Sprawdź nas też tutaj

video

Kolejny człowiek z WJ w Polsatowskim Hicie!

Opublikowany

 

https://www.youtube.com/watch?v=2Fbqh84kSBA

Radio z WiceWersa w serialu „Pamiętniki z wakacji”

 

Oglądać od 1.39

Od niedawna na polsacie leci nowy serial twórców „dlaczego ja / trudnych spraw” o nazwie „Pamiętniki z wakacji”… i w tym oto serialu możemy ujrzeć kolejnego członka zespołu Wice Wersa – Radio.

 

 

Przesłal: DJMZAWKILITRY

 
24 komentarze

24
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
bekaa

Hahah i piątka poszli tam dla beki a wy sie tu osracie zaraz zjeby .

asd

jak dla Ciebie robienie z siebie debila dla kasy jest beka, to masz zajebisty plan na zycie zapewne

luzak

Nie no…ty wolisz wyciagac lape po kase do starych.

bekaa

jak dla Ciebie granie w takiej świetnej produkcji nawet dla kasy jest bekom to jesteś niezłym zjebem.

toster

co to kurwa jest bekom? moze bekon?

bekaa

Twoja mutti

doniu

to jakiś raper jest bo pierwsze słyszę o tym pizdusiu?

Haha

Przynajmniej był na wakacjach

xc

Nie łaska było wyciąć kawałek, w którym wystepuje?

klekot jaj

Masz cymbale napisane, żeby oglądać od 1:39 min. i się nie sraj tylko sobie przewiń fajansiarzu.

3xEazY

W Dlaczego ja i Trudnych Sprawach za główna role mozna podobno dostać max 200zł Więc nic prawie na tym nie zarobili..

bastion

TRZY NAJGORSZE SERIALE KIEDYKOLWIEK POWSTAŁE.

Haha

DLACZEGO JA I TRUDNE SPRAWY TO NIE SERIALE TO STYLE ŻYCIA

bastion

ZAJEBISTY STYL ŻYCIA… BAZAROWY KURWA.

WYJMIJ ŁEB Z DUPY, PRZESTAŃ STARAĆ SIĘ BYĆ ŚMIESZNYM I NIE WIEM, POTNIJ SIĘ ŁYŻKĄ

klekot jaj

Jesteś głupi.

bastion

JA CIEBIE TEŻ;*

tedesref

BEKA Z WIEPRZA

Zioms

co Wieprz ma do tego? Widze że jest sezon na gimbusów

Gandzior

Przynajmniej wiedzą gdzie ich miejsce H@H@H@

bastion

swoją drogą gdzie ten amant co to w każdym poscie mary próbuje zrobić?

Kvlr

szuka jej na redtube

Ruro

nie podrywaja chlopakow z polski, a blondyna przespała sie z tym kolesiem haha

bezceregieli

Przecież Radio z WiceWersa jest kierownikiem planu w tych wszystkich chorych serialach!Wystarczy wpisać w goole

.,,

No jest kierownikiem to prawda

Popularne