Sprawdź nas też tutaj

Wywiad

Kizo: „W Polsce jest coraz mniej ulicznego hip-hopu”

Z autorem płyty „Czempion” rozmawia Radek Grabarczyk.

Opublikowany

 

5 listopada ukaże się nowa płyta Kizo „Czempion”. Na albumie wypełnionym bangerami pojawią się m.in. ReTo, Borixon, Białas, Smolasty, Malik Montana oraz Aero. Z autorem krążka spotkał się współpracujący z nami Radek Grabarczyk, który przeprowadził z nim kilkunastominutową rozmowę.

Podczas rozmowy poruszono wiele wątków, także ten dotyczące ulicznej sceny, która otwiera się coraz szerzej na nowe brzmienie.  – Widzę po wielu ulicznych artystach w Polsce, że zaczynają nagrywać na bardziej newschoolowych, trapowych bitach. Powoli się to rozwija, aczkolwiek potrzebujemy jeszcze trochę czasu, żeby dogonić ten poziom, jaki jest za granicą, ale moim zdaniem wszystko idzie w dobrą stronę – mówi Kizo.

Raper zauważa jednak, że obecnie zdecydowanie mniej jest w Polsce ulicznego hip-hopu. – Ja będę go konsekwentnie cały czas robił w takiej wersji w jakiej go robię teraz i myślę, że to zawsze będzie miało swoich odbiorców – dodaje.

 
25 komentarzy

25
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
kredens

Kizo jestes jednym z tych przez ktorych my przestajemy sluchac ulicznego rapu! Wypierdalaj do Francji jak sie tak nia jarasz. Zabierz z soba 90% polskich raperow!

Lamusy Dupa Cicho

Dzięki niemu przestajemy słuchać ulicznych raperów i zaczynamy słuchać żabsona, quebo, bedoesa i inne bąki z dupy xD

Dziewikka

to co powiesz na to? Quebo przeprasza Kizo wystraszony z wytrzeszczem oczu na koncercie
wygląda ja sowa wielkie oko haha spoko oko, oczko małe była taka bajka chyba dla dzieci to on jak ta sowa wygląda taki wystraszony
https://www.youtube.com/watch?v=_IiwJqGLxEY

Zbąkan

piguy weszuy

jebvccie

co ty kurwa dodajesz karakanie jebany

mikusero

nieźłe Quebo sie wystraszył myślałem, że na tym filmie dla kiza zrobi pędzel tak jak dla ripa tutaj
https://www.youtube.com/watch?v=_IiwJqGLxEY

devx1

Jak kurwa moglby byc z nim wywiady jak ten lamus pojawil sie z rok temu, chuj wie skad, chuj wie dlaczego, pierdoli jakis farmazonna tych swoich numerach to kto by sie nim interesowal ?

Ragnar

Otóż nie. W 2010 wydał już album (nielegal). Był w ciemnej strefie i wcześniej był takim pato pato raperem bez bangerowania z pitbullami na teledyskach. Potem chyba przewalił ciemna strefę na siano czy coś i na długo słuch o nim zaginął

4tomowy

Tak przewalił Ciemną Strefę na pieniądze dla tego nagrywa z Bonusem RPK weź, Ty się zastanów zanim coś napiszesz.

4tomowy

Rok temu? Ty się chyba urwałeś z księżyca urwałeś.
https://www.youtube.com/watch?v=Hx101__pCaU

Monar king

Co to kurwa za pajac? Wyglada jak pingwin z Batmana

PdW

Trochę Ci brakuje do RAF Camora i Boneza narazie jesteś marna ich kopia…tyle masz wspólnego z ulicą co taco…najlepszy tekst z płyty „moje koty robią ruchy” to jest uliczny rap

14:44 7

taco to dobra ulica czy quebo albo diho i malik

14:28 7

Rdw analorgia

Kizio bierz ta dziewczynę swoją Silverowne i spotkanie za godzinę pod Grand hotelem.

loriusz

marna kopia niemieckiej sceny

gnom

Czy Polska ulica nie moze miec swojego stylu? Czy Pl hip-hop musi sie na czyms wzorowac. Ludzie zacznijcie naperdalac po swojemu kurwa Wlodi jedynie daje razde na tej PL scenie

zbik

mówi to typ co nagrywa malikeim min czy jak mu tam hehehe

Veysel

Kurwa, jaram sie gangsta trapem i chciałbym, żeby ktoś to robił w PL, ale kurwa nie kopiowanie perfidne Gzuza, Camory, Boneza, czy innych, tandeta Kizo, kurwa. Rozkmińcie, to nie jest inspiracja, tylko perfidna kopia. Soczek Capri, albo np. „Mlekiem zalewam Nesquik”, a Gzuz w klipie „Warum” też wpierdalał płatki z mlekiem. To jest kurwa słabizna w chuj xd

Szmalenberg

MOŻE DLATEGO NIKT NIE CHCE SŁUCHAĆ ULICZNEGO RAPU BO NIE CHCE BYĆ MENELEM I ULICZNYM ŻULEM W PRZYSZŁOŚCI? CIESZY MNIE TEN FAKT, ŻE JEST MNIEJ PATUSÓW I TO SIĘ ODCZUWA W MIASTACH.

Lamusy Dupa Cicho

Jasne, ale trzeba ponieść tego konsekwencje, którymi jest muzyka żabsona, bedoesa czy wajt 997. Niestety niektórzy mogą po prostu tego nie udźwignąć.

14:44 7

MASZ PiĘĆ DWA i SĄ TACY AKURAT

Miki

Wszyscy teraz chca byc gejami w obcislych gaciach koloru musztardy? No to gratuluje.

cydży

po 1 ty glabie w polsce nie ma hiphopu a po 2 to az roi sie od tych jebancow trojliterowych i innych patusow bez literek takze tego bagna jest od zajebania i nalezaloby zrobic z tym porzadki i jak juz to patopolo lub patologiczny pop

Tuptuś inaczej wal mi konia głową

Kizo pierdoli hejterskie dziwki prosto w morde

Emilek

Kizo dobry gracz ladnie, lata na trapach czuc francje, i robi robote w chujniemczech rob trapowe bangery kizo!!!

 

Tylko na Glamrap

 

Ostatnie newsy

Białas Białas
News3 godziny temu

Białas błyskawicznie odpowiada Kafarowi!

"Chcieliście na nas się wybić, niestety chłopaki to wyszło wam kiepsko".

Kafar Vanish diss Białas Kafar Vanish diss Białas
News4 godziny temu

Kafar Dixon37 dissuje Białasa!

"Jeb*ć SB, nie ma strzałów w powietrze"

Eldo Eldo
News4 godziny temu

Eldo broni Bedoesa za to, co powiedział w Stodole

"Nie było to w żaden sposób kontrowersyjne".

Sarius Wikingowie Sarius Wikingowie
News5 godzin temu

Sarius dołącza do „Wikingów”

Raper promuje popularny zagraniczny serial.

Belmondo Belmondo
News7 godzin temu

Belmondo zatrzymany przez policję?

"Na widok funkcjonariuszy 26-latek wyrzucił plecak do śmietnika".

BRZ Diil Gang BRZ Diil Gang
News7 godzin temu

BRZ z Diil Gangu krytykuje Bedoesa

"Bycie leszczem wygrało z zasadami".

News8 godzin temu

Kanye West znów przekłada premierę „Yandhi”

Na nową płytę czekamy już od wielu tygodni.

Paluch Paluch
News9 godzin temu

Paluch nie chce złotej płyty w preorderze

Poznaliśmy wielkość nakładu limitowanego preorderu "Czerwonego Dywanu".

Singiel9 godzin temu

B.R.O. ft. TKM – „Karmel”

Nowa płyta ukaże się jeszcze w tym miesiącu.

teledysk9 godzin temu

Otsochodzi – „Dla mnie”

Zapowiedź nowej płyty.

Blacha na aucie Blacha na aucie
teledysk11 godzin temu

Blacha ft. Khalif030 – „Shoot”

Reprezentant New Bad Label nagrał z niemieckim raperem.

ZBUKU ZBUKU
teledysk12 godzin temu

ZBUKU – „Kiedy my żyjemy”

Raper świętuje setną rocznicę odzyskania niepodległości.

teledysk12 godzin temu

Śliwa – „Taksówkarz”

Pierwszy singiel z nadchodzącej płyty.

teledysk12 godzin temu

Szopeen – „Na fali”

Teledysk promuje płytę "Od początku".

News22 godziny temu

Radio Asfalt ulepszone

Warszawska rozgłośnia może się pochwalić m.in nowym oprogramowaniem.

 

Popularne