Sprawdź nas też tutaj

News

Kolejne trzy złote płyty w polskim rapie

Wyróżnienia zdobyli Sokół, Żabson i Malik Montana.

Opublikowany

 

Żabson

Związek Producentów Audio i Video ogłosił nowy zestaw albumów, które osiągnęły próg sprzedażowy uprawniający do przyznania złotej płyty. Z dniem 20 lutego 2019 takie wyróżnienia zostały nadane trzem rapowym krążkom.

Sokół, Żabson i Malik z 15 tysięczną sprzedażą

Kolejnymi wyróżnieniami w kolekcji mogą się pochwalić Malik Montana za album „Tijara”, Żabson za „To zimal” oraz Sokół, którego pierwsze solowe wydawnictwo „Wojtek Sokół” osiągnęło 15-tysięczną sprzedaż jeszcze w preorderze. Malik Montana ma jednak podwójne powody do zadowolenia, bo platynową płytę otrzymał także jego singiel „Mówili”, który po niecałym roku zdobył blisko 18 milionów odsłon.

Warunki przyznawania wyróżnień

Zdobycie konkretnego pułapu danego wyróżnienia można osiągnąć przez sprzedaż nośników fizycznych, cyfrowych oraz dzięki streamingowi. Nośniki fizyczne – należy sprzedać: 15 000 kopii – Złota Płyta, 30 000 kopii – Platynowa Płyta, 150 000 kopii – Diamentowa Płyta. Nośniki cyfrowe i streaming – tutaj stosowane jest kryterium dochodowe. Samo kliknięcie w dany kawałek nic jeszcze nie oznacza. Artysta i wytwórnia muszą na tych kliknięciach osiągnąć dochód. Tak jak osiągają dochód na sprzedaży fizycznych egzemplarzy. Aby uzyskać po 1 marca 2017 roku któreś z wyróżnień, trzeba udokumentować przychód ze streamingu, dzwonków telefonicznych i muzyki w tle. Przelicznik jest następujący: 20 złotych przychodu jest przyjmowane jako sprzedaż jednego albumu. Sumowany jest przychód ze wszystkich utworów z albumu. By uzyskać Złotą Płytę trzeba sprzedać muzykę za 300 tysięcy zł, Platynę – 600 tysięcy i Diament – 3 mln.

 
18 komentarzy

18
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
złote dildo

Żapsonica i złota płyta? Raczej złota pyta.

AnalnePodszepty

golden pytong

Jebac rap jebac swiat

Golden cock

PAWEŁEK

CO Z TEGO ŻE KURWA ZŁOTE PŁYTY JAK CHUJOWA MUZYKA JAK BARSZCZ WIĘC MOŻE BYĆ I PLATYNA A MUZYKA I TAK BĘDZIE CHUJOWA. OGÓLNIE ZABSONA ZALICZAĆ DO RAPU? BEZ JAJ… A NAWET Z

ZACYTYJE TUTAJ WERSY PIHA

„PO CO TO ROBISZ?
IDZ STAD
RZUĆ TO W KAT
ZŁOTA PŁYTA PRZETOP JA
ALBO WYJEB NA ZŁOM ZIOM”

Odb

Polski złoty rap w trzech kolejnych płytach

Bostonceltic

Kiedy takie gowno jak zabson zejdzie do piwnicy, ja pierdole jak ci ludzie moga kupowac jego plyty, przeciez takie txt jak on pisze to powinny zostac zbanowane, Bonson na koncertach jedzie po tej pale, co jak co, ma racje. Jako jedyny nie boi sie powiedziec prawdy, nie jak cala reszta przestraszonej sceny sra w portki zeby czasem nie urazic swoich i jego fanow, lizcie sobie dalej dupy bo robicie to rewelacyjnie, no poza Bonsonem, Probs za powiedzienie prawdy. Tyle

Wielki Wojtylak ruchał cię w ryjak

O kurwa Bostoncweltic słucha Boncwela. Ja pierdole dwa lumpy się dobrały, tylko ten że Szczecina jak robi lache to bródką jaja czyści. Kurwicie się razem w swoje groty cwelu jebany? No powiedz wszystkim chujozo pierdolona.

Bostonceltic

Nie slucham frajerze tylko mowie ze ma racje, a ty widze ze dupke lizesz zabie, ropucha widze ze cie kreci lajzo, wypierdalaj pedale sie z nim waflowac, zamow kolejne jego plyty, albo wez odrazu tysiac, skoczy wyzej na olisie pierdolony zlamasie .Piszesz ze w gej zabawach jestes obeznany, doswiadczenie masz widze, koncze pisac o Tobie bo mi sie zygac zachcialo jak czytam o twoich gejowskich doswiadczeniach

Glazurnik

Kolejne trzy złote płyty w polskim czym?

ProfesorNauk

Żabsyn zakolaku! Nie opierdalaj tyle gały kolegom z sv bo Ci się od ud czoło wyciera

ProfesorPener

A ssij go, a a a ssij go!!!
Chuj ci w dupe na jeżycach skurwielu nieokrzesany.

Włodi

Wojtek ty stara kurwo

To prawda

Jakim chujem Malik ma zloto?

zaba

to ziomal *

Nieświadomi się śmiejo

Po primo cwelik smietana to nie polskie
Po drugie to nie rap
Po trzecie kupił sobie wyświetlenia dzięki którym dostał te złota pyte
Po czwarte bez kitu cipsonica to zakolak, za 5 lat będzie wyglądał jak tps
Jjjjebac

Piotrek

Autora proszę o poprawę płyta Żabson nosi tytuł To Ziomal a nie to zimal.

Don Balon

żapsonica ma złoto, rogalik śmietana ma złoto, a peja nadal nie 😀 hahahahah beka z wychechłańca!

Odb

Płyty w złote rapie trzy kolejne polskie

Popularne