Sprawdź nas też tutaj

News

Liroy rusza z nowym biznesem. „Inwestujcie, a zarobicie”

Raper twierdzi, że żarty się skończyły.

Opublikowany

 

Od jakiegoś czasu wiemy, że Liroy pracuje nad nową płytą, która ma się ukazać w tym roku. Ma być to album utrzymany w staroszkolnym i boombapowym klimacie. Wieczorami raper pracuje w studiu, a w dzień bierze się za poważniejsze biznesy. Starający się od lat zalegalizować marihuanę w Polsce artysta i były polityk poinformował, że rozpoczyna nowy biznes konpony.

Żarty się skończyły. Czekaliście na mój projekt konopny, więc czas zacząć pisać historię. Świat jest nasz, idziemy globalnie dla dobra całej branży. Szukajcie a znajdziecie. Inwestujcie a zarobicie! – poinformował Liroy na Instagramie.

W jaki dokładnie biznes Liroy zainwestował jeszcze nie wiemy. Przypomnijmy jednak, że raper od lat działa prężnie w sekcji IT, a jego firma KingAPP zajmuje się tworzeniem profesjonalnego oprogramowania na zamówienie.

 
16 komentarzy
16 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
DziwneZjawisko
1 miesiąc temu

Nie ma to jak napisać o niczym.. Jak nie wiesz o co chodzi to po chuj piszesz..

Mieczysław
1 miesiąc temu

lirojek lirojek kupa gówna mały gnojek

Donaszan
1 miesiąc temu
Reply to  Mieczysław

liroy liroy co to kurwa jest za tekst to przecież zwykła kurwa do jebania jest

K.1.N.6
29 dni temu
Reply to  Mieczysław

mieciu, mieciu! ty nic nie znaczący śmieciu!
Na kupie gnoju żeś wyrastał, gdzie się spuścił Pederasta!
Teraz rymy tam układa, czuć, że gówno przez ciebie gada!
Wbijam w ciebie wszystkie chuje, właśnie tak podsumowuje(…)STOP!!!
– Mówiłeś może coś??? Czy to gnuj paruje?

Ja i on
29 dni temu
Reply to  K.1.N.6

Ja pierdole co to za rymy psiej uryny.
Widać że do góry jeszcze sikasz i nie wiesz co to rap.Polski rap.
Liroy to proplasta polskiego rapu.

Buczer
29 dni temu
Reply to  Ja i on

I za to: chuj mu na grób!

Kutas w dupie Penera
29 dni temu

Każdy jego biznes wygląda jak piramida finansowa i wiecznie coś nie wychodzi.

Klub w NY, pamiętacie starzy Glamrapowicze stronę Koniaczek.pl to był taki glamrap na przełomie 2009-2010 roku to też Liroya biznes i co też to upadło.

Później portal stremingowy też nie ma

Od 2008 roku wydaje płytę Nie Dla Dzieci tez nie ma

Kariera polityka zapowiadał się ok, ale niezrozumiałe ruchy ją szybko zakończyły

Można by tak wymieniać i wymieniać

Kuzynka Buczera
29 dni temu

Gosc od lat robi forse na roznych interesach a ty masz bol dupy.

Warsaw
29 dni temu

Ty myślisz ze teraz biznes się robi jeden na całe życie czy jak ?

Odb
1 miesiąc temu

Lełura rusza z nowym sexbiznesem. „Stawajcie na poboczach, a zarobicie”

YO..
1 miesiąc temu

Opublikowany 1 godzinę temu 5 kwietnia 2021Przez Maxymilian Hozer

21:33 29

Chuju
1 miesiąc temu

Wypierdalaj fejku wez ogarnij te komenty zanim sie zaczniesz spuszczac i wstawiac to gowno tu zastanow sie czy to ma sens.
Podpowiem – nie i wykurwiaj szczochu ajsza.
Aa fejk lajki to tez tu nic nie dadza. Elo

yhy
28 dni temu

Jestem Liroy, scyzoryk z Galicji Nie znosze garniturow, kanarów, prohibicji

Borubar
29 dni temu

Jakby jakiś srut z redakcji nie był leniwą bulwą to chociaż by wszedł na ich stronę i sprawdził co wgl robią, pewno chodzi o ten gówniany CRM do gonienia cbd itp.

W-F'ista Jonasz Ruchacz 666
29 dni temu

Liroy to shit dla dzieci – jebać tego narkomania & srać na niego!

JeffOne
29 dni temu

Popularne