Sprawdź nas też tutaj

News

Metro Boomin z wersją deluxe soundtracku do „Spider-Mana”

„To prawdziwy wizjoner, który wciąż podnosi poprzeczkę”.

Opublikowany

 

Metro Boomin prezentuje deluxe wersję soundtracku do filmu „Spider-Man: Poprzez uniwersum”. Podstawowa wersja albumu zanotowała najlepszy światowy debiut w Spotify, wyprzedzając m.in. k-popową grupę Stray Kids oraz Foo Fighters. Przypominamy, że Metro Boomin jest jedną z gwiazd tegorocznego Open’er Festivalu.

Pierwszym opublikowanym utworem była „Mona Lisa” Dominica Fike’a. Na płycie możemy usłyszeć także nowe piosenki takich artystów, jak Becky G, Big Boss Vette, Mora, Shenseea, Myke Towers, Omah Lay, Ayra i Pop Money.

Metro Boomin nie tylko wyprodukował utwory z albumu, ale i zgromadził na nim wielu muzycznych superbohaterów. Wśród nich znaleźli się m.in. 2 Chainz, A$AP Rocky, Becky G, Coi Leray, Don Toliver, Future, James Blake, Lil Uzi Vert, Lil Wayne, Nas, Nav, Offset, Swae Lee oraz Wizkid.

Tracklista

CD1

  1. Annihiliate (Spider-Man: Across the Spider-Verse) (Metro Boomin & Swae Lee, Lil Wayne, Offset)
  2. Am I Dreaming (Metro Boomin & A$AP Rocky, Roisee)
  3. All The Way Live (Spider-Man: Across the Spider-Verse) (Metro Boomin & Future, Lil Uzi Vert)
  4. Danger (Spider) (Offset & JID)
  5. Hummingbird (Metro Boomin & James Blake)
  6. Calling (Spider-Man: Across the Spider-Verse) (Metro Boomin & Swae Lee, NAV, feat. A Boogie Wit da Hoodie)
  7. Silk & Cologne (Spider-Verse Remix) (EI8HT & Offset)
  8. Link Up (Spider-Verse Remix) Spider-Man: Across the Spider-Verse (Metro Boomin & Don Toliver, Wizkid feat. BEAM & Toian)
  9. Self Love (Spider-Man: Across the Spider-Verse (Metro Boomin & Coi Leray)
  10. Home (Metro Boomin & Don Toliver, Lil Uzi Vert)
  11. Nonviolent Communication (Metro Boomin & James Blake, A$AP Rocky, 21 Savage)
  12. Givin’ Up (Not The One) (Don Toliver & 21 Savage, 2 Chainz)
  13. Nas Morales (Metro Boomin & Nas)

CD2 (Deluxe Edition)

  1. Ansiedades (Mora)
  2. Mona Lisa (Dominic Fike)
  3. Take it to the Top (Becky G & Ayra Starr)
  4. Infamous (Shenseea & Myke Towers)
  5. I Can’t Stop (Big Boss Vette & Omah Lay)
  6. Another Dimension (Pop Money)

Choć to dopiero pierwszy soundtrack w karierze Metro, artysta od dawna jest fanem filmowych i komiksowych suberbohaterów. Prezes ds. muzyki w Sony Pictures, Spring Aspers, komentuje: – Koncepcja kolejnej części przygód Milesa wymagała współczesnego i znaczącego kulturowo współpracownika. Metro Boomin był idealnym kandydatem.

Dana Sano z Film & TV Republic Records podkreśla: – Metro Boomin to prawdziwy wizjoner, który wciąż podnosi poprzeczkę. Z dziką pasją stworzył integralną ścieżkę do filmu „Spider-Man: Poprzez multiwersum”.

Dzieło Metro Boomin do „Spider-Man: Poprzez multiwersum” to następstwo soundtracku do „Spider Man Uniwersum” z 2018 roku. Album uplasował się na 2. miejscu listy Billboard 200, pokrył się podwójną platyną oraz przekroczył 10 mld odtworzeń – nie udało się to żadnej innej ścieżce dźwiękowej w tamtym roku. To właśnie z tego albumu pochodzi najczęściej nagradzany singiel wszech czasów, 17-krotnie platynowy „Sunflower (Spider-Man: Into the Spider-Verse)” autorstwa Post Malone i Swae Lee.

Miles Morales powraca – z Brooklynu trafia do multiwersum. Razem z Gwen Stacy spotykają innych Spider-Manów, którzy mają za zadanie ochronę świata przed zagrożeniami. Kiedy bohaterowie spierają się o to, jak poradzić sobie z nowymi niebezpieczeństwami, Miles musi na nowo zdefiniować, co znaczy być bohaterem i jak ocalić ludzi, których kocha.

Metro Boomin od 2013 roku definiuje nie tylko brzmienie, ale i kierunek hip-hopu. Nominowany do nagrody Grammy producent, DJ i artysta może pochwalić się diamentowymi certyfikatami i dziesiątkami przebojów. Jego dyskografia obejmuje „Jumpman” Drake’a i Future, „Bad and Boujee” Migosa z Lil Uzi Vert, „Congratulations” Post Malone z Quavo, „Mask Off” Future, „Bounce Back” Big Seana i wiele, wiele innych hitów.

Metro Boomin był współproducentem przeboju #1 The Weeknd, „Heartless”; stworzył także trzy inne utwory z albumu „After Hours” (2020). Po drodze połączył również siły z 21 Savage na przebojowym „Savage Mode” (2016) i jego następcy z 2020 roku, „SAVAGE MODE II”, który osiągnął szczyt listy Billboard Top 200, zdobył złoto i zakończył rok plasując się na wielu listach najlepszych wydawnictw. Inne uznane współprace to „Double or Nothing” z Big Seanem czy „Without Warning” z Offset i 21 Savage, z których oba wbiły się do pierwszej dziesiątki listy Top 200.

W 2018 roku Metro Boomin wydał pełnowymiarowy solowy debiut „Not All Heroes Wear Capes”. „The Wall Street Journal” słusznie zauważył, że jest „producentem rapu kształtującym muzykę popularną”. Jak na wszechstronnego artystę przystało, Metro Boomin założył także własną wytwórnię płytową, Boominati Worldwide we współpracy z Republic Records. Dwukrotnie otrzymał tytuł Producenta roku na BET Hip-Hop Awards, a na BMI R&B/Hip-Hop Awards przez cztery lata z rzędu – w tej kategorii może konkurować tylko z Kanye Westem.

W 2022 roku jego drugi album „HEROES & VILLAINS” zdobył szczyt list Billboard 200, Top Rap Albums i Top R&B/Hip-Hop Albums. Płyta już w pierwszym tygodniu od debiutu cieszyła się większym sukcesem niż jej poprzednicy. Zdobyła do tej pory ponad 2 miliardy streamów, a sam Metro Boomin spędził 10 tygodni na listach Billboard Hot 100 i Billboard Global 200. „Creepin” znalazł się na 3. miejscu, a „Superhero (Heroes & Villains)” z Future i Chrisem Brownem wspięły się na 8. miejsce – ten drugi niedawno pokrył się platyną w USA.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

 
Kliknij i skomentuj
Subscribe
Powiadom o

News

AdMa pierwszy raz mówi otwarcie o śmierci swojego Taty

„Tato, nie było nam dane by lepiej się poznać”.

Opublikowany

 

Przez

AdMa podzieliła się z fanami pełnym emocji wpisem na temat swojego taty, który odszedł, kiedy była jeszcze dzieckiem.

Chełmska raperka ujawniła także, że na nadchodzącej płycie znajdzie się wyjątkowy numer poświęcony jej ojcu, w którym pojawi się legenda.

„Tato, nie było nam dane by lepiej się poznać… Dużo ostatnio pracuję nad szczerością przed samą sobą, a to też sprawia, że po bardzo wielu latach zamiast pisać metaforycznie jestem gotowa by mówić o śmierci Taty publicznie, prozą, prosto z serca. 25 lat temu, 16 kwietnia, mama zabrała mnie do mojego pokoju i powiedziała, że tata nie żyje.

Przez wiele lat jako dziecko uciekałam od tej smutnej prawdy. I choć byłam na jego pogrzebie wolałam wierzyć we wróżki, czary i inne bajki, które pozwalały mi przeżyć tę traumę. Śmierć taty, dziś już to widzę, zdefiniowała mnie, moją historię i twórczość. Często zastanawiałam się czy Tata nie cierpiał na zespół zamknięcia, ponieważ ostatnie 9 miesięcy życia spędził na OIOM-ie nie mówiąc, a tylko przewracając wymownie oczami. Czasami zagryzał wargę, a po jego twarzy ściekała krew. To doświadczenie zmieniło mnie, zmieniło moją mamę. Całą rodziną przez wiele miesięcy walczyliśmy o życie taty. Kilka razy dziennie jeździła do szpitala. W domu gotowała posiłki dla taty , które później miksowała razem z babcią by mogły mu być podane przez sondę. Załatwiała rehabilitantów i znachorów, którzy niejednokrotnie czerpali zyski z naszej naiwności.

Babcia zalecała mi się gorliwie modlić. Mówiła, że wtedy może Bóg nas wysłucha i zdarzy się cud. Byłam bardzo bogobojnym dzieckiem, a nawet był moment, że odpowiedzialność za to wzięłam na siebie, że niby byłam „niegrzeczna” i to pewnie dlatego to nieszczęście.

Napisałam dla Taty wiele wierszy, nagrałam wiele piosenek. Te wszystkie „Plankty” mniej i bardziej metaforyczne to głos prosto z moich trzewi, to uczucia małej Ady, która choć pozornie była bardzo silna, nigdy nie pogodziła się z tą stratą.

Na nową płytę, też nagrałam numer dla Taty i dograła mi się do niego legenda. Dosłownie kilka dni temu przed 25-leciem Twojego odejścia. „Bez Łez” napisałam równo w 20-lecie. Bardzo Cię Kocham.” – napisała AdMa.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Bedoes 2115 nie zagra w Płocku, w Sławie ani na Openerze – dlaczego?

Raper nie zagra na żadnym dużym festiwalu.

Opublikowany

 

bedoes
fot. Tomek Karwiński

Już niedługo zaczniemy sezon plenerowych festiwali, a organizatorzy największych wydarzeń co rusz bombardują nas ogłoszeniami nowych artystów. I chociaż na social mediach pojawiają się coraz to większe gwiazdy, w tym roku na żadnej ze scen nie zobaczymy Bedoesa 2115. Raper podzielił się z fanami tą decyzją i od razu ją uargumentował.

Ostatnie lata to zdecydowanie czas 2115. Wielki sukces „Rodzinnego biznesu”, wielkie hity od Blachy czy nieskończona ilość osiągnięć Bedoesa to jedynie wierzchołek góry lodowej. Borys stale jest osobą aktywną w social mediach i zaangażowaną w wiele akcji społecznych i reklamowych. Niedawno został ogłoszony twarzą Porsche (o czym pisaliśmy tutaj), co jest niewątpliwym sukcesem. Mimo wielu zapytań fanów i próśb organizatorów, raper odrzuca propozycje koncertów na największych wydarzeniach. Dlaczego?

Na początku roku raper podzielił się niesamowicie smutną informacją jaką była śmierć jego ukochanego dziadka. Udostępnił on wtedy długi i emocjonalny post opisujący jak wiele zmienił on w jego życiu i jak ważna była to postać. Z racji tego, że Borys wciąż pozostaje w żałobie, podjął decyzję o ominięciu tegorocznych letnich koncertów. Poprosił również fanów o zrozumienie i uszanowanie jego decyzji.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Malik Montana do Majki Jeżowskiej: „Wyjaśniłaś polski rap”

Wokalistka tańczy w studiu GM2L.

Opublikowany

 

Przez

malik jeżowska

Majka Jeżowska, czyli weteranka sceny, która zasłynęła piosenkami dla dzieci pojawiła się w studiu Malika Montany i zaczęła przed nim tańczyć. Wtedy raper wypalił, że wokalistka… wyjaśniła polski rap.

Malik udostępnił nagranie z Majką Jeżowską, która tańczy i tłumaczy mu, jakie muzyczne problemy mają nasi rodacy. – Generalnie Polacy nie czują synkop. A synkopa to jest wartość dodana w rytmie, która powoduje, że organizm zaczyna się bujać – mówi.

– Maja, ty wyjaśniłaś właśnie polski rap – rzucił raper. – Polacy nie mają swingu. Wyjaśniłaś właśnie to, co ja przez tyle lat próbowałem ludziom tłumaczyć, dlaczego tak kwadratowy jest polski rap – dodał.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Za nim współpraca z Matą, plan „1670”, a teraz czas na nietypową EP-kę

Wiecie, co to jest Luźna Bitwucha?

Opublikowany

 

Gdyby multitasking był człowiekiem, zdecydowanie mógłby nazywać się Maciej Buchwald. Jeśli nie mówi Wam nic to nazwisko (a powinno!), już przybliżam tę niekonwencjonalną postać. Na scenie hip-hopowej znany jest głównie dzięki reżyserii klipów, za co nagrodzony został Popkillerem. Oprócz tego zajmuje się komedią i pisaniem scenariuszy. Przyszedł czas, by sprawdził się przed mikrofonem.

Tak jak wskazuje tytuł – Buchwi ma za sobą wiele współprac na rapowym podwórku. Jest autorem obrazków do takich numerów jak „Patoreakcja” (za co został nagrodzony Popkillerem i statuetką na Polish Hip-Hop Music Awards”), „Jeżyk” Okiego czy „Followup” Belmondziaka. Oprócz tego Maciej był reżyserem ostatniego polskiego netflixowego hitu, czyli serialu „1670”. Jakby tego było mało, od wielu lat jest znaną postacią w gronie komików i improwizatorów. I to właśnie łącząc pierwszy wspomniany przeze mnie wątek z tym ostatnim, powstało coś zabawnego, błyskotliwego i nieszablonowego.

W środowisku polskiego stand-up’u do pewnego rodzaju ikonicznej rangi urosło wydarzenie pod kryptonimem „Luźna bitwucha”. Jak sama nazwa wskazuje – jest to parodia wszelakich bitew freestylowych, w której udział biorą amatorzy i komicy (zazwyczaj w jednej postaci). Teraz panowie chcą jednak zrobić krok dalej i oprócz singli, zapowiedzieli EP-kę. Obok głównego bohatera tekstu, w składzie znaleźli się Bartosz Zalewski („MF Dron”), Cezary Ponteffski („Ponti”), Maciej Adamczyk („Adams”) i Krzysztof Szaniawski („FRMZN”).


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Kafar Dixon37 ma coraz mniej złotych płyt w domu

Raper ujawnił, o co chodzi.

Opublikowany

 

Przez

kafar

Stołeczny raper nigdy nie stronił od pomagania innym. Złote płyty, które zdobią ściany w jego domu są regularnie wystawiane na aukcje charytatywne. Nie inaczej jest i tym razem.

– Coraz mniej złotych płyt mam w domu, ale o to mi chodzi. Niech się nie kurzą. Niech dadzą trochę radości chorym dzieciakom i ich zatroskanym rodzicom. Ta aukcja jest dla Zosi. Trzymaj się Okruszku mocno i nie poddawaj. Jak zwykle cena wywoławcza to 37 groszy – napisał Kafar.

Kolejną złota płytę wystawioną przez Kafara można licytować na jego fanpage’u do dzisiaj, do godziny 22:00. – Jeśli ktoś chciałby zrobić mi mały urodzinowy prezent to prośba o wpłatę na link: siepomaga.pl/zosia


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Smolasty oszukany przez fana – historia ku przestrodze

„J***ć Cię”.

Opublikowany

 

Przez

smolasty

Smolasty podzielił się ze słuchaczami historią sprzed weekendu, kiedy pomógł jednemu z fanów finansowo.

Reprezentant Warner Music został poproszony przez fana w prywatnej wiadomości o Blika na jego chorego psa i karmę. – Rzuciłem mu odruchowo, bo kocham psiaki, a potem z ciekawości sprawdziłem jego story. jak możecie się domyślić, 10 storek jak lata wygrzany melanżem – napisał artysta.

– J***ć Cię. Nigdy więcej nie żeruj na zwierzęciu, które jeśli istniało, to w potrzebie której pewnie było nie dostało nic z tego i siedziało przez parę dni samo, a ty sam wszystko “zjadłeś”.
Dlatego nigdy nie wspieram i nie udostępniam nielegitnych zbiórek, bo tak to się kończy – dodał.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2024.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)

error: