Sprawdź nas też tutaj

News

MASTA ACE ZAPRASZA NA 3 ODSŁONĘ IMPREZY RYCHA!

Opublikowany

 

Na trzeciej odsłonie imprezy Rycha „RPS Club Meeting – wystąpi Masta Ace!

22 maja w poznańskim klubie Eskulap wystąpią:

Kobra X Bezczel promujący swój świeżo wydany album „0,7 na dwóch” – ze wsparciem Kroolika Underwooda i reszty gosci z płyty).

HZOP, który zagra premierowo materiał z płyty „Drogowskazy życia” oraz weteran gliwickiej sceny rap – Viruz z materiałem „Veffekt”.

 

Nie zabraknie oczywiście samego Peji, który pod szyldem RPS zaprezentuje program specjalny. Jako głowna gwiazda wieczoru zagra legenda nowojorskiego Brooklynu Masta Ace, który promować będzie nowy album „Son of Yvonne” – nie zabraknie równiez starszych utworów, ponieważ na trasie artysta świętuję dekadę działalności od wydania klasycznej płyty „Disposable Arts”.

 

Na scenie wspierać go będzie Marco Polo, Wordsworth i Stricklin (EMC). Zapraszamy wszystkich bardzo serdecznie na jedno z najważniejszych wydarzeń muzycznych tego roku!


Bilety:

Bilety dostępne w cenie 35 zł przedsprzedaż (Poznań, Unhuman ul. Długa 13 oraz Vert ul. Półwiejska 20) oraz 40 zł w dniu koncertu. Wstępo d godz. 20.00. RPS Enterteyment to Rozwój Ponad Standart.

 

 

Masta Ace, właściwie Duval Clear (urodzony 4 grudnia 1966 na Brooklynie w Nowym Jorku) – amerykański raper.

Materiał video:

 
28 komentarzy

28
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
asdas

przesada zeby taki dobry raper zapowiadal taka kurwe z poznania ; nie wierze , ale wazne ze sie hajs zgadza masta ace?

Bzndns

Hajhaaaaaaa drugi kurey jebane!!!

WacoEloMarian

KOMANDOR BONUS Też będzie
[img]https://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/560264_280286885391663_253558228064529_618438_1752796952_n.jpg[/img]

RZARY HEMP GRÓ

Kreskuffka
[img]https://e-fotek.pl/images/37416551572282129680.jpg[/img]
Eldoka na szybko
[img]https://e-fotek.pl/images/44507360024000505732.jpg[/img]

SAUIDGHASIUDASDSA

MASTA ICE I MUUUUCZER TO PIZDY
GHAHAHAHAHAHA W 1 10 !

FranekSmuda

[quote name=”WacoEloMarian”]KOMANDOR BONUS Też będzie
[img]https://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/560264_280286885391663_253558228064529_618438_1752796952_n.jpg[/img][/quote]

waco rządzisz kurwa 😀

WacoEloMarian

[img]https://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/426316_254151171338568_253558228064529_553351_71629992_n.jpg[/img]

RZARY HEMP GRÓ

Hajs sie zgadza
[img]https://e-fotek.pl/images/90599426353814268578.jpg[/img]

hehehe

a bedzie tam buczer?

WacoEloMarian

[quote name=”RZARY HEMP GRÓ”]Hajs sie zgadza
[img]https://e-fotek.pl/images/90599426353814268578.jpg[/img][/quote]

hahahahah dobra beka propsy

jacek g

żenada
[img]https://img.interia.pl/rozrywka/nimg/o/z/Tede_Pokazuje_srodkowy_2757829.jpghttps://img.interia.pl/rozrywka/nimg/o/z/Tede_Pokazuje_srodkowy_2757829.jpg[/img]

JołNygaMan

[quote name=”RZARY HEMP GRÓ”]Hajs sie zgadza
[img]https://e-fotek.pl/images/90599426353814268578.jpg[/img][/quote]
Hehe pewnie że sięzgadza jak są bluzy za 300 zł to jak ma sięnie zgadzać ? 🙂

ZIĄ

ALE FAJNIE KURWA MAJA NA JEZYCACH Z TA PEJĄ, CIAGLE ON ORGANIZUJE IM JAKIES KONCERCIOCHY Z JAKIMIS MURZYNAMI

JWP

NIE BEDZIE GANDZIORA ? :

RZARY HEMP GRÓ

[quote name=”JWP”]NIE BEDZIE GANDZIORA ? :[/quote]
Bede
[img]https://e-fotek.pl/images/84863848717833770936.jpg[/img]

Płocent

Z…..?
[img]https://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/250861_125799330833768_100002111058339_207485_5941394_n.jpg[/img]
HEHEHE

bb

oo Masta Ice

Sokół Pali Jana

[img]https://www.glamrap.pl/images/stories/f2/verte_43747.jpg[/img]

Sokół Pali Jana

[img]https://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSPPRQFf9hCgzBEQDme9kqFzEz8Hyj12J4u8QDQjt6mqOM215kNDQVcsxdx[/img]

Tychybawwódkęniewierzysz

Chyba masta ICE ,nie to ze sie czepiam

NA WOLNYM MAJKU

ZNAM TYLKO MASTA ICE, KTO TO JEST?

gląrap

[quote name=”Sokół Pali Jana”][img]https://www.glamrap.pl/images/stories/f2/verte_43747.jpg[/img][/quote]
SŁABE DURNIU JAK TWOJA STARA XD

Bezbekebany

[img]https://www.golona.pl/1559/paranormal_activity_2p.html[/img]

LRT

Buczer już wiąże buty.

PROSTO

[quote name=”asdas”]przesada zeby taki dobry raper zapowiadal taka kurwe z poznania ; nie wierze , ale wazne ze sie hajs zgadza masta ace?[/quote]

Ssij gnata, świnio rogata 😀 Kozak trzyma z kozakiem. Elo patusie 😀

EloBrekoRazDwa

[quote name=”RZARY HEMP GRÓ”]Hajs sie zgadza
[img]https://e-fotek.pl/images/90599426353814268578.jpg[/img][/quote]

Beka fchuj. PROOOPPSSS.

Andrzej3000

[img]https://i41.tinypic.com/34fjfxj.jpg[/img]

h3jt3r

[quote name=”Tychybawwódkęniewierzysz”]Chyba masta ICE ,nie to ze sie czepiam[/quote]
Ty pierdolony cebanie. NIE MASTA ICE tylko MASTA ACE jprdl. 5 elementu brakuje !!!; )

Popularne