Sprawdź nas też tutaj

News

Louis Villain zagrał na fortepianie w centrum Warszawy

Na miejscu pojawili się też Pezet, Rest i Onar.

Opublikowany

 

louis villain fortepian

W poniedziałek w Warszawie odbyło się nietypowe wydarzenie, za którym stał Louis Villain. Raper i producent ustawił na ul. Brackiej 20 fortepian i zaczął na nim grać.

Reprezentant Moya Label zapowiedział kilka godzin wcześniej, że pojawi się w poniedziałek o 18:00 na Brackiej 20. Nie wiedzieliśmy jeszcze wtedy, że nasz maestro da fortepianowy koncert. Na wydarzeniu pojawiło się też kilku raperów: Pezet, Onar oraz Rest Dixon37, którzy podziwiali muzyczny talent kolegi po fachu.

Performance Louisa w centrum stolicy ma związek z jego nadchodzącą płytą „Maestro” i posłuży do jej promocji najpewniej w formie teledysku. Więcej o albumie przeczytacie w naszym dziale Premier Płytowych.





44 komentarze
44 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Rest in Piss
1 miesiąc temu

Czekam na jutrzejszy występ Jongmena z tamburynem w centrum bazaru na Bakalarskiej.

żENADA (GIMBAO33)
1 miesiąc temu
Reply to  Rest in Piss

p3dał p3dał w zakopanem,
tym ty rym
co dotyka cię swym ciałem
tym ty rym
kobietą jesteś tak a ja
ogierem tej nocy,
kootas wejdzie w twoje pośladki
jeszcze nie raz cie zaskoczy,
wyyyypijemy całą szpermę aż do dnaaaaa!

Haha
1 miesiąc temu
Reply to  Rest in Piss

xD

Nemesis
1 miesiąc temu
Reply to  Rest in Piss

Powinien tłuc tym tamburynem w pusty baniak Alberto

Belzebub
1 miesiąc temu
Reply to  Rest in Piss

Jongmen w Dubaju zaklina węże na flecie tak że lipa będzie z bakalarska

RURA "RUROMINA" RUROMSKA
1 miesiąc temu
Reply to  Rest in Piss

Wracaj na taśme produkcyjną, nieudaczniku

Papa
1 miesiąc temu
Reply to  Rest in Piss

Nic specjalnego widziałem go już w Sosnowcu na Targowej, tamburyn tez jakiś taki niedostrojony 🙂

Ak-47 (ziemia jest płaska)
1 miesiąc temu

To może mi wytłumaczycie jak jesteście tacy mądrzy, jakim cudem skoro ziemia jest okrągła to ten fortepian nie pojechał w dół albo się nie wypie.rdolił w centrum warszawy?

Krzy kszysztof kulomb
1 miesiąc temu

Bo hamulec miał wciśnięty

Mirek
1 miesiąc temu

Luis zakolain

Chvj w dvpie Alberto
1 miesiąc temu

Zblazowany grubas z mafijnymi urojeniami hahahaha

RURA "RUROMINA" RUROMSKA
1 miesiąc temu

Wracaj na taśme produkcyjną, nieudaczniku

Sentino
1 miesiąc temu

A na fujarce zagra?

Rafał z cycami
1 miesiąc temu
Reply to  Sentino

Oj grywał, grywał. Pięknie grał…

Hfdd
1 miesiąc temu

Polski film gangsterski?

Chłopaki z recepcji

Xd

RURA "RUROMINA" RUROMSKA
1 miesiąc temu
Reply to  Hfdd

Wracaj na taśme produkcyjną, nieudaczniku

Syn Zdzisława
1 miesiąc temu

Może i ziemia jest płaska ale za to ten ch.uj jest okrągły jak piłka

kwasniewski_KUCZMA_W_BAGOLU
1 miesiąc temu
Reply to  Syn Zdzisława

OOO ten to okragły jest

ukulele
1 miesiąc temu

Fajne ma buty.

Ten Typ Mes
1 miesiąc temu
Reply to  ukulele

Dzięki! Pożyczyłem mu.
Musi oddać do niedzieli, bo idę na mszę.

Emfazy Parówka
1 miesiąc temu
Reply to  Ten Typ Mes

To po krześcijańsku, propsy zią.

RURA "RUROMINA" RUROMSKA
1 miesiąc temu

Wielki gangster w mordę kopany xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Goondi Goonda
1 miesiąc temu

Wracaj na taśme produkcyjną, nieudaczniku

Analny Książę
1 miesiąc temu

Cwelis Villain zagrał na flecie kolegi w centrum Warszawy

RURA "RUROMINA" RUROMSKA
1 miesiąc temu

Wracaj na taśme produkcyjną, nieudaczniku

quebokisne
1 miesiąc temu

Mimo ze z rapem ma niewiele wspolnego jak kazdy na tej stronie to przynajmniej umie na czyms grac a nie jak polowa na tym by sobie palce polamala

Elooom
1 miesiąc temu

On ma ucho do muzyki widac z dobrej rodziny chlopak a sie bawi w udawanie gangstera

never
1 miesiąc temu

No właśnie i gdzie tu sprawiedliwość, taki Kizo ma full hajsu a tu bidula gra o parę drobnych w centrum.

Ten Typ Kiep
1 miesiąc temu

Bidet, Anal, Reset i L.O.27

Odb
1 miesiąc temu

Gruby zakolak z fiflakiem jak śliwka węgierka. Krótkim i sinym. Widziałem go jak kawałek poza centrum ruc.hał psa jak sra

Mad Chuck
1 miesiąc temu

Szkoda że nie padało.

Szłeś
1 miesiąc temu

Tu na fortepianie popierduje a jak bity to nie do swoich pętli.

Edzio tiktokowiec śpiewa
1 miesiąc temu

W tym tygodniu nową piosenkę tygodnia jest: Dubi dubi dubi dub dub dub dubi dubi je je, a piosenką dnia jest: Hej men tracisz czas ja to nie głaz. Spiewamy, bawimy sie łaki komą i lecgoł.

p2p eMule 666
1 miesiąc temu

Cyrk dosłownie!

kwasniewski_KUCZMA_W_BAGOLU
1 miesiąc temu

haha ten instrument w dziecięcym rozmiarze 😀 haha kartofel sobie gra 😀 ahahaha eh ci wszyscy fake MC’S

aaaaaaaaaaaa
1 miesiąc temu

atrakcja turystyczna

Nikt
1 miesiąc temu

Ja kiedyś nasrałem na podłogę w kiblu na dworcu PKP w Łodzi.

Emfazy Parówka
1 miesiąc temu
Reply to  Nikt

A ja w windzie w biurowcu.

Sidney Zakolak
1 miesiąc temu
Reply to  Nikt

A ja kiedyś na boisku w Toruniu na tej bialej kropce na środku boiska.

Hip Hop Jest Biały
1 miesiąc temu

Ale na poważnie, jaki ten koleś jest brzydki.

RURA "RUROMINA" RUROMSKA
1 miesiąc temu

Wracaj na taśme produkcyjną, nieudaczniku

Odb
1 miesiąc temu

Louis Srillain zagrał na fujarce Kałviego w centrum Warszawy

Odb
1 miesiąc temu
Reply to  Odb

Podszyw w morde kopany. Bym cię spotkał to bym ci zaje.bał

Odb
1 miesiąc temu
Reply to  Odb

Wszystkie podszywy obrzydliwe

Popularne