Sprawdź nas też tutaj

fota

Kolejni małpują… [jpg]

Opublikowany

 

31 komentarzy
31 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
hejter
10 lat temu

za 5 blach to bym nawet zgrywusowi nie podał

Bjekoj
10 lat temu

BEKA Z WIEPRZA

Peneriada
10 lat temu
Reply to  Bjekoj

PRZENIESIONE DO BEKOWO – PRAWIDŁOWO

BTW: BEKA Z WIEPRZA

mES
10 lat temu

NAJpierw Chada długopisy potem TDF zapalniczki to teraz Peja i znicze ;o

PIMP
10 lat temu

Czekamy na wykałaczki i szczotki do kibla sygnowane marka PLNY lub Chada.

wyrwiszmat
10 lat temu
hola
10 lat temu

Eee…zapalniczka plus standardowy otwieracz do piwa w butelce:)

Co nie zmienia faktu, ze wole kupic zapalniczke za 2 zeta u takiej fajnej dziweczki z monopola. Dla niej moglbym kupowac po jednej zapalce.

rte
10 lat temu
Reply to  hola

Ja ja rucham ty o niej marzysz dziwko

hola
10 lat temu
Reply to  rte

Nie chcialem nic pisac ale…ta dziweczka z monopola to twoja stara. Gratuluje.

rte
10 lat temu
Reply to  hola

Nie chcialem nic pisac ale… to ja twoj tata dziwko. Gratuluje

ChujCiWRyj
10 lat temu
Reply to  rte

nie chciałabym nic pisać , ale tam raz robi wasza stara a raz wasz stary , to waszi rodzice . Gratulacje

Baruch Spinoza
10 lat temu

jest różnica między zapalniczkami z logiem firmy a zapalniczkami sygnowanymi ksywą rapera.

Kvlr
10 lat temu
Reply to  Baruch Spinoza

Nie nie ma jesli firma jest jednoznacznie kojarzona z raperem

g.gru
10 lat temu

limitowana seria zippo by była spoko

szatan
10 lat temu

beka z ciebie ty debilu !!!! upadłes TEDE po raz kolejny

HGreprezent
10 lat temu
Reply to  szatan

upadł? Zacytuję Peję: „Chromowane felgi to zwycięstwo, nie porażka” 🙂

MESJE
10 lat temu

NO NIE TEN TEDE TO JEST KOMERCYJNY SPRZEDAJE ZAPALNICZKI

LOOL GRUBA ŚWINIA ŁASA NA KASE

KOMERCJA

ja
10 lat temu

zamknij pysk kutasie lepiej sprzedawać zapalniczki niż dupe

Wieprz
10 lat temu

Suckers

CzopoCzopo
10 lat temu

Do kupienia TYLKO w stacjonarnym sklepie w waw-ie, jak dla mnie spoko.

bydleNajgorsze
10 lat temu

dobrze że nie ma logotypu „tede” albo „kiełbasa”.

Ot zwykła zapierdolniczka z nazwą firmy, jakich wiele na rynku.

Gandzior
10 lat temu

Ponoć Konus RPK będzie niebawem sprzedawał wytrychy sygnowane Ciemną Strefą.

jasiekMBH
10 lat temu

[img]https://glamrap.pl/images/stories/12211chadatedeee_thumb_medium610_.jpg[/img]

no to juz wiadomo skad to zdjecie, nie chodzilo o nagrywki tylko wspolne opracowanie planu podboju rynku szmelcem chinskim. czekam na jakies kolabo przy produkcji sandalow

ja
10 lat temu

teraz tylko czekać na zapalniczki dioxa 😀

bydleNajgorsze
10 lat temu

w całej swej chujowosci zapalniczka z nazwą firmy jest lepsza od czegokolwiek z logotypem „chada”

A diox ma pocieszny pyszczek na tej fotce:)

EMC2
10 lat temu

Ja chce 😀 zapalniczke PLNY 😀

Gandzior
10 lat temu

Spoko zapalara,propsuje

szermi
10 lat temu

Fejkkowe na moje oko.

Patryk
10 lat temu

To diox ?! becel za solo nie służy, 😛 A pozatym, co wy jebiecie z tymi długopisami itp. wole mieć długopis z glupim napisem chada niż kurwa jakieś hello chujemuje porzyczony od kolezanki z klasy bo i tak nigdy go nie mam.

toster
10 lat temu
Reply to  Patryk

Patryk no co ty świrujesz?

x
10 lat temu

Ważne, że kwit sie zgadza

Popularne