Sprawdź nas też tutaj

News

Liroy startuje w wyborach z Poznania. Peja komentuje

Raper połączył siły z Ruchem Narodowym i partią Wolność.

Opublikowany

 

Liroy

Niedoszły prezydent Kielc Piotr Liroy Marzec będzie startował w wyborach do Europarlamentu. Co najciekawsze, będzie on otwierał wielkopolską listę Konfederacji ProPolskiej. Do tych wiadomości odniósł się sam Peja.

Liroy Poznaniakiem?

Konfederację ProPolską tworzą m.in. Ruch Narodowy, partia KORWiN, środowisko Grzegorza Brauna oraz Kai Godek. Informację o starcie Liroya w wyborach podał Grzegorz Wierzbicki na antenie Radia Poznań. – Poznań pozyska nowego mieszkańca. Po konwencjach, po rozmowach, myślę, że nie ma nic złego w tym, że to mówię. Były plotki. Cała lista będzie złożona z mocnych nazwisk z regionu, bo jest jeszcze Ruch Narodowy, Skuteczni – powiedział szef wielkopolskich struktur partii Wolność.

Peja: „Kolegujemy się od lat”

Między Peją a Liroyem nie zawsze była zgoda, wszyscy dobrze pamiętamy lata 90-te i słynny numer „Anty Liroy”. Od kilku lat między raperami jest jednak zgoda. – Zagłosowałbym, chociaż dziwi mnie, że kandyduje stąd. Mądrzy ludzie powinni iść do przodu i robić swoje, a wydaje mi się, że poseł Liroy-Marzec jest jedną z trzeźwiej myślących osób w polityce. Jeśli chodzi o naszą sytuację osobistą, to kolegujemy się od lat. Nie ma żadnego znaczenia czy jest z Kielc, czy z Poznania. Jeśli chce startować w Poznaniu, to tu jest bliżej Europy – powiedział w rozmowie z radiem Poznań Rychu.

Wybory do Europarlamentu odbędą się 26 maja.

 
35 komentarzy

35
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
devx1

Pojechalem do kielc i dymu szukalem ale kurwa w srodku nocy nic nie zdzialalem, nikogo tam nie bylo bo scyzoryk to fikcja lecz ja jeszcze tutaj wpadne i przelece wasze stare, stane sie waszym nocnym koszmarem. No powiedzcie scyzoryki gdziescie kurwy byli kiedy mysli z kolejazem w kielcach rzadzili..

Stolar

To co było już nie wróci

głos rozsądku

Jest jednym z niewielu pro-polskich w Sejmie i to należy docenić, ale nie można go lukrować teżvcały czas. Pamiętajmy, że popiera antyszczepionkowych śmieci.

xDDDDDDDDDDD

leroy propolski? chyba propopulistyczny 😀

Odb

Komentator wybrał Liroya z Peją, startują z Poznania

fsdg

Frajerze jebany chodzi o to żeby ludzie mieli wolny wybór czy chcą szczepić swoje rzeczy lub nie. W wielu krajach tak jest i jakoś ludzie nie umierają ty cwelu zajebany

Ja pierdolę

„Jeśli chce startować w Poznaniu, to tu jest bliżej Europy” Rysiu drugi Suski

Sebastian "Anal king" Alvarez

Bylem w Poznaniu i tez myslalem ze to jest europejskie miasti, nigdzie nie widzialem takiego hamstwa. Wszedzie. Kto byl ten wie.

xaxa

Liroy Liroy ten jebany madafaka

xtz

może mi skoczyć na
snacka zwierzaka!

Tadeusz Pener

ta cała jego rozjebana kielecka ekipa

ESSA SKURWESYNY

Może szukać gówna na poznańskich śmietnikach

Waldis

Jeżeli się tu pokażesz, Ty je ana kurwo…

Monar king

Bedziesz mial morde obita rowno

Damian

A jego rozjebana kielecka ekipa może szukać gówna na Poznańskich śmietnikach

Mati86

„Może szukać gówna na Poznańskich śmietnikach”

xDDDDDDDDDDD

karzeł zgrywa antyunijnego gnoma, ale po pensyjkę w euro to się pcha 🙂
populista pierwszej wody tak jak rysiulek sklejka.

Dorian

„tu jest bliżej europy” haha mieszkałem kiedyś w uk z typem z wlkp i on tak samo wielce przekonany że poznań i wlkp to jakiś wielce rozwinięty i nowoczesny region a gdy tam pojechałem to kurwa w mieszkaniach piece kaflowe a cały region to jakaś rolnicza kraina zdominowana polami uprawnymi buraka cukrowego

Poznaniaka

Nie masz bladego pojęcia o Prawdziwej Wielkopolsce i Naszej Historii. Niestety mamy coraz więcej naleciałości które chcą zdominować Nasz region i Naszą kulturę.

Stolar

Pozdrawiam Legendarnych raperów slu i Liroy z fartem życzę

Chuj wam w dupska

Morda was świezbi cwele zajebane tylko pierdolić na kogoś potraficie ps.a o Europie skurwysyny to wy pojęcia nie macie dziecinada pozdro fan Liroy & Peja

twoja_stara

Karzel muzyczny, moralny i życiowy. Idealny polityk.

Kupa gowna

Maly gnojek

taka prawda

leroy merlin, przykro mi, ale będziesz musiał się oblizać zapachem eurasiów.

00:12 i 17

Opublikowany 10 godzin temu Przez Mariusz Jop
23:41 7

Monar king

Rysiu atencjusz pierdolony juz musi swoj jebany ryj wtykac we wszystko, chuuuuj kogo obchodzi twoja pierdolona opinia niech to w koncu do ciebie dotrze idioto jebany, jeszcze kurwa niech mutant najlepiej dorzuci swoje blyskotliwe 3 grosze

lubisz to?

Masz rację, wychechłańcu. Bliżej do Berlina na parady równości.

Sebastian "Anal king" Alvarez

Leeroy jest polakiem zydowskigo pochodzenia i nie mozna mu odmowic umiejetnego okrecania gojow wokol palca.

Peja Głab

„Stąd ma bliżej do Europy…” Hahahaha. To gdzie teraz jest ? W Afryce ? W Azji?

ELO

KURWA TY DEBILU XD

Yomenik

Sprawdź czy nie jest w twojej dupie

kapeć bez podeszwy

O proszę, nie dość, że peja ostatnio upadla się do granic możliwości i spadł na samo dno to na dodatek pozuje na światłego europejczyka 🙂 Kundel do szczania. A tfu.

ANaImieMam

Kundel to cie robił suko

Rita

Skubi Jabadubi, ty chuju

utuber

chuj wam w dupsko za przygody

Popularne