Sprawdź nas też tutaj

News

Komentarz Asfaltu w sprawie zniknięcia klipu Tedego

Singiel „Smutna środa” jest niedostępny.

Opublikowany

 

fot. IG/tedef

Z youtube’owego kanału Asfaltu zniknął singiel Tedego „Smutna środa” promujący album „Stadium X Lecia”. „Film niedostępny. Ten film został usunięty przez użytkownika” – głosi komunikat, kiedy chcemy odpalić teledysk. Zwróciliśmy się z oficjalnym pytaniem do warszawskiej wytwórni dlaczego teledysk został usunięty. Oto co otrzymaliśmy w odpowiedzi:

Nie podejmowaliśmy decyzji o usunięciu klipu z kanału, jego obecna niedostępność ma charakter techniczny i tymczasowy. – poinformowali przedstawiciele Asfaltu w rozmowie z GlamRap.pl. Nie pozostaje nam nic innego jak tylko czekać na powrót klipu do sieci.

 
34 komentarze

34
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Charles longdick

CIEKAWE KIEDY ASFALT WYPOWIE SIĘ NA TEMAT BARDZO NIEZWYKŁEGO PODOBIEŃSTWA KAWAŁKA O.S.T.R. „nie chcę” oraz KENDRICKA LAMAR pt „dna” sprawdzcie to https://youtu.be/5HgvzLcFG0o
Bo ostry chyba juz odnalazl te kurwy co ukradly hiphop.

Avdiv

O kurwa XDDDDD

Wiedziałem że ostry się kończy

ktos z lodzi

Musial jeden z najbardziej falszywych lodzianow w kraju
zaraz jego paychofani dzieci rapu i dorosli psychole pedaly beda mnie hejtowac i minusowac
ostr jest ostry w masturbacji we wannie z rafalla

Wuwu10S

Rafalala nabija się z Eleonory Bajlando
https://youtu.be/DGODJoV78sE
I co gimbusy

2pac rapu krol

fajnie, ludziom bedzie brakowało tego kawałka w brązowym morzu disco w tym kraju

Odb

Komentarz służb miejskich w sprawie zniknięcia asfaltu sprzed domu Tedego

walter

Gdybym miał kłucz do internetu do zablokowalbym polski rap ,mało jest osób ,które nie napisały czegoś pod dyktando tajnych służb 😀 mając świadomość tego jak jest naprawdę śmiesznie się tego słucha można się otworzyć na ambitniejsza muzykę:D

Old Spice Denali

„Pede – liryczny morderca… (skrecz JMI) Pede – prze- przepalone płuco”
Kto zgadnie z jakiego to kawałka?

Pede

Rymocholik o…

Huj

Gram w zielone

OFICER

MIAŁEM WSZYSTKIE PŁYTY TEDEGO
ALE TO CO ODPIERDALA TEN PAJAC PRZEZ OSTATNIE KILKA LAT TO ŻENADA!
WSZYSTKIE JEGO PŁYTY WJEBALEM DO PIECA
NIE MA SENTYMENTOW KURWA
KONIEC SKOŃCZYŁO SIĘ
JEBAC TO
PRAWDA JEST BOLESNA
ALE TRUDNO ŻYJE SIĘ DALEJ

Xyz

Dobrze że Cię nie dojechali za palenie śmieciami

BucciSrucci

Charakter techniczny. Rozumiem przez to nieumiejętność nawijania tego pana więc to usunęli

Avdiv

Zamiast smutnej środy mamy wesoły wtorek

WIESŁAWA MAGNUSZEWSKA

WIEPRZ POKŁÓCIŁ SIĘ Z UROLOGIEM, NABUZOWANY ZBLUZGAL KOGOŚ Z ASFALTU I USUNĘLI KLIP XD

żENADA

a filmik z wanny tez usunęli ?

S-H-A-D-O-W

Też

żENADA

dobrze że zapisałem w fap folderze

cydży aka ProofesorNauk

Chciał bym oficjalnie przeprosić wszyatkich glamrapowiczów za moje zachowanie. Wybaczcie, ale jestem małą pschicznie chorą kurwą. Odreagowuje tutaj swoją kurewską niedolę oraz ładuję się emocjonalnie. Wykażcie poroszę trochę zrozumienia i pomyślcie że za każdym razem gdy wypisuję te farmazony to pewnikiem dopiero skończyłem ssać fiuta, albo będę go za chwilę miał w swoim parchatym ryju.
Zastanawiacie się pewnie czemu wybrałem taki los. Jak już zaznaczyłem na wstępie, jestem psychicznie chorą kurwą i w sumie lubię jak mnie boli. Najbardziej jak przyjeżdża Abdul i wkłada mi do dupy kopyto swojego wielbłąda. Resztki piasku z śierścią trą i trą, a Kochany Abi ani myśli nawet splunąć. Zwieracz mi krwawi i piecze po tym bardzo długo, a ja siedzę na glamrapie i wypisuję te pożałowania godne pierdoły.
Więc wybaczcie, ale tak długo jak będę się prostytuować, tak te moje wysrywy będą się tu pojawiać.

Bezzębna, psychicznie chora kurwa cydży aka ProofesorNauk

Żenada

By i bym z czasownikami łącznie… To proste!

żENADA

Asfalt usunął klip TEDEGO ? wy rasiści z redakcji glam rap, mówi się Afropolak albo czarnoskóry!!!

żENADA

Asfal usunął klip TEDEGO ? wy rasiści z redakcji glam rap, mówi się Afropolak albo czarnoskóry!!!

Ruchalem twoja mamunie.

Komentarz Asfaltu w sprawie zamkniecia Tedego w pierdlu za przestepstwa seksualne na dzieciach

Krzysiu

You tube z autmatu usówa takie lipy… algorytm…

Żenada

Ciebie powinni usÓÓÓÓnąć! To jest dramat!!! Imbecyle!!!

Dartanian

FHJCL. EGJLP
OH CB

Dla cb usunąłes trzy jesteś 3 ona kłamie zawsze lepiej widzieć jScAt

JamBung

Nie ma czego żałować jeden z najgorszych teledysków Tedego

jason

Your post is great, the information is very authentic and useful. Thank you for sharing your information.
https://pcappstore.us

panpe

najlepsze jest to ze niektórzy działanie na impulsów nazywaja własnym zdaniem

Codeine boy

Kocham Belmondo. Na zawsze Twoja, Rafalala.

Prawda

NEWSKomentarz Asfaltu w sprawie zniknięcia klipu Tedego
Singiel „Smutna środa” jest niedostępny.

Opublikowany 1 godzinę temu 31 grudnia 2019 Przez Mariusz Jop

17:59 17

Szalony Karamba

Ja zdjałem to gówno , tylko gangsta rap a nie pedalski bełkot joł

Popularne