Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Kukon rapuje o „5 blondynkach”

Raper jest gościem Da Vosk Docta.

Opublikowany

 

Da Vosk Docta prezentuje swój kolejny utwór z nadchodzącej płyty Opal Black. Tym razem jest to kawałek z gościnnym udziałem Kukona. Panowie wspólnie stworzyli 5 Blondynek, które możecie już przesłuchać.

Pochodzący z Wrocławia producent muzyczny, MVP polskiego bassu i trendsetter beatowych brzmień. Da Vosk Docta od lat urzeka fanów elektroniki swoimi dopracowanymi i ambitnymi instrumentalnymi projektami, odnosząc przy tym spore sukcesy zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Dziś na jego kanał wleciał czwarty już singiel promujący płytę Opal Black. W nowym kawałku producent do wspólnego tracka zaprosił jednego z głośniejszych muzyków rapowej sceny w Polsce, czyli Kukona. Artyści w panującej na tracku chemii przygotowali dla słuchacza naprawdę dobry storytelling.

Dokładnie za tydzień, czyli 26 lutego premierę będzie miał album Da Vosk Docty. Opal Black to krążek, na którym producent zebrał śmietankę najzdolniejszych raperów w naszym kraju.

 
37 komentarzy
37 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Profesoor Trapu aka Rolexowy Król Glamrapu
5 dni temu

JEBANY KUKOLD WYGLĄDA TAK JAKBY SPIERDOLIŁ STAREJ Z WIADRA PO ABORCJI

TO GÓWNO NADAJE SIĘ JEDYNIE NA ŚMIETNIK

KTO MNIE POPIERA – ŁAPKA W GÓRĘ!

A TAK WYGLADA PRAWDZIWY CZŁOWIEK SUCESU I JEGO ZŁOTY ROLEX DATEJUST (WYMAWIA SIĘ „DEJTDŻAST” KURWO NIEWYEDUKOWANA)

https://ibb.co/Gkj12Jp

WASZE CÓRKI Z WARSZAWY, PŁOCKA I OKOLIC LIŻA MI CHUJA NA NIEGO OD DOBRYCH 8 MIESIECY ODKAD POKAZALEM GO NA TINDERZE, NASTOLAKI I MĘZATKI, Z POLYKIEM A POTEM UDAJA GRZECZNE CORKI I KOCHANE ŻONKI, WYRUCHAŁEM JUŻ CAŁE STADO NA ROLEXA I SAME SIE PCHAJA NA KUTASA, TAKIE TE POLKI SA PROSTE W OBSŁUDZE
POŚWIECIC ZŁOTEM I KASA

WYCIAGNAC CHUJA
DAC IM OBESSAC
ZRUCHAC CIPE
ZRUCHAC DUPE
NASTĘPNA CIPODAJKA

PRZEDWCZORAJ MIAŁEM 14 LATKĘ Z JESZCZE NIE DO KOŃCA WYROŚNIETYMI CYCUSZKAMI I MAŁYM ZAROSTEM NA CIPCE, ROZDZIEWICZYLEM JA, TROCHE POPLAKALA, KREWKI TROCHE BYŁO ALE PODOBALO SIE, PRZYWIAZALEM SUKE DO LOZKA JESZCZE I NA PIESKA W DUPE ZRUCHALEM NA DO WIDZENIA, JAK MACIE CORKE W JEJ WIEKU TO MUSICIE WIEDZIEC ZE TE MALE KURWY JUZ WSZYSTKO POTRAFIA, Z NETA OCZYWISCIE

Ziominho
5 dni temu

Idzcie posluchac starych plyt Ostrego, Pezeta, Eldo, Grammatika, Paktofoniki, Peji .. a potem zamknijcie ten portal. Rapu juz nie ma

malcolm mcdowell
5 dni temu
Reply to  Ziominho

Niestety i to jest bardzo smutne,dlatego zaprzestałem całkowicie słuchania
pozdrawiam

Latynoski Ogier
5 dni temu

Zgwalciles siostre ty kaligulo

Odb
5 dni temu

Kukold rapuje o „5 sztucznych pochwach”

SROVID W DUPE JEBANY
5 dni temu

stara znowu posmarowala redakcji a cyganie rapuja o cyganeczkach i jakos nikt o tym nie pisze !!!
https://www.youtube.com/watch?v=PgdgEduFD5o

Gracz z numerem drugim
5 dni temu

nie tylko stara, Peja jak pies lata za Kukonami i innymi pedałami bo zwęszył hajs na nich

Ostry kurczak
5 dni temu

Kukul chyba

Latynoski Ogier
5 dni temu

Miałem więcej blondynek ale największy temperament mają rude

Alham
18 godzin temu

Kukon ma za sobą genialny rok, zobaczyny czy zwolni trochę w tym czy ostro będzie leciał dalej

polaczkowy ksiądz narkoman z PiS 666
2 dni temu

Pozdro wariaci!

EJ TY SUKO!
5 dni temu

rozpierdoliłem łeb szmacie. wziąłem 20kg młot i pierdolnąłem w twarz kurwie, nie było twarzy tylko po całym pokoju były porozwalane kawałki głowy i mózgu , kałuży krwi nie zabrakło

Popularne