Sprawdź nas też tutaj

News

Kosmiczne marzenia Sokoła

Raper opowiedział o swoich marzeniach oraz pasji i pracy.

Opublikowany

 

Sokół / fot. Kasia Porycka

Sokół wziął udział w cyklu wywiadów serwisu NaTemat „Twoich Zasadach”. Raper opowiedział w wywiadzie m.in. o swojej pasji oraz największym marzeniu. – Sam chętnie poleciałbym w kosmos. Myślę, że to największe moje marzenie. Byłbym w stanie oddać wszystko, aby móc się tam przelecieć. Życie nauczyło mnie pokory w kwestiach snucia planów, a już tym bardziej opowiadania o nich. – mówi współwłaściciel Prosto.

Raper opowiedział też o swojej pracy i pasji. – Moją pasją jest fajne życie. Wszystko w moim życiu podporządkowuję tej pasji. Stąd też wybrałem sobie pracę, która jest na tyle ciekawą pracą, że nie wstaję do niej za karę. Nie martwię się idąc do biura, nie martwię się jadąc na koncert. Czasami mi się czegoś nie chce robić po prostu, bo jestem zmęczony, ale generalnie należy dobierać sobie zajęcia w ten sposób żeby nie chodzić do pracy za karę. – tłumaczy.

 
51 komentarzy

51
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Bartolini Bartłomiej

Drogi Wojciechu. Wystarczajaco nachapales sie przez te 20 lat i wypelniles kiermany hajsem naiwnych, ktorzy zakupily Twoje wypociny. Zeby to chociaz mialo jakis styl, ale dukac do mikrofonu w powolnym tempie to kazdy potrafi. Strugales pokrzywdzonego przez i jechales na tej bajeczce przez 20 lat ale my dobrze wiemy jak bylo. To ze znasz typow ktorzy mieli lub maja do czyniena z przestepczoscia nie czyni Cie jednym z nich. Dobrze wiesz ze oni lgna tam gdzie jest hajc, a Ty go masz. Nagraj moze teraz cos z prawdziwych zdarzen i opowiedz jak to wyglada, kiedy chlopak z bogatego domu ma powiazania z kryminogennym srodowiskiem dlatego, ze jego tata ma kupe hajcu prowadzac stcje benzynowe. I chlopak ten buja sie z bandziorami stawiajac im lute. A oni pojda za nim w ogien jak bedzie trzeba bo wiedza, ze tata ma hajc. Wyjesnij drogi Wojciechu moze od tej strony i pokarz jak wyglada to prawdziwe zycie ulicznika.
Pozdrawiam z Grodu Krola Kraka Bartolini Bartłomiej.

Kamil

Spoko rozpisałeś się może i ma to sens. Ale Gościu skup się Bardziej na lekcji języka Polskiego bo kaleczysz ten piękny język.

jak na nienawidze kurew atencyjnych

do kamila, ty kurwo uposledzona to dlaczego napisales jezyka polskiego z duzej glabie? won do szkoly hipokryto

Sammileta

Wejdź do najlepszego klubu erotycznego — http://Sextis.fun

Code

Szpieg z krainy dreszczowcow swiruje slowem hajc bo posiedzial przy stole z waflem wafla pomidora i zasłyszał w 2005 coś o tatusiu sokola, a co ty mu w kieszeni siedziales? a może ty pono jesteś?

Jebac te marzenia wojtusia, każdy normalny człek i istnienie na świecie wie po co się żyje, wszystko się rozmnaza etc, ale nie wojtus woli jeździć na wycieczki. Może ten sam syndrom co flak de fleja.

Czecia sprawa, żyje na tym świecie od XXXV i jakoś słyszałem od ludzi, może gdzieś w tv, nie pamiętam, że w czapkach to dorośli ludzie nie chodzą. A Wojtuś taki globtrotter i nigdy tego nie słyszał.

Wyobrażasz sobie profewsiur nałóg i inne jebane w dupe odb że dorosły człowiek chodzi z daszkiem na głowie ? Nie w czapce z daszkiem tylko samym daszkiem. Widzisz to ?

Sekator

I właśnie to jest to Bartłomieju ze te twoje wypociny chuja kogo interesują. Rozpisałeś się o tym Sokole jak bys był zazdrosny o jego hajs a miał problem jak go zarobił. Właśnie dlatego takim przyjebancom jak ty powinno się zajebac w pusty łeb. Sokol jest dobrym raperem a że go nie rozumiesz to już twoja sprawa, może jak wyjdziesz z szałasu to to zrozumiesz.Ogolnie wypierdalaj….. Z resztą kurestwa co tu się poci przy każdym newsie.

Warszawa lat 90

Jastrzab to najwiekszy farmazoniasz w polskiej rap grze. Jego dziadek w czasach komuny był przedstawicielem zachodniego koncernu farmaceutycznego, przez co jego dziadek miał pensję w zachodniej walucie co było ewenementem i stawiało go w top zamożnych ludzi w PRLU.Jego ojciec pisał teksty popularnym zespołom i kręcił się w bananowym światku komunistycznej warszawy, tak też wkręcił jastrzębia do telewizji jako dzieciaka(sokół występuje jako dziecko w jednym z odcinków „Dyskoteka Pana Jacka”). Za to matka była prezesem dużej firmy odzieżowej.
Więc te pierdolenie farmazonów o trudnym życiu i ulicy można wsadzić między bajki, bo to był banan swoich czasów.

StatQuo

I taki z niego był ulicznik wielki farmazoniarz nam wciskają że ulica sztywno prawilnie nigdy i wogole jebać ich dla. Sprawdziłem mordo i rzeczywiście siedzi sobie w studio Dyskoteka Pana Jacka nie da się go nie zauważyć po tych radarach i ulicznej mordzie jak to są mówi. banany jedne

Duduś

W ogóle jakoś uważam że to farmazony że był bezdomnym przez tyle lat, że studiował na Ukrainie czy gdzieś tam , że jest potomkiem Wyspiańskiego 😀 Że po ojcu nie dostał nawet zegarka kogo to kurczę interesuje przecież to prywatne sprawy. Koleś wydaje się większym bananowce od Tedego. Tylko że jeśli nawet to wszystko farmazony to co z tego? Otworzył firmę i kręci grube sianko a przecież o to w życiu chodzi. Mieć pieniądze i jemu się udało. Nie wiem ile ma tutaj lat przeciętny komentujący ale drodzy ludzie, większość Osiedlowych ura bura szef podwóra to pozerzy i farmazoniarze. Nie spinacie się za bardzo na bycie gangsterem osiedlowym i nikogo nie naśladujcie bo co drugi to konfident któremu i tak będą zbijać piątki 😉 a wy możecie pójść na przymusowe wakacje i nikt się wami nie przejmie a wy zmarnujcie swój cenny czas …

Warszawa lat 90

” Tylko że jeśli nawet to wszystko farmazony to co z tego? Otworzył firmę i kręci grube sianko a przecież o to w życiu chodzi. Mieć pieniądze i jemu się udało.”

Mordo, nie chodzi o to czy ma hajs czy go też nie ma ale o jego farmazony. Ma pieniądze, super ale niech powie prawdę a nie pierdoli kocopoły że był bezdomny, że miał ciężkie życie, że wyrwał się z biedy bo to farmazony. Typ miał lepszy start niż większość ludzi w komunistycznej Polsce i to jest fakt, ale o tym w swoich wywiadach i tekstach już nie wspomina.

kowaL

O to w tym wszystkim problem okej rozwinął Prosto sprzedawał bawełnę zarobił uważam ok. Ale niech nie wciskają ludziom farmazonu na wszystkich płytach ulica, ciężko, gangstaa, pościgi strzelaniny a tymczasem pomieszkiwanie u Pono Bananowca i oglądanie płatnej kablówki i MTV. Mial możliwość mógł mieszkac U drugiej Babki ale pojebał ja wolał z Bananem mieszkać i tak zaczela się kolęda wciskanie kitu. Nie trawie go tylko i wyłącznie za to Tede jaki jest flak i wogole ale nie odcinał się od Bananady nawijał hajs hajs, a ten wciskał tyle lat o ulicy i jej sztywnych zasadach a teraz „w blasku fleszy” tylko o to w tym chodzi hipokryzja level full

kapTan Jack

„Dzieci stanowiły także publiczność programu. W jednym z odcinków w tej roli pojawił się Wojciech Sosnowski, dziś znany raper występujący jako Sokół (na zdjęciu).

„Strasznie chciałem zobaczyć jak wygląda telewizja od środka i poprosiłem Tatę, który wtedy pisał teksty dla Papa Dance żeby mi pokazał. Zabrał mnie za kulisy programu ‚Dyskoteka Pana Jacka’ – Cygana, a że mieli za mało dzieciaków, to wzięli mnie na nagranie i kazali pstrykać palcami podczas gdy Krzysztof Antkowiak i Jarosław Bułka wykonali przepiękny, epicki utwór ‚Przyjaciel wie’. Nie do opisania”, wspominał po latach. Fragment wspomnianego odcinka.

Wiec jawnie wynika że jego Tatuś miał wpływy żeby mu załatwić wejście to studia więc kurwa biedy nie klepał.

Rychu taxi driver

Co ty pierdolisz lamusie

Rafalala

Wojtku. Jeśli chcesz zabiorę cię w kosmos w mojej nieziemskiej wannie

Belmondo

Ty dziwko,a mówiłaś że jestem dla Ciebie całym światem

Jss65

Teraz Wojtek wozi mi temat i jest kull

Rafalala

Oj. Byłeś nim dopóki nie pokazałeś swojego dzyndzelka ;(

Young Igi

RAFALALA JA TEZ CHCE DO WANNY

Belmondo

Fakt Ty masz większego,ale To właśnie dzięki niemu zaznałem prawdziwej miłości

Belmondo

A tak wogóle to siorbałem kindybała Rafalali świeżo wyjętego z czeko tubki Belmonda. Mmm czekoladowa pycha

chamsolo

GZUZ PUSCIL NOWY NUMER „DONUTS” Z KLIPEM NA KTORYM MONSTER TRUCKIEM WPIERDALA SIE TYP NA RADIOWOZ A ON SAM STOI Z MIOTACZEM OGNIA, JAKIES CIAPATE BEZ CENZURY PALA CRACK Z LUFY A WY O JAKIMS WOJTKURWIAKU PISZECIE. CHUJOWA REDAKCJO – JEBAC WAS W TE KURWIE LBY.

9023020

Dokładnie Tak GZUZ to jest 100 razy wyższy Poziom i Prawdziwy Thug Life

A wiadomo ze Glam woli wrzucić info o Bedopsie i Wojtku biznesmenie

chamsolo

NO KURWA GZUZ LECI SOBIE DO USA A TAM CZARNUCHY POZYCZAJA MU JACHT DO KLIPU I NORMALNIE KLAMKI Z POWIEKSZONYMI MAGAZYNKAMI, KAZDY WYJEBANE W PRZYPAL I TO JEST STREET CREDIT NIE TO CO WIEKSZOSC TYCH POLSKICH KURWIAKOW TYPU MALIK MONTANA CZY GANG 2115 CZY JAKIS SOKOL CO ROBIL Z SIEBIE OFIARE LOSU I MYSLI ZE JEST ZARADNY FACET BO SKUBIE Z HAJSU NORMALNYCH LUDZI ZA POMOCA ICH DZIECI ZEBY KUPIWALI CHUJOWE SZMATY I CHUJOWA MUZE

chamsolo

NO I JEMU YT NIE ZDEJMUJE KLIPOW TAK JAK POLSKIM RAPEROM CHUJOZOM TYPU MATA, KTOREMU NAWET LIVELEAK USUNAL TO GOWNO XDDDDDDDDD TO TYLKO POKAZUJE ZE NAWET ALGORYTMY WIEDZA, ZE POLSKI RAP TO SCIERWO DLA SCIERWA

woop woop hahahaha

Bo ten wasz śmieszny gruz ,który zapłacił czarnym w usa ,żeby użyczyli swoich ryjów w jego śmiesznym teledysku,ma w klipach ludzi dorosłych w przeciwieństwie do banana.Algorytm to bym się wam przydał do wyliczenia waszego spierdolenia umysłowego.

chamsolo

@woop BARANIE JEBANY POCZYTAJ TROCHE NIM SIE WYPOWIESZ. NIE PLACIL ZA ZADEN JACHT, TYLKO MU GO DALI – TO SIE NAZYWA STREET CREDIT TO 1.
„WAS HAST DU GEDACHT” KLIP MIAL PREMIERE NA WORLDSTARHIPHOP (WSHH), CZARNUCHY Z LA ZOBACZYLY, ZE W EUROPIE LUDZIE BAWIA SIE MOCNIEJ I LEPIEJ OD NICH BEZ SZTUCZNEJ PRZEWOZKI I PIERDOLENIA WIEC UGOSCILI JAK SWOJEGO.
ULICA TO ULICA, NIEWAZNE W JAKIM KRAJU, STREET CREDIT TO STREET CREDIT, NIE TO CO JAKIS KURWA FARMAZON BIALAS NAWIJA A JEDYNIE KTO ZA NIM POJDZIE TO GRUPA ZIOMOW I BANDA GIMBUSOW, BO NIKT POWAZNY Z PEWNOSCIA NIE STANIE ZA TAKIM POLSKIM SPIEWAKIEM, KTORY NIE MA ZADNEGO POKRYCIA W TYM CO NAWIJA.
MA DOROSLYCH LUDZI NA KLIPIE – A KOGO MA MIEC, SKORO OBRACAJA SIE W TOWARZYSTWIE MUZULMANOW, DILEROW, NARKUSOW I TYPOWEGO NIEMIECKIEGO SRODOWISKA ULICZNEGO.

ALGORYTM WYLICZYL, ZE JESTES POLSKI ROBAK CO PIERDOLI, POJECIA NIE MA, ALE MUSI POPIERDOLIC. WSZYSTKO W NECIE JEST CIOTO. 187 ALLSTAR JAMBEATZ POLECAM DURNY POLACZKU

Ksawery Pitok

Analne marzenia Sokoła. Raper gej opowiedział o swoich marzeniach, pasji do seksu w wannie i pracy ze środowiskiem LGBT.

WnukPalucha

Erotyczne wspomnienia Sokoła.
Raper opowiedział o swoich przygodach z mężczyznami

Odb

Komiczne marzenia sokołowa.

Twoja stara jeździ windą po lesie

W 2020 ludzie juz nie chca nosic szmat z logo Prosto teraz liczy sie tylko Luji Vitą, Guczi, Prada, Koko Szanel i Dolcze und Gabana……wy łaki niedouczone, Jaszczomp zjedz snickersa a po drugie jak mozna udzielac wywiadów w niemieckiej szczujni NA Temat pod wodza Tomasza Lisa naczelnego antyPOlaka i hejtera z ramienia PO!

Muki

W szmatach ktore wymieniles to cygany chodza a nie hiphopowcy lamusie.

Noflow

Moda tworzona przez homoseksualistów dla homoseksualistów. Sorry facet ale tylko pedały i pseudo banany takie szmaty nosza. Nikt normalny ie nosi tych honoszmatek.

B1Lą

No tak bardzo nie chcą, że aż je noszą. Pewnie pod pistoletem ich nablizsi trzymają, że jak nie założą to kaput w ciemię. Wiadomo, czysta brudna prawda. A-ha, a-ha…

Karol Krawczyk

Kosmiczne to on ma ceny tych swoich szmat. https://www.youtube.com/watch?v=-rFxcKBkwzk&feature=youtu.be

Ksawery

Ale ma duże uszy

Telewizja

Jaszczomb w kosmosie odcinek 1455
dzis na kanale … gods 18.30
Nie przegap

RxOR23

Sam sobie zaprzecza jak mówi o tym największym marzeniu hehe

devx

Zaraz Cie przeleca jak chcesz hahaha

Nore

W sumie dwie pierwsze WWO Wojtek wypas,ale potem to już padł szybciej niż Borixon.Tylk hajs ,hajs i hajs

Typo

Może kupić bilet u muska na Marsa no problem

Pawel

Pierdolcie co chcecie, kawałki miał, ma dobre, tylko każdy sprzedał się do telelewizji a On? Ja go nie widziałem tvpis, czy TVN

Pawel

A ze zarobił, każdy zarabia jeden na tym, drugi na tamtym

Prawda

Opublikowany 15 godzin temu 25 stycznia 2020 Przez Sebastian Skajnowski

07:36 47

Rasta

Nowy track mordki : https://youtu.be/NxQxKG31n-E

Rzeczoznawca

Sokół! Wychowałem się na twojej muzyce i inspirowałeś do działania. Tak jak Ty, również wybrałem zawód w którym nie muszę pracować, dlatego doceniam życie i piękne jego aspekty.
Pozdrowienia z Radomia

wielki bandyta i grozny gangster

nigdy, ani kiedys ani dzisiaj nie rozumiem o co chodzi z tym kupowaniem rzeczy PROSTO, bede wtedy bardziej raperski, prawdziwy? zawsze uwazalem ten twor za marke ktora nic za soba nie niesie, a chyba o to tutaj chodzilo?

dscyvasdc

gdyby tak bylo że kazdy moze robic to co chce to w takim razie kto wtedy bylby śmieciarzem, grabarzem, kanalarzem???? nie pitol Sokole. Nie ma tylko słodkich miejsc na tym swiecie i wiekszosc musi na co dzien robic cos z musu. Wlasnie po to abys ty mial wygodnie.

DANIEL MAGICAL

jap tam fejku

Pawel

Tylko w tych szatach sam chodziles

FRIKO

Stek bzdur zwykłych zazdrośników ludzi których zwykle mu zazdroszczą ,Sokół wielki Człowiek który wie po co nosi łeb na karku ,wszystko w życiu mu wyszło ,Ja bardzo szanuję takich ludzi a nie im zazdroszczę ,chętnie bym podjął pracę w takiej firmie PROSTO i z Takim Szefem a mam dużo pomysłów na super ciuchy w tym stylu i na pewno każdy z Was by je kupował

Kurde Szatan

Też go szanuje, ale człowieku piszesz tak jakbyś chciał mu zrobić laskę i wylizać gówno z odbytu. Piszesz coś w rodzaju Wojtek Wojtek zobacz to ja zabierz mnie ze sobą do firmy.

Popularne