Sprawdź nas też tutaj

News

Kukon w nowej odsłonie

Koniec z klipami w lesie?

Opublikowany

 

Kukon
Kukon

9 września ukazał się debiutancki album biłgorajskiego rapera Kukona. Krążek zatytułowany „Piękny ból” został wydany nakładem Soul Records i zadebiutował na liście Najlepiej Sprzedających Się Płyt – OLiS. Raper z milionowymi wyświetleniami do tej pory kojarzony był z mocno budżetowymi teledyskami nagrywanymi w… lesie. Po zapowiedzi najnowszego klipu widzimy, że czas na zmiany.

Na kanale Soul Records pojawił się trailer klipu „Piękny ból”. Tym razem to nie outsiderowy klip z lasu, a produkcja z budżetem większym od jednego papierosa, balonów i wanny. – „Piękny ból” to miejsce gdzie zdradzone dziewczyny i chłopcy którzy zdradzili swoje dziewczyny odnajdują dom i pieprzą się jak króliki. Nadchodzą zmiany i odchodzę ja – ogłosił raper.

Album „Piękny ból” jest już dostępny w Empikach.

 
17 komentarzy

17
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
tfu

a kogo on kurwa obchodzi? niech sobie nawet robi klipy ze starym w łóżku.opłacacz newsów jebany

Tak

Kukon lubi być walony w kukon.

Odb

Won z tym jebańcem. Rzygać się chce na sam widok

tdf

Kukon aka pośmiewisko

beka

beka
wyświetlenia i lajk można sobie kupować na czilu. Zobaczymy czy i jak ruszy w trase. Koncerty zawsze weryfikują domniemany fejm

Konfidentkonopka

Jebany konfident z hajsem od mamusi kazdy w miescie zna tych pozerow

usuniecie_komentarz_pedaly?

oho widać ze przelew od starej kukona przyszedł 😀 hahaha milione wyświetlenia tez za przelewy od starej 😀 glamrap robi z siebie pośmiewisko

Trystydycymyt

„Teraz wiem, że zapalenie zapałki było wielkim błędem. Próbowałem tylko wydobyć chomika” – powiedział Kukon zdumionym i rozbawionym lekarzom pogotowia ratunkowego. Kukon i jego partner Clockwork znaleźli się w szpitalu po osobliwej sesji erotycznej, która zakończyła się fatalnie. „Wcisnąłem tekturową rurę w jego odbyt i wpuściłem do niej Raggota, naszego chomika – wyjaśnił Kukon. – Jak zwykle. Clokwork po chwili krzyknął „Armagedon”, dając mi znać, że już ma dosyć. Próbowałem wyciągnąć Raggota, ale on nie chciał wyjść. Zajrzałem do rury i zapaliłem zapałkę, bo myślałem, że światło go przywabi”. Rzecznik szpitala wyjaśnił dziennikarzom, co się stało potem. „Zapałka spowodowała zapłon gazów trawiennych. Płomień wystrzelił przez rurę, zapalając włosy Kukona i powodując poważne oparzenia twarzy. Zapaliły się również sierść i wąsy chomika, a wtedy wybuchło kolejne, większe skupisko gazu w głębi przewodu pokarmowego. Gryzoń wyleciał wówczas przez rurę niczym pocisk z armaty”. Kukon doznał oparzeń drugiego stopnia, a wylatujący chomik złamał mu nos, Clokwork ma natomiast oparzenia pierwszego i drugiego stopnia odbytu i dolnej części przewodu pokarmowego. Los chomika jest nieznany…

ProfesorNauk
Kocham cycuszki

Oj kurwa dałby nura w te wymiona, hiszpański krawacik by jej zawiązał

Imie

Zlapia cie z Kukokonem w dupie mow ze to nie twoj odbyt.
Panie wladzo to nie byl moj zwieracz tak ulica I ziomale wychowali…

Igor Stuleja

Kuton? blagam dosyc juz tego… jest na prawde przecietny.

Kustosz

pierdole tego cwela. mam nadzieję, że się zajebie jak te emo rapery z ameryczki
https://www.youtube.com/watch?v=UymAoyAT_bI

Jacek Andrzejewski

kukon za mało teścia na rapera, ale props za dobór dupeczek do klipów

TYLKO ERDZIU EDK!
bo tak

kukon jest zajebisty, w końcu coś świeżego, zajebista, forma, bity….klimatem strasznie przypomina mi płytę Kaliber 44 „Księgę…” mega nowatorskie gówno, teksty oryginalne…a nie tylko hajs…oni mówią na mnie pipkastar….felgi, gucci, one nie chciały mi dawać dupy a teraz chcą, bo mam fame…nie wiem co robię…zatrułem się vibowitem, bo mefedron już nie klepie,….nie lubię ludzie, mam swag i hajs i hajs i hajs…a jezdze z mamą na festiwal al al al

beka

zamknij morde kukon

Popularne