Sprawdź nas też tutaj

News

KĘKĘ NIE BĘDZIE NA PŁYCIE TAU. KALI ODPOWIADA HEJTEROM

Opublikowany

 

alt

Kielecki raper poinformował, że na jego nadchodzącym albumie jednak nie pojawi się kawałek z KęKę.

Tau ustalił z radomskim raperem, że ich wspólny numer zostanie przeniesiony na inny projekt. Finalny skład gości na „Remedium” to: Bezczel, Buka, Lecrae, Paluch, RPS, Zeus i Kali. Ten ostatni, który wśród fanów Tau’a wywołał lawinę negatywnych komentarzy, zdecydował się zabrać głos w dyskusji.

 

– Jeszcze nie widziałem tylu moich hejterów w jednym miejscu – napisał Kali na oficjalnej stronie Kielczanina. – Tau, Bracie niech Ci nie będie za nich przykro, bo nie rozumieją, a Wy Ludzie jak domniemywam pełni miłości do bliźniego (chyba, że Tau uczy Was czegoś innego) poczekajcie na osądy nim moja „przećpana” dłoń napisze „przećpany” tekst. Widać, że nie znacie ani mojej twórczości ani mnie samego, co zmieni się po tym feacie raz na zawsze. Daliście mi tylko dodatkowy powód, by napisać jak najlepsze 16 barów. Oczywiście „o jaraniu”… Idę się „naćpać”. Pokój. Dobranoc.

 

Premiera płyty „Remedium” jest zaplanowana na 21 listopada.

0 0 votes
Article Rating
 
77 komentarzy
77 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
KORASEK
7 lat temu

Kali rozjebie, muwimy wam a kto sie niezgadza to pala i konfident
[img]https://oi58.tinypic.com/2vu0dwk.jpg[/img]
TYLKO PRAWDZIWI PALACZE,POZDRO DLA KÓMATYCH

HST+Tede=Pen Air
7 lat temu

[img]https://i59.tinypic.com/jhwrog.jpg[/img]

ก็็็็็็็็็็็็็ʕ•͡ᴥ•ʔ
7 lat temu

tau feat popek ?

HST+Tede=Pen Air
7 lat temu

TRACKLISTA
1. Gorąca lolitka feat. Diox
2. Kaszel feat. Onar
3. Ujebało mi skrzydła feat. Miłosz
4. Gdzie jesteś? feat. Chada
5. Marysia feat. Sokół
6. Wino mszalne feat. Wini

Fazi na wolno
7 lat temu

[img]https://images47.fotosik.pl/1671/ee1b8597bf571d5a.jpg[/img]

[img]https://pl.memgenerator.pl/mem-image/ja-byc-kali-kali-byc-glodny[/img]

offkey
7 lat temu

[quote name=”KORASEK”]Kali rozjebie, muwimy wam a kto sie niezgadza to pala i konfident
https://oi58.tinypic.com/2vu0dwk.jpg
TYLKO PRAWDZIWI PALACZE,POZDRO DLA KÓMATYCH[/quote]

Skoda mi tych dzieciakow. Sam zaczalem przygode z zielskiem w dosc mlodym wieki, bo jak mialem 16 lat, i palilem prawie dzien w dzien przez cale LO i przez pierwszy rok studiow. Czy zaluje? Jak cholera…

kiker
7 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=je8sbErN4_E&list=UUJ8M6oEG0kydWXaFv_fxsMA[/youtube]

#hopsin
7 lat temu

TAU ZJEBAŁEŚ. KĘKĘ ROZPIEROLIŁBY TRACKI A TEN CO NAJWYŻEJ PONAWIJA JAK TO DOBRZE SIĘ UĆPAĆ I CHODZIĆ ZAJEBANYM I OPIERDALAĆ KACPROWI GTA PĘDZEL. SPRZEDAŻ NA PEWNO SPADNIE.

[img]https://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_UcMB4QKGK1WnG9z3DYN74K6ZkCG7sYNV,w400.jpg[/img]

⚛⚑♩☮⚐Ⓐ⚑♪☮⚐Ⓐ⚑♬☮⚐Ⓐ⚑♭☮⚛
7 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=nhcq5pEv3xw[/youtube]

Mafiu
7 lat temu

KĘDZIOR JAK ZOBACZYŁ POZOSTAŁE FEATY TO ZREZYGNOWAŁ BO CHCE BYC KOJARZONY TYLKO Z ULICA A ONI SA ZWYKLYMI KURWAMI

JJ
7 lat temu

TAU LAPIESZ SCHIZE, CIE NIENAWIDZE.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3soy92gOMzs[/youtube]

LOUI LUJ
7 lat temu

Prawilnie przypominam o poziomie w Polszy
[img]https://i58.tinypic.com/ct06e.jpg[/img]

PALUCH KARALUCH
7 lat temu

[quote name=”LOUI LUJ”]Prawilnie przypominam o poziomie w Polszy
https://i58.tinypic.com/ct06e.jpg%5B/quote%5D
dobrze kurwa przypale ze rychowi robia tatuaz a czif trzyma usd do zdjecia

taktorobimy
7 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=lWZRf7N1Ehc[/youtube]

pitras
7 lat temu

[IMG]https://i.imgur.com/BHdWrcj.png[/IMG]

TAU CHUJOWA ZMIANA

WaszKurwaBóg
7 lat temu

[quote name=”offkey”]Skoda mi tych dzieciakow. Sam zaczalem przygode z zielskiem w dosc mlodym wieki, bo jak mialem 16 lat, i palilem prawie dzien w dzien przez cale LO i przez pierwszy rok studiow. Czy zaluje? Jak cholera…[/quote]
Skoro wciskali Ci dopki to możesz mieć czego żałować.

KapibaraAkaLabrador
7 lat temu

[img]https://i.imgur.com/BHdWrcj.png[/img]
[img]https://cdn0.vox-cdn.com/assets/4311215/barcatears.gif[/img]

RAPCAT
7 lat temu

SĄDZE, ŻE JAKBY GOŚCINNIE NA JEGO ALBUMIE BYŁ TYLKO ZEUS, TO SPRZEDAŻ WZROSŁABY NA MAX.

kękęfan
7 lat temu

prawilnie przypominam kto rozjebał 2014
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=avt-AKD3ewM[/youtube]

jebać3wymiał
7 lat temu

[quote name=”kękęfan”]prawilnie przypominam kto rozjebał 2014
https://www.youtube.com/watch?v=avt-AKD3ewM%5B/quote%5D
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=AKB2cdPCzD4[/youtube]

LOUI LUJ
7 lat temu

[quote name=”PALUCH KARALUCH”]dobrze kurwa przypale ze rychowi robia tatuaz a czif trzyma usd do zdjecia[/quote]
To jest aluzja przygłupie

#chlebator
7 lat temu

Za Tau/Medium nie przepadam. Skillsy ma bardzo dobre, ale tematycznie to kompletnie inny świat od mojego. Kali hmm… być może jest najlepszy z Firmy (na pewno od Popka i Pomidorka), ale to niewielka rekomendacja.

GIMBYTOKURWY
7 lat temu

[quote name=”cfede”]Kali narkoman chciał pobić dziecko: Ja Ci Ty siurku przed mutacją pokażę żal jak Cię kiedyś spotkam i puszczę nago w osiedle, bo strach karcić takiego małego kasztana. Ciekawe co zrobisz jak koledzy z klasy co Cię nie lubią zaraz do mnie napiszą na priv i będę w 5 min miał niezbędne info na twój temat. Ja Cię oduczę bezpodstawnego srania się publicznie i będziesz przykładem dla innych osrajmord, biegającym na waleta po dzielni za to, że nie wiesz co to konstruktywna krytyka.
A tak na marginesie to się uśmiałem co nie miara, bo Cię kumam prujdupo z komentarzy, ale nie sądziłem, że przyganiał kocił garnkowi. Pozdrawiam prawdziwych.[/quote] przyklad kretyna jebanego idioty… prosze bardzo… kurwa co za wyobraznia kostki z kibla… gratuluje gnoju inteligecji … oszty kurwa…

GIMBYTOKURWY
7 lat temu

[quote name=”Gooby”]Kali to ćpun który rapuje tylko o narkotykach i namawia młodych ,żeby brali !!![/quote]
nastepny kurwa inteligencik…z kad sie bierze takie umyslowe kalectwo ???

#chlebator
7 lat temu

[quote name=”offkey”]Skoda mi tych dzieciakow. Sam zaczalem przygode z zielskiem w dosc mlodym wieki, bo jak mialem 16 lat, i palilem prawie dzien w dzien przez cale LO i przez pierwszy rok studiow. Czy zaluje? Jak cholera…[/quote]

Nie opalam świństwa, dlatego n00bskie pytanie. Prawilni często używają słowa orient, co w szerszym spojrzeniu rozumiem jako kontrolę nad swoim życiem, nad tym co aktualnie robisz. Jednocześnie często pochwalają włoszczyznę. Czy po upaleniu się nią dalej się ten „orient” zachowuje?

BTW jeśli dobrze kojarzę to takie zielsko nie należy do najtańszych (kwoty rzędu kilkudziesięciu zł), więc skąd tych mieszkańców klatek schodowych stać na to zielsko? Jeśli z drobnych kradzieży to czy nie lepiej po prostu zbierać te zyski i próbować się wyrwać z dołka?

pogląd
7 lat temu

Orient „KURWY” kontrolowac „FASON” wy i wasze „MYSLENIE VS PUSTY DZBAN” ..standardowo chujem w czolo.. Watykan sie wstydzi za Tau

Smiesze hejty
7 lat temu

Wielcy fani rapu heh >_< Dość łatwo trzymać dupę przy krześle a mordę przy monitorze :D a to dacie hejta na kogoś kto coś osiągnął bo żal dupę ściska >_

Orzel Bialy
7 lat temu

Co jest z ta Polska?? Godlo zmieniać na sprezynke, co to za pomysl?? Czy nie jest tak ze, kto ty jestes, Polak maly, jaki znak twój 'Orzel Bialy’ ???

PEJA monster
7 lat temu

[quote name=”#chlebator”]Nie opalam świństwa, dlatego n00bskie pytanie. Prawilni często używają słowa orient, co w szerszym spojrzeniu rozumiem jako kontrolę nad swoim życiem, nad tym co aktualnie robisz. Jednocześnie często pochwalają włoszczyznę. Czy po upaleniu się nią dalej się ten „orient” zachowuje?

BTW jeśli dobrze kojarzę to takie zielsko nie należy do najtańszych (kwoty rzędu kilkudziesięciu zł), więc skąd tych mieszkańców klatek schodowych stać na to zielsko? Jeśli z drobnych kradzieży to czy nie lepiej po prostu zbierać te zyski i próbować się wyrwać z dołka?[/quote]
własnie stresciles polską patologie w kilku zdaniach gratuluje
pozdrawiam
tdf

cfede
7 lat temu

[quote name=”GIMBYTOKURWY”]przyklad kretyna jebanego idioty… prosze bardzo… kurwa co za wyobraznia kostki z kibla… gratuluje gnoju inteligecji … oszty kurwa…[/quote]
ty masz wyobraźnie świni ćpunie! sprawa tego zastraszanego dziecka miała być w sądzie

GlamFap
7 lat temu

kali, i tak jestes chujowy pierdolony ćpunie

[i]jebac cala gimbomafie[/i]

[img]https://pl.tinypic.com/r/mr86a/5[/img]

BEKATROCHENIE
7 lat temu

A TEN KALI MYŚLI, ŻE PALENIE TRAWY TO NIE JEST ĆPANIE? TO TEN ĆPUN JEST W GRUBYM BŁĘDZIE.

blueberry
7 lat temu

Kali na odwiecznym propsie, a waszym matkom kurwy z glamrapu serdeczny chuj w grubą dupe.

KrulKarol
7 lat temu

Jebać Kaliego i Gimbomafię jego. Pokój bracia i siostry.

Artur W.
7 lat temu

Siemanko dzieci mam 29 lat i słucham kąpieli jak to się ma do gimbo fanów? Muzyka to trochę coś innego niż wam się wydaje, to nie nagrywanie o dupie maryny czy grubych kotach, proponuje wam dzieci najpierw zgłębić klasykę a potem się wypowiadać. Kali ostatniavpłyta wypas mam na półce. Pzdr

kask czysta forma
7 lat temu

[quote name=”HST+Tede=Pen Air”]TRACKLISTA
1. Gorąca lolitka feat. Diox
2. Kaszel feat. Onar
3. Ujebało mi skrzydła feat. Miłosz
4. Gdzie jesteś? feat. Chada
5. Marysia feat. Sokół
6. Wino mszalne feat. Wini[/quote]
Hide track
Niedonoszone skoki feat boro

Gh
7 lat temu

[quote name=”offkey”]Skoda mi tych dzieciakow. Sam zaczalem przygode z zielskiem w dosc mlodym wieki, bo jak mialem 16 lat, i palilem prawie dzien w dzien przez cale LO i przez pierwszy rok studiow. Czy zaluje? Jak cholera…[/quote]
Czego dokladnie żalujesz?

Koszalinianin
7 lat temu

Już niedługo kolejna płyta 4P wejdź na facebook’a: https://www.facebook.com/4psolo

Bzis
7 lat temu

Kurcze po chuj się spinacie i hejtujecie. Jak wam się nie podobają tacki i teksty Kaliego to nie SŁUCHAJCIE. Po co strzępicie klawiaturę,przerabiacie obrazki skoro go nie lubicie, wyzywacie każdego od gimbów, skoro połowa z was sama jest z gimby? Ja nie lubicie monotonii o jaraniu to puśćcie sobie swoich ulubionych wykonowców i jak macie strzępić klawiaturę to napisze jak jaracie się tą nutą i pochwalcie go jak rozjebał wam dynie. A nie hejtujecie TYLKO w tym nie patrzycie na drugą osobę jak się poczuje ! Albo polecam samemu coś wydać to chętnie inni też was z hejtują, bo taka jest wasza mentalność.

Kali czekam na twoją 16 na pewno rozjebie. Powodzenia i z farcikiem 🙂

#beczka_rzeczka
7 lat temu

JEBAĆ TAU TEGO KURWA PSEUDO NAWRÓCONEGO PIŹDZIELCA KTÓRY ZROBI WSZYSTKI BY OBRONIĆ SWOJEGO BOSZKA XDDD
CHUJ CI W DZIĄSŁO

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vrCcpgDwW0Y[/youtube]

#beczka_rzeczka
7 lat temu

[quote name=”KrulKarol”]Jebać Kaliego i Gimbomafię jego. Pokój bracia i siostry.[/quote]
Ty kurwa bezbeku najpierw kogoś wyzywasz a później piszesz „pokój”? XDDDDDDDDD

kórwiakzgrzywo
7 lat temu

[quote name=”kękęfan”]prawilnie przypominam kto rozjebał 2014
https://www.youtube.com/watch?v=avt-AKD3ewM%5B/quote%5D
Marne prowo XD

jam06
7 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=HqFdyzkjckI&feature=youtu.be[/youtube]

twojwuja
7 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MS9ZK3E4W7E[/youtube]

ivan
7 lat temu

RPS i TAU to bedzie rozpierducha okrutna!!!! czekam z kutasem w ręku

SRAU
7 lat temu

MARIHUANA ZABIJA I GWAŁCI MAŁE DZIECI W WATYKANIE A KALI TO PIZDA, ALE BYM GO KOPAŁ CHUJA PO RYJU POZDRO DLA KUMATYCH 100% PRAWILNIAKI HEHEH PODAJ DŻOINTA ZIĄ

Bekazwas
7 lat temu

hahahaha nie mowcie ze takie kozaki, prawilniakki i cwaniaczyny jak wy, daly by sobie wcisnac zielsko bo jakis raper tak mowi? Nie badzcie smiesznia i nie zganiajcie swoich slabosci na innych tępe chuje.

CzytamHamleta
7 lat temu

Czemu kurwa czemu?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=dIICEYH9LTQ[/youtube]

JHK
7 lat temu

Jebać hejtów Kaliego

Popularne