Sprawdź nas też tutaj

News

Mata kolejny raz zaczepiony przez kolegę po fachu

„Masz cyferki k*rwa, ale brak pojęcia”.

Opublikowany

 

mata w sklepie
Mata / fot. Aleksander Żukowski

Będący obecnie na świeczniku Mata odhacza kolejne sukcesy na koncie i jest określany mianem najlepszego debiutanta w polskim rapie. Nie wszystkim jednak podoba się to, co prezentuje reprezentant SBM. W najnowszym numerze „Kiedy miasto zasypia” raper Vkie posyła w kierunku Maty kilka linijek.

Patointeligencja?
Przynajmniej masz cyferki k*rwa, ale brak pojęcia
Widzę to po mordach, że brak wam do tego serca
Ale chyba wszystko jest w porządku, bo się zgadza pensja





52 komentarze
52 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Włodzimierz
2 lat temu

Pierwsze to trzeba mieć jakąś pozycję na scenie,żeby beefy miały sens. Jak nagram kłótnie dwóch zuli na ulicy i dołączę do tego bit to tez będzie wydarzenie warte uwagi w rapie.

Gustaw II Adolf
2 lat temu
Reply to  Włodzimierz

W punkt.

Żenek
2 lat temu
Reply to  Włodzimierz

Zrób to najlepiej w Płocku.

green87
2 lat temu
Reply to  Włodzimierz

pozycje na scenie? a ten kurwa cały Mata jaką ma pozycje? Ten kawałek tego Vkie
jest tak marny jak ryj tego Maty, jakby nagrał dobry utwór i zaczepił tego łaka to huj z jego pozycją

Witek
2 lat temu
Reply to  green87

Przecież o 2 wackach pisałem, żaden kawałek nie przesluchany

Patointeligencja
2 lat temu
Reply to  Włodzimierz
żENADA
2 lat temu

OBALAMY FLASZKI POTEM LEŻYMY GOLI NA MACIE,
ŚRODKOWY PALEC WKŁADAM MATIEMU,
NIE LUBISZ ANALNU ? LEPIEJ TEGO MI NIE MÓW!

GlamrapUser
2 lat temu
Reply to  żENADA
ToJuzNieRap
2 lat temu

Fryzura ala ruski mały pojebaniec

DonGawedron
2 lat temu

Vikie? Kto to kurwa jest? Kolejny noname którego boli dupsko?

RUCHALEMBELMONDOWDUPE
2 lat temu

TEN MATA TO PRZYJEBANIEC JAKICH MAŁO ALE TE RAPERZYNY CO KURWA NIKT ICH NIE ZNA I CHCĄ SIE WYBIĆ NA MARNYCH ZACZEPKACH W JEGO STRONE NIE LEPSI KURWA, CAŁY POLSKI RAP TO ŚCIERWO

Witek
2 lat temu

znany z tego że go stary popycha w studio i nazywa szmata

Komenda Stołeczna Policji
2 lat temu

Mata jak coś dzwon 997 jesteśmy pod telefonem

Beesha
2 lat temu

Mata, pomimo, że bananowiec, nagrał lepszy materiał niż cała dysokografia niejednego autotjunowca i reszty podrabiańców naszej rodzimej sceny.

jarzombekmiszcz
2 lat temu
Reply to  Beesha

pizdę klej spedalony bananie

Kaśka
2 lat temu

Który to rok? Mata to łak i bananowiec ale wyzywanie od pedałów to zniżanie się do poziomu gówna

Hip-hop
2 lat temu
Reply to  Beesha

Najlepszy rap z podziemia: https://youtu.be/VXgsxGJfSdU

BeImondo Informator
2 lat temu

Powiedzieć o tym trochę beka to mało i nie mam na myśli tego chujowego kawałka tylko to zdjęcie jakiś dwóch pedałów w GEJ klubie się do siebie tuli i to jest ten Vkie?

anonim!!!!!!!
2 lat temu

kurwa nie dosłuchałem kawałka tego Vkie kurwa słabiutko co kurwa zazdrość przemawia przez ciebie malowany klaunie weż kurwa od rapu trzymaj się z dala jak ci youtuberki zdechłe z youtube Jebać Was Pies

Sedzia stuleya
2 lat temu

Co to za gowno bez kitu. Sprawdzialem tego mate chociaz wiedziaelm ze nie ma to sensu, jego dzialalnosc mozna strescic w w jednym zdaniu: sztampa oraz hajs od starego. co za pokurwione czasy, zeby mozna bylo kupic podziw ludu. nie wiem kurwa, kiedys trzeba bylo byc jakims wodzem, medrcem albo lamac kregoslupy na arenie by cos znaczyc.

Socjopata
2 lat temu
Reply to  Sedzia stuleya

Czasy się zmieniły. Teraz trzeba być transem, LGBTQ piszczącym na autotiunie rymiarzem, pustym bananem, którego wypromują rodzice. Tylko to przyciąga uwagę.

adsenior
2 lat temu

raper Vkie – podesłać ci maść czy tabletki na ból doopy? Zawiść i zazdrość spowodowały ściskozwarcie sraki?

Socjopata
2 lat temu

Ale ruska mordeczka. Wiadomo, potomkowie stalinowskich prominentów.

Dr Albanista
2 lat temu

ja pierdole, nigdy nie zrozumiem jak można słuchać takiego chujostwa jak ten sz’mata czy inne gówno, czy polaczków już pojebało do tego stopnia? nie wiem… rozpylają nad polską jakieś kurwa gazy odejmujące IQ ostatnimi czasy czy jaki chuj….

...
2 lat temu
Reply to  Dr Albanista

No chyba do ciebie dotarł taki gaz skoro się pultasz że typo z nie twojego pokolenia nawija o rzeczach których możesz nie znać i których nie rozumiesz.

Dr Albanista
2 lat temu
Reply to  ...

o jakich kurwa rzeczach powiedz mi? o tym, że są bananny, o tym, że ćpają, że są zwyrole itd.. to kurwa sie dzieje od zawsze więc nie pierdol smutów, poza tym mam ćwiare dopiero typie wiec odbij

Mike
2 lat temu

Najlepszy i czesto jedyny sposob na wybicie sie marnych raperow, to przyczepic sie kogos na topie.
Tak i tym razem. Wczesniej malo kto o tym vkie slyszal, a tak przynajmniej ktos pozna jego ksywe.
Inna sprawa, ze wiekszosc o nim zapomni w 15minut max

JAN
2 lat temu

Polecam logopedę temu Vkiemu

Stefanek
2 lat temu

kurwa wypierdalać pedały tfu

CERSANIT
2 lat temu

Kij z tym szmata nie moje klimaty ale wszyscy ci kurwa obroncy rapu nolnejmy co go dissuja to sa zwykle pizdy co proboja na nim wyplynac za wszelka cene i jest to mega zenujace.
Dissujcie tego zjeba w szmacie na ryju z grupy dickson bo to jest tylko pato a
Nie inteligencja. Ten szmata widac ze
Ma z 17 lat i jest niestabilnym emocjonalnie nastolatkiem a taki kefir to czyerdziestoletni chlop, ktory ma
Zone i dzieci a nawija o jakiejs pseudogamgsterce i akcjach ulicznych. To jest dopiero bzdura.

wspieram_patologie
2 lat temu

wkurwil mnie, zajebac mu ?

Wiking17
2 lat temu
Mistrz cukiernictwa
2 lat temu

Mata cukiernicza do deserow a kolega spuszcza sie w nia po fachu

panpe
2 lat temu

najważniejsza zaprawa panowie

Yebac
2 lat temu

Ten vkie to chuj wie kto to tak na dobrą sprawę, ale poniekąd rację ma. Szmata to produkt, a nie muzyk. Teraz się sprzedaje, ale zobaczycie, że za kilka miesięcy nikt nie będzie go już pamiętał i zastąpi go kolejne beztalencie i pseudo filozof na kiju

Sentino
2 lat temu

Mata goła klata ratatata głupia szmata

EnoHoNo
2 lat temu

Mata kolejny raz wykąpany przez kolegę z wanny
„Masz anal fajny, ale brak połknięcia”.

WKS
2 lat temu

Szmata kolejny raz obspermiony przez kolegę po cracku.

Essasw3
2 lat temu

https://www.youtube.com/watch?v=QnrJUCgmeAQ 🙂

Sprawdzajcie ten KLIP 🙂 WSZYSCY ZOSTAWCIE ŁAPKE W GÓRE 🙂 ESSA 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=QnrJUCgmeAQ

Dziewczyna Murzyna
2 lat temu

Piętro szóste chłopaczyna z biustem

https://www.youtube.com/watch?v=rFMBOCk-26M

BEJBA
2 lat temu

W OGÓLE KTO TO KURWA TEN KOLEŚ VKIEL, TAKICH JEST SETKI, KTÓRZY NIE PRZEPADAJĄ ZA MATĄ A O NICH SIĘ NIE GADA XD

Ocokaman
2 lat temu

Nawet moje dwuroczne dziecko wyraźniej mówi, niż ten sepleniący zgrzytochlast.

Beztalencia żerują na talentach
2 lat temu

Mata: *wybił się (trochę)*
Wszystkie noname’y:

Łódźka patologia
1 rok temu

Vkie jest koksem i dobrze że sie pruje do maty

Damian Paw
2 lat temu

Mata jesteś jak do podłogi szmata W wannie rafalala będzie w roli kata
Wsadzi ci knage do pyska
I do pyska ci wytryska
Potem na koniec polika ci spałuje
A na końcu na łeb kupsztalem skatuje

Widzicie nawet ja mogę tą parówkę zaczepić. Każdy może więc ten drugi kapucyn nie zrobił nic nadzwyczajnego.

mata szmata
2 lat temu

mata szmata

Guwno
2 lat temu

Rap umarł w 93r

Popularne