów, ale najwyraźniej taki cymbał jak ty nie ma o tym bladego pojęcia.

Bart Simpson, Kenny z south park i inne bajki
1 rok temu
Reply to  Bart

Wystarczy w kartotece zobaczyć za co został skazany i zdjęcia jego psów. Iluminaci haha. Dobrze, że nie magiczne jednorożce.

WQE
1 rok temu

Co za Populistyczna Wypowiedź Pełna Truizmów

Sobota. Makowiec z Naczelnikiem
1 rok temu

Wypierdalaj populisto. DMX przynajmniej był prawdziwy w tekstach w porównaniu do ciebie.

Daddy Ciawarap
1 rok temu

Ja pierdole są ludzie którzy ciągnął melanż po 20 lat albo 30, są alkoholika mają rodzinę dzieci pracę i nie budują sobie na tym kariery. Uzależnienie to przejebana sprawa ale DMX pierwszy raz spróbował crack w wieku 14 lat a teraz ma 50 to chyba więcej niż alkoholizm paroletni KęKę ,który był pomysłem na płytę którą wykreował Sokoleoko

haha
1 rok temu

Kogo Obchodzi Zdanie tego Srękę Kękę

Srękę
1 rok temu
Reply to  haha

Pamiętajcie że menadżerem Kękę jest go żona
I to ona mu wydaje hajs on ma gówno do gadania
Pewnie się jeszcze prosi o pięniądze haha

Daddy Ciawarap
1 rok temu
Reply to  Srękę

Warto wspomnieć, że KęKę kreował się na rap patriotyczny ale odkąd zaczął spółkować z tą żydówką nagle cisza

Srękę
1 rok temu
Reply to  Daddy Ciawarap

Kękę Cieżki Farmazon

Kiedyś zachlany i oszczany pod sklepem w Radomiu a kiedy przyszła słąwa i hajs to nagle o wszystkich zapomniał z którymi się zadawał

TPS z nim jechał że podobno Kękę Srękę nikt nigdy na blokach nie wiedział w radomiu

Srękę
1 rok temu
Reply to  Srękę

zapomniał kim był i teraz świruje gwiazdę zwykły dwulicowiec

Jebać
1 rok temu
Reply to  Srękę

Jak tam się pije foxa mocnego pod sklepem?

Ramzan Kadyrow
1 rok temu
Reply to  Daddy Ciawarap

A co Żydówka nie może być patriotką czy co kurwa?

Żona keke
1 rok temu
Reply to  Srękę

Nieprawda
Regularnie wypłacam mu kieszonkowe

wqeew
1 rok temu

Jebać cie Kękę ty Populisto jebany

XZCXZ
1 rok temu

Kękę tylko szczeka w tekstach

Stary matchuck
1 rok temu

Chuj ci w dziąsło

Rozjebana Cipka Babci Zosi
1 rok temu

KęKę to zmurszały penis pawiana

DMX
1 rok temu

Keke, thanks dude!
This means a lot to me.

Kękę
1 rok temu
Reply to  DMX

You’re welcome you old junkie.

23412213213
1 rok temu

Kękę ty skończyłeś się kiedy przestałeś Chlać straciłeś charyzmę i charakter i tylko w tekstach możęsz być Panem i Władcą a w Domu pewnie pizda cichutko haha

Srękę
1 rok temu

Pamiętajcie że menadżerem Kękę jest go żona

I to ona mu wydaje hajs on ma gówno do gadania

Pewnie się jeszcze prosi o pięniądze haha

Morfeusz
1 rok temu

Acha jeśli nie traktował zwierząt dobrze to też mi nieszkoda tego ćpuna jea

Chuju
1 rok temu
Reply to  Morfeusz

Popieram.

JeffOne
1 rok temu
pacino aldente
1 rok temu

Jebać go kurwę debila siara ty cweluchu Krzysztof Krawczyk nie żyje RIP czemu takich dobrych ludzi zabiera a Jarek k i jego klany męczą pOlakow i ich kieszenie

Odb
1 rok temu

GęGę komentuje przedawkowanie analu przez ej ty cwela!!!

Słodka Prawda
1 rok temu

Keki oddawaj pieniadze co jako rodzinka zajebaliscie chorym Polakom.

Pisowcy to hipokryci z amnezją
1 rok temu
Reply to  Słodka Prawda

Niech twoja ulubiona TVP odda 2 miliardy co zajebała onkologii. Ta pi*da jeżdżąca na nartach i rapująca o cieniu mgły lekką ręką podarowała im 2 miliardy, zamiast przeznaczyć je na szpitale, onkologię i pomoc chorym Polakom.

NigdyNever
1 rok temu

Myślisz że Kobieta zostanie z Toba jak będziesz miał problemy w zyciu albo stracisz pieniądze albo pracę albo zachorujesz albo będziesz miał wypadek i potem szpital

Jak miałeś kasę i pozycje w społeczeństwie to jesteś w jej oczach KRÓL a jak straciłęś pracę bo była redukcja w kadrach to teraz jesteś śmieciem bo nie masz kasy ani samochodu

Nigdy w Życiu

Odrazu będzie myślała jak spierdolić od ciebie w czasie gdy ty będziesz leżał w śpiączce po wypadku ona będzie jebała się z sąsiadem bo wkońcu czuje się samotna

TAKIE SĄ POlki

Prawda o sobie was boli chł0paki - P0laki
1 rok temu
Reply to  NigdyNever

Ale bzury 🙂 Osobiście znam chuja P0laka, który gdy żona zachorowała na raka to zostawił ją i ich wspólne dzieci na pastwę losu. Tak samo Zbysiu Zamachowski, znany P0lak, który najpierw zostawił swoją żonę i 4 dzieci dla Moniki Richardson, a teraz zostawił Monikę dla jakiejś innej znajdy.
Poza tym większość P0laków to jebane alkoholiki, wcale się nie dziwię, że kobiety mają wyjebane na p0lskich ochlapusów- nieudaczników.

Słodka Prawda
1 rok temu
Reply to  NigdyNever

Przykre to co piszesz, ale niestety prawdziwe.

Lashonseau
1 rok temu
Reply to  NigdyNever

TRUE TRUE TRUE…..but sad. Na początkowym etapie znajomości po rozejściu kobieta zawsze dużo bardziej cierpi. Jednak przy dluzszym związku po rozpadzie to facet dluzej przezywa.

Popularne