Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Kosi z mocnym singlem i gościem z podziemia

Posłuchajcie „Czekanko”.

Opublikowany

 

Kosi prezentuje kolejny singiel z jego najnowszego wydawnictwa pt. „LOST IS.OK”. Tym razem raper zdecydował się zaprezentować numer, w którym gościnnie udzielił się undergroundowy raper eRHa.

„Czekanko” to prawdziwe połączenie starej i nowej szkoły, uliczny sznyt przeplatany z alternatywną, mocną nawijką to nie lada gratka dla fanów Kosiego. Na kanale JWP CREW pojawił się również klip, za który odpowiada Radek Nowik.

Kosi odnalazł zagubione numery! LOST.IS.OK to suplement do wydanego w tym roku debiutu. Na przestrzeni 3 lat, kiedy powstawało solo, Kosi nagrał niezliczoną ilość numerów. Niektóre z nich nie pasowały jednak artyście do konceptu “IS.OK”. Teraz reprezentant JWP zbiera je w całość i prezentuje fanom w ramach drugiego wydawnictwa.

14 komentarzy
14 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
DOMKI JEDNORODZINNE
5 miesięcy temu

fajne ziomeczki, ubieraja sie tak samo odkad skonczyli 12 lat

Radio Anal
5 miesięcy temu

A ty się kurwa ubieraj tak by się wpasować w ogół i być szarą pizdą w szarym mieście xD ja pierdole 21 wiek i przypierdalanie sie o ubiór

Mefedron z Targówka
5 miesięcy temu
Reply to  Radio Anal

Ale tutaj nikt się nie przypierdala, nawet lepiej od razu wiedzieć że masz do czynienia z pajacem.

pacino aldente
5 miesięcy temu

A co ty byś chciał żeby się ubierali jak belmondo albo zabson pedały jebane ? Ciągnij worek jak żeś jest taki kurwa stylista znafca kurwe utkaj bo nawet byś nie miał kasy na to co on ma na sobie

kwasniewski_KUCZMA_W_BAGOLU
5 miesięcy temu

eee wynuzenia bananów z wwa tera bunt i zwiedzanie swiata rozpierdalanie hajcu i zycie ponad stan bo i tak gdy odejda dziadkowie czy rodzice to spadek bedzie spory czyli nieruchomosci…

Nero
5 miesięcy temu

Słabe, na siłę, nikomu nie potrzebne i wtórne. Kosi to fajny gość ale jego przekaz utknął na Bielanach z roku 2005

Elokwentny
5 miesięcy temu

Słabe to po kosim się czegoś lepszego spodziewałem

Redakcja
5 miesięcy temu
Reply to  Elokwentny

Wypierdalaj

cweltino
5 miesięcy temu

jebac tych przegrywów z jwp, pozerka lvl hard

pacino aldente
5 miesięcy temu
Reply to  cweltino

To ciekawe co byś gościu napisał o wysrywach zabsona bdsm mafii i takiego np Sebastiana Fabiańskiego objawionego rapera jak to jest dla ciebie pozerka to daj sobie spokój z tostowaniem

Popularne