Sprawdź nas też tutaj

Premiery Płyt

MC ROBAK/HAKIM – „ŻYCIE ZACZYNA SIĘ PO 30” – PREMIERA I ODSŁUCH

Opublikowany

 

9 grudnia odbyła się premiera wspólnej płyty MC Robaka i Hakima "Życie zaczyna się po Trzydziestce". Album w całości został udostępniony do odsłuchu.

Hakim, mimo iż znany jest doskonale zarówno jako raper jak i producent, w tym projekcie zajął się przede wszystkim muzyką, pojawiając sie lirycznie tylko w dwóch utworach. Płyta powstawała w latach 2012-2014.

Niebawem krążek będzie dostępny także na nośnikach CD. Na płycie pojawiło się wielu znakomitych gości w zdecydowanej większości reprezentujących scene krakowską, na której od wielu lat już funkcjonują Hakim i MC Robak.

 

Odsłuch:

Tracklista:
1. Intro
2. Mistrz Ceremoni
3. Żyć i Umrzeć w KRK ( feat. Fortyseven & Trol )
4. Mozesz Mówić O mnie Źle
5. Inspiracje
6. Prawdziwy Hardkor ( feat. Młody Goh )
7. Bujać Się Po Mieście
8. Świat Jest Mój ( feat. Kobik )
9. Życie Zaczyna Się Po Trzydziestce ( feat. Żółwik 3Y & Jihad )
10. Znowu Stres
11. Jestem Legendą
12. Trzy Kobiety
13. Z Której Strony Pada Światło ( feat. Trol , Hakim & Młody Goh )
14. Wojna O Byt ( feat. Hakim )
15. Outro

 
35 komentarzy

35
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
raz2ddd

pierwszy
sb props

ryhyyyhyhy

A ZALOGOWANI TO KURWY:-)

4545455

MOZE JAKIES BRAWA DLA ADMINOW ZA AMBITNA PRACE?

brawooooooooo

[quote name=”4545455″]MOZE JAKIES BRAWA DLA ADMINOW ZA AMBITNA PRACE?[/quote]
chuj tam, niech maja…

klask klask klask klask klask

hnnhnhnhnh

[quote name=”FREDO BANDANA”]FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO

BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA

FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO

BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA

FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO

BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA

https://www.youtube.com/watch?v=q-aPDbO86pI

TO JEST TRAP A NIE JAKIS MICHU I STARY JACEK ALBO DONASZAN

FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO

BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA

FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO

BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA[/quote]
coraz bardziej mi sie podoba gr:-) wooohoooo:-)

danans
FREDO BANDANA

BALLOUCIK WJEZDZA NA MIEKKO PO JOINCIE

BALLOUCIK WJEZDZA NA MIEKKO PO JOINCIE

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FFHqZNksyYg[/youtube]

BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY BALLY

janss

A/H24N2 NA DZIŚ
PISZE SIĘ PEJA VU, CZYTA SIĘ PEZIA WU – BIERZEMY DZIŚ NA WARSZTAT WŁAŚCIWY POCZĄTEK MIXTAPE’U. NUMER NAGRANY WEDŁUG AUTORA JESZCZE PRZED PRZESŁUCHANIEM ODPOWIEDZI NA ERRATĘ DO NOTE2, STANOWIĄCY WPROWADZENIE DO LIRYCZNEGO WALCA KTÓRY MA PRZEJECHAĆ PO RYSZARDZIE ANDRZEJEWSKIM. NAJBARDZIEJ CHARAKTERYSTYCZNYMI ELEMENTAMI UTWORU SĄ SUROWY BIT ORAZ REFREN ZAMYKAJĄCY W SOBIE DOŚĆ OCZYWISTY SENS – KOCHAJ SWOICH RODZICÓW BEZ WZGLĘDU NA TO, CZY SĄ BOGACI CZY BIEDNI, BO TYTUŁU MC ZA PIENIĄDZE NIE KUPISZ. NO I CHYBA NAJBOLEŚNIEJSZY DLA PEI CIOS – „GDYBY NIE BYŁO BLOKERSÓW TO BY CIEBIE NIE BYŁO I BY NIE BYŁO TYCH WERSÓW”.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VJxQ_o1MCJQ[/youtube]
[img]https://www.wielkiejol.com/foto/big/news_1261593142.jpg[/img]

SDJK

[quote name=”FREDO BANDANA”]FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO

BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA

FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO

BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA

FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO

BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA

TO JEST TRAP A NIE JAKIS MICHU I STARY JACEK ALBO DONASZAN

TO JEST TRAP A NIE JAKIS MICHU I STARY JACEK ALBO DONASZAN

/quote]

WIESZ, ZE ZA JAKIS CZAS POJAWIA SIE TU TWOJE ZDJECIA I DANE JAK NIE SKONCZYSZ SPAMOWAC??
URLIC…

FREDO BANDANA

HAHA BEKA Z TYCH POLSKICH RAPEROW PRZECHUJ

HAHA BEKA Z TYCH POLSKICH RAPEROW PRZECHUJ

HAHA BEKA Z TYCH POLSKICH RAPEROW PRZECHUJ

HAHA BEKA Z TYCH POLSKICH RAPEROW PRZECHUJ

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vXNN8Gmqxdk[/youtube]

HAHA BEKA Z TYCH POLSKICH RAPEROW PRZECHUJ

HAHA BEKA Z TYCH POLSKICH RAPEROW PRZECHUJ

HAHA BEKA Z TYCH POLSKICH RAPEROW PRZECHUJ

HAHA BEKA Z TYCH POLSKICH RAPEROW PRZECHUJ

TEDEUSZGROL

[quote name=”janss”]A/H24N2 NA DZIŚ
PISZE SIĘ PEJA VU, CZYTA SIĘ PEZIA WU – BIERZEMY DZIŚ NA WARSZTAT WŁAŚCIWY POCZĄTEK MIXTAPE’U. NUMER NAGRANY WEDŁUG AUTORA JESZCZE PRZED PRZESŁUCHANIEM ODPOWIEDZI NA ERRATĘ DO NOTE2, STANOWIĄCY WPROWADZENIE DO LIRYCZNEGO WALCA KTÓRY MA PRZEJECHAĆ PO RYSZARDZIE ANDRZEJEWSKIM. NAJBARDZIEJ CHARAKTERYSTYCZNYMI ELEMENTAMI UTWORU SĄ SUROWY BIT ORAZ REFREN ZAMYKAJĄCY W SOBIE DOŚĆ OCZYWISTY SENS – KOCHAJ SWOICH RODZICÓW BEZ WZGLĘDU NA TO, CZY SĄ BOGACI CZY BIEDNI, BO TYTUŁU MC ZA PIENIĄDZE NIE KUPISZ. NO I CHYBA NAJBOLEŚNIEJSZY DLA PEI CIOS – „GDYBY NIE BYŁO BLOKERSÓW TO BY CIEBIE NIE BYŁO I BY NIE BYŁO TYCH WERSÓW”.
[/img][/quote]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pvxcBMPHle0[/youtube]

WLASNIE TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK

JEEEEEEEEEEEEJ

UHUUUUUUU

# MEMPHIS MAFIA

[u]https://zippy.gfycat.com/GiftedVengefulArkshell.webm[/u]

SDJK

[quote name=”FREDO BANDANA”]HAHA BEKA Z TYCH POLSKICH RAPEROW PRZECHUJ

HAHA BEKA Z TYCH POLSKICH RAPEROW PRZECHUJ

HAHA BEKA Z TYCH POLSKICH RAPEROW PRZECHUJ

HAHA BEKA Z TYCH POLSKICH RAPEROW PRZECHUJ

https://www.youtube.com/watch?v=vXNN8Gmqxdk

HAHA BEKA Z TYCH POLSKICH RAPEROW PRZECHUJ

HAHA BEKA Z TYCH POLSKICH RAPEROW PRZECHUJ

HAHA BEKA Z TYCH POLSKICH RAPEROW PRZECHUJ

HAHA BEKA Z TYCH POLSKICH RAPEROW PRZECHUJ[/quote]

URLIC ZEGAR TYKA, TO KIEDY UBUBLICZNIAMY TWOJE DANE GIMBUSIE??

SDJK

[quote name=”SDJK”]URLIC ZEGAR TYKA, TO KIEDY UBUBLICZNIAMY TWOJE DANE GIMBUSIE??[/quote]
upubliczniamy*

FREDO BANDANA

FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO

BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA

FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO

BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA

TO JEST TRAP A NIE JAKIS MICHU I STARY JACEK ALBO DONASZAN

TO JEST TRAP A NIE JAKIS MICHU I STARY JACEK ALBO DONASZAN

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_XP1FH3oBwU[/youtube]

TO JEST TRAP A NIE JAKIS MICHU I STARY JACEK ALBO DONASZAN

TO JEST TRAP A NIE JAKIS MICHU I STARY JACEK ALBO DONASZAN

FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO

BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA

FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO FREDO

BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA BANDANA

FREDO BANDANA

GINO

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Qj9_aF-5HdI[/youtube]

Dillgangi

IHAAAAAA frajerze jebany. Nie masz życia po za glamrapem.

mudzynaski

ooooooliiiiijooooooooooo

ooooooooooooooooooooooo

grzegorz ty kur

woooooooooooooooooooooooo

Patryk Skoczylas

JESTEM KURWOM

455525

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=sthA5RxNSFw[/youtube]

TwujZiomeg

Jebadź ekspertuw nade mnom

Patryk Skoczylas

[quote name=”Patryk Skoczylas”]JESTEM KURWOM[/quote]
MOJA MAMA TESZ

justyna kowalczyk

Na privie pisza, ze cos sie szykuje…czekam z narta w pizdzie.

FREDO BANDANA

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

zdzislaw bonczek

[quote name=”FREDO BANDANA”]AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA[/quote]
fredo propsy jestem twoim wielkim fanem

marek taras

[quote name=”FREDO BANDANA”]AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA[/quote]
ja tez jestem twoim fanem

FREDO BANDANA

POZDRAWIAM BORIXONA

PAMIETAJCIE ZEBY KUPIC JEGO PLYTE W PRZYSZLY WTOREK

[img]https://www.popkiller.pl/sites/default/files/images/borixon_newbadlife.jpg[/img]

FREDO BANDANA

JAK SIE SPRZEDA TE 802 Z OKLADKI TO BEDZIE DOBRZE HAHA

[img]https://www.strefaimprez.pl/sites/default/files/imagecache/scale_590x330/photo/110162_borix.jpg[/img]

TROSKLIWY MIŚ

Hakim propsy

vdrwal

But Donszana im w dupe

vdrwal

[quote name=”FREDO BANDANA”]POZDRAWIAM BORIXONA

PAMIETAJCIE ZEBY KUPIC JEGO PLYTE W PRZYSZLY WTOREK

https://www.popkiller.pl/sites/default/files/images/borixon_newbadlife.jpg%5B/quote%5D

Chuj ci w buty

Pyxe

https://c.xyz1.pl/r/2jBhobbit-3-720p-online-napisy-pl

https://c.xyz1.pl/r/2f13hobbit-3-online-eng

https://c.xyz1.pl/r/2pDaplikacja7782pDsprawdz-kto-podglada-cie-na-fejsbuku-pl

HOBBIT 3 BIWA 5 ARMII, NIE CZEKAJCIE DO PRZYSZLEGO PIATKU NA KINOWY MARATON ZA 30ZL OBEJRZYJCIE JUZ DZIS!
POLECAM!

Popularne