News
Kizo wprowadza do sklepów pizzę razem z Universalem
Najbardziej nietypowa współpraca roku?

Kizo to od kilku lat jedna z najgłośniejszych ksyw na polskiej scenie hip-hopowej. Twórca hitów „Disney”, „Nasze lato”, „Lot” i wielu innych, tym razem ukazuje nam inne oblicze rozwoju swojej marki osobistej. Kizo, jako pierwszy raper w Polsce, wspólnie z Universal Music Poland i producentem mrożonej żywności Freiberger Group, wprowadza na rynek nową markę pizzy! „Sukcesiliana” to mrożona pizza powstała z wysokiej jakości składników, dostępna w dwóch wariantach – Extra cheese i Extra meat BBQ. Produkt będzie dostępny w sieci Żabka już od 25-ego maja br.
Fenomen na scenie hip-hopowej
Charakterystyczny niski głos, dojrzały wizerunek i nieprzeciętna charyzma sprawiają, że Kizo to prawdziwy fenomen w polskim hip-hopie. Jego największy przebój „Disney” w zaledwie 10 miesięcy przekroczył barierę 100 milionów wyświetleń na YouTube! Do tej pory kariera Kizo zaowocowała 6 albumami długogrającymi, kilkudziesięcioma utworami nagranymi z tuzami polskiej sceny hip-hopowej, własną marką ubrań pod nazwą My To Sukces, a nawet pojedynkami w Fame MMA. Teraz poznajemy go z zupełnie nieoczekiwanej strony. Na zaproszenie Universal Music Poland i marki Freiberger Polska Sp. z.o.o. Kizo udowadnia, że równie dobrze co na muzyce zna się także… na pizzy!
Dobra w porcie, na blokach, w kurorcie!
– Nazwa marki „Sukcesiliana” to gra słów, obejmująca odniesienia do włoskiego pochodzenia pizzy, jak i do słowa „Sukces”, którego synonimem jest błyskawiczna, ale okupiona ciężką pracą kariera Kizo – mówi Magda Likus, Brand Partnerships Director, Universal Music Poland.
Pomysł na autorską pizzę sygnowaną nazwiskiem popularnego rapera wziął się z Niemiec, gdzie w 2020 roku Universal Music, wraz z producentem pizzy Freiberger, stworzyli pizzę „Gangstarella” we współpracy z raperem Capital Bra. – Gigantyczny sukces „Gangstarelli” w Niemczech, gdzie w zaledwie tydzień sprzedało się pół miliona pudełek pizzy i jednocześnie szalona popularność Kizo w naszym kraju, jego poczucie humoru i nieukrywana słabość do pizzy zainspirowały nas do powtórzenia tego sukcesu w Polsce. Obecnie Universal Music realizuje lokalną odsłonę projektu również we Francji, a w planach są kolejne kraje – dodaje Likus.

Dwa smakowite warianty
Marka „Sukcesiliana” to mrożona pizza, powstała z najwyższej jakości jakości składników. Produkt jest dostępny w dwóch wersjach – wegetariańskiej Extra cheese i mięsnej Extra meat BBQ. Wariant Extra cheese to prawdziwa gratka dla miłośników sera. Aromatyczny sos pomidorowy łączy się z aż pięcioma rodzajami sera – mozzarellą, goudą, edamskim, cheddarem i cheddarem red.
Wersja mięsna „Sukcesiliany” pod nazwą Extra meat BBQ zawiera dwa rodzaje sera (mozzarella i edamski), szynkę, salami, kawałki pieczonego kurczaka i marynowane papryczki chilli. Bogactwo składników polane zostało sosem BBQ. Oba warianty pizzy „Sukcesiliana” należy upiec w piekarniku przed spożyciem. „Sukcesiliana” charakteryzuje się większą gramaturą w porównaniu do produktów oferowanych przez konkurencyjne marki.
– Od zawsze szukając inspiracji patrzyłem na Zachód. Spożywka była naturalnym kierunkiem rozwoju mojego potencjału biznesowego. Zagraniczni raperzy od dawna rozwijają się na różnych polach i cieszę się, że mogę przecierać te szlaki w Polsce. Wybieram tylko produkty, które osobiście testuję i mimo, że sektor mrożonek jest mocno rozwinięty w naszym kraju, uważam, że wychodzimy na rynek ze świetnym produktem, który broni się jakością, a nie tylko moją ksywą – komentuje Kizo.
Wyjątkowa oprawa graficzna
Autorska pizza Kizo została również wzbogacona o wyjątkową oprawę graficzną pudełka, w które zapakowano produkt. Centralne miejsce zajmuje w niej rysunkowa postać Kizo, komiksowo wystylizowana na „Ojca Sukcesu”. Nienaganna włoska elegancja stroju Kizo nieco kontrastuje z charakterystycznymi ciemnymi okularami rapera oraz… czapką kucharską, budzącą oczywiste skojarzenia gastronomiczne. Oprawa graficzna pudełka zawiera także elementy związane z raperem i jego otoczeniem, które z pewnością wychwyci czujne oko fana, takie jak pies Kajtek czy luksusowy samochód.

Na pudełku znajdziemy hasło inspirowane utworem Kizo pt. „Nasze Lato”, czyli „Dobra w porcie, w blokach, w kurorcie”, tym razem odnosząca się do uniwersalności pizzy jako pożywnego dania, które łatwo przygotować i skonsumować w różnych miejscach.
– Współpraca z artystą i Universal Music przy tworzeniu pizzy „Sukcesilliana” była dla nas przeżyciem wyjątkowym, pełnym entuzjazmu, kreatywności i dobrej energii. Nieustannie poszukujemy pomysłów, które można wykorzystać, aby nieco na nowo wymyślić mrożoną pizzę i wzbudzić entuzjazm konsumentów – mówi Paweł Rytarowski, Dyrektor Generalny Freiberger Polska Sp. z o.o.
Promocja w digitalu
Raper Kizo, pizza „Sukcesiliana”, a nawet pies Kajtek pojawiają się również w spocie digitalowym, promującym produkt. Utrzymany w charakterystycznej dla rapera mrocznej stylistyce, 60-sekundowy spot ukazuje produkcję pizzy „Sukcesiliana” w tajemniczej lokalizacji pod okiem mistrzów kuchni. W dynamicznie zrealizowanym, nie stroniącym od humoru spocie Kizo osobiście dogląda procesu powstawania pizzy i dostarcza gotowy produkt do jednego ze sklepów sieci Żabka.
Oba warianty pizzy „Sukcesiliana” będą dostępne w sieci sklepów Żabka na terenie całej Polski już od 25.05.2022

-
News4 dni temu
Josef Bratan wyproszony z wesela
-
News4 dni temu
Ex Josefa Bratana: „Został obrzucony kamieniami. Nie bijcie go”
-
News4 dni temu
Kobieta, z którą Josef Bratan ma dziecko mówi, że raper nie płaci alimentów
-
News15 godzin temu
Sentino zabrał głos na temat koszulek „Fuck Sicarios”
-
News4 dni temu
Nitro upokorzy Sentino i wypuści koszulki „Fuck Siciarios”?
-
News4 dni temu
R. Kelly skazany na 30 lat więzienia
-
News3 dni temu
Josef Bratan odpowiada na zarzuty niepłacenia alimentów
-
News5 dni temu
Josef Bratan na live: dwie dziewczyny i zabawa w wannie
Ten człowiek to ucieleśnienie i symbol wszystkiego, co najgorsze w polskim „rapie” i szeroko pojętym świecie celebrytów.
Kizo wprowadza do sklepów dildo razem z Analversalem
Ta pizza jest mega niedobra, a tutaj podrzucam wam
parodię Young Igiego, oceniajcie sami
https://www.youtube.com/watch?v=IS35DWaT308
Czy da się bardziej sprzedać? Większość raperów sponsoruje władza i korporacje. Dlatego milczą jak rozpie*dalają kraj i bezmyślnie promują propagandę ukraińską
„Oba warianty pizzy „Sukcesiliana” należy upiec w piekarniku przed spożyciem” – dobrze, że napisali instrukcje obsługi. Jak wiadomo target kizo to niezbyt dobrze rozgarnięta dzieciarnia, pewnie żarliby zamrożoną ze wzgl. na niezbyt wysokie IQ
„…Pomysł na autorską pizzę sygnowaną nazwiskiem popularnego rapera wziął się z Niemiec…”
:))))
Rzygać mi się chce na jego widok-wszystko to takie przekoloryzowane, tandetne, spedalone.
Dobra pitca aż mi zwieracze puściły
https://goregrish.com/attachments/liveleak-dot-com-football_1603463218-gif.467959/
yp
to
Najwieksza K!uR!wa
Gimby znowu jakimś gównem od tych patocelebrytow będą się zajadać
……………
Mrożona pizza xD
A ta współpraca to trochę jak Pizza Hut z Sitkiem, tam chyba było Pizza Hut Label xDD
Dobra pizza i kebab tylko u nas !
https://youtu.be/7Mz0QBIIqNM