Sprawdź nas też tutaj

News

Liroy potrzebuje miliona euro – rusza nowy biznes rapera

Spółka rapera chce zdobyć rynki zagraniczne.

Opublikowany

 

Liroy wraz ze wspólnikami założyli markę LiRoyal, która specjalizuje się w produktach konopnych. Raperowi pomaga m.in. Patryk Działkowski z firmy GoldGreen, która przygotowuje produkty konopne oparte na o kannabinoidy CBD, CBN i CBG. LiRoyal chce pozyskać milion euro z akcji crowdfundingowej i w planach ma zamiar zdobyć nie tylko polski rynek, ale także zagraniczne.

Liroy od dłuższego czasu próbuje odbudować rynek konopny w Polsce:

Od zawsze wspierałem akcje edukacyjne i propagatorskie związane z konopiami. Działam z wieloma organizacjami m.in. na rzecz odbudowy rynku konopnego w Polsce. W Sejmie zajmowałem się legislacją, dzięki czemu udało się wprowadzić pewne zmiany. Teraz przyszedł czas na to, aby pod własną marką dostarczyć na rynek produkty najwyższej jakości. – mówi Piotr Liroy-Marzec, Prezes Zarządu, współwłaściciel LiRoyal.

Dlatego zdecydowałem się działać z GoldGreen, zakładem ekstrakcji, który ma ogromne doświadczenie jako jedna z pierwszych firm w branży konopnej w Polsce. Wiem doskonale, że na razie w obiegu jest wiele produktów o wątpliwej wartości. Nie chcę, żeby ten sektor utknął w martwym punkcie przez słabą kontrolę jakości, dlatego zamierzamy wyznaczać wysokie standardy. – dodaje.

Marka rapera zamierza wyemitować akcje za pomocą beesfund.com. LiRoyal chce w ten sposób zdobyć milion euro na inwestycje i ekspansję na rynki światowe, w tym m.in. Niemcy.

 
27 komentarzy
27 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Odb
17 dni temu

Leroy potrzebuje dziesięć euro – rusza nowy sexbiznes dukacza

Gienek plutycz
16 dni temu
Reply to  Odb

Lirojek lirojek kupa gówna mały gnojek

Andi
13 dni temu
Reply to  Gienek plutycz

Oj ktoś jeszcze pamięta stare lata

Alberto
17 dni temu

Przy waleniu konia wkładasz sobie duży palec w odbyt żebyś się czuł jak ruchacz i ruchany jednocześnie, Ty jebany małpi zrzucie

Socjopata
16 dni temu

I niech mu się wiedzie. Uczciwy, bo polityka go wypchnęła. Dużo pracy włożył, temat podjął i pchnąć do przodu, a inni dużo pierdolili, nic nie załatwili i jeszcze teraz piwo i whisky robią z konopiami. Niech mu się wiedzie! Respect.

TraktorWgnoju
17 dni temu

https://youtu.be/wjtAXYVD4AU

Prawilnie przypominam jaką niezrównoważoną psychicznie personą jest Kciuk.

KaczeridiJasonLuv
17 dni temu

Leroy Merlin potrzebuje dwóch centów– rusza pod najbliższy monopolowy.
Raper chce zdobyć nowy smak, miejscowego mamrota

Alberto
17 dni temu

Co jest kurwa

Alberto
17 dni temu

Znowu Cię utkałem Ty jebana pizdolino hahahaha

Alvarezmexiko
17 dni temu

Sentino to może rozjebać swoją głowę, to miernota a nie raper, wygląd upośledzonego… Niech duka po niemiecku, wypierdala z PL bo tu go w chuj mają, taka prawda tatuażyk kurwa dno dna, Halo, Halo Halo koń się obało że śmiechu królu cymbał, czopie, Drukuj drukowanymi tu beka z Ciebie, jak tobie sentino się podoba to idź niech cie wyjebią w dakle.. Będziesz jak dumbo, pozdro cymbaly

2021
16 dni temu
Reply to  Alvarezmexiko

No i właśnie się zgasiłeś. Obczaj snippety do King Sento i Fenixa. Takich tracków polski rap nie słyszał.

DonPatus
17 dni temu

Liroy ty powinieneś dostać milion euro żebyś przestał się udzielać i zniknął w chuj haha

chcialem_byc_prywaciarzem
17 dni temu

chuj ci w dupe liroy tyle razy pisalem maile z pytaniami a tobie tylko prywata w glowie z sadzeniem zielska i podbijaniem nacji chuj ci w dziaslo

Handlarz pinezek
16 dni temu

Ja pierdole jakie ceny mają w kosmos wypierdolone. Jakość jakością ale kurwa to ma się też sprzedawać

Pissing Cock
16 dni temu

Podobno nastawia się na eksport do Holandii i Czech. Wietrzę złoty interes!

Januszek
15 dni temu

Teraz widać dlaczego tak walczył o legalizację. W Ch… Miał dobro ludzi. Chodziło aby na przyszłość zbic majątek na interesach z tego wynikających. Zwykła pała.

Liszard
17 dni temu

A jak ostrzegałem, żę Liroy to koń trojański, który w przebraniu karła chce wprowadzić do sejmu narkotyki, to nie słuchaliście.
Tfu wam na mordy, menele. Żeby wasze córki zaćpały się maryłaną na śmierć.

Profesor_Nauk_To_Ciezka_Spierdolina
17 dni temu

Wreszcie coś o rapie

pestycydy i sterydy
17 dni temu
kuczma kwasniewski
14 dni temu

pralka pieze heh kumplu nikosia ty

Lol
17 dni temu

Najpierw legalizacja marihuany, a potem heroiny, kokainy i innych twardych narkotyków, zobaczcie do czego to prowadzi. Tak samo z pedalstwem, najpierw związki partnerskie a potem adopcja dzieci. Daj palec, to wezmą całą rękę.

Slippery slope
17 dni temu
Reply to  Lol

slippery slope

Ssij
17 dni temu

Pierwszy kurwy

Alberto
17 dni temu

Utkałem Ci pied ostatnio totalnie szubienicą, teraz nawet swojej pizdy kretem nie odetkasz

Alberto
17 dni temu
Reply to  Alberto

Utkałem Ci pizdę*

Alberto
17 dni temu

Won przegrańcu, idź walić konia w gazetę hahaha

Alberto
17 dni temu

Dawaj więcej łapek śmieciu

Popularne