Sprawdź nas też tutaj

News

List gończy za Bonusem RPK? Sąd się wstrzymuje

Wszystko rozstrzygnie się za kilka dni.

Opublikowany

 

fot. kadr z wideo / polsatnews.pl

Na początku września Bonus RPK miał rozpocząć odbywanie kary 5,5 roku więzienia za handel narkotykami. Raper, który kilka dni temu ponownie został ojcem nie stawił się w zakładzie karnym z powodów zdrowotnych. Od samego początku raper przekonuje, że padł ofiarą pomówienia. Sąd nie zamierza jeszcze ścigać go listem gończym.


Bonus RPK liczy na odroczenie kary

W tym tygodniu warszawski raper opublikował w sieci zdjęcie ze szpitala, w którym poddał się pilnej operacji. Jak informował, z powodów zdrowotnych nie mógł stawić się w wyznaczonym terminie w więzieniu. – Zdrowie jest dla mnie ważniejsze, a warunki wolnościowe zapewniają mi profesjonalną opiekę medyczną. – komentował.

Sąd Rejonowy dla Warszawy-Woli nie zamierza jednak wydawać za raperem listu gończego. 29 sierpnia Sąd odmówił Bonusowi wstrzymania wykonania orzeczonej kary pozbawienia wolności, więc raper złożył teraz wniosek o odroczenie wykonania orzeczonej wobec niego kary pozbawienia wolności. Rozpatrzenie wniosku odbędzie się 10 października 2019 roku. – poinformował portal TVP Info. Jeżeli jednak 10 października zapadnie niekorzystna dla rapera decyzja i nadal będzie on unikał stawienia się w zakładzie karnym, wtedy sąd wyda za nim list gończy.



bonus rpk w szpitalu operacja
Bonus RPK w szpitalu / fot. instagram/bonusrpk_official

Bonus RPK ma drugiego syna

25 września raper podzielił się ze słuchaczami radosną nowiną. Tego dnia na świat przyszedł jego drugi syn Krzysztof. – Dzień dobry! Mam na imię Krzyś i przyszedłem dziś na świat, aby go zdobyć! – napisał Bonus, który jest ojcem także sześcioletniego Kuby.

 
95 komentarzy
95 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
MSa
3 lat temu

Najpierw w klipach udają gangusów a później na rozprawie płacz, wysoki sądzie to takie żarty wcale nie sprzedawałem narkotyków a na klipach to był koperek.

PRZYGANIAŁ PEJA GARNKOWI
3 lat temu
Reply to  MSa

debilu nie ma na niego dowodów a możesz mieć maryche z CBD jako rekwizyt i co chuju zakazane to jest ?

Razem Ponad Kindybał
3 lat temu

Czyli taki to jego street credit

peter piper
3 lat temu

przesluchaj rapp snitch knishes MF Dooma, juz wtedy ogarnieci szczali z beki, ze te downy pokroju bobbiego shmurdy same na siebie kabluja

Suczysko89
3 lat temu

CBD powinno być dostępne 2 aptekach, chuj w spożywczych sklepach ale z domieszką hloroformu i altecytu. Uśpić w pizdu zanim złoży jaja.

Hugo
3 lat temu

To na chuj się promują na pseudo gangusów i młodym pierdolą banie potem taki jeden z drugim z nożem zapierdala głąb

Adam
3 lat temu

PRAWNIK PO PODSTAWÓWCE SIĘ ZNALAZŁ, HA HA, SIĘ NA BEZROBOCIU SIEDZI TO I JEST CZAS NA EDUKACJĘ HA HA

rPS
3 lat temu
Reply to  MSa

No dobra jak taki czysty jest to niech przedstawi jakieś dokumenty na to , idę w zakład że leży coś tam kurwa na rzeczy i cos jest bo tak to już by publikował na tych swoich officialach wszelkie kwity żeby uwiarygodnić swoją przejrzystość że system go niszczy etc i nagrał by kawałki jak go wrobili i pomówili jaki ten system jest popierdolony bo niewinny człowiek idzie siedzieć który zawsze wszystko legalnie załatwiał. Sam bym się obsral przed wizja więzienia więc powtórzę to co od dawna mówię zdala od patoli i będzie dobrze rap mozna robić i to w dodatku dobry jakoś kurwa Ero, TdF,Pezet,Onar,całe JWP, hi fi , Hg nie ma takich problemów tylko jego pomowili. Chada brał udzial w ciemnych interesach i garował niejednokrotnie wspominał że na własne życzenie.

StachoKolasa
3 lat temu
Reply to  rPS

Strasznie długo to trwa i już idzie i już zdjęcia pod aresztem śledczym i huj dalej na wolności długo jeszcze ten teatrzyk potrwa ? To dziecko’ to szpital to za chwilę się kurwa ocknie że zaległego dentystę ma jeszcze co jest?
Za chwilę będzie robil wyprawkę do więzienia w Tesco i grudzień go złapie to jeszcze pasuje ostatnia wigilię wspólnie spędzić a po nowym roku zapadnie się pod ziemię i huj z jego odsiadki. Przestańcie go przeżywać wszyscy normalni i uliczniaki dilował to wiedział jakie mogą być konsekwencje
Malolat -dilował garował
Chada- kroił fury garował
Nikomu nie życzę pierdla nawet wrogowi ale to już jest teatr

Socjopata
3 lat temu
Reply to  StachoKolasa

Szopka w chuj. Tymbardziej dziwi, że ktoś kupuje jego płyty. Koleś jest nieautentyczny.

Vir17
3 lat temu
Reply to  Socjopata

Wy zjeba i hejterzy naprawdę powinniście się leczyć na głowyu.tylko was nawet nigdy nie będzie stać na psychologa! /..

Mateusz
3 lat temu
Reply to  Socjopata

Nie, po prostu rżnie głupa i dobrze Fuck the system – nie zlapałeś mnie kurwo za rękę to chuja mi możesz, a na koniec dodam każdy zdechnie z tym co zrobił w życiu, ale jeden ze szczerym uśmiechem na ustach i spokojem w bani a drugi ze sztucznym i całe życie będzie się za siebie obracał jak usłyszy szmer.

bRD
3 lat temu
Reply to  Mateusz

No wiadomo props za swiadomosc, przejechane jest to życie gangstera slabo bo ścigaja pały, a normalnych jeszcze gorzej bo trza się pilnować i oglądać za siebie… jak zyc

Piklo
3 lat temu
Reply to  StachoKolasa

Opisał głos pokolenia..

Kamil
3 lat temu
Reply to  rPS

Jak można mieć głąbie papiery na pomówienia. Policja przejebala mu wszystko i nic nie znaleźli… To już coś mówi. Po za tym po nim widać z nie bawi się w to gówno. Ma firme, rodzinę i wszystko co do szczęścia potrzebne. Po co psuć to? Zawsze się znajdzie taka kurwa jak ty co będzie pierdolić po swojemu!

EJ TY KOLO
3 lat temu
Reply to  Kamil

AHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAH :):):):)

Zbigniew
3 lat temu
Reply to  Kamil

Mieszkał w bloku kiedyś typ podobnież nie do dotknięcia co to nie on twardy paragraf, też miał rodzinę , firmę dobre auta, ciuchy nie byle jakie w sumie ciężko nie pracował bo coś tam handlowal ale czarni zajeżdżali 2 razy na blok nad ranem 1 raz coś tam pokombinowal i poszło ale dozor, później wpakowali się 2 raz , typa nie było ze 3 lata rodzina mówiła że choruje jak się później okazało był passerem samochodowym więc nie do końca jedno idzie w parze z drugim jak widac. Zbytnio nie protestował że niewinny

Wafel
3 lat temu
Reply to  Kamil

A co pod tapczanem siedziałeś i widziałeś to?

Mateusz
3 lat temu
Reply to  Kamil

Od czegoś zacząć trzeba, Poza tym sprawy narkotykowe nie są sprawami dowodowymi A opierają się na na zeznaniach. Co mają mu ta sztukę co sprzedał przynieść czy jak ??

małpiszon
3 lat temu
Reply to  rPS

Jakie można mieć dokumenty aby udowodnić swoją niewinność?
Poza tym to nie oskarżony ma cokolwiek udowadniać.
A ty jak udowodnisz, że nie jesteś złodziejem?

bonus BGC
3 lat temu
Reply to  małpiszon

Dokumenty które poświadczają że hajs legalnie zarobiony wydałeś na kupno auta, tv, kanapy, mebli pozatym umowa że pracujesz legalnie prowadzisz działalność odprowadzasz z tego podatki które pokrywają się że wszystkim. Zeznania rodziny, znajomych jak spełniasz to wszystko możesz mieć sumienie czyste. Oczywiście możesz być wrabiany ale od tego są papugi i jeżeli wszystko jest ok to tylko sądowa batalia żeby im to potwierdzić i już mordo

StachoKolasa
3 lat temu
Reply to  bonus BGC

W sumie na nielegalne działania też nie masz dokumentów tylko zdjęcia, zeznaniami bilingi itp więc w jedną i drugą stronę to dziala

małpiszon
3 lat temu
Reply to  bonus BGC

Jajca sobie robisz?! Czy tak na poważnie?
Myślisz, że w sprawie o handel narkotykami sąd interesują pit-y.
Z tego co napisałeś wnioskuję, że nigdy nie dostałeś nawet mandatu nie mówiąc już o wizycie na komisariacie.
Nie masz najmniejszego pojęcia jak wygląda sprawa sądowa gdzie jedynym dowodem są zeznania jakiegoś skruszonego niby gangstera.

StachoKolasa
3 lat temu
Reply to  małpiszon

No ty chyba niepowazny jesteś jak mu w wchodża na chatę jest przesłanka jakiegoś prawilnika co zeznał że Bonus coś tam dilował i powiedz mi jeszcze że przez cały proces go kurwa nie prześwietla skąd hajs na firmę czy legal czy nielegal wszystko mu kurwa sprawdza skąd miał hajs na pierdolone klapki na wakacje. Naturalne jest że najważniejszy by był dowód rzeczowy którego rzekomo nie miał druga przesłanka zeznania skruszonego gangusa, trzecia prześwietlamy wszystko. Bo proste jest że gangus jak już sypał to wspominał o nielegalnie zarobionym hajsie.wiec przypominam swiadek, dowód rzeczowy, finanse podatki vaty itp wszystko strzelają być może miał wszystko cacy. A jeżeli chodzi o moje mandaty ok.goscinnie nieraz występowałem też także spokojna twoja

lokalne zrodlo
3 lat temu
Reply to  StachoKolasa

Obydwaj pierdolita jak potłuczeni ale tak jeżeli działaność jego firmy będzie chaczyla o lata działalności przestępczej to mają prawo prześwietlić, lub wtedy jeżeli któraś ze stron wniesie o coś takiego mortki

małpiszon
3 lat temu
Reply to  StachoKolasa

Używasz słów ze starej bajery w dodatku z błędami (prawilnik), rzucasz kurwami, powołujesz się na jakiś dowód rzeczowy (którego nie ma) i nadal nic z tego nie wynika.
Sąd to nie urząd skarbowy, nikogo nie prześwietla, po prostu 3 skruszonych go pomówiło i sąd dał im wiarę, na tej podstawie skazał Bonusa na 5 i pół roku.
Takich spraw jest tysiące, nikt nie weryfikuje dogłębnie zeznań takich niby skruszonych.
Temat jest mi dobrze znany, jest HFPCz, która monitoruje takie właśnie sprawy i współpracuję z nimi w zwalczaniu tzw.60-tek i innych koronnych.

StachoKolasa
3 lat temu
Reply to  małpiszon

W porządku rozumiem być może i stara bajera, fajnie wyjaśniłeś temat także teraz dogłębnie znamy powody przez które Bonus RPK będzie przebywał w Zakładzie Karnym. Został pomówiony przez 3 skruszonych gangsterów z którymi musiał brać kiedyś udział w działalności przestępczej.
Czy prawdzie (prawdziwe) tego nie wiemy, wie to napewno Bonus RPK został wylosowany z tysiąca takich spraw i tak naprawdę może nikt tego nie weryfikuje, a może jeżeli nawet ktoś jakby w jego przypadku zweryfikował fakty stały by się prawda.
Miło było prowadzić konwersacje na wysokim poziomie i dziękuje za dogłębną analizę przypadku.

Pozdrawiam

Mateusz
3 lat temu
Reply to  bonus BGC

To na huj ratuje że maczał w tym palce ?? Sam się przyznaje. Wystarczy ??

małpiszon
3 lat temu
Reply to  Mateusz

Dziwi mnie, że tak wiele osób na tym forum wypowiada się przeciwko Bonusowi.
Nie jeden z tych krzykaczy palił zielsko, wciągał amfetaminę, wypisywał na murach CHWDP i ogólnie wśród ziomków uchodzi za tzw. dobrego chłopaka a tak naprawdę jest zwykłym kapusiem i rozjebusem, który z miłą chęcią wsadził by do puchy każdego komu się lepiej powodzi.
To co Bonus rapuje nie jest w tej sprawie istotne, nie wiem czy handlował czy nie handlował ale skazywanie go na podstawie pomówienia jest delikatnie mówiąc niepoważne.

StachoKolasa
3 lat temu
Reply to  małpiszon

No nie wiem co Ci odpisać, wydaje mi się że jest na niego po prostu hejt wymieszany z beka z całych tych jego pseudo gangsterskich postaw nikogo to już chyba nie bawi.
Bonus RPK się po prostu znudził i każdy w tym momencie wie że gość ewidentnie ostro pali Jana.

Małpiszon
3 lat temu
Reply to  StachoKolasa

Jeszcze raz powtórzę, nie wiem czy jest winny czy nie.
Zeznania tzw. skruszonych nie przekonują mnie.
Ale zakładając, że jest niewinny dlaczego ma zgłosić się do kryminału?
Wszystko co robi zgodne jest z prawem, przynajmniej na razie.
Znam kilka przypadków w których zapadły prawomocne wyroki wieloletniego pozbawienia wolności, adwokaci wnieśli kasację a skazani w międzyczasie odradzali wykonanie kary.
Sąd Najwyższy uchylał wyroki do ponownego rozpoznania a w ponownym byli uniewinnieni albo zapadał wyrok w zawieszeniu.
A jakby od razu po uprawomocnieniu zgłaszali się do ZK i nie odradzali mieli by zmarnowane kilka lat życia.
Znam też kilka przypadków w których po roku odraczania sąd warunkowo zawieszał wyrok np. na okres 3 lat.
W przypadku Bonusa takie zawieszenie nie jest możliwe ze względu na wymiar kary.

Bad boy
3 lat temu
Reply to  MSa

W sądzie każdy kłamie debilu

ty kurwo
3 lat temu
Reply to  Bad boy

dobra niech juz wsadzą tę wiecznie spoconą świnie do klatki

EJ TY KOLO
3 lat temu
Reply to  ty kurwo

TWOJĄ STARĄ WSADZIMY DO BURDELA JEBANY ŁAKU OSIEDLOWY

ty kurwo
3 lat temu
Reply to  EJ TY KOLO

do tego w ktorym twoja stara jest burdel mamą?

kryminał
3 lat temu
Reply to  MSa

Mnie już spotkało 3,5lat odsiadki przyjąłem na klatę a nie jak ta pseudogangsterska pizda bonus tłumaczenie się jak winnny i robienie z siebie gangstera ale na yuotubie ..zje Ali mi psychikę ale ciągnę dalej mam to w chuju..ten świat jest spierdolony..nikt mnie nie szanuje miałem kasę kiedyś dziś jestem szarym człowiekiem ..na szacunek w pace trzeba sobie zapracować na wolności nie

dhytc
3 lat temu
Reply to  kryminał

Bo na wolności hajs

TekasziKastel
3 lat temu

MUREM ZA PRAWOMOCNYM WYROKIEM SADU!!!
DILUJESZ GARUJESZ – nowy singiel bonusa po miesiacu odsiatki.

PRZYGANIAŁ PEJA GARNKOWI
3 lat temu
Reply to  TekasziKastel

debilu jebany oni chcą go zamknąć za to że ktoś POWIEDZIAŁ nie ma chuj na niego żadnych dowodów że coś posiadał, tym samym tokiem rozumowania ciebie powinny ukarać mandatem że przeszedłeś na czerwonym bo ktoś tak powiedział CHUJU

Pierdus PieeRDe
3 lat temu

Rozumiem że masz wgląd w akta sprawy? Chyba że to PR-owiec Bonusika od ocieplania wizerunku? 🙂

PRZYGANIAŁ PEJA GARNKOWI
3 lat temu

pijarowiec a ty jesteś hejtem z chuja pornhuba

Prop&Testo
3 lat temu

Redakcja sramrap sie na mnie uwziela i usuwa moje komentarze, jade z wami kurwy

TekasziKastel
3 lat temu

Nie przechodze na czerownym, w ogole nie chodze bo mam samochod biedaku.

Naczelnik mordziaty
3 lat temu
Reply to  TekasziKastel

PRZECIEZ TO NIE KLINIKA CZY SZPITAL DO HUJA PANA, WIDAC ZE TO POKOJ U JAKIES CIOTKI BARBARY CZY WUJKA JOZEFA,

Tiesto
3 lat temu

Mi się wydaje że to nie o tego Bonusa chodzi to Bonus BGC miał siedzieć sąd pojebał Bonusów stad te pomowienia

Chuj
3 lat temu

Myślisz że aż tak pali Jana?

Stefan
3 lat temu
Reply to  TekasziKastel

Chuj ci w dupe kurwo policyjna zeby ciebie zamkneli bez dowodów, a sory zapomnialem, psy sa nietykalne w tym kraju

John wick
3 lat temu
Reply to  TekasziKastel

Jakiej siatki???

H. K
3 lat temu
Reply to  TekasziKastel

Ty frajerska palo!! Ojciec walil cię w kakao. Śmieći. Konfitury. sądy i psy Jebac kurwy!!!
Murem za Bonusem

TekasziKastel
3 lat temu
Reply to  H. K

Heheh ale żałosna dziecinada… jeszcze jakby to było dla jajec, ale wy naprawde takie ułomy życiowe jestescie, nieudaczniki i parówy.

HSSB1998-2015
3 lat temu

Bonus kawał chłopa a jojczy jak ostatnia pizda, skumał się nie z tymi co trzeba. Ktoś strzelił z ucha zapaliło się pod dupą i się rozjebał jak domy w Afganistanie. Wielki gangus, swoje za uszami ma, teraz wielki lament że niewinny.. Każdy jest niewinny tylko za majty nie wychodzą bo albo ktoś pomaga przy samobójstwie albo się poślizgnie na mydle niefartowanie układając 50 razy na ziemię.. Jesteś chłop bierz wagę na klate 5 lat, może zmądrzejesz. Pewnie teraz kmini czy się rozjebać dalej to dostanie małą koronę. Trzeba było wcześniej myśleć, ha tfu nie pozdrawiam.

KingBruceLee
3 lat temu
Reply to  HSSB1998-2015

Słusznie prawisz

Socjopata
3 lat temu

Rozjebały mnie te hasztagi pod zdjęciem bobasa. Rodzina, wesoła nowina, kocham ponad życie i… ciemna strefa. Kiedy ten cwaniak przestanie kozaczyć? Niech się określi, czy jest normalnym człowiekiem, czy gangsterem. I kto, do kurwy nędzy, kupuje jego płyty?

Odb
3 lat temu

List gończy za sądem? Bonus MPK się wsytrzymuje

DDSDSer
3 lat temu
Reply to  Odb

Bonus MPK się wstrzymuje, a ludzie zaczynają świrować, że spóźnią się do roboty!

Wyruchany
3 lat temu
Reply to  Odb

Kurwa jesli Ciebie 0db kiedys tu zabraknie… To pierdolne ten glamhuj na wieki

odbtochuj
3 lat temu
Reply to  Odb

i tyle w temacie

Janusz Parasol
3 lat temu

Niech skontaktuje się z Kaz Bałaganem, on jest taki kozak, że ma w kieszeni sądi nigdy nie rozkminicie jaki główkuje ten koleś, który wynajmuje mieszkanie, nie ma prawka, nie ma samochodu i gra koncert za koncertem, żeby wyrobić na wydatki Dżasminy.

Radek
3 lat temu

Zrobil zonie drugie dziecko bo myslal ze nie pojdzie siedziec, chodzi po programach, nagrywa filmiki na yt zali sie narzeka… niech ucieka z kraju tak jak Popek, nie wie co sie robi żal pizduś.

odbtochuj
3 lat temu
Reply to  Radek

firme tu ma to jak ma spierdolić typie

anthony
3 lat temu
Reply to  odbtochuj

firmą można zarządzać z dowolnego miejsca na świecie żyjemy w czasach internetu i rozwoju technologicznego ale to tylko taka mała dygresja… prawda jest taka co pokazuje że cały jego image to wysrana z dupy kloaka że poszedłby na puchę z murzynami w celi się pokisił 5,5 po 2 3 latach by wyskoczył za dobre sprawowanie a zalegitymizował by przynajmniej swój image jako twardego ulicznego gansta rapera… gdyby poszedł do grypsujących i skrecił bajerę w zakladach karnych po całej polsce wtedy stałby sie prawdziwy a tak slowa jego piosenek i to co robi pokazuje ze to jest jakaś osiedlowa popierdułka. zatem logiczne jest nieh leci na elite wiezienna i dąży do wypełnienia swojego losu o który tak zabiegał w swoich wypocinach… a z zza krat tez mozna zarzadzac firmą i nagrywać kawaliny patrz. np. Bajorson…marketingowo i ekonomicznie strzał w 10 ale że to rzadka kloaka mu po nogach płynie to sie uchyla od odsiadki za prawomocny wyrok. ot cala degrengolada polskiego pseudo gangsta rapu chca byc gangsta ale tylko na klipach w realu toż popierdułka zatem…
p.s. dziwne te jego unikanie kary miotanie sie ect. no chyba ze czegos opinia publiczna nie wie i dlatego pan Olivier sie uchyla może coś ma za uszami i ktoś po rajtach na dpacerniaku może mu pojechać a za dawanie na psy to wiadomo chuj odrazu w pupę…dziwne zastanawiajace

Eldzio
3 lat temu
Reply to  anthony

Haahahaha kurwa jaki debil a jak masz wykonczeniowke albo budowlanke kurwa typie zamilcz I sie nie pograzaj dalej bo az zal sciska.

małpiszon
3 lat temu
Reply to  anthony

To, że nie chce iść do puchy to akurat rozumiem. Każdy głupi może siedzieć, sztuka naodpierdalać a nie siedzieć (oczywiście nikogo nie sprzedać).
Co do jego w kit gangsta to się zgodzę, Polska to nie USA gdzie raperzy należą do gangów i rapują o swoim życiu.
Sprawa jest prosta, Bonusa pomówiło 3 koleżków, że sobie z nim handlowali narkotykami.
Opowiedzieli to w prokuraturze i w zamian otrzymali obietnicę złagodzenia wyroku art.60 kk.
W sądzie to potwierdzili i Bonus został skazany.
Nie było żadnych innych dowodów pozaosobowych.
Sąd ocenił, że zeznania tych 3 rozjebusów są wiarygodne, obrońca Bonusa napisał apelację.
Sąd odwoławczy uznał ją za bezzasadną i wyrok utrzymał.
Nie wiem czy sąd II instancji sporządził już pisemne uzasadnienie wyroku jeżeli nie to Bonus z adwokatem czekają a jak uzasadnienie zostało napisane to zapewne Bonus zapłacił adwokatowi i ten napisał kasację do SN.
Tak czy owak dlatego Bonus chce załatwić sobie odroczenie wykonania kary gdyż liczy, że SN po rozpoznaniu kasacji uchyli wyrok.

kaczOrrr
3 lat temu
Reply to  małpiszon

Wkoncu jakiś ogarnięty Papuga zawitał na glamrapy byłbyś go w stanie wyciągnąć z tego , nawet jak jest umoczony po uszy?

Pepe
3 lat temu

Szoruj odjebac pajde A nie sciemniasz cwaniaxzek za 5 zl

Zio Bro
3 lat temu

Obciac kurwie łapy przy łokciu i do lochu

Ottolina
3 lat temu

Siema! Stoję na przystanku autoibusowym już 45 minut a autobus powinien jechać już z grubo 25 minut temu i dlatego właśnie jestem strasznie wkurwiony. Słuchanie bonusa mnie na pewno uspokoi, prawda?

Dawid
3 lat temu

Ludzie którzy tutaj komentują nie są dla mnie ludźmi.
Nie ma żadnego twardego dowodu że handlował więc w państwie prawa nie można go skazać i to nie podlega dyskusji.
Prawdopodobnie miał ciężko już od dzieciństwa, więc popełniał błędy.
To nie zmienia jednak faktu że nie ma twardych dowodów.
On ma dzieci on ma żonę. Wy nie macie więc w ogóle tego nie pojmujecie a oceniacie go. Działa w granicach prawa i odracza wyrok w granicach prawa. Sąd też tak uważa bo listu gończego nie wydał.
Większość komuntujących zasługuje na strzała w mordę i mele w pysk.
Przysięgam na matkę że tak jest.
Lepiej nie przyznawajcie się w prawdziwym świecie że wypisujecie sobie komentarze na tym forum.
Bo może tutaj w internecie macie siłę hejtu, ale w prawdziwym świecie zostaniecie zmasakrowani na miejscu w ramach lekcji pokory empatii i szacunku. Szanuję glamrap ale nie szanuje hejterów na tej stronie.

anthony
3 lat temu
Reply to  Dawid

ssij l@che swoim przydupasom

TekasziKastel
3 lat temu
Reply to  Dawid

Tak bo wystarczy powiedziec że ten czy tamten to diler, zlodziej, morderca lub pedofil i bez zadnych dowodow sad ko skazuje… dzieci tak to nie dziala.

Janusz
3 lat temu
Reply to  Dawid

Mati spokojnie, przejdz sie po pokoju czy cos

www.e-raper.pl
3 lat temu

DAJCIE TE AKTA I WTEDY ZOBACZYMY CZY NIEWINNY.

POZA TYM TO WBIJAJ NA FORUMEK BYCZKU – http://www.e-raper.pl

Balbina
3 lat temu

Stuleje mu operowali?

Michal
3 lat temu

Hahaha

Ananas
3 lat temu

Zamknąć pajaca i nie gadać już o nim. Odsiedzi swoje i może wyjdzie na ludzi.

Bro
3 lat temu

A w więzieniach nie ma szpitali??

PAIN
3 lat temu

Msa zgadzam sie byl krolem zycia skonczylo sie ciekawe ilu rozpierdolil ze tylko 5+ lat dlatego sie nie chce stawic bo dupe rozp… dziwne ze ten sad sie tak cacka

panpe
3 lat temu

co jak co Panowie ale jak widzę to jego zdjęcie szpitalne… ta buzke niewinke.. ten smutek w oczach zdaje sje mówić „widzicie biedny jestem ale wytrwały niestrudzony” to mnie jakąś emocja targa zaraz.. irytacja.. złość .. co za zdjęcie perfidne

PRZYGANIAŁ PEJA GARNKOWI
3 lat temu

stary a ty byś chciał za frajer płacić 500,000 PLN i wyrok za chuj bo ktoś cię pomówi ? nie złapali go na dilowaniu , nie było bilingów nic tylko chuj jakiś powiedział to zamykamy, zjebane państwo każdego tak można udupić

Soplica Wisniowa i na tarczy złoty krokodyl
3 lat temu

Elegancko Bonus.. Walcz o swoje na każdy sposób.. Zdrowia wam życzę. Nigdy mało!

Michal
3 lat temu

Taki kozak

CapitanKox
3 lat temu

Mi ostatnio Jarek Kaczyński 5kg sprzedał wezcie go zamknijcie

dfsdfs4erfsdsdf
3 lat temu

Jakby miał JAJA a nie był pizdą to by odsiedział 3 lata i wyszedł za dobre sprawowanie ,uzyskałby tym SZACUNEK a tak to jest taką popierdółką Joutubową Gangsterską ,jak jesteś Ciota to uciekaj za Granicę jak POPEK i Chuj ,ale będziesz taką samą pizdą jak Rafonix ten co się zesrał i przepraszał Kuracyje aby uniknąć odsiadki ,każdy jest Cwanym Cwaniakiem na WolnoŚĆI a w Puszce mięknie i jest Dziwką prałbyś tam pewnie skarpety mi i mył kible jakbym ci kazał ,bo przesiedziałem wyrok 3 lat za głupote i „niewinność” tylko mi to psyche zryło,sąd ma to w chuju musi być jakiś kozeł ofiarny,chłopaki cię posprzedawały i teraz płaczesz. takich masz kumpli ,Polak polaka co zrobi? Sprzeda jak kostecki mówił a zagranicą się połamią gangsterzy i przerobią na kwaśne gówno za takie coś taka prawda, Masz KASE to przekup kogoś w Prokuraturze i chuj

Marek Wrocław
3 lat temu

Co za dziwny zbieg okoliczności… Najpierw Żurom przed odsiadka ukrył się żeby zrobić operacje teraz Bonus… Szkopuł tkwi w tym że później dostają papier (kupują) że dalsze leczenie może odbywać się tylko w warunkach wolnościowych niestety sąd jest cwanszy u stwierdza zawsze że może się leczyć w warunkach izolacji. Tak więc ani Żurom ani Bonus nic nie ugraja na tych akcjach z leczeniem przed odsiadkowym. Z drugiej strony miał tyle czasu żeby to załatwić, mógł nagrywać płyty a leczyć się już nie? Słaba akcja….

­­­Razem Pokonamy Kiłę
3 lat temu

Wierzę!

Razem Ponad Kindybał
3 lat temu

Qu’est que ca
Qu’est que c’est
Lecę tu po kreskę se

SFUNKS
3 lat temu

ZAPRASZAM NA RECENZJE PLYTY PEZETA DO MNIE NA KANAŁ: https://www.youtube.com/watch?v=oNJUaZdd5VU&t

SQTY.BOI
3 lat temu

Jestem metro playerem

AMSTERDAM NIGGA
3 lat temu
Reply to  SQTY.BOI

Mamy twoje buty

Warszafski oldskul
2 lat temu
Reply to  SQTY.BOI

Piter weź zajeb skok na butle od wanisza czy coś

Matek
3 lat temu

Brak słów, człowiekowi się drugi syn urodził grozi mu wizja odsiadki a wy zero empatii.. już nie wspomnę o pierwszym, które musiało ojca odwiedzać w pasiakach wg mnie nigdy nie powinno się skazywać na podstawie zeznania frajera który robił kiedyś straszne rzeczy a teraz idzie na współpracę z wymiarem sprawiedliwości i jest wzorowym obywatelem gdzie w pokojach zeznania są omawiane, a zresztą kiedyś was to spotka czego nikomu nie życzę to może wtedy coś do was dojdzie barany..

Mango
3 lat temu
Reply to  Matek

To pod dupą się pali łeb zestresowany i mają chęć jeszcze dzieci robić??

TekasziKastel
3 lat temu
Reply to  Matek

Nie mam zamiaru dilować, ani zadawać się z jakimiś bandytami. Pajacować na gangstera też nie mam zamiaru. Jeżeli trafie do wiezienia do jako niewinny nie tak jak inni niewinni którzy sa winni ja bede naprawdę niewinny 😉

Stefan
3 lat temu

Beka z was kurwy konfidenci. Mam nadzieje, że spotka was kara za takie oczernianie.

Socjopata
3 lat temu
Reply to  Stefan

Nigdy nikomu źle nie życz, bo zobaczysz jak się przejedziesz.

Popularne