Sprawdź nas też tutaj

News

Małpa NAS z ostrą szesnastką przeciwko władzy i kościołowi

„Księżą k*rwy pedofile, okradanie państwa”.

Opublikowany

 

Do akcji #hot16challenge dołączył teraz także Małpa z Nagłego Ataku Spawacza. Zaprezentował on ostrą szesnastkę atakującą m.in. rządzących oraz kościół. Dalszej zabawy raper nominował m.in. Yankee Doo Doo, ekipę Pehh oraz kabaret Neonówka.

 
37 komentarzy

37
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Robert Makłowicz

Małpa props za kilka numerow o czyms ale to co terwz odpierdalasz wola o pomste do nieba

Spejson na wolno

Małpa ty jesteś spawacz? Ty lumpie nie jesteś spawacz i nigdy nie bedziesz spawaczem

Odb

Władza Feat. Kościół NAS z ostrą szesnastką przeciwko małpie

Latessa

Gorące dziewczyny czekają na ciebie na – – – http://Hot6.top

Profesoor Trapu

TO TEN SAM TYP???????????

KURWA JAK JA LUBIŁEM TEN ALBUM, A TU JAKIŚ DEBIL JP100% ACAP

KURŁA… PRAWIE DAŁEM SIE NABRAC, MAKŁOWICZ NASRAM CI DO KARBONARY JAK CIE SPOTKAM NA MIESCIE!

jebac chujowe rapsy

Następny geopolityk i mentor z niedojebaniem mózgowym. Was się powinno rozstrzelać jebane kurwysyny raperzyny bo to wy kurwy odpowiadacie za demoralizację młodzieży w tym kraju. Stfu!

kosi

haha jaki brednie chłopie gadasz
skąd młodzi ściągają stylówki, kogo naśladują? jak nie raperów z zachodu, dokładnie to USA!
Własnie tam jest najgorszy syf, od lat obserwuje scenę amerykańska i tam sie pojawiła moda na wżynające sie w dupę spodnie na gangsterke, promowanie homosyfu i to sie rozlewa na cały świat
Chcesz chujowe rapsy Wejdź na kanał wordstarhiphop tam jest beznadziejny trap

jebac chujowe rapsy

Weź jeszcze raz przeczytaj artykuł następnie mój komentarz i zastanów się nad tym co napisałeś.

kosi

napisałeś to co napisałeś… o raperzynach którzy odpowiadają za demoralizacje młodzieży to ja ci na to odpisałem. gadasz bzdury i na dodatek się ich wypierasz LOL

PRAWDA

A co SLD PO PSL zrobiły w sprawie pedofilii? Przecież najwięcej przypadków tego gówna było za ich rządów teraz to wszystko wychodzi jak akurat rządzi ich największy wróg. Nie to że coś nie lubie ich serio ale jestem obiektywny i wszystko beee nagle teraz a to co wcześniej to już nie ważne? A i kościół ma wpływy w Polsce tak duze nie bo PIS tak chce tylko inne partie NIC nie zrobiły z tym fantem a wielce mówią źle na kościół.. To było się wcześniej dobrać do problemu kościoła panie tusk i inne postacie..

EJ TY KOLO

NO NIBY WSZYSCY TACY MĄDRZY I POSTĘPOWI A JEDNAK CO KANDENCJE ŁADUJĄ WAS W DUPE A WY SIĘ CIESZYCIE I CHODZICIE GŁOSOWAĆ NA NICH NA WYBORY JEBAĆ WAS POLACZKI WY JESTEŚCIE PO PROSTU COFNIĘCI W ROZWOJU WSZYSCY JAK JEDEN I DRUGI I TRZECI W TYM KRAJU HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAH

EJ TY CWELU

Ty kurwo jebana polaczki? Huj ci do ryja cwelu, amerykanin sie odezwał, golodupiec jebany wypierdala,ZAMKIIJ RYJ I WYPIERDALAJ —-> tam są dźwi

EJ TY KOLO

SORRY ALE ZNOWU NAJEBALEM SIE Z OJCEM TANIM WINEM I SIADLEM DO KOMPUTERA. WY SE TU SIEDZTA A JA IDE NAJSAMPIERW DO CHLEWU OJEBAĆ KNUROWI PENTO BO JAKIŚ MARKOTNY DZIŚ CHODZI

EJ TY KOLO CWEL

Uwielbiam siorbać fallusy tranzystorów. Uwielbiam jak mnie ich biały ciepły serek oblewa z góry na dół. Chuj z tym że to pół facet, ale i pół kobieta. Lepsza kobieta z niespodzianką niż bez.

EJ TY KOLO

WYPIERDALAC PODSZYWY , JESTEM KURWA ZDECHNE KURWA KURWA KURWO HRRTTF TFU MI NA DUPE I CZEKAMY NA OJCA I KOLEGOW MAM NADZIEJE ZE DZISIAJ JAJKA SIE ZMIESZCZA

JurnyStefan

Ale sie malpa roztyl jebany, fajniej wygladal na „kilka numerow”.
Moze to depresja i kompulsywne wpierdalanie, bo zakola.
Znam bol, przykra sprawa, ale trzeba sie z tym pogodzic i napierdalac silke albo cos.
Tylko zebys mordko nie skonczyl jak stara profesorka, bo to kurwisko jak wylysialo, to sie rozpilo, ze hej, a nie ma chyba gorszego nalogu.
Glowa do gory, ryjku, wiem, ze czytasz.

She a very freaky girl, don't bring her to mamma

jakiś zapomniany przez wszystkich dziadziuś trumienka próbuje się wybić poruszając kontrowersyjne tematy i płacąc za artykuł na glamrapie xD who you go mam, niech wypierdala

Nagły atak na odbytu

Zoo ròwnież już otworzyli ? Mala wracaj do klatki

Radas

Małpa ty stary ćpunku

PejaTVN

Małpa trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść, szacunek za N.A.S ale daj już sobie spokój przecież Ciebie słuchają jedynie przepite 40 latki

Imam

W przyszłości będzie ogrodnikiem w meczecie,toruje sobie droge

Pogromca kurew

Jebać skurwysynów pedofili w sukienkach. Jebać pis i po, jebać polityków kurwy.

EJ TY KOLO

JA TO BYM ZAJECHAL JAKĄŚ CIASNĄ SZESNASTKĘ 🙂

Pa pa pa pa pa pa !

Kurwo ty no możesz 16 razy chuja dźwiami zajechać

EJ TY KOLO

NA DRZWIACH TO TY WYJEDZIESZ JEBANY PRZYGŁUPIE I TO TYLNIM WYJŚCIEM POLSKI ROBAKU GNOJOWY.

Ej ty kurwo

Dostałeś kurwo kiedys murzyńskim chujem w pysk? No, to uwarzaj kurwo

EJ TY KOLO AKA OYCHE DONIZ

Nie dostałem murzyńskim kutasem ale kutasem Rafalali to już nie raz nie dwa i nie mogę się doczekać kiedy będzie następny raz.

EJ TY KOLO

JEDYNIE CO TY MOGŁEŚ DOSTAĆ GIMBIE PIERDOLONY TO MOKRYCH DNI ALBO MIESIĄCZKI TY KURWA STULEJPENISIE JEBIĄCY SEREM Z POD NAPLETA MOŻESZ MI OPIERDOLIĆ BERŁO AŻ PO SAME KULKI AHAHHAHAHAHHA

Ej ty kurwo

Ty smieciu berłem to ty myjesz tryby codziennie, a jedyne kule jakie masz to dwie pòłkule mòzgu wikości orzeszka ziemnego a berło to ta szczotka do mycia kibla cwelozo bita

EJ TY KOLO

PUCUJ BERŁO KURWO BEZMÓZGU JEBANY SZERYFIE INTERNETU.

EJ TY KOLO

BO JAK NIE TO JA TO ZROBIE ZA CIEBIE JAKIEMUŚ PRZYPADKOWEMU DŻENTELMENOWI

Ziominho

Propsy za „Kilka numerow o czyms” !

Dziki dzi

Lecimy po niego klerwa https://youtu.be/GU1GR5m4SJU

mariuszz

Dawaj tego TBS z Fazim

Karl Malone

Spoko szesnastka Małpa

Daniel Now.

Zaproo do sprawdzenia i wyrażenia opinii! PEACE
https://www.youtube.com/watch?v=2Cxo7qarUro

JurnyStefan

Szczerze to nawet fajne i catchy, ale zrob cos dla siebie i odstaw uzywki, bo szkoda by bylo.
Pozdro

Popularne