Sprawdź nas też tutaj

News

Kizo wprowadza do sklepów pizzę razem z Universalem

Najbardziej nietypowa współpraca roku?

Opublikowany

 

kizo pizza

Kizo to od kilku lat jedna z najgłośniejszych ksyw na polskiej scenie hip-hopowej. Twórca hitów „Disney”, „Nasze lato”, „Lot” i wielu innych, tym razem ukazuje nam inne oblicze rozwoju swojej marki osobistej. Kizo, jako pierwszy raper w Polsce, wspólnie z Universal Music Poland i producentem mrożonej żywności Freiberger Group, wprowadza na rynek nową markę pizzy! „Sukcesiliana” to mrożona pizza powstała z wysokiej jakości składników, dostępna w dwóch wariantach – Extra cheese i Extra meat BBQ. Produkt będzie dostępny w sieci Żabka już od 25-ego maja br.

Fenomen na scenie hip-hopowej

Charakterystyczny niski głos, dojrzały wizerunek i nieprzeciętna charyzma sprawiają, że Kizo to prawdziwy fenomen w polskim hip-hopie. Jego największy przebój „Disney” w zaledwie 10 miesięcy przekroczył barierę 100 milionów wyświetleń na YouTube! Do tej pory kariera Kizo zaowocowała 6 albumami długogrającymi, kilkudziesięcioma utworami nagranymi z tuzami polskiej sceny hip-hopowej, własną marką ubrań pod nazwą My To Sukces, a nawet pojedynkami w Fame MMA. Teraz poznajemy go z zupełnie nieoczekiwanej strony. Na zaproszenie Universal Music Poland i marki Freiberger Polska Sp. z.o.o. Kizo udowadnia, że równie dobrze co na muzyce zna się także… na pizzy!

Dobra w porcie, na blokach, w kurorcie!

– Nazwa marki „Sukcesiliana” to gra słów, obejmująca odniesienia do włoskiego pochodzenia pizzy, jak i do słowa „Sukces”, którego synonimem jest błyskawiczna, ale okupiona ciężką pracą kariera Kizo – mówi Magda Likus, Brand Partnerships Director, Universal Music Poland.

Pomysł na autorską pizzę sygnowaną nazwiskiem popularnego rapera wziął się z Niemiec, gdzie w 2020 roku Universal Music, wraz z producentem pizzy Freiberger, stworzyli pizzę „Gangstarella” we współpracy z raperem Capital Bra. – Gigantyczny sukces „Gangstarelli” w Niemczech, gdzie w zaledwie tydzień sprzedało się pół miliona pudełek pizzy i jednocześnie szalona popularność Kizo w naszym kraju, jego poczucie humoru i nieukrywana słabość do pizzy zainspirowały nas do powtórzenia tego sukcesu w Polsce. Obecnie Universal Music realizuje lokalną odsłonę projektu również we Francji, a w planach są kolejne kraje – dodaje Likus.

Dwa smakowite warianty

Marka „Sukcesiliana” to mrożona pizza, powstała z najwyższej jakości jakości składników. Produkt jest dostępny w dwóch wersjach – wegetariańskiej Extra cheese i mięsnej Extra meat BBQ. Wariant Extra cheese to prawdziwa gratka dla miłośników sera. Aromatyczny sos pomidorowy łączy się z aż pięcioma rodzajami sera – mozzarellą, goudą, edamskim, cheddarem i cheddarem red.

Wersja mięsna „Sukcesiliany” pod nazwą Extra meat BBQ zawiera dwa rodzaje sera (mozzarella i edamski), szynkę, salami, kawałki pieczonego kurczaka i marynowane papryczki chilli. Bogactwo składników polane zostało sosem BBQ. Oba warianty pizzy „Sukcesiliana” należy upiec w piekarniku przed spożyciem. „Sukcesiliana” charakteryzuje się większą gramaturą w porównaniu do produktów oferowanych przez konkurencyjne marki.

– Od zawsze szukając inspiracji patrzyłem na Zachód. Spożywka była naturalnym kierunkiem rozwoju mojego potencjału biznesowego. Zagraniczni raperzy od dawna rozwijają się na różnych polach i cieszę się, że mogę przecierać te szlaki w Polsce. Wybieram tylko produkty, które osobiście testuję i mimo, że sektor mrożonek jest mocno rozwinięty w naszym kraju, uważam, że wychodzimy na rynek ze świetnym produktem, który broni się jakością, a nie tylko moją ksywą – komentuje Kizo.

Wyjątkowa oprawa graficzna

Autorska pizza Kizo została również wzbogacona o wyjątkową oprawę graficzną pudełka, w które zapakowano produkt. Centralne miejsce zajmuje w niej rysunkowa postać Kizo, komiksowo wystylizowana na „Ojca Sukcesu”. Nienaganna włoska elegancja stroju Kizo nieco kontrastuje z charakterystycznymi ciemnymi okularami rapera oraz… czapką kucharską, budzącą oczywiste skojarzenia gastronomiczne. Oprawa graficzna pudełka zawiera także elementy związane z raperem i jego otoczeniem, które z pewnością wychwyci czujne oko fana, takie jak pies Kajtek czy luksusowy samochód.

Na pudełku znajdziemy hasło inspirowane utworem Kizo pt. „Nasze Lato”, czyli „Dobra w porcie, w blokach, w kurorcie”, tym razem odnosząca się do uniwersalności pizzy jako pożywnego dania, które łatwo przygotować i skonsumować w różnych miejscach.

– Współpraca z artystą i Universal Music przy tworzeniu pizzy „Sukcesilliana” była dla nas przeżyciem wyjątkowym, pełnym entuzjazmu, kreatywności i dobrej energii. Nieustannie poszukujemy pomysłów, które można wykorzystać, aby nieco na nowo wymyślić mrożoną pizzę i wzbudzić entuzjazm konsumentów – mówi Paweł Rytarowski, Dyrektor Generalny Freiberger Polska Sp. z o.o.

Promocja w digitalu

Raper Kizo, pizza „Sukcesiliana”, a nawet pies Kajtek pojawiają się również w spocie digitalowym, promującym produkt. Utrzymany w charakterystycznej dla rapera mrocznej stylistyce, 60-sekundowy spot ukazuje produkcję pizzy „Sukcesiliana” w tajemniczej lokalizacji pod okiem mistrzów kuchni. W dynamicznie zrealizowanym, nie stroniącym od humoru spocie Kizo osobiście dogląda procesu powstawania pizzy i dostarcza gotowy produkt do jednego ze sklepów sieci Żabka.

Oba warianty pizzy „Sukcesiliana” będą dostępne w sieci sklepów Żabka na terenie całej Polski już od 25.05.2022

16 komentarzy
16 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Andżej
1 miesiąc temu

Ten człowiek to ucieleśnienie i symbol wszystkiego, co najgorsze w polskim „rapie” i szeroko pojętym świecie celebrytów.

Malinowska
1 miesiąc temu

Kizo wprowadza do sklepów dildo razem z Analversalem

ADMlN
1 miesiąc temu
Reply to  Malinowska

Ta pizza jest mega niedobra, a tutaj podrzucam wam
parodię Young Igiego, oceniajcie sami
https://www.youtube.com/watch?v=IS35DWaT308

Narcystyczne Zaburzenie Osobowości
1 miesiąc temu

Czy da się bardziej sprzedać? Większość raperów sponsoruje władza i korporacje. Dlatego milczą jak rozpie*dalają kraj i bezmyślnie promują propagandę ukraińską

Codeina
1 miesiąc temu

„Oba warianty pizzy „Sukcesiliana” należy upiec w piekarniku przed spożyciem” – dobrze, że napisali instrukcje obsługi. Jak wiadomo target kizo to niezbyt dobrze rozgarnięta dzieciarnia, pewnie żarliby zamrożoną ze wzgl. na niezbyt wysokie IQ

Don samar
1 miesiąc temu

„…Pomysł na autorską pizzę sygnowaną nazwiskiem popularnego rapera wziął się z Niemiec…”

:))))

Aby
1 miesiąc temu

Rzygać mi się chce na jego widok-wszystko to takie przekoloryzowane, tandetne, spedalone.

Russian Muran
1 miesiąc temu
Prowokator Przodowy
1 miesiąc temu

yp

Prowokator Przodowy
1 miesiąc temu

to

Prowokator Przodowy
1 miesiąc temu

Najwieksza K!uR!wa

Wacek
1 miesiąc temu

Gimby znowu jakimś gównem od tych patocelebrytow będą się zajadać

Prowokator Przodowy
1 miesiąc temu

……………

1 miesiąc temu

Mrożona pizza xD
A ta współpraca to trochę jak Pizza Hut z Sitkiem, tam chyba było Pizza Hut Label xDD

Ciava
1 miesiąc temu

Dobra pizza i kebab tylko u nas !
https://youtu.be/7Mz0QBIIqNM

Popularne