Sprawdź nas też tutaj

News

Lil Wayne w reklamie Plusha

Zobaczcie spot wideo.

Opublikowany

 

Wystartowała nowa kampania Plusha, w której pojawia się Lil Wayne – jeden z najpopularniejszych amerykańskich raperów. Kampania promuje 90-dniowy bezpłatny dostęp do serwisu muzycznego TIDAL dla klientów Plusha. Dodatkowym bonusem, przygotowanym w ramach akcji #zostanwdomu, jest to, że słuchanie muzyki z TIDAL nie będzie pomniejszać pakietu danych.


Znany amerykański raper w trakcie swojej kariery nagrał aż trzynaście studyjnych albumów, a ostatni z nich pt. „Funeral” ukazał się w styczniu 2020 roku. Artysta jest pięciokrotnym zdobywcą statuetki Grammy, czterokrotnym laureatem Billboard Music Awards oraz wielu innych nagród. Lil Wayne sprzedał łącznie ponad 100 milionów płyt, co czyni go jednym z najpopularniejszych artystów na świecie. Ma na swoim koncie współpracę z takimi gwiazdami jak Eminem, Jay-Z, Kanye West czy Drake. A teraz także z Plushem, który w najnowszym spocie okazuje się być bratem amerykańskiej gwiazdy.

Obaj promują darmowy dostęp do serwisu muzycznego TIDAL przez 90 dni dla klientów Plusha w ofercie na kartę i z abonamentem. Po zakończeniu 90-dniowego okresu darmowego korzystania z serwisu, dostęp do TIDAL wynosi jedyne 19,99 zł na 30 dni, o czym użytkownik zostanie powiadomiony wiadomością SMS na dwa dni przed zakończeniem bezpłatnego okresu użytkowania.



Ponadto, w ramach akcji #zostanwdomu miłośnicy muzyki, którzy wybiorą TIDAL w Plushu, słuchając ulubionych utworów nie będą pomniejszać swoich pakietów danych. Bonus zostanie udostępniony począwszy od 20 marca na razie na 30 dni. Dalsze decyzje dotyczące jego przedłużenia zależeć będą od rozwoju sytuacji epidemiologicznej w kraju.

Bezpłatny dostęp do serwisu oraz brak naliczania transferu danych w TIDAL to nie jedyne udogodnienia dla klientów Plusha. W ofercie abonamentowej za 25zł lub po doładowaniu kwotą 25zł w ofercie na kartę aplikacje takie jak Facebook, Messenger, Instagram i WhatsApp nie zużywają transferu danych. Dodatkowo klienci otrzymują specjalny pakiet 10 GB na YouTube i TikTok w cenie.

 
7 komentarzy
7 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Chlebek z trawy taki malutki
2 lat temu

Ja pierdolę XD Jaką taki Lil wayne musi mieć bekę, że wystarczy że nagrał 2 sekundowy filmik, aby być najważniejszą postacią reklamy w kraju którego pewnie nie potrafi nawet wskazać na mapie 😀 No kurwa las

Pudzian
2 lat temu

W polsce jak w lesie.

EJ TY KOLO!
2 lat temu
Reply to  Pudzian

POLSKI NIE MA JEST KURWA ŻYDOPOLIN PIERDOLONE

rdg
2 lat temu

i za co jeszcze mu zapłacili jakieś poł miliona XD

Odb
2 lat temu

Lil Wayne w reklamie wanien

D.Sabonis
2 lat temu

Belmondo informator to pedofil .statzy go ruchali

FanProfesoraNauk
2 lat temu
Reply to  D.Sabonis

Obawiam się że to prawda

Popularne