Sprawdź nas też tutaj

teledysk

„Królu Złoty” na drugim miejscu OLiS. Z tej okazji Bonson wypuszcza nowy klip

Teledysk do „Nocy polarnej”.

Opublikowany

 

Wytwórnia Def Jam Recordings Poland, pomimo aktualnej sytuacji i zamkniętych sklepów muzycznych nie przesunęła swoich dotychczasowych planów wydawniczych. Ostatnim wydanym krążkiem labelu jest Bonson „Królu Złoty”, który uplasował się na drugim miejscu listy OLiS.

Najnowszy solowy album Bonsona, „Królu Złoty”, od piątku 27 marca dostępny jest w sklepach i serwisach cyfrowych. „Najlepsze kawałki powstawały, kiedy coś od***ałem. (…) Chyba też po raz pierwszy aż tak katowałem swoich znajomych nagraną płytą. Przez trzy czy cztery miesiące słuchaliśmy jej co weekend i naprawdę jaram się tymi numerami” – tak opowiada artysta w rozmowie o swoim wydawnictwie.

Krążek promowały single „Najlepsze rzeczy”, „Złap mnie”, „Aha” i „Bracie mój” ft. Deys & Szpaku.

 
35 komentarzy

35
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Odb

„Chuju Złoty” na drugim miejscu cweLis . Z tej okazji Bąsą wypuszcza nowe pierdy

Marcin z 3c

Kocham Marysie z 3b

Tadeusz Rydzyk

ta dziwka dawała mi dupy

Normalny Człowiek

Proszę się tak nie wypowiadać o Zbigniewie Ziobro

Normalny Człowiek

Super Marcin, walcz o nią byku

Oświęcimski

sobuś nagramy coś wierzę

Szczeciński Szpagaciasz

Co ten sobota wyprawia na insta gramie to kurwa idzie zwariować z beki, polecam zobaczyć jak ten kapuś jeszcze zacięcie walczy o 9—12 letnich słuchaczy , po tym jak już został wyjaśniony przez całą scenę teraz wrzuca jakiś filmik żeby odwrócić od siebie uwagę, że jakiś Piotr siedzi i żeby mu wysyłać kartki do więzienia na wielkanoc, bo w tym kraju można kogoś pomawiać i obrzucać błotem i potem się siedzi, pasuje Wam jak kapuś żałośnie próbuje działać PR owo na miarę swojej inteligencji? Kurwa kapuś na którego przed chwilą wypłynął paper udaje zmartwionego jakimś typem w więzieniu, nic z tego sobuś sxpagaciarzu nikt się już nie nabierze na te marne zabiegi PR-owe, chuj ci w dupe nygusie

Szukający wrażliwości

Denerwuje mnie, ze w tym polskim rapie nie ma nikogo, kto by nawijał o rzeczach pięknych w sposób autentyczny. Kto by otworzył swoje serce przed słuchaczami. Aby był na tyle dojrzały, żeby się nie bał pokazać swojej głębi emocjonalnej i wrażliwości. Pokzać piękna duszy. Najbliżej tego jest Zeus, ale ostatni album to jakieś smęty i wspominki nieszczęśliwych szkolnych miłości sprzed 20 lat. Wszędzie tylko jakieś pretensje, gniew i narzekania.

Życzę Wam wszystkiego dobrego w ten trudny, ale jakże piękny czas. Pięlegnujcie uczucie przede wszystkim do siebie samego. Jeśli będziesz radosny, to wszyscy wokół Ciebie również będą.

Miłość!

dzontrawolta

MASZ KURWA TACO HUJINGŁEJA I BEDOPIESA.

numer_zero_szpilen

Autentyczność? Knap.

Miałkot

Taco

James

Taco

Puszek

Taco

LECIMY KURWA TUTAJ

Taco

Zwykły ziom

A taco?

Człowiek z Księżyca

Taco Hemingway

Marysia Starosta

Taco

Johnson

Taco

bulbazaur

ej a Taco Hemingway?

kiepczejro

Co z Taco?

sparksi sparkles

Przecież jest Taco 🙂

ELŻBIETA

Taco.

frank

Taco

Blejziii

Taco Hemingway

Miś Malinowy

Wrażliwość? Taco.

beesha

No jak?
A Mr Polska?

DKA w koronie

Dlaczego nie napisaliście że peja jest na 1 miejscu olis?

gdziekurwy

GDZIE ZESTAWIENIE OLIS? CO ŻAL WAM DOOPE ŚCISKA ŻE PEJA WJECHAŁ NA 1 MIEJSCE + 5 SWOICH INNYCH PŁYT?

ciasnaMadzia

#TABOREM ZA CYGANEM
#JEBAĆ ŚRODĘ i CZWARTEK
#ZOSTAŃ W DOMU

beesha

Ładnie będą wyglądały te wydziarane japy na stare lata w Ciechocinku.

dzontrawolta

CHUJSTWO.

PIEKNE WLOSY MARECZKU

CO TO ZA BIZON ?HAHAHAHAAAAAAAAAAA

LITWIN FRAJER

Sobota bracie! Rozumiem cię.
Uczciwi ludzie jednoczmy się w tym czasie, nie pozwólmy pazernej zepsutej ulicy zniszczyć to co kochamy – Rap.

JdObs

Roma tą zwrotką zjadła mu całą płytę, pięknie śpiewa dziewczyna…

Podryw po pruszkowsku wg Masy

Dupa, japa, cipa

Popularne