Sprawdź nas też tutaj

video

Mejking off świetnego ulicznego rapera

Opublikowany

 

 
24 komentarze
24 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
BLAHBLAHBLAH
11 lat temu

HYZIO DYZIO PYZIO < KDK(KACZOR DONALD KLUB)

Dlacz
11 lat temu
Reply to  BLAHBLAHBLAH

NAgrywac rap na trzezwo…

CHUCK TESTA
11 lat temu

NOPE

toster
11 lat temu

ale lamusy jakies kamerzysta tylko kumaty heheh

niezlysztruks
11 lat temu
Reply to  toster

Gandzior?

tedeusz
11 lat temu

hahaha Hazard rozwalił !

Kierownik Zadymy
11 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=o5G1vG_QT7U[/youtube]

Co to kurwa jest!?!?!

hhhhhhhh
11 lat temu

mam taki same skarpetki jak dyzio

Baruch Spinoza
11 lat temu

pozdro Dyzio. nagramy coś, wierzę.

Eminem
11 lat temu

Beka w chuj

klekot jaj
11 lat temu

? ? ?

Starachowicowiec
11 lat temu

filmik przedstawia jak nie powinno sie tego robic 😀

nemo
11 lat temu

Jaka morda taki rap.

Andrzej 3000
11 lat temu

hehehe, nie wierzyłem, że mój donos trafi na glam rap hehehe ;D

bozena
11 lat temu

A W PIECU KAFLOWYM DLACZEGO NIE NAPALONE?!

morda
11 lat temu
bentlej
11 lat temu

co to jest do chuja…?!

Wieprz
11 lat temu

Propsy.

ja jebie!
11 lat temu

jakoś tak na uliczników to oni nie wyglądają, no ale chuj może sie myle! Babcia z warzywniaka z mojego osiedla by ich zjadła!

!#@$#%$
11 lat temu

no jest beka : )

Dyzio hooligans bitc
11 lat temu
gandazakameratozero
11 lat temu

o kurwa . no koment bez kitu

slizg.eu
11 lat temu

o kurwa ale wiocha ja jebie hahahahahahahahahahahhaahahah

nicoponadprawem
11 lat temu

ja pierdole tez tarnowa jestem wstyd w chij

Popularne