Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Kubańczyk „Toast” – luźny numer na letnie dni

w piątek premiera nowej płyty rapera.

Opublikowany

 

Kubańczyk udostępnił na swoim kanale nowy numer „Toast”, który sprawdzi się podczas letniego imprezowania. Kawałek nie zasili nadchodzącego projektu rapera „Młody Kot”, który ma się ukazać w piątek.

Trzymajcie letniaczka. – komentuje Kubańczyk.

Kubańczyk „Młody Kot” – tracklista

1) TO MOJA BANDA – prod. Krupek
2) STARGARD – prod. Michał Graczyk, Clearmind
3) KUBAŃCZYK – prod. Kubańczyk
4) MŁODY KOT – prod. Newlight$
5) UŚMIECHNIĘTY – prod. Nihlo
6) DETOKS – ft. Popek ; prod. Fantom
7) OSIEDLOWE ŁAWKI – ft. Małach ; prod. Zacheyak, Walo
8) LADY PANK 2 – prod. PSR
9) JOGGING – ft. Młody Kret, Versacz ; prod. Krupek
10) ZATAŃCZ ZE MNĄ – prod. Krupek
11) HOLA HOLA – ft. Czerwin TWM / Ciemna Strefa ; prod. VBS
12) SYLWESTROWA NOC – prod. Krupek, Kubańczyk
13) Z NIEBA -. prod. PSR
14) JEDEN ŁYK – ft. Siles ; prod. Kubańczyk

 
21 komentarzy
21 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Bulbulator z Kazimierza
1 miesiąc temu

Jak on kurwa wyglada jak jakis troglodyta prosto z jaskini. Male oczka, wysuniete czolo – brakujace ogniwo miedzy czlowiekiem a malpa.

żENADA
1 miesiąc temu

lużny odbyt na letnie dni,
wilku kubańczyk jozef i bilon oddają cześć wrogom i debilom

kieres fumar konmigo poros?
1 miesiąc temu
Odb
1 miesiąc temu

Kutasańczyk „Toaleta” – luźny stolec na letnie dni

EJ TY KOLO!!!
1 miesiąc temu
Reply to  Odb

WSADZIŁEŚ JUŻ TEN PALEC W DUPE NIEMYTA KURWO?

Odb
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY KOLO!!!

Wsadzilem twojej starej, tej kurwie a potem ty to oblizaleś ze smakiem.

Sprzet
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY KOLO!!!

Julka co zarabia najmniejszą krajową nigdy nie spojrzy na kolesia co zarabia tyle co ona, co więcej nazwie go nieudacznikiem. Sama nie ma ambicji a jej zainteresowania kończą się na całodniowym gapieniu się w telefon, ale od drugiej osoby wymaga kilka razy tyle co od siebie. Pasożyt bez ambicji wymaga żeby spełnić jej wygórowane kryteria bo inaczej dostanie kosza gwarantowane

TyPajacyku
1 miesiąc temu

Nigdy nie będziesz Raperem Pajacyku wypierdalaj

Gównane Rymy Mezo Lepsze Składał

zresztą widać że Cała Scena cie nie szanuje z kim ty nagrałeś znaczącym ??

Z nikim hahah i nigdy nie nagrasz haha

Keke pizdeke
1 miesiąc temu

La vida loca, rzeczywiscie biorac pod uwage zareczyny ze znana kurwa escortka, Kalim to ty kurwa nie bedziesz dzieki temu tfuuuu!!!

Lary
1 miesiąc temu

Plan na życie kolesia: uczyć sie i ciągle rozwijać, chce dojść do wszystkiego swoją pracą

Plan na życie Julki: popuścić pieroga przed bogaczem i zyc za jego kase

EJ TY KOLO!!!
1 miesiąc temu

MAŁASZEK PATAŁASZEK KURWA CZERWIN VERSACZ KRET KRUPEK CIUPEK NIEZŁA BEKA SIE SZYKUJE Z TEGO WACKA AHHAHAHA

Odb
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY KOLO!!!

Beka to jest z ciebie kurwo zwyrodniala, wyjaśniany jesteś kurwo za każdy razem, gównojadzie zajebany.

EJ TY KOLO!!!
1 miesiąc temu
Reply to  Odb

CIEBIE MATKA WYJAŚNIŁA JAK CIE WYJEBAŁA DO OKIENKA ŻYCIA PIERDOLONY PLEBSIE

Mario
1 miesiąc temu

Każdy kto się kiedykolwiek splamił tym jutuberskim kurestwem powinien być jebany. Cwele z ciemnej strefy powinni go ciąć maczetą a nie dogrywać się. Gardzę tym, to nigdy nie będzie rapem zresztą rapem nie jest więc co to tu robi?

qweqwee
1 miesiąc temu

WSTYD

DOMINIK JANAS
1 miesiąc temu

PJJEERSZYYY KURWY JEEEE

jak fidel castro na kubie nie skończę.
1 miesiąc temu

la vida loca, znoszone buty mam na fotach.

Niedziela
1 miesiąc temu

Toast za moją eskort gerl, trzymajcie jej dupsko

Marcin
1 miesiąc temu

„Obok w nowym bloku u dupy mieszka raper
mija byle ekipe to już moment pełne nachy
choć rapuje o szmatach, to gonią go te szmaty
choć brzmi jak ojciec chrzestny
to zrobił 2 szpagaty”
Zgadnijcie o kim mowa

TheRozpylacz
1 miesiąc temu

KUHWA KTO?

Piotrek Jaworowski
1 miesiąc temu

Dzięki byku za każdy wers Pozdro i powodzenia

Popularne