News
Lil Wayne w reklamie Plusha
Zobaczcie spot wideo.

Wystartowała nowa kampania Plusha, w której pojawia się Lil Wayne – jeden z najpopularniejszych amerykańskich raperów. Kampania promuje 90-dniowy bezpłatny dostęp do serwisu muzycznego TIDAL dla klientów Plusha. Dodatkowym bonusem, przygotowanym w ramach akcji #zostanwdomu, jest to, że słuchanie muzyki z TIDAL nie będzie pomniejszać pakietu danych.
Znany amerykański raper w trakcie swojej kariery nagrał aż trzynaście studyjnych albumów, a ostatni z nich pt. „Funeral” ukazał się w styczniu 2020 roku. Artysta jest pięciokrotnym zdobywcą statuetki Grammy, czterokrotnym laureatem Billboard Music Awards oraz wielu innych nagród. Lil Wayne sprzedał łącznie ponad 100 milionów płyt, co czyni go jednym z najpopularniejszych artystów na świecie. Ma na swoim koncie współpracę z takimi gwiazdami jak Eminem, Jay-Z, Kanye West czy Drake. A teraz także z Plushem, który w najnowszym spocie okazuje się być bratem amerykańskiej gwiazdy.
Obaj promują darmowy dostęp do serwisu muzycznego TIDAL przez 90 dni dla klientów Plusha w ofercie na kartę i z abonamentem. Po zakończeniu 90-dniowego okresu darmowego korzystania z serwisu, dostęp do TIDAL wynosi jedyne 19,99 zł na 30 dni, o czym użytkownik zostanie powiadomiony wiadomością SMS na dwa dni przed zakończeniem bezpłatnego okresu użytkowania.
Ponadto, w ramach akcji #zostanwdomu miłośnicy muzyki, którzy wybiorą TIDAL w Plushu, słuchając ulubionych utworów nie będą pomniejszać swoich pakietów danych. Bonus zostanie udostępniony począwszy od 20 marca na razie na 30 dni. Dalsze decyzje dotyczące jego przedłużenia zależeć będą od rozwoju sytuacji epidemiologicznej w kraju.
Bezpłatny dostęp do serwisu oraz brak naliczania transferu danych w TIDAL to nie jedyne udogodnienia dla klientów Plusha. W ofercie abonamentowej za 25zł lub po doładowaniu kwotą 25zł w ofercie na kartę aplikacje takie jak Facebook, Messenger, Instagram i WhatsApp nie zużywają transferu danych. Dodatkowo klienci otrzymują specjalny pakiet 10 GB na YouTube i TikTok w cenie.

-
News4 dni temu
Dziwne zachowanie Fabijańskiego po przegranej walce
-
News3 dni temu
„Fanka Popka”, która straciła wzrok, dostanie odszkodowanie
-
News3 dni temu
Grande Connection o dissach na Kaliego, Fame MMA i wydaniu płyty
-
News5 dni temu
Fame 17: Wac Toja nokautuje Fabijańskiego w 35 sekund
-
News4 dni temu
Adi Nowak trafił przed sąd. Składał zeznania… wierszem
-
News5 dni temu
Młodzież Wszechpolska z akcją przeciwko Fame MMA w Krakowie
-
News5 dni temu
Edzio ostatecznie rozwiązał problem z zakolami na głowie
-
News5 dni temu
Fame 17: Filipek przegrywa z Karasiem, któremu wypadło kolano
Ja pierdolę XD Jaką taki Lil wayne musi mieć bekę, że wystarczy że nagrał 2 sekundowy filmik, aby być najważniejszą postacią reklamy w kraju którego pewnie nie potrafi nawet wskazać na mapie 😀 No kurwa las
W polsce jak w lesie.
POLSKI NIE MA JEST KURWA ŻYDOPOLIN PIERDOLONE
i za co jeszcze mu zapłacili jakieś poł miliona XD
Lil Wayne w reklamie wanien
Belmondo informator to pedofil .statzy go ruchali
Obawiam się że to prawda