Sprawdź nas też tutaj

News

Malik Montana krytycznie o Fryderykach, Popkillerach i Eurowizji

„Grupa osób liżących się po jajach”.

Opublikowany

 

fot. High League

Malik Montana nie ma najlepszego zdania na temat muzycznych nagród przyznawanych polskim artystom. Krytycznie wypowiedział się on również na temat Konkursu Piosenki Eurowizji.

Wiemy nie od dzisiaj, że szefowi GM2L nie jest po drodze z Popkillerami. – Po co wy mnie tu wstawiacie, jak pisałem i mówiłem, że nie chcemy mieć nic wspólnego z wami? – zwrócił się raper niedawno do organizatorów Popkillerów. Okazuje się, że nie ma on dobrego zdania również na temat Fryderyków i Eurowizji.

– Nie oglądałem Eurowizji, ale przeglądałem sobie tych zawodników i uważam, że Eurowizja to jest jedna wielka polityka. Tak samo jak polityką w naszym kraju niestety są Fryderyki – powiedział raper podczas jednej z transmisji na żywo.

– Miałem w sumie tego nie mówić, ale uważam to za totalne kasztaństwo. Całe te zależności, które powodują to, że ktoś jest nominowany itd. Dlatego m.in. nie byłem na Popkillerach, bo uważam, że Fryderyki i Popkillery to jest grupa osób liżących się po jajach, które nie dają możliwości i sposobu na wybicie się artystom naprawdę utalentowanym, tylko wybierają sobie między swoimi, bo z tymi jest im po drodze, a z tymi jest dobrze. To samo myślę o Eurowizji, Fryderykach i o gali Popkillery. Nie dajcie się mordy zmanipulować – zaapelował Malik.

73 komentarze
73 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
nie kupujcie ppv i płyt malika
1 miesiąc temu

Śmietana kolejny antyestablishmentowy debil co niby niepokornie to pierdoli i idzie swoją drogą a prawda jest taka mossa ghawsi że jakby ciebie zaprosili i miałbyś dostać nagrodę jakimś cudem to z podkulonym ogonem zapierdalałbyś tam świńskim truchtem bo jestes produktem marketingowym a nie człowiekiem z zasadami i to na ten temat chciałem powiedzieć i dziękuję za moją wypowiedź

Siły Zbrojne Federacji Rosyjskiej
1 miesiąc temu

Hmm planujemy powtórzyć ofensywę na miasto Sumy by okrążyć Charków i zająć pozycje na ich tyłach, problem w tym że Ukraińcy walą rakietami we własny teren (często zwalają ataki na nas). Trochę mamy zagwozdkę kiedy wprowadzić do walk 3 zrzut ale może niech ukraińcy poczują się bardziej pewnie…

cebulaki robaki tepaki
1 miesiąc temu

PFFFFFF SILY ZBROJNE? BEKA Z WAS SIEROTY I ZLODZIEJE PRALEK,DZIEKI SWOJEMU CAROWI MOZECIE SOBIE CONAJWYZEJ POGODE SPRAWDZIC W INTERNECIE NIE MOWIAC JUZ O WASZEJ GOSPODARCE COFNIETEJ O 20 LAT… GRATUKUJE WAM TOWARZYSZU…

Sentino
1 miesiąc temu

Nie maja internetu przecież te jebane kacapy.

Siły Zbrojne Federacji Rosyjskiej
1 miesiąc temu

Hahaha dawno się tak nie uśmiałem z tej propagandy zachodu, powiedz mi jak niby pralki wywozimy do Rosji? XDDDD to tylko kwestia czasu jak zachód wróci po tanie surowce, już amerykanie chcą od nas gaz kupować aby wam polakom sprzedać drożej XD

tak samo
1 miesiąc temu

Tak ak fabryki z Polski w 45 ,

Latający Quebonafide
1 miesiąc temu

jaki ty madry ogulem o chollera

Klepsydra
1 miesiąc temu

ty gnoju

GenerałAnal
1 miesiąc temu

Trochę pierdolenie bo był w tym roku nominowany w popkillerach. Po jego komentarzu wyjebali jego nominację i wstawili kogoś innego wstawiając nowy post XD więc ma w 100% rację. W dodatku beka zarzucać mu że jest tworem marketingowym bo sam siebie stworzył. Jest niezależny i nie miesza się niepotrzebnie. To trochę przykre że jedyny raper w Polsce który autentycznie radzi sobie bez uczestniczenia w żadnym kółku wzajemnej adoracji jest obcokrajowcem. Może te jebane polskie goje powinny się w końcu czegoś nauczyć i wyciągać wnioski.

truskul z kupą w baggach
1 miesiąc temu
Reply to  GenerałAnal

Jaki on samodzielny XDDD stworzył go pewien polski chilijczyk wychowany wśród muzułmanów w berlinie który mieszka obecnie w hiszpanii

bolt
1 miesiąc temu
Reply to  GenerałAnal

Przecież on sam nagrał z matą i lizał dupe bananowca

Turborower
1 miesiąc temu

Co ten ciapaty może krytykować, skrytykować to może swoje kozy.

EDIT: Ja będę miał w chuj plusów a te cwele jebane co minusujecie żeby wasze stare kurwy po zdychały elo.

Pryszcz
1 miesiąc temu
Reply to  Turborower

Typowy idiota. Jaki zjebany łeb trzeba mieć, najpewniej jesteś jednym z tych co się po jajach liżą. Co by nie mówić o Maliku tutaj dobrze powiedział. Nie jeden ciapaty czy inny obcokrajowiec jest mądrzejszy od Ciebie i naprawdę, zamknij dziurę.

Tęskniłeś za analem? Bo my bardzo
1 miesiąc temu
Reply to  Pryszcz

Broń aktywiste LGBT hahahaha, wypierdalaj. Gościu robi chujowe rapsy, pierdoli jakieś farmazony a ty go bronisz popierdoleńcu. Hrrr haa tfu!

PejaTVN
1 miesiąc temu
Reply to  Pryszcz

Dajcie już spokój z tym Malikiem. Wyjebal Sentino i jeszcze pomówił bez papierów, frajer zwykły nie kolega, zaprzedał się polskim śmieciom tzw. „Gitom”.

Stylista fryzur żabsona
1 miesiąc temu

Grupa osób liżących się po jajach? To dokładnie jak cała polska rapgra.
Idź ty malik wielki chadzie gangsterze wklejać emotki tej kurwie fagacie pod postami na insta.
I przestań nawijać jak to sikasz na kurwy i jaki jesteś jebaka, bo jesteś naczelnym polskim spermiarzem.
Może jakiś freak fight z Wardęgą o to, który ją teraz będzie ruchać?

Vito Bambino OG B.O.R.
1 miesiąc temu

Hahaha jebany czeczenski slup sie pruje bo ukraina wygrala eurowizje i pierdoli zeby sie nie dac zmanipulowac hahahaha dobre dobre

LaCoxe
1 miesiąc temu

Liżesz to jaka kozlowi co skacze huj po tych stromych Górach pod kontem 90 stopni a potem go zabijasz i jesz gulasz. Chory gosciu

Spółka z o.o.
1 miesiąc temu

Laureaci Fryderków, Popkillerów, Oskarów krytycznie o Maliku: liże się po jajach

Natalia Przybysz
1 miesiąc temu

NIE DAJCIE SIĘ ZACZIPOWAC

Prawda i gówno prawda
1 miesiąc temu

Co jak co ma rację.. popkilery zwykły festyn za plecami sobie wbijają noże w plecy itp. A i tak wpierdalają z jednego koryta… Trochę żal że wogole tam weterani się pojawiają i grają koncerty do kotleta. A Fryderyki to już poprawność polityczna nie mam pytań co roku ile dobrych albumów omijają

Michałek z wawelu
1 miesiąc temu

Rogalik śmietana co ty kurwa gadasz

Z ROKU NA ROK CORAZ GORZEJ
1 miesiąc temu

Jak go nie lubię, tak się w tym jednym, jedynym momencie z nim zgadzam, chociaż i tak mam wrażenie, że mówi to pod publiczkę…

Luj
1 miesiąc temu

Chce wam tylko powiedzieć że Malik ma na imię Musa co po Polsku znaczy Mojżesz. Fajnie imię nie. Lepsze niż Fryderyk.

Luj666
1 miesiąc temu
Reply to  Luj

Luj jest tylko jeden więc wonsko cipa tej

presidento tszy dfa jedem
1 miesiąc temu

jebany ciapaku jaką ty chcesz nagrodę ? chyba bilet do kozolandii w jedną stronę….

Grzesiu
1 miesiąc temu

A sam robi jakies freakfighty gdzie bija sie jakies analberta hahahahaha

sKURwIER
1 miesiąc temu

I MA RACJĘ, YEBAĆ LEWACKIE GALE

UkUk
1 miesiąc temu

tak troche racji masz Mosa Ghawsi to jest mega ogromne kolko atencyjne czy to popkillery czy to tam fredyryki eurowizje wiadomo to jest wielki biznes ktos komus da nawet w lape zeby byl wyzej.. A ty Mosa mordo ostatni album te single to tamto sprzedaly sie jest git co sie przejmujesz wyjebane jaja mordo jezdzij dalej bialym lambo po wwa twojego kolezki i to pierdol pozdowki

Magik montana syn josefa stalina i jego bratana
1 miesiąc temu

Ale to akurat prawda…

BRAZZERS
1 miesiąc temu

STANIK FONTANNA W TYM TEMACIE MA RACJĘ

Grotołaz
1 miesiąc temu

Dupą go piecze tak jak jego kozę.

Psychopath 666
1 miesiąc temu

Malik Montana to parobas!

Homofobodaktyl
1 miesiąc temu

Profesor_Nieuk: „Nie palę skuna, stary Anal umarł”

Homofobodaktyl
1 miesiąc temu
Reply to  Homofobodaktyl

Profesor_Nieuk: „Skończyłem w burdelu z bezdomnymi”

Homofobodaktyl
1 miesiąc temu
Reply to  Homofobodaktyl

Profesor_Nieuk: „Grubsze wibratory w połączeniu z butelkami bardzo źle skutkowały mojemu odbytowi”

Homofobodaktyl
1 miesiąc temu
Reply to  Homofobodaktyl

Profesor_Nieuk dogadał się z Policją i wchodzi do wanny 7 lat po ostatniej kąpieli

Homofobodaktyl
1 miesiąc temu
Reply to  Homofobodaktyl

Profesor_Nieuk chciałby zaruchać innego dukacza. „To mój wymarzony anal”

Profesor_Nieuk
1 miesiąc temu
Reply to  Homofobodaktyl

Waliliscie kiedys konia na lekcjach? Bo ja w huj często. Miałem taką zajebista nauczycielkę od polaka w zawodowce. Kurwa ona sie tak zajebiscie ubierała że czasami mieliśmy wrażenie że robi to specjalnie. Kiedyś mnie przyłapała jak akurat sie spuszczałem w gacie. Przypał jak huj wtedy miałem chcieli mnie ze szkoły wyjebać ale mój szef tam ogólnie im komputery sponsorował to huj jakoś się rozeszło. Taka jeszcze była od fizyki młoda laska ta to miała kurwa zajebiste dupsko ja pierdole ale ona z kolei w dżinsach chodziła co oczywiści ładnie podkreślało jej znakomity tyłek. Ta też mnie przyłapała jak bez spodni na krześle trzymałem kutasa w ręce i waliłem do niej jak się na mnie patrzyła i mnie opierdalała ale zajebiście było wtedy jak widziała że dalej se walę to się odwróciła i mój wytrysk poszedł na jej piękne dupsko. Wtedy to już mnie wyjebali ze szkoły i do psychologa musiałem chodzić. A że miałem ładna panią psycholog to wy już wiecie co było dalej

Profesor_Nieuk
1 miesiąc temu
Reply to  Homofobodaktyl

Szybki anal Profesora_Nieuka. Czy będzie sextape z Policją?

Fan Jarosław
1 miesiąc temu

jebany turek tak pierdoli bo wie ze nigdy by go nie nominowai za te teksty z przedszkola

Putler
1 miesiąc temu

Niszcz pseudo Kulture bedziesz kims

Czekan
1 miesiąc temu

Nagroda Ma rację raper 30 lecia dla Sokoła to potwierdziła

Borys wysryw wysryw wysryw KURWA! wysryw
1 miesiąc temu

Borys cwel Borys kurwa Borys gej Borys wciąga klej
Borys cwel Borys kurwa Borys gej Borys wciąga klej
Borys cwel Borys kurwa Borys gej Borys wciąga klej
Borys cwel Borys kurwa Borys gej Borys wciąga klej
Borys cwel Borys kurwa Borys gej Borys wciąga klej
Borys cwel Borys kurwa Borys gej Borys wciąga klej
Borys cwel Borys kurwa Borys gej Borys wciąga klej
Borys cwel Borys kurwa Borys gej Borys wciąga klej
Borys cwel Borys kurwa Borys gej Borys wciąga klej
Borys cwel Borys kurwa Borys gej Borys wciąga klej
Borys cwel Borys kurwa Borys gej Borys wciąga klej
Borys cwel Borys kurwa Borys gej Borys wciąga klej
Borys cwel Borys kurwa Borys gej Borys wciąga klej
Borys cwel Borys kurwa Borys gej Borys wciąga klej
Borys cwel Borys kurwa Borys gej Borys wciąga klej
Borys cwel Borys kurwa Borys gej Borys wciąga klej
Borys cwel Borys kurwa Borys gej Borys wciąga klej
Borys cwel Borys kurwa Borys gej Borys wciąga klej
Borys cwel Borys kurwa Borys gej Borys wciąga klej

Homofobodaktyl
1 miesiąc temu

Co ten ciapaty może krytykować, skrytykować to może swoje kozy.

Tps
1 miesiąc temu

Chuj ze te fryderyki ,eurowizje,popkilery to gówno najgorszego sortu ,ale ty pastuchu jestes jeszcze gorszym gòwnem, ale i tak oni>………….Padlina,Gówno,Rzygi,Ścierwo,Szczochy…………….>ceramiczna przybłęda

Popularne