Sprawdź nas też tutaj

News

Kizo wprowadza do sklepów pizzę razem z Universalem

Najbardziej nietypowa współpraca roku?

Opublikowany

 

kizo pizza

Kizo to od kilku lat jedna z najgłośniejszych ksyw na polskiej scenie hip-hopowej. Twórca hitów „Disney”, „Nasze lato”, „Lot” i wielu innych, tym razem ukazuje nam inne oblicze rozwoju swojej marki osobistej. Kizo, jako pierwszy raper w Polsce, wspólnie z Universal Music Poland i producentem mrożonej żywności Freiberger Group, wprowadza na rynek nową markę pizzy! „Sukcesiliana” to mrożona pizza powstała z wysokiej jakości składników, dostępna w dwóch wariantach – Extra cheese i Extra meat BBQ. Produkt będzie dostępny w sieci Żabka już od 25-ego maja br.

Fenomen na scenie hip-hopowej

Charakterystyczny niski głos, dojrzały wizerunek i nieprzeciętna charyzma sprawiają, że Kizo to prawdziwy fenomen w polskim hip-hopie. Jego największy przebój „Disney” w zaledwie 10 miesięcy przekroczył barierę 100 milionów wyświetleń na YouTube! Do tej pory kariera Kizo zaowocowała 6 albumami długogrającymi, kilkudziesięcioma utworami nagranymi z tuzami polskiej sceny hip-hopowej, własną marką ubrań pod nazwą My To Sukces, a nawet pojedynkami w Fame MMA. Teraz poznajemy go z zupełnie nieoczekiwanej strony. Na zaproszenie Universal Music Poland i marki Freiberger Polska Sp. z.o.o. Kizo udowadnia, że równie dobrze co na muzyce zna się także… na pizzy!

Dobra w porcie, na blokach, w kurorcie!

– Nazwa marki „Sukcesiliana” to gra słów, obejmująca odniesienia do włoskiego pochodzenia pizzy, jak i do słowa „Sukces”, którego synonimem jest błyskawiczna, ale okupiona ciężką pracą kariera Kizo – mówi Magda Likus, Brand Partnerships Director, Universal Music Poland.

Pomysł na autorską pizzę sygnowaną nazwiskiem popularnego rapera wziął się z Niemiec, gdzie w 2020 roku Universal Music, wraz z producentem pizzy Freiberger, stworzyli pizzę „Gangstarella” we współpracy z raperem Capital Bra. – Gigantyczny sukces „Gangstarelli” w Niemczech, gdzie w zaledwie tydzień sprzedało się pół miliona pudełek pizzy i jednocześnie szalona popularność Kizo w naszym kraju, jego poczucie humoru i nieukrywana słabość do pizzy zainspirowały nas do powtórzenia tego sukcesu w Polsce. Obecnie Universal Music realizuje lokalną odsłonę projektu również we Francji, a w planach są kolejne kraje – dodaje Likus.

Dwa smakowite warianty

Marka „Sukcesiliana” to mrożona pizza, powstała z najwyższej jakości jakości składników. Produkt jest dostępny w dwóch wersjach – wegetariańskiej Extra cheese i mięsnej Extra meat BBQ. Wariant Extra cheese to prawdziwa gratka dla miłośników sera. Aromatyczny sos pomidorowy łączy się z aż pięcioma rodzajami sera – mozzarellą, goudą, edamskim, cheddarem i cheddarem red.

Wersja mięsna „Sukcesiliany” pod nazwą Extra meat BBQ zawiera dwa rodzaje sera (mozzarella i edamski), szynkę, salami, kawałki pieczonego kurczaka i marynowane papryczki chilli. Bogactwo składników polane zostało sosem BBQ. Oba warianty pizzy „Sukcesiliana” należy upiec w piekarniku przed spożyciem. „Sukcesiliana” charakteryzuje się większą gramaturą w porównaniu do produktów oferowanych przez konkurencyjne marki.

– Od zawsze szukając inspiracji patrzyłem na Zachód. Spożywka była naturalnym kierunkiem rozwoju mojego potencjału biznesowego. Zagraniczni raperzy od dawna rozwijają się na różnych polach i cieszę się, że mogę przecierać te szlaki w Polsce. Wybieram tylko produkty, które osobiście testuję i mimo, że sektor mrożonek jest mocno rozwinięty w naszym kraju, uważam, że wychodzimy na rynek ze świetnym produktem, który broni się jakością, a nie tylko moją ksywą – komentuje Kizo.

Wyjątkowa oprawa graficzna

Autorska pizza Kizo została również wzbogacona o wyjątkową oprawę graficzną pudełka, w które zapakowano produkt. Centralne miejsce zajmuje w niej rysunkowa postać Kizo, komiksowo wystylizowana na „Ojca Sukcesu”. Nienaganna włoska elegancja stroju Kizo nieco kontrastuje z charakterystycznymi ciemnymi okularami rapera oraz… czapką kucharską, budzącą oczywiste skojarzenia gastronomiczne. Oprawa graficzna pudełka zawiera także elementy związane z raperem i jego otoczeniem, które z pewnością wychwyci czujne oko fana, takie jak pies Kajtek czy luksusowy samochód.

Na pudełku znajdziemy hasło inspirowane utworem Kizo pt. „Nasze Lato”, czyli „Dobra w porcie, w blokach, w kurorcie”, tym razem odnosząca się do uniwersalności pizzy jako pożywnego dania, które łatwo przygotować i skonsumować w różnych miejscach.

– Współpraca z artystą i Universal Music przy tworzeniu pizzy „Sukcesilliana” była dla nas przeżyciem wyjątkowym, pełnym entuzjazmu, kreatywności i dobrej energii. Nieustannie poszukujemy pomysłów, które można wykorzystać, aby nieco na nowo wymyślić mrożoną pizzę i wzbudzić entuzjazm konsumentów – mówi Paweł Rytarowski, Dyrektor Generalny Freiberger Polska Sp. z o.o.

Promocja w digitalu

Raper Kizo, pizza „Sukcesiliana”, a nawet pies Kajtek pojawiają się również w spocie digitalowym, promującym produkt. Utrzymany w charakterystycznej dla rapera mrocznej stylistyce, 60-sekundowy spot ukazuje produkcję pizzy „Sukcesiliana” w tajemniczej lokalizacji pod okiem mistrzów kuchni. W dynamicznie zrealizowanym, nie stroniącym od humoru spocie Kizo osobiście dogląda procesu powstawania pizzy i dostarcza gotowy produkt do jednego ze sklepów sieci Żabka.

Oba warianty pizzy „Sukcesiliana” będą dostępne w sieci sklepów Żabka na terenie całej Polski już od 25.05.2022


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

 
12 komentarzy
Subscribe
Powiadom o

News

Josef Bratan wykazuje się totalną głupotą i ignorancją

Raper uważa m.in., że Maria Skłodowska-Curie odkryła… garnek lub mopa.

Opublikowany

 

Przez

Josef Bratan poległ w charytatywnym teleturnieju „Influenceriada”. Nie odpowiedział na prawie żadne pytanie, zdobywając okrągłe 0 punktów.

Podopieczny Malika Montany wprawdzie ma pochodzenie angolskie, ale wychowywał się w Polsce. Dlatego też dziwi jego ogromny deficyt wiedzy na tematy zupełnie podstawowe. Raper nie potrafi przeliterować słowa „mężczyzna”, nie wie, kto jest autorem hymnu Mazurka Dąbrowskiego, a Maria Skłodowska-Curie odkrywła według niego garnek albo mopa.

Młodszy z braci Simao zakończył rozgrywkę zorganizowaną przez federację Fame na ostatnim miejscu ex aequo z Daro Lwem. Obaj panowie zdobyli… 0 punktów.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Tede i Złomnik odpalają „lochę” rapera po 3 latach stania

TDF pojawił się w programie ikony polskiej motoryzacji.

Opublikowany

 

Złomnik, czyli wybitny znawca aut używanych zaprosił do swojego programu Tedego. Razem odpalili po trzech latach stania Mercedesa W140 należącego do rapera.

– To auto kupiłem w roku 2004 w Radomiu. Po płycie „Kurt Rolson”. Umówiliśmy się na Orlenie w Radomiu. Otwieram bagażnik i wisi tam „Wunder Baum”. Mówię mu (sprzedającemu), że jak ma „Wunder Bauma” w bagażniku to nawet nie wchodzę do środka i wio – wspomina zakup Mercedesa raper.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Dizkret wraca po 20 latach – będzie nowa płyta

„Proszę mnie trzymać za słowo i cisnąć”.

Opublikowany

 

dizkret
fot. DJ Romek, circa 2001

Legendarny warszawski raper – Dizkret, wraca po ponad 20 latach z nowym materiałem. Autor „IQ” zadeklarował, że na początku 2024 roku wypuści pierwszy singiel.

Dizkret dał się ostatnio namówić na kilka gościnnych numerów, dzięki czemu w mijającym roku zdobył on 1 milion streamów na Spotify. Okazuje się, że to wystarczyło, żeby uruchomić rapera do zrobienia większego projektu.

– Dziękuję wszystkim, którzy nie skipowali moich featuringów na trackach popularniejszych ziomków hehe. Pozwoliły mi one wyrobić statystyki godne aktywnego artysty (biednego, ale aktywnego). Szczególna dziękówka, idzie oczywiście i jak zwykle do @belmondawg i @expo_zweitausend za zaproszenie, które 2 lata temu pomogło mi przemeblować w głowie i zmieniło moje nastawienie do rapowania i ujawniło pokłady zajawy – napisał Dizky.

– Sporo osób wie, że nagrane i napisane jest już trochę nowych numerów, które są 10 razy lepsze niż cokolwiek co wypuszczałem za małolata. Organizuję infrastrukturę , by wypuścić to w odpowiedniej formie i momencie, ale też staram się przestać overthinkować aspekty, które docenię tylko ja sam (i może @wnkz lol) a których rzeźbienie tylko oddała w czasie puszczenie numerów (i multimediów im towarzyszących) w świat. Zobowiązuję się do końca stycznia puscić pierwszy numer – cokolwiek by się działo. Proszę mnie trzymać za słowo i cisnąć! –dodał.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Mei chce dyskutować o Oliwce Brazil i ma kilka pytań

„Wyświetlenia idą jak burza”.

Opublikowany

 

Przez

mei oliwka brazil

Mei, która nazwała niedawno Fusznika „asłuchalnym”, tym razem chciała dowiedzieć się czegoś o Oliwce Brazil i zadała fanom kilka zaczepnych pytań.

Oliwka Brazil wróciła po dłuższej ciszy i zebrała kilka pochwał za „Freestyle” oraz kawałek „Pu$$ycat Dollz”. To o tym drugim numerze chciała podyskutować ze słuchaczami weteranka sceny.

– Celowo nie wrzucam linku do nowego kawałka Oliwki Brazil, ale wyświetlenia idą jak burza, więc pewnie słyszeliście nowy singiel pt. Pu$$ycat Dollz. I mam do Was serio prośbę, jako koleżanka, która nie ogarnia nowych trendów i żyje w swoim świecie olschoolowego, niemodnego rapu – odpowiedzcie mi proszę na kilka pytań – napisała Mei.

Oto pytania raperki, która podkreśliła, że nie chce żadnego hejtu i wycieczek personalnych, tylko merytoryczną dyskusję o muzyce:

  1. Ten utwór jest na serio, czy jest zrobiony dla „beki”?
  2. O czym jest ten utwór? Połowy słów nie rozumiem, a i kontekst jakiś taki mało oczywisty.
  3. Czy poważnie jest to kategoria rap, czy to coś ma swoją własną nazwę?

Przypomnjmy, że Mei wróciła kilka tygodni temu z nowym singlem „Stockholm Syndrome”, w którym pojawili się Lil Dap, Dono i raperzy z Neapolu. – Mam nadzieję, że na tej scenie jest jeszcze kawałek miejsca na oldschool – komentowała raperka.

Mei chce podyskutowac o Oliwce Brazil


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Kali rozlosuje wśród fanów przyczepę kempingową

Jej wartość to 150 tys. zł.

Opublikowany

 

Przez

kali

Kali ruszył z promocją płyty „Zapiski z Landary” informując również, że zamierza rozlosować wśród fanów przyczepę kempingową o wartości 150 tys. zł.

Kali i Sir Mich podróżowali po Polsce mobilnym studio, w którym nagrywali materiał na wspólny album „Zapiski z Landary”. Krążek, którego promocja właśnie się rozpoczęła ukaże się 4 kwietnia.

– Zakup preorderu upoważnia do udziału w konkursie na przyczepę Landara Studio, o wartości ponad 150 tysięcy złotych. Wystarczy, że w komentarzu do zamówienia napiszesz dlaczego to właśnie Ty powinieneś otrzymać od nas przyczepę. Spośród nadesłanych odpowiedzi wybierzemy tę, która spodoba nam się najbardziej. Zwycięzca otrzyma Złoty Bilet upoważniający do odbioru przyczepy w wyznaczonym miejscu i czasie – informuje raper.

Sir Mich, Kali i ich mobile studio

Singlem promującym wspólny projet rapera i producenta jest „Miasto Boga”:


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Pawbeats z pomocą Palucha chciał strollować TVP. Nie wyszło…

Prowadzący program byli przygotowani.

Opublikowany

 

Przez

Pawbeats pojawił się w programie „Pytanie na śniadanie” i chciał zrobić sobie trolling z prowadzących. Ci jednak byli na to przygotowani i po minie producenta było widać, że się tego nie spodziewał.

Pawbeats jest na etapie promocji singla z Roxie Węgiel, który promuje płytę „Dzienna”. Jakiś czas temu pojawił się on w „Dzień dobry TVN”, bawiąc się ze swoimi fanami w pewien challenge. Producent poinformował, że goszcząc w programie na żywo wplecie do swojej wypowiedzi słowo, które zdobędzie największą ilość polubień. Fani wybrali „Fiflaczka”, który faktycznie wybrzmiał z jego ust na antenie.

Będąc w „Pytaniu na śniadanie” producent podniósł sobie poprzeczkę obiecując, że wplecie całe zdanie, które uzyska największą ilość polubień. Do zabawy dołączył Paluch, który napisał: „Każdy z nas to szaman” – jego komentarz oczywiście wygrał tę rywalizację.

Podczas wizyty w TVP Pawbeats w pewnym momencie powiedział: – „Jak to mawiał pewien poznański poeta, Łukasz Paluszak, każdy z nas to Szaman”. Nie przewidział jednak tego, że prowadzący przygotują się na jego trolling. Na jego słowa odpowiedzieli: – „Zaraz, na blokach mamy plemię, a każdy z nas to Szaman, Szaman! Tak to brzmi w całości”.

Po reakcji Pawbeatsa widać było, że jest zaskoczony odpowiedzią prowadzących, którzy bardzo dobrze wybrnęli z jego trollingu.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2023.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)