Sprawdź nas też tutaj

video

Koncert Ascetów

Opublikowany

 

28 komentarzy
28 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
EMC2
10 lat temu

Hip Hop Not Dead ?
Hajs Hajs Hajs

Wojtuś
10 lat temu
Reply to  EMC2

Na ich miejscu usiadlbym, zaplakal i pomyslal nad jakas normalna praca.
Lepszy klimat jest na pasterce w kosciele.
No ale w sumie beka:D

karachan
10 lat temu
Reply to  Wojtuś

Troche smutek na to patrzec, ale na milosc boska SAMI KURWA TEGO CHCIELI HEHEHEH XD ZAL

Yebiemieto
10 lat temu
Reply to  karachan

Beka nie beka, ale jak oni wydawali swoja pierwsza plyte byli czolowka poznanskiej sceny…byli ;/

draft
10 lat temu

BEKA JAK STOND DO POZNANIA, GDZIE GANDZIOR TELEDYSKI KRENCI………
[img]https://img.zryte.pl/o_wy_kutasy_jebane_wypierdalac_8896.jpg[/img]

PIH
10 lat temu
Reply to  draft

Średnio śmieszne

JAMAN SZAMAN
10 lat temu

ZALOSNE…. JAK ONI MOGA GRAC KONCERTY JAKO HIPHOPOWCY.
CZAS CHYBA BY Z JEDKEREM ZALOZYLI JAKIS ZESPOL.

peia
10 lat temu
Reply to  JAMAN SZAMAN

Nie porównuj jędkera to ascetów oni przynajmniej nie robili z siebie w każdym kawałku prawilnych na siłę.

JAMAN SZAMAN
10 lat temu
Reply to  peia

I MUSZĘ CI KURWA PRZYZNAĆ RACJĘ.

666
10 lat temu

BEKA JAK HAŁASU NIE CHCIELI ZROBIĆ DLA DONIA

NajedzonyAKAAnorekty
10 lat temu

ale ogień i energia na scenie żesz qurwa..mega beka

s600
10 lat temu

Wiecie co z nim zrobić !

wazzup
10 lat temu

pizdy

paliblant
10 lat temu

muahuahuahuhuahaahauaha )) 0:46 beka

Baruch Spinoza
10 lat temu

jakby krzyczeli MORDO MORDO, to by publika była ich.

Ruro
10 lat temu

Szkoda mi ich troche. Peja mówił w wywiadzie, że znów wrócą do rapu. Jedynie 52 Dębiec i Kris się nie sprzedali w UMC, Eldoka od jakiegoś czasu robi płyty dla nich, ale na takich warunkach, że nie musi robić z siebie pajaca. Chcieli wejść na salony, a rap dla nich to był tylko etap w muzyce typu, że się z rapu „wyrasta”, ale znów wrócili bo hajs się nie zgadzał. Najlepiej jakby rozwiązali skład, a Doniu zaczął robić same bity, bo wątpię by ktoś go wziął na fity.

-.--
10 lat temu

ja pierdole i po chuj to gowno jest tu po pierwsze kurwa kto to jest a po drugie to było chyba nagrywane tosterem

Każdy kogo hejcisz
10 lat temu

Ej gdzie są ludzie?

JAMAN SZAMAN
10 lat temu

CO TO ZA DWA WACKI MACHAJĄ POD SCENĄ ? TO TA PUBLICZNOŚĆ ?

GANDI GANDA
10 lat temu

TO JEST ICH EKIPA STARY

Hejter
10 lat temu

Ja pierdole widać że Gandzior kamerował :/

Hejter
10 lat temu
Reply to  Hejter

Ps.Beka z Ascetów wypierdalać na remize !!

CHR
10 lat temu

NIE MAJĄ WSTYDU PO PROSTU

elgandziorno
10 lat temu

no i wszystko widoczne na obrazku. chcieliscie jebane kurwy skosic chajs na powracajacej modzie na rap,ale ludzie juz ni sa takimi debilami … pozostaje mi powiedziec nie do zobaczenia spierdalac pa

Pyra
10 lat temu

jak wam się lamusy kurwa Gandi nie podoba to spierdalajcie marni frajerzy spod bandery „wielkie joł” gdzie tede obciągnie i będzie grał pałę w serialu bo jest łasy na kasę chuj jebany…

PLATINIUM LIVE
10 lat temu

Ganda i Banda

.,,
10 lat temu

asceci robią hip hop rap na dobrym poziomie jak kiedyś bo cały czas są dobrzy a nie jak inni co robią marne śpiewanie

Wieprz
10 lat temu

Kara musi być.

Popularne