Sprawdź nas też tutaj

News

Ludzie mdleją na koncertach Bedoesa. „Rozkładano łóżka polowe”

„Mam nadzieję, że to wydarzenie nie wpłynie negatywnie na Wasz odbiór mojej muzyki”.

Opublikowany

 

fot. @kaczy__

Po wydaniu albumu „Opowieści z doliny smoków” Bedoes & Lanek ruszyli w trasę koncertową po całej Polsce. Niedawno duet gościł m.in. w Łodzi, gdzie doszło do nieprzewidywalnych sytuacji. Część słuchaczy straciła przytomność i zorganizowano dla nich prowizoryczne łóżka.

Bardzo dużo osób zemdlało na wczorajszym koncercie, doszło do sytuacji w której w holu obok były rozłożone łóżka polowe i na bieżąco byli wynoszeni ludzie którzy tracili przytomność – wszystkim Wam życzę zdrowia, dziękuję Wam za Waszą wspaniałą energię i mam nadzieję, że zobaczymy się ponownie i to wydarzenie nie wpłynie negatywnie na Wasz odbiór mojej muzyki na żywo. Wszystkiego dobrego dla Was. – komentuje Bedoes.

 
65 komentarzy

65
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Anushroom

Nic dziwnego od tego gówna można zejść z tego świata nawet. Także tyle mieli szczescia że tylko mdleli szybkiego powrotu do zdrowia i nigdy więcej na koncerty tego Kocopoła

Muschroom

Jak coś nie podoba jego twórczość to co nie słuchaj

Słuchaj kolo

Ok boomer

major

Typowe odpowiedzi fanów tego zjeba. Potrafią odpisać tylko „ok boomer” albo „jak się nie podoba to nie słuchaj”. Dobre kontrargumenty, nie ma co. Ale w sumie nie ma się co dziwić, żeby słuchać takiego gówna trzeba mieć jakieś ubytki w intelekcie.

Jebac majora specjal cwela

a jakich argumentów użył op śmieć skurwiały ty spierdolino?

ZoZo

Nie obrażaj jego fanów {xD}

Imię jest nie ważne

Dobrze że ty masz na tyle dobrze rozwinięte konstruowanie argumentów że potrafisz napisać „lol twoja muzyka jest chujowa, a ty masz autyzm”

Imię

To że kogoś nie lubicie nie oznacza że musicie hejtować i wyzywać fanów tego człowieka, ja jakoś nie lubię Ariany Grande i nic nie mam do osób które ją lubią

CERSANIT

Jak ci sie nie podobaja komentarze to ich nie czytaj leszczyno

Tomasz

Jak ty to gówno nazywasz twórczością to wyjmij kij z dupy i watę z uszu.

Ok boomer

A ty wyjmij kreta z cipy i przestań jdńczeć

Gardzewami

Taka prawda, a to co tu się odpierdala w komentarzach wg mnie ma po części związek z szeroko rozumianym mechanizmem wyparcia. Mówiąc prościej komentujący tu w większości są sfrustrowani faktem, że taki zabson na przykład rucha co weekend inną kobietę o wygladzie co najmniej 9/10 co jest totalnie poza ich zasięgiem (oni muszą się zadowolić „brzydkimi konkubinami”, nierzadko muszą się najebać żeby je ruszyć w ogóle). Ich mózg żeby nie obniżać poziomu serotoniny (czego skutkiem była by depresja), nie dopuszcza niektórych informacji, a te które dopuścił interpretuje w sposób, który nie będzie miał niekorzystnego wpływu o którym napisałem powyżej (przykład takiej interpretacji: „zabson to na pewno pedał i nie rucha ładniejszych dziewczyn niż ja”, co jest oczywiście gówno prawdą i projekcją ich własnych umysłów, a konkretniej systemu motywującego)
Nie ma co się srać o tego typu komentarze bo tak działa ich biologiczny mechanizm przetrwania(w tym wypadku mający na celu uniknąć długotrwałych spadków nastroju).

Kanibal Lektor

12latki to jeszcze nie kobiety. Śmiećson pedofil.

major

Co ty tu wyskakujesz z zabsonem, ruchaniem dupeczek i jakimiś pedałami, jak nikt o tym nawet słowa nie napisał.

Odb

Ludzie mdleją w bagażnikach z Bedoesem. „Rozkładano bagażniki na dachach aut.

Strzelec waffen ss

Jebac cie pedale jebany idz sluchaj disco polo normiku zjebnay

Betonowy racuch

Obserwuje scen3 francuska, niemiecką oraz amerykańską. I takiej chujni jak na naszej scenie to chyba nie ma kurwa nigdzie. Co wam internecik dzieciaczki zrobił z główkami to jest koniec świata. Dobrze obecnie uczyc sie w kierunku zawodu psychoterapeuty albo psychloga bo za pare lat fala zaburzeń bedzie wieksza niz kiedykolwiek

Czysty sarkazm

Ok boomer

Jerzy Popiełuszko obsrał mi łóżko

Ehhh…

Sernix

mówiąc ok boomer to tak jakbyś się chwalił ze jesteś idiotą

Sentino

Bo jest, to właśnie ten dzieciak z pokolenia tych idiotów.

Elokwentny

Robią takie same gówno tylko ładniej opakowane przecież polska scena to większość ksero właśnie z tych kraji

Sentino

Krajów a nie kraji tumanie. Taka twoja elokwencja jak wycie Bedoesa

hahahah

Mózg się buntuje przed hujową muzyką i daje sygnały organizmowi hahaha

WnukPalucha

Ludzie uciekają z koncertów Bedoesa. „Rozkładano łóżka w bagażnikach”

Dirk Diggler dziffko

Bedołes to jest jednak gość, wychowany na ulicach w bydgoskich fawelach osiągnął taki sukces, mógł przecież być poszukiwany albo latać w czterech kominiarach , tam sie traci zęby na osiedlach, ale udało mu sie wyrwac z tego getta, szacun

Snajper Bonzo

Haaa, mistrz, przy „wychowany na ulicach w bygoskich fawelach” się popłakałem ze śmiechu.

SicenS

Wspaniała energia przy omdlewaniu. No co za patentowany idiota. Te połowę łóżka były dla gęgu i wszystkich czternastek, którym udało się wbić bez opiekuna prawnego.

SicenS

Polowe*

Socjopata

Mdlejo, bo ćpajo. Kiedyś na koncertach było naturalne ziółko. Plus dowadniano się chłodnym browarkiem. A teraz? Wóda, mefedrony jakieś, plus brak nawodnienia i jakieś histerie pod sceną. Nic dziwnego, że tak to się kończy. Szczęść Boże!

ToJuzNieRap

Jak słyszę to gowno to tez robi mi się nie dobrze

Czysty sarkazm

To nie słuchaj. Leć do swojego disco polo czy coś.

Wasz ziom

To jest gorsze niż discopolo. Tonjest nowy gatunekm gejpop

Jebzc cje

Ta twoj stary to gej pedale jebany jebac cie i twoja matke kurwe co ja menel posowa

Miestoslaw

„– Bardzo dużo osób zemdlało na wczorajszym koncercie, doszło do sytuacji w której w holu obok były WANNY w których można było się schłodzić wraz z RAFALALĄ i jej kolezankami. – „

Elokwentny

Skorzystałeś rozumiem bo taki doinformowany jesteś

EnoHoNo

Ludzie kąpią się na koncertach Bedoesa. „Rozkładano dmuchane baseny”
„Mam nadzieję, że to wydarzenie wpłynie pozytywnie na Wasz odbiór mojej analnej pasji”.

Ślepy od swiatła

Alkoh narkotyki plus chujowa muzyka grozi smiercią, zawał serca, udar mózgu, paraliż, historia zna takie przypadki, powinni zamknąć tego befdeesa

Young Igi

W sumie jak bym zobaczył takiego brzydala to też bym zemdlał

WnukPalucha

Kobiety nie mają głosu więc spierdalaj

Paprykarz

Fajnie jakby większosc sie niepodszywala… Typie robisz sztuczny tlum idz do swoich i sie pochwal

Young Igi

Ale do kogo to piszesz kretynie

konina w panierce

Mdlejo,bo so w szoku,jak bardzo jesteś tłusty.

ss85

Bedopies, jesteś hujowy

Konietegodobrego

Czas się skończył dla waszych satanistycznych rytuałów odbierającym ludziom energię nara.

Wąsaty młynarz kt.cb.jb

Kurwesyn. Imidż a’la niedojebany, spasiony tirowiec.
Jebać newskoolowy hh

Czysty sarkazm

Chyba chciałeś to napisać w nicku.

Wąsaty młynarz kt.cb.jb

W nicku jest jak trzeba.
Wąsaty młynarz KTÓRY CIEBIE JEBIE

ZigiRozalski

Łał kurwa …..co za njus

asx3213213213213

Odwołać wszystkie Koncerty Bedopsa w trybie natychmiastowym …

devx

Tak nacpani przychodza.. A tak naprawde w poblizu byl TAU i to jego zasluga, oni po prostu z marchwi wstali..

Kanibal Lektor

W komentarzach tutaj jakieś 12latki bronią pedałesa. Na przyrę kurwiaki. Staremu obetnę pensję to wam neta wyłączy i tyle pedałki.

Wiking17
2115

Kto wam dał kurwa dostęp do internetu staruchy.
Wasza postawa co do wieku jest żenująca. Jeżeli mi się coś nie podoba a za to podoba się komuś innemu to jest chorym na łeb chujem i skończonym zjebem. Jeżeli nie podoba wam się taka muzyka do skleić dupy i słuchać czego innego a nie tylko hejtować.
Nie pozdrawiam boomerow.

Klyt

Sklej wary bo Tobie dostep do internetu nadal daje stara. Ja jebie jak można słuchać tak skurwialego wycia o wymyślonych problemach. Jak ma nam sie podobać skurwienie i rozećpanie młodzieży w różowych podkoszulkacch. TFU

2115

Gadu gadu stary dziadu. Po pierwsze chuj cię obchodzi skąd mam internet. Po drugie to wy wszyscy matoły posługujecie się myśleniem: łooo kurła kidyś to bylo muzyko a tyroz to chuj ni muzyka. Mówiłem, jak nie pasuje to zamknąć dupy i wypierdalać. Kto tu mówił o jakimkolwiek ćpaniu w ogóle i skąd wy to bierzecie. Do gejów i pochodnych nic nie mam ale tylko zwrócę uwagę dziady ze już zaraz będziecie żyli za ich pieniądze wiec jak nie chcecie się zarazić poprzez kontakt z pieniędzmi *HA TFU* pedałów to polecam eutanazję.

rozjebund LGBTQnaziTRANS

kto nie skacze ten hetero hop hop hop…kusiole wariaty:*

TIGER BONZO

ZAPRASZAM NA MOJ FUNPAGE TIGER BONZO I NA KANAL TOP GNIOT NA FILMY PEJA KROL

Miedzian

Szczerze ja mam wyjebane na komentaeze bo wiem że zawsze ktos bedzie pierdolił źle i to możliwe że z kurew tak więc …

matka kurka nie myje siurka

Rozsiewa wirusa z Chin.

Sentino

Jeśli chodzi o młodych raperów Bedoes jest spoko wyróżnia się nie wiem co od niego chcecie

Fan SBM

Wszyscy jesteście jebanymi atencjuszami, obrażacie ludzi którzy utrzymują muzykę w Polsce żeby nie zeszła na dno i robią coś pięknego a wy tylko obrażacie, jesteście pizdami, spójrzcie Bedoesowi w oczy i to powiedzcie

Sernix

1.a wy tylko obrażacie

vs.

2.jesteście pizdami

Diagnoza – Fan SBM

BonusLPG

Bardzo chetnie dawaj tego kurwe beztalenta

Betonpies kurwą jest

Jak tej kurwie spojrzeć w oczy jak go białas jebie w dupe w dzień i w nocy?

Popularne