Sprawdź nas też tutaj

News

„Koldi to legenda, nie zaprzeczysz”

Po latach bezczynności, założyciel Alcomindz zapowiada projekt życia.

Opublikowany

 

Skąd wziął się w Polsce trap i cykacze? Jednymi z pionierów tego gatunku jest skład Alcomindz pod przywództwem Koldiego. – Pojawienie się trapu w Polsce to naturalna droga rozwoju. Wziął się on z obowiązujących w Stanach trendów tak samo jak kiedyś klasyczny rap. Nigdy nie będzie to wierne przeniesienie ulic Atlanty czy dzisiejszego Chicago na polski grunt, ale czy naprawdę chodzi o prawdę? – mówił Koldi w rozmowie z nami w 2013 roku.

Od tamtego czasu, od rapera otrzymaliśmy kilka różnych projektów i wiele luźnych kawałków. W 2015 roku Koldi dołączył nawet do SB Maffiji, by rok później opuścić wytwórnię. Młody, utalentowany raper bez komercyjnego sukcesu? Tak to tłumaczy sam raper:

Koldi to legenda – nie zaprzeczysz. Nie zawsze było tak jak miało być, nie zawsze było tak jak chciałem – żeby było. I nadal jestem ogolony, umyty, lekko wypity … ale też i parę lat starszy. Tylko i wyłącznie przez siebie, przez brak konsekwencji w działaniu – nie gram dziś przy sobocie koncertu w „Pścinie Dolnym” jak moi koledzy po fachu. I zajebiście się cieszę, że im się układa – super duma jak chłopaki lata temu gościli na kawałkach Alcomindz, niektórzy z nich przy ALCMDZ zaczynali – a dziś latają sobie po OLISie, ich ksywy widnieją na Empikowych półkach – żyją tym i żyją z tego. Dlatego to chyba czas na to – żebym po latach bezczynności i ja zrobił coś ze swoim talentem. Nie zapowiadam na tę chwilę nic z czego bym się nie wywiązał i czego nie mogę na tę chwilę potwierdzić – ale musicie wiedzieć, że pracuje nad projektem swojego życia. Teraz – udostępniam wam swoją osobistą wariację Neymara od Capital Bra i Ufo361 – w której umieściłem to co mi siedzi na serduchu od jakiegoś czasu – i jest to ostatni tak „lużny” numer który się pojawi na kanale Alcomindz. Nastaje cisza przed burzą. Wyczekujcie mnie gościnnie u kolegów po fachu, wyczekujcie moich rzeczy – takich – jakie zawsze chciałem robić. Podpisano Koldiusz Cezar – napisał Koldi pod najnowszym numerem „Neymar Remix”.

Utwór jest dostępny poniżej.

 
32 komentarze

32
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
DALEJ!

nie obiecaj rudy karle. stare alc nigdy nie wróci. to co nawet teraz wypuszczacie raz na ruskich rok to jest chujostwo obesrane gównem

CakeBoy.

STARE NOWE CO ZA ROZNICA
JEDNO I DRUGIE TRUSKAWKOWE
comment image

Mrcee

Pedały won

Kreplach

Przecpany rudy cwel. A ta jego dupeczka marlenka to zarabia na showup.

W ogole to on do rafatusa podobny w chuj, moze to jego brat.

Klekot jaj

Koldi to obsurny gej karakan z jakiegos zadupia. W dodatku rudy. Pracuje jako meska prostytutka na pigalaku, ma tam ksywe „Pitok”

penis

Koldi to legenda a ty jestes śmierdziel obszczymur i bazyl

BonusRPK

Potwierdzam, ostatnio w gejowskim barze na Białystockiej dobierał się do mojego serdecznego przyjaciela od dupaki Nizioła. Chciał mu wylizać klate, ale dostał strzała na ryj bo Nizioł daje wylizać swoją klate tylko prawilnym kociakom.

Marian

Potwierdzam, po otrzymaniu tego strzala poszedl pod Dworzec Centralny wylizac dupe menelowi.

Giovane

Potwierdzam że wy chyba jesteście jakimiś dzieciakami które nie mają własnego życia albo typami co mają jakieś traumatyczne przeżycia ze swoimi kolegami

QueboRPK

Koldi to ten rudy karzeł co został rozjebany przez Filipka?

Giovane

Zauważyłem że dzieci wleciały i zaczynają hejtować koldiego a pewnie gwałcą replay przy każdym numerze alcomindz

A$AP SMROKU

Jedyny w tej grze cezar to jest Koldiusz Cezar. ALC MDZ to pierwsze i najlepsze trapando jakie miał okazję oglądać ten kraj w latach 2012-2014. Czekam na powrót Koldian, zajebisty numer.

Odb

Ten cały koldi bankowo tu napierdala sam sobie komentarze.haha ale beka

Marian

Koldi cwelu, wracaj do roboty na tej hotelowej recepcji bo powiem twojemu szefowi ze glupoty w necie wypisujesz, rudy transwestyto.

Win

Koldas to legenda, ALC to familia!

aJebac rps

Jebac alc dziwki jebane

Belmondoo

To ten co pare lat temu chodził w sukienkach i makijażu? Xd

Marian

I mial swoje konto na fotce oraz roksie. Dalej lubi sie przebierac w damskie ciuchy I makijaz.

vampmoney

KOLDAZAJS NAJLEPSZY W TYM CHUJOWYM KRAJU KURWA

Marian

Koldi cwelu, wracaj do roboty na tej hotelowej recepcji bo powiem twojemu szefowi ze glupoty w necie wypisujesz, rudy transwestyto.

ALCMDZ4LIFE

KOLDI TALENCIAK SUKO I LEGENDA

Marian

Koldi cwelu, wracaj do roboty na tej hotelowej recepcji bo powiem twojemu szefowi ze glupoty w necie wypisujesz, rudy transwestyto.

Odb

Jaka legenda?? Jaki talent?? Kim Ty w ogóle kurwa jesteś pajacu?? Masz szczęście że dzieci mają dostęp do Youtube. W innym wypadku sprzedawalbys frytki w mc donalds. Bardzo możliwe że tak skończysz. Nic nie trwa wiecznie…autotune tak samo.

MinisterBezpieczenstwaPodwladnychTranswestytuf

widzicie szmaty nie musze kodu wpisywac przynajmniej i uzupelniach tych spierdolonych kodow i chuj wie co rejestrujmy sie bądźmy wolni!

Ja pierdo....

Rykłem!

Jan

NJALadniejszy i najzdolneijszy chlopak w pl rapie zaraz za Sentino i Kizo

CakeBoy.

LEGENDA TO JEST HOODIE
ZNANY I SZANOWANY OD NOWEGO JORKU PO WARSZAWSKI WILANÓW
ZAPRACOWAŁ DYSKOGRAFIA TO MA TAKA RANGE W SWIECIE
PRAWDZIWEGO HIP-HOPU
A TEN KOLDI TO JAK MNIE PAMIEC NIE MYLI’TO CHYBA GLOWNIE ZNANY
Z ZAMILOWANIA DO DAMSKICH CIUSZKOW
ZA TO NAWET TROCHE SZACUNEK
BO PRZYNAJMNIEJ WYSZEDL Z SZAFY
NIE JAK RESZTA TRUSKOW
CO ZGRYWAJA TAKICH CO NIBY
LUBIA KOBIETY
comment image

łakkiller

cake boy to koldi, stary pedały tfuuuu

łakkiller

A ten hoodie allen to pewnie polak i to ten cwel cake boy i pisze ze stanow.

Kurwa rozkminilem to

Pyton

mam nadzieję, że to prawdziwy cake i chociaż na chwilę ożywi ten zjebany glamrap gifami

CakeBoy.

comment image

Mrcee

Geje do pieca won

Popularne