Sprawdź nas też tutaj

News

Letni Chamski Podryw kpi z Belmondo (wideo)

Raper za to wita fanów z kanapką w ręku.

Opublikowany

 

Podczas dzisiejszej gali Fame MMA 5, która odbyła się w sopockiej Ergo Arenie zabrakło rapowych ksywek. Jedyną postacią kojarzoną w jakiś sposób z rapem był Bonus BGC, który został pokonany przez Marcina Najmana. Oprócz sportowych zmagań mogliśmy oglądać też występy artystyczne. Letni Chamski Podryw podczas swojego koncertu zdecydował się zakpić z Belmondziaka.

Canton i Anton zaprezentowali swój największy hit „Czinkłaczento” i nawiązali do głośnej sprawy z Belmondo i Rafalalą. – Raperzy, uważajcie, u kogo siedzicie w wannie. – nawinęli. Poniżej możecie zobaczyć ich cały występ.

Belmondo ma nowy profil na Instagramie

Po wyrzuceniu z Mobbyn Belmondo aktualizował nazwę swojego instagramowego konta z „Belmondziarza” na „hehe_head”. Profil jest obecnie aktywny i ma 47 tysięcy obserwujących. Tytus Szyluk nie zamierza jednak żegnać się z fanami i założył właśnie nowy profil nazwany od swoich danych personalnych „szyluktytus”. W kilka godzin raper zdobył ponad 10 tysięcy obserwujących.

Wyświetl ten post na Instagramie.

Siamano

Post udostępniony przez Tytus Szyluk (@szyluktytus)

 
42 komentarze

42
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
MEXHANIK

Tak się kończy dowozenie tematu cwelom jebanym tranzystorom

Odb

Letni Chamski Pedryl z Belmondo (wideo w wannie)

Transopolo

Tak sie konczy bycie pseudo „gwiazdeczka” o sklonosciach homoseksualnych. I nie mam nic do jego orientacji, ale o bycie nieutentycznym. Bo jak mozna nazwac typa rapujacego o panienkach, cipkach a potajemnie jezdzacego do „innych” pan z kutasami ?! Halo Halo Tytus Jebło! Nasze farmazony już nie przejdą, powiedział zmartwiony BDSM do Eleonory.. The END

Frff

Beka jedyni raperzy którzy mają słuszną beke z belmondo to letni chamski podryw. Polski rap to mem

Janusz
Stary najebamy za oknem

„raperzy” XD

zamknijcie mordy otwórzcie serca

jak widać są bardziej prawilni od wannabe uliczników

Bracia Mroczek

Nawet disco pedzie od czinkoczento mają beke z tych udawanych gangsterów. Srac im na ryj i jebac caly ten ich gejowy skład, nie ważne kto tam kogo w dupe zapinal. Przestańcie kurwa jasna wrzucać codziennie artykułów o typie, który odkurzal chatę meskiej kurwie z cycami. To powinno się utylizować a nie promować kurwa. Ide zajarac bo aż mnie to wkurwia

kures

pomyślcie co by się działo gdyby takie akcje odpierdalały się w 2000 roku

Brazzers

Byłby trupem. Piszę to z pełną odpowiedzialnością oraz pełną świadomością. Trzynaostolatek by go zabił cegłą.

Zbuku88

Peja jak w dwutysiecznych powiedział, że kasta to frajerzy czy cos, to na koncercie we Wrocławiu wjechalo mu pol miasta do klubu. Pamietam to jak dziś bulem dzieciakem wracalem z boiska wieczorem i przybiegł rudy i drze ryja
„Będą Peje napierdalac w Kolorze”. Wjechala tam konkretna ekipa z Kozanowa. Tylko dzięki Waldemarowi Rychu nie został wtedy wdeptany w ziemię.

Hujci Mane

Taaa pół miasta, tylko ze w 2000 to tylko wyjatkowo zjebane zjeby sluchaly takiego szajsu, wtedy sie sluchalo techniawek mistrzu.

Wasz ziom

Fotka z tego koncertu jak peja stoi ze łzami w oczach przed Walliem do tej pory krąży po necie.

Marley

Jaka ekipa tam wjechała ?Co ty pierdolisz pół miasta??I nie mówił, że kasta to frajerzy czy coś bo sam nie wiesz co i piszesz bzdety.Byłem tam i jednej setnej miasta nie było to po pierwsze a po drugie było zupełnie inaczej

kontener dla powodzian

Nie kumam skąd był taki hype na niego. Gość nawija całkiem spoko, ale biorąc pod uwagę zawód jego matki i fakt że gość pucuje się w sieci że dowozi prochy facetowi przebranemu za babę i ląduje w jego wannie chyba przekreśla G w ksywce Młody G. Po co pozować na kogoś kim się nie jest, nie lepiej być sobą?

Brazzers

Młody G czyli młody Gdynianin pajacu.

Ruffi

Chyba młody gej tranzolu

Wyjadacz Gejozy

Hahaha

Oddajcie tecze dzieciom

Pewnie ze lepiej być sobą ale problem jest taki że te przecpane chujo łapy nie wiedzą kim są i robią te swoje gówno pod publikę.wlasnie dlatego uważam że dobrze się stało bo na klipach machaja tasakami, klamkami i ogólnie nie żartuja z nikim a tu zonk. Po godzinach dorabiaja jak męskie kurwy i muszą sprzątać domy klientów a nie doworza dragi. Bo jakim trzeba być kurwa pustakiem żeby się chwalić publicznie dilera.

Real HH 90

Bonus BGC raper no śmiechu warte hahahaha Glamap portal o rapie śmiechu warte hahahaha.

letnie chłopaki

Dlaczego nazywacie tych dwóch bezbeków raperami?

equator

Bo zjadają 3/4 dzisiejszej sceny?

Zbuku88

Letni chamski podryw zespół stworzony pewnie przez przypadek dla beki okazuje się bardziej prawdziwy niż 95% sceny.

Trystydycymyt!

Kanapka? A weź ty chlopaku hot-doga se opierdol. Z parówką z wody, z bombelkami.

Huda

Belmondo milczy chociaż widać że ma problem. Rafalala wciaż skutecznie trzyma go za mordę

Analnienko wielki powrót jebac wasze stare

Letni Chamski Anal kopuluje z Belmondziarą (wideo) Obciagara za to wita swoich fanów z wibratorem odbytniczym w ręku.

JLegie

Yebac gówno powiedzial Belmondo (Esmeralda) i wyyebal rafacwela w dupe. Pier**Lone cwelis*a

Qoqo

Co to za lachobraje

Paszołwon

Co on tam żre, to kanapka z kutacha?

Pan Dystans

Jebać pedaliade, tfu
Nie do wybaczenia

Jebac gr

Cwele wyśmiewają cwela…

BIG

Nie wiem co jest wiekszym obciachem.Być w wannie u Rafalali czy zagrać utwór na fame mma ?Chyba to drugie większy obciach

Stary spity

Zabrakło ksywek? A o Maliku nie wspomnieliście

Sentino

Chodziło o raperów w klatce podczas walki

Belmondziara

Czemu się świecisz na zielono

Kuba

A ma wary przestrzelone

Oliwia Szmidt To Coorva 69

xDDDD

Dickinyoureye

Wiecie co z nimi zrobic

Pjoter80

Ten caly glamrap to taki kurwa fakt, tylko ze dla dzieci.

Prawda

Opublikowany 1 dzień temu / 26 Październik 2019 Przez Mariusz Jop

Yw9nT

MICHUALCMDZ

kurwa daj ktos minute i sekunde konkretna bo nie chce mie sie tego gowna sluchac

Michal

Zawsze za Belmo yebac was! fałszywe szmaty! ⚡

Popularne