Sprawdź nas też tutaj

News

Liroy dopiął swego – medyczna marihuana będzie w Polsce legalna!

Opublikowany

 

Lecznicza marihuana z podpisem prezydenta.

Kiedy w całym kraju trwają protesty przeciwko reformie sądownictwa, niepostrzeżenie prezydent podpisał ustawę o tzw. leczniczej marihuanie. Ziele konopi, jego wyciągi czy żywica konopi po wejściu ustawy w życie będą mogły służyć do sporządzania leków.

 

O leczniczej marihuanie zrobiło się głośno dzięki Liroyowi, który po wejściu do sejmu stwierdził, że zrobi wszystko, aby była ona w Polsce legalna. – Ogłaszam, że 20 października 2017 roku marihuana medyczna staje się legalna i dostępna dla pacjentów w Polsce! Dziękuję wszystkim Konopnym Wojownikom za wspólną walkę przez te kilkanaście lat! Amerykanie mają swoje 420, my mamy 720 – skomentował podpisanie ustawy przez prezydenta Piotr Liroy Marzec.

Leki przygotowane z konopi będą wydawane z przepisu lekarza, podobnie jak inne leki zawierające środki odurzające lub psychotropowe. Ustawa wejdzie w życie po upływie 3 miesięcy od dnia ogłoszenia, czyli 20 października 2017 roku.

 
51 komentarzy

51
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Q

Żenada, zamiast zalegalizować w pizdu wszystkie narkotyki, żeby debil, który chce się zaćpać na śmierć mógł to zrobił to nie, nie. Kroczek po kroczku jak dzieci.

Cpunidzcze

Ty idioto. My cpuny nie chcemy się zaćpać tylko naćpać i ruchać twoja stara w buzię. Jakby zdelegalizowali to nikt na twoją stara by nie spojrzał i nie miałaby drobnych na zupke chińska dla ciebie. Więc zastanow się co pierdolisz.

pałka_zapałka

Ale tu nie chodzi o legalizacje narkotyków kurwo, tylko o medyczną marihuanę. Tak jak pisałem poniżej – cały szum dookoła tego bierze się przez ludzi takich jak ty, którzy myślą, że będą teraz na legalu jarać

Sigil

JUŻ WIDZE JAK LICZBA CHORYCH PRZYBĘDZIE I BĘDA BŁAGALI NA KLECZKACH ŻE SĄ CHORZY NA BÓL DUPY I GŁOWY, A TAKA PRAWDA ŻE BEDA TO MATOŁY ŁASE NA LEGALNA MARIHUANE
POMOGOM NAPRAWDE CHORYM NIBY DOBRZE ALE WSZYSCY WIEMY KTO TAK NAPRAWDE CHCE ŻEBY ŚCIERWO BYŁO LEGALNE

t

Jesteś debilem menciu, marihuana medyczna jest potrzebna i tak późno do tego doszło. Dla pacjenta jest o wiele lepiej inhalować zioło niż łykać dziesięć ze skutkami ubocznymi takimi jakbyś wpadł pod autobus….. Zioło lepsze niż Depakina czy inne gówno.

123

no i bardzo dobrze !!!

Woroworo

Przypominam, że Liroy, Liroy, ten jebany madafaka, moze mi skoczyc na snacka zwierzaka.

ZI ZI PASKAL

ALE ZARAZ ZARAZ… „4:20” TO NIE JEST DATA LEGALIZACJI W STANACH… „4:20” OZNACZA GODZINE… 16:20… O TEJ PORZE STUDENCI Z NIEPAMIETAM KTOREJ UCZELNI,SPOTYKALI SIE JARAC BLANTY… NA TYCH SPOTKANIACH PROBOWALI ODTWORZYC MAPE KTORA PROWADZI DO PLANTACJI PEWNEGO LOKALNEGO FARMERA KTORY CHODOWAL GANDZIE…TO WSZYSTKO SIE DZIALO W 70 TYCH LATACH… MOZECIE TO SOBIE WYGUGLOWAC… TAKZE CO TO MA DO 7:20 ?!?

Sigil

O KURWA TERAZ PRZYĆPASY BĘDA MIAŁY ŚWIETO A PRAWDA JEST TAKA ŻE KONCESJE I WYMYGANIA DO ZAJARANIA JEDNEJ LUFKI BĘDA KURWA WIELKIE
NAJLEPIEJ NA ONKOLOGIE PÓJDŻCIE I WEŻCIE PISEMNA ZGODE OD RODZICÓW TO MOŻE TEORETYCZNIE ZAJARASZ SOBIE
WIEM ŻE POMAGA CHORYM ALE KURWA CYMBAŁY PIERDOLONE NIE MYŚLCIE SOBIE ŻE BEDZIE HOLENDERSKIE ELDORADO
[img]https://glamrap.pl/images/stories/c17/wini956678.jpg[/img]

Siusiak

[img]https://x.imagefapusercontent.com/u/wiebla/6758531/1294127174/234-BiancaKely.gif[/img]

prawdziwygraczk

🙂

michałowska

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ASqTb9Tf538[/youtube]

BLABLABLAA

PROPSY

dobreserce

teatrzyk dla plebsu a nie legalna marihuana. 🙂

Random

W końcu ceny zejdą

marianoś

idzie sie tym naćpać??

PEJA997

LIROY TEN JEBANY MADAFAKA TO BARDZO MERYTORYCZNY POSEL
PROPS

konio

Przydałaby się teraz jakaś recepta – np. w ramach 720+.

zxxx

no to teraz zobaczymy ile będzie cudownych uzdrowień od tego „leku”…

dill_dog_waggins

Pomoże uśmierzyć ból naprawde chorym ludziom na przewlekłe choroby których nikt nie chciałby mieć i do takich ludzi trafi marihuanaa
Tak 80 % tych pizdusiów co pierdolą mordami o zdrowiu i pomaganiu ma na myśli siebie że sobie pójdzie do sklepu i za 15zł kupi grama i przypierdoli przed apteka
Kurwa mać tyle trunków alkoholi świata to wciąż kurwa tylko ziółko suszynka mmmm jakie pyszne jakie zdrowe a dziury w pamięci i postrzeganiu świata przeogromne.
No ale kurwa każdy chce sie wyluzować to zapierdalać pobiegać albo łopata pomachać
Już widze ile naprawde chorych będzie chciało to zażywać a ile przyjebów będzie staralo się o pozwolenie

pałka_zapałka

No faktycznie, sprawa najwyższej wagi w tym momencie. A cały szum dlatego, że przećpane debile myślą, że chodzi o jaranie. Słowo Marihuana dobrze im się kojarzy to się rzucają jak gwałcony noworodek wmawiając wszystkim wokół, że mają na względzie dobro chorych ludzi

t

Nie pierdziel, bo sprawa jest istotna to, że Ty nie korzystasz z tego nie oznacza, że coś jest błahe. Liroy dobrze się sprawdził jako poseł mimo początkowych żartów.

prawdziwygraczk

Bo L

asd

mam horom curke

PaluchOficjalnie

#Dej

fifi

MAM TO W CHUJU BO I TAK NIE BEDE PALIŁ BO WOLE SIE NAPIĆ

Sigil

I TAKICH LUDZI SZANUJE
PIERDOLIĆ NARKOTYKI I INNE ZIELSKA
ZAMIAST WYJEBAĆ KUPE FORSY NA JAKIEŚ ŚCIERWO PRYSKANE SIKAMI MOŻNA ELEGANCKO IŚĆ DO ŚWIATA ALKOHOLI I DELEKTOWAĆ SIĘ PRAWDZIWYM SMAKIEM
I SMAKUJE I NAJEBAC SIĘ MOŻNA

Luźny Stolec

Pijemy az kurwa mocz sie sam pusci !

Ameby z was

IDŹ NAJEB SIĘ I ZARZYGAJ PÓŁ MIESZKANIA STARYM, ALBO ZDECHNIJ NA MARSKOŚĆ WĄTROBY

ObozowyCwel

Ja tam wole i pić i palić 🙂

t

Dzięki Liroy! 5.

elko

marihuana to dobre dla meneli i z tego się wyrasta

Patryk2703

JESLI NAWET JEDEN GOSC ODZYSKA OD TEGO ZDROWIE TO I TAK BYLO WARTO. DZIEKI LIROJ. PROPSY

you mad?

tam nie ma thc i się tym nie upalicie przygłupy

mc gregor

legalizuja CBD I CBD-A…GANJA DALEJ JEST nielegalna pozatym jak to wejdzie do aptek to ceny wzrosna raczej bo znalazlo sie na liscie lekow

Luźny Stolec

Teraz czas na medyczny MEFEDRON !!!

janek maj

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CtwAEm69suI[/youtube]

hwdpaelo69

MEDYCZNY MEFEDRON

Aaa

Jeżeli badania potwierdzają- a potwierdzają- skuteczność marihuany w leczeniu i łagodzieniu bólu to już dawno powinna być ona dostępna dla chorych. Morfina to też narkotyk, tak samo wiele leków ma w składzie pochodne amfetaminy- podawane w szpitalach czy hospicjach nie przyczyniają się do wzrostu narkomanii. A tu bogobojne babcie i debile nie mający pojęcia na temat blokowali dostępu do marihuany leczniczej, która do cpania się nie nadaje tak samo jak olej z konopii po prostu są z gatunkow które nie dają haju

666papiesz

CBD – dużo, THC – praktycznie zero, nie ujaracie się tym, jak już ktoś słusznie zauważył

DOPE

Pojebalo ci sie w dupie

Pararara

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=POsMSiqTaXo[/youtube]

TAKJBYLOTEJ

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hQvi4JGTRH8[/youtube]

RogalDDL

Ciekawe, na jaka bibule bedzie, zwykla czy „rozowa” (tak, wiem, ze juz nie ma rozowych, ale czy bedzie bardzo ciezko o dostep na recepte od zwyklego psychiatry)

RF

Dlaczego pierdolicie takie kocopoły? Jak dla mnie wszystko powinno być legalne, w myśl zasady „chcącemu nie dzieje się krzywda”, jebani niewolnicy systemu, tfu!

Jozzo

popieram każdy powinien decydować samodzielnie, rząd nie powinien nas „wyręczać”

Czlowiek_dobry

„Chcącemu nie dzieje się krzywda”. Z tego, co kojarzę, to takie towarzystwo wspierania lekkiej pedofilii, tak?

Jozzo

Jaki to ma sens że alkochol i nikotyna są legalne i dostępne w sklepach mimo że są groźniejsze dla organizmu od wielu innych substancji odurzających np. marichuany, mdma czy lsd? Narkotyki powinny być legalne, każdy człowiek dorosły ma prawo decydować o swoim życiu, a delegalizowanie tego typu substancji napędza tylko czarny rynek. Jak jakiś idiota chce się zaćpać na śmierć to zrobi to legalnie czy nielegalnie z takim samym skutkiem. Przez nielegalność tych substancji państwo wydaje niepotrzebne pieniądze na ściganie konsumentów oraz producentów tych substancji.

MagisteR

Te Kurwa SIGIL SRIGIL CZY GIL. NIE WIEM JAK TAM CIE ZWIA NA OSCE… TY KURWA JEBANY LAKU TY WIESZ CO TZN. MARIHUANA LECZNICZA

MagisteR

Te Kurwa SIGIL SRIGIL CZY GIL. NIE WIEM JAK TAM CIE ZWIA NA OSCE… TY KURWA JEBANY LAKU TY WIESZ CO TZN. MARIHUANA LECZNICZA

GARGAMEL

chuj jeszcze więcej chorych żeby między przyrodą a wosem leczyć się z ADHD haha

Popularne