Sprawdź nas też tutaj

News

Lil Wayne zaprasza na… pogrzeb

Najpierw wrócił Eminem, teraz wraca Lil Wayne.

Opublikowany

 

lil wayne

Kilka dni temu z zaskoczenia nową płytę wydał Eminem. W jego ślady idzie teraz Lil Wayne, ale ten zdecydował się ogłosić kilka dni przed premierą, że jego nowy krążek trafi do sklepów. Następca albumu „Tha Carter V” nosi tytuł „Funeral” i ukaże się 31 stycznia. W krótkim filmie raper zaprasza słuchaczy na… pogrzeb.


Nowa płyta jest już dostępna w preorderze na stronie Weeziego. Można go zamówić zarówno w wersji CD, winyla, na kasecie, a także w formie cyfrowej.

 
32 komentarze
32 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Odb
3 lat temu

Jebać mnie

Odb
3 lat temu
Reply to  Odb

Lil Wayne zaprasza do… wanny

Young Igi
3 lat temu
Reply to  Odb

TY KUREWKO GLAMRAPOWA, MOZESZ OBRAZAC MNIE I MOICH KOLEGOW Z WAN… TO ZNACZY BRANŻY ALE LIL WAYNE SZANUJ

Odb
3 lat temu
Reply to  Odb

zgadzam się jebać go

Odb
3 lat temu
Reply to  Odb

się jebać zgadzam go

Odb
3 lat temu
Reply to  Odb

jebać się go zgadzam

WnukTedego
3 lat temu
Reply to  Odb

gosię zgadzam jebać

Odb
3 lat temu
Reply to  WnukTedego

A Gosię to i ja bym wyjebał

Sammileta
3 lat temu
Reply to  Odb

Wejdź do najlepszego klubu erotycznego — http://Sextis.fun

Hip-hop szczyt kultury
3 lat temu

„Kupując to gówno fundujesz ćpunowi pokodeinowe zapaście.” – mógłby powiedzieć ktoś głupi, kto nie zdaje sobie sprawy, że hip-hop jest szczytem kultury i w porównaniu do tego czarnoskórego geniusza wyrażającego różnorodność Stanów Zjednoczynych, taki dajmy na to Mark Twain to zakała i wstyd dla amerykańskiej twórczości

White
3 lat temu

To coś nowego. A jaka dobrą książkę napisał jakiś czarnuch?

skarpetkazdrowanieuciskowa
3 lat temu
Reply to  White

TRZECH MUSZKIETEROW NAPISAL ALEXANDER DUMA,BYL FRANCUSKIM CZARNUCHEM

Co ty pierdolisz kurwa
3 lat temu

Co ty kurwa pierdolisz debilu był biały w chuj a nie jakiś smoluch

Dla książek pogarda
3 lat temu
Reply to  White

Książki to przeżytek w kulturze mniejszości rasowych i seksualnych środkiem wyrazu jest performance i mixtape

podstawianieodwortnchwartości
3 lat temu

mniejszości seksualne i kultura ..lol

EJ TY KOLO !!!!!
3 lat temu

TA DZISIEJSZA FORMA WYRAZU TO DUPA CYCKI I FAJA TAKA GRUBA PO KOLANA TO SIĘ NAJLEPIEJ SPRZEDAJE.

Zbyszek
3 lat temu

Zaczynam karierę w takim razie bo wpisuje sie w ostatni punkt

panpe
3 lat temu

ha ha

peter gang pp
3 lat temu

Nie wyjde na solo i koniec kropka

Złychuj
3 lat temu

Śmieszny ten Lil z wyglądu w chuj.

Twardy
3 lat temu
Lemużur Dybąszcz
3 lat temu

klabąsztyn hok…

Czytelnik Słuchacz
3 lat temu
Karol Krawczyk
3 lat temu

Prawdziwy hip hop w pigułce
https://youtu.be/-rFxcKBkwzk
Nie jakieś Bedopiesy, Plnaybe, Żabsony albo inn wyjce pierdolone!

Ziominho
3 lat temu

No to czekam bo lil wayne na propsie za skille i punchline’y.

dawky
3 lat temu

dawky.cupsell.pl

Pih
3 lat temu

Top nie jest hip hop

essende
3 lat temu

Co on może przecpany przegryw zaproponować swoje stękanie pod bit nie dzięki nie kupuje. Chuj z tego że jest na tej scenie jak król jest jeden wiadomo i wciąga bez mrugnięcia oka.

essende
3 lat temu
Reply to  essende

Tym królem jest Peja.

DJ crash
3 lat temu
Reply to  essende

Peja chuj do szczania i śmieć, hipokryta pierdolony

SZCZERA PRAWDA
3 lat temu
Reply to  DJ crash

Jak twój stary i twój chłopak.

PussyDestroyer
3 lat temu

Ten kurdupel dobry był 15 lat temu. Teraz jest łakiem.

Popularne