Sprawdź nas też tutaj

News

Made In WWA – najgorętszy festiwal hip-hopowy tego roku

Na scenie wystąpią m.in. Białas, OIO, Malik Montana i Tede.

Opublikowany

 

To już ostatnia prosta przed festiwalem Made In WWA. Lecimy jak rakieta, bo takiego festiwalu jeszcze nie było. Już ten weekend widzimy się na EXPO XXI. Przygotujcie się na najgorętszy festiwal hip-hopowy tego roku.

Line-up pierwszej edycji Made In WWA wygląda co najmniej solidnie. Podczas nowego warszawskiego festiwalu wystąpią takie gwiazdy jak: Białas, OIO, Malik Montana, White 2115, Janusz Walczuk, Tede, Dziarma, Smolasty, Oliwka Brazil, Reto, Jacuś, Kacperczyk, Miły ATZ, Dwa Sławy, Zdechły Osa, Miętha, Catchup & H|odak, Adi & Louis Villain i Barto Katt.

Oprócz koncertów specjalne DJ–sety przygotowane przez m.in. Deemza, Tycjanę, Janigunza, Felipe, 33Szczepana (GOMBAO33), które przez całą noc będą grane na Strefie Jelenia.

Gdyby ktoś chciał poznać tajniki bycia w branży, w od rana sobotę będą odbywać się warsztaty. Janusz Walczuk da wam lekcję, jak tworzyć muzykę, a Magda Dubrawska (Sold Out Agencja / SBM Festival) i Tamara Przystasz (Follow The Step / Made In WWA) opowiedzą, jak dwie dziewczyny zostały królowymi eventów w tym kraju.

– Nie mogło zabraknąć czegoś dla tych, kochających lifestyle i modę. Przygotowaliśmy we współpracy z Olą Bajer specjalny Market, na którym pojawią się niekomercyjne, autorskie marki odzieżowe m.in.: Scary, SAGA SEMI, Synthetic, Funeral Alchemy czy zillamob. Do tego strefa gamingowa od naszych partnerów z Esport Spot czy customizacja butów prowadzona przez Pimp My Shoes.

Bilety są dostępne w sprzedaży tutaj.

14 komentarzy
14 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
beka z raPsów
2 miesięcy temu

Made in SRAKA jakas impreza dla cpunów na plakacie promocyjnym bongo i kula ziemska ze zjaranymi oczami. Co na tym festiwalu bedzie promowane? Muzyka, zjarany leb czy pekniete hemorojdy?

Hjk
2 miesięcy temu
Reply to  beka z raPsów

Bez kitu jeszcze dwie pixy i ,,kwas” we flakonie po prostu rewelacja

Świetlisty
2 miesięcy temu
Reply to  beka z raPsów

Tam są symbole masońskie wystarczy się przyjrzeć

bart
1 miesiąc temu
Reply to  Świetlisty

Co masz na myśli -ja bardziej uważam że satanistyczne, demony ,dmt-changa – masz na myśli dłonie złożone w 6?

Naczelnik Barszczyk
2 miesięcy temu

Festiwal hip-hopowy, a gdzie raperzy? Sama pozerka i dno. Puszczę sobie Norbiego.

HJK
2 miesięcy temu

autentycznie nie poszedłbym na koncert żadnej z wymienionych postaci za darmo, a co dopiero za hajs

dadwdwda
2 miesięcy temu

TO MA BYĆ PLAKAT FESTIALU HH? TO JEST KURWA JAKAŚ PROWOKACJA LGBT.

dadwdwda
2 miesięcy temu

TO JEST KONKURS ZABURZONYCH DZIECI BOGATYCH RODZICÓW

Gdzie się podziały, tamte raperyyyy!!!
2 miesięcy temu

Promowanie gandzi oraz kwasa na koncercie hh, co to się stanęło?

kwasniewski_KUCZMA_W_BAGOLU
2 miesięcy temu

turbo chujowy plakat tak jak warszawskie graffiti

ZBYCHU KLATA
2 miesięcy temu

KURWA, JUŻ LECĘ!!!! KAAAUUUU

Procesor na sraczu - król straponu
2 miesięcy temu

„Adi” i Luis. Tak to jest jak się pisze artykuły na telefonie. Profesjonalni redaktorzy….

Rymson
2 miesięcy temu

Białas, Tede i Atz reszta jakieś no-name’y dla gimbusów. Jebać.

Popularne